quote:Daar heb je gelijk in, maar het is een openbaar forum ..
Op woensdag 19 maart 2003 10:38 schreef Knut het volgende:
En nu gaat dit topic een langzame dood sterven.No offence maar er zit teveel gedoe en kritiek op de nieuwe users in. Deze users gaan bij deze miepen en het topic is dood
quote:Helaas is dat bij veel goede topics zo. Maar dan is het aan de mensen die het topic wel interessant vinden het niet dood te laten gaan.
En nu gaat dit topic een langzame dood sterven.No offence maar er zit teveel gedoe en kritiek op de nieuwe users in. Deze users gaan bij deze miepen en het topic is dood
quote:Ben je ook
Op woensdag 19 maart 2003 10:38 schreef Troel het volgende:[..]
Ik ben ook onzinner hoor! Tenminste, dat gevoel begin ik wel te krijgen...
quote:Maar ik mag zaterdag nog wel komen
Op woensdag 19 maart 2003 10:39 schreef yvonne het volgende:[..]
Ja, oke, maar de rest niet
maar goed OT:
<blaatverhaal>
Hele bende blijft een samenspel tussen users (crew incluis). Als mensen zich niet wensen te houden aan de ongesproken regels die er zijn, verliezen ze zoals Litpho zijn ook grotendeels het recht dat er ook naar ze geluisterd wordt.
Nou kan je met zo'n huiskamer (iiiiieewl) zoiets gaan proberen op te lossen, wat natuurlijk helemaal niet werkt.
Wat blijft er dan over. Mensen hardhandig negeren werkt ook niet. Over de mail tegen 350 verschillende users dezelfde discussie houden over dat ze hun rechten verspeelt hebben.
Ik kan wel heel optimistisch hier allemaal ideeen opwborrelen. Maar om nou eerlijk te zijn dat er briljante toepasbare bijzitten.. nou ach dat valt lichtelijk tegen.
Denk dat het best gepast is de ontgroening gewoon te houden as is. Als je er niet tegenkan heb je pech, dan heb je blijkbaar ook niet het niveau/instelling die er hier van je verwacht wordt toch?
</blaatverhaal>
quote:typisch voorbeeld van;
Op woensdag 19 maart 2003 10:39 schreef Knut het volgende:[..]
Mij wel.
soms moeten er gewoon regels gemaakt worden.
quote:Modereren is het probleem niet .. alleen de gevolgen zijn wat drastischer voor de users.
Op woensdag 19 maart 2003 10:39 schreef Troel het volgende:[..]
Dus jij wil zeggen dat je niet kan modden?? Dan hoef je ook neit te solliciteren
quote:En wie gaat beslissen of iets serieus genoeg is? En bovendien, je kan zo omslaan... Ik ben het ene moment bloedserieus, en op het andere moment sta ik keihard Gijs in een topic te schreeuwen...
Op woensdag 19 maart 2003 10:39 schreef PPL het volgende:[..]
Net als GoT bedoel je ?
Dat je pas toegang krijgt tot de oude Huiskamer na een aantal serieuze tech-posts ?
Lijkt me niet verkeerd.
De users moeten zelf maar eens beseffen dat ze het forum verneuken met hun bagger CQ kutposts etc, terwijl de moderators dat nu krampachtig proberen te doen door de forumlisting te f5-en en elk kuttopic dat zo'n kloteuser opent binnen 1 minuut de virtuele dood in te jagen.
Laat de users maar eens ZIEN wat bagger met een forum doet dan denken ze wel na voordat ze het posten.
quote:Een van de dingen wat onzin zo mooi maakt is dat er een lage drempel is. Ja ik ben het met je eens dat dit ook de problemen nu geeft maar ik denk dat dit gewoon moet blijven.
Op woensdag 19 maart 2003 10:40 schreef nossio het volgende:[..]
typisch voorbeeld van;
Je kan het niet iedereen naar de zin maken.soms moeten er gewoon regels gemaakt worden.
Wat wel te doen moet zijn is gewoon bij misbruik permanente bannen op onzin geven.
al dan niet met een eigen bantopic of wat dan ook.
quote:Idd .. kan je er niet tegen dan behoor je niet in onzin en zijn er zat andere foragedeelten waar je wel in kan posten. Nieman dis toch verplicht te posten in onzin. en voor elk fora gelden er regels dus ook voor onzin.
