quote:
Op woensdag 19 maart 2003 10:32 schreef Luigi het volgende:[..]
Ja, en dan noemen we ze de Usuals ofzo.
.
quote:Nee, ik ben zelf nooit ontgroend, dus wie ben ik om anderen te gaan ontgroenen... Bovendien denk ik dat andere users dat veel beter kunnen.
Op woensdag 19 maart 2003 10:32 schreef PPL het volgende:[..]
Is dat een sollicitatie ?
quote:Misschien wel ..ja ..misschien is het aan ons oldbies
Op woensdag 19 maart 2003 10:29 schreef yvonne het volgende:[..]
Laten we het anders benoemen,
de huidige generatie users, hebben sowieso het ontstaan van inet niet meegekregen, men stapt in een bestaand medium waar men NIET de spelregels kent.
Men heeft een tussenuur en gaat even FOK!ken en er komt niets bijzonders uit
Sorry dat ik weer over vroeger begin, maar vroegerwerd je in Onzin ontgroend door Ludo en LMK, nouuuuuuuuuuuuu, dan keek je wel even uit wat je de volgende keer postte
Als je nu mensen ontgroend, wat in Onzin gewoon gebeurt, gaan ze klagen en janken
Het is nog steeds zo dat de mensen die de ontgroening overleefd hebben, meestal de leukste users worden
Respectloosheid is aan de orde van de dag, er is gewoon geen tijd meer om users "op te voeden" , daarom volgen ook gelijk bans, en dat schijnt te helpen, mensen karrben zich toch even op hun achterhoofd
Wat wel heel demotiverend werkt is dat je als newbie zo uitgescholden wordt,
ligt er ook geen "taak" voor ons, doorgewinterde Onzinners mensen te ontgroenen zonder te schelden?
Misschien hebben we toch een voorbeeldfunctie.
Braak
Aan de andere kant hebben ook veel oldbies die een topic openen en elkaar effe lekker gaan hakken , direct last van diverse andere niewere users die zich er mee bemoeien.
quote:Oei, ben je niet ontgroend?
Op woensdag 19 maart 2003 10:33 schreef Troel het volgende:[..]
Nee, ik ben zelf nooit ontgroend, dus wie ben ik om anderen te gaan ontgroenen... Bovendien denk ik dat andere users dat veel beter kunnen.
Of meer Onzin mods?
Rrrrrroept u maar. .
quote:Ach ik zou wel kunnen gaan modden
Op woensdag 19 maart 2003 10:34 schreef Luigi het volgende:
Of minimaal 100 "serieuze-fora" posts hebben voordat je in Onzin mag schrijven?Of meer Onzin mods?
Rrrrrroept u maar.
.
quote:Nou, zo erg vind ik dat ook niet hoor
Op woensdag 19 maart 2003 10:34 schreef yvonne het volgende:[..]
Oei