Op woensdag 19 maart 2003 10:40 schreef Roonaan het volgende:
Denk dat het best gepast is de ontgroening gewoon te houden as is. Als je er niet tegenkan heb je pech, dan heb je blijkbaar ook niet het niveau/instelling die er hier van je verwacht wordt toch?
quote:Ik hoop dat ze eens een keer reageren
Voor de goede orde, iedereen is welkom in Onzin, hoe meer zielen hoe meer vregd, maar je eens een beetje inlezen en niet Onzin beschouwen als onderdeel van de VAM zou een hoop kunnen schelen.
En laat iedereen toch eens snappen dat een hype niet zo lang moet duren, kutnewbee, hallo, , die dovenplaatjes, snap dan dat het een tijdje leuk is en daarna gewoon gaat irriteren, wees origineel en kom weer met iets anders.
quote:Ben ik niet helemaal met je eens. De een zal iets makkelijker opvatten de ander... Ik zelf kan er bijna absoluut niet tegen, maa rheb ik daarom niet het niveau of de instelling? Nee, dat is gewoon een stomme stoornis die ik in mijn kop heb zitten waardoor ik mij alles aantrek.
Op woensdag 19 maart 2003 10:40 schreef Roonaan het volgende:
quote:Dat was bijna gisteren al gebeurd ..
Op woensdag 19 maart 2003 10:41 schreef Maanvis het volgende:
Laat de users maar eens ZIEN wat bagger met een forum doetdan denken ze wel na voordat ze het posten.
quote:True.
Op woensdag 19 maart 2003 10:41 schreef Troel het volgende:[..]
En wie gaat beslissen of iets serieus genoeg is? En bovendien, je kan zo omslaan... Ik ben het ene moment bloedserieus, en op het andere moment sta ik keihard Gijs in een topic te schreeuwen...
quote:Daarmee maak je de drempel lager voor dat soort users om in "serieuze" fora te gaan lopen onzinnen. Op de lange duur ongetwijfeld een goede oplossing (want degene die zich niet kunnen gedragen krijgen vanzelf een permban voor heel Fok!) maar ik zou de rotzooi niet graag op willen ruimen.
Op woensdag 19 maart 2003 10:42 schreef Knut het volgende:
Wat wel te doen moet zijn is gewoon bij misbruik permanente bannen op onzin geven.
quote:Jahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Op woensdag 19 maart 2003 10:40 schreef PPL het volgende:[..]
Maar ik mag zaterdag nog wel komen
?
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 10:40 schreef yvonne het volgende:[..]
Ben je ook
Eruit springen is moeilijk en wordt op het moment alleen gedaan door jogy imho.
Verder zijn er nog wel mensen met een "gimmick" maar ook mattijn gaat op een gegeven moment vervelen met die
We missen de users die meerdere gimmicks hebben.
Wat moeten we daaraan doen ?
Een wervingsactie regelen ?
quote:Zorgen dat de user die wat origineels hebben niet de volkstam anti origineel kliek over zich heen krijgen.
Op woensdag 19 maart 2003 10:45 schreef Knut het volgende:
Orgineel zijn is moeilijk. Vooral op een forum met het aantal gebruikers van onzin.Eruit springen is moeilijk en wordt op het moment alleen gedaan door jogy imho.
Verder zijn er nog wel mensen met een "gimmick" maar ook mattijn gaat op een gegeven moment vervelen met die
Ehm, kan je ook niet iets invoeren dat je in het begin een beperkt aantal posts mag doen en dat het dan toeneemt naarmate je langer op Fok! zit. Ofzo....?
quote:Ik denk het niet.
Op woensdag 19 maart 2003 10:44 schreef Litpho het volgende:[..]
Daarmee maak je de drempel lager voor dat soort users om in "serieuze" fora te gaan lopen onzinnen. Op de lange duur ongetwijfeld een goede oplossing (want degene die zich niet kunnen gedragen krijgen vanzelf een permban voor heel Fok!) maar ik zou de rotzooi niet graag op willen ruimen.
* nossio is zo blij dat hij geen modje is
quote:een wervingsactie?? En dan krijg je weer 10 mensen (sorry Maanvis) die zeggen dat ze zwanger zijn en daarvoor een topic openen...
Op woensdag 19 maart 2003 10:45 schreef Knut het volgende:
Orgineel zijn is moeilijk. Vooral op een forum met het aantal gebruikers van onzin.Eruit springen is moeilijk en wordt op het moment alleen gedaan door jogy imho.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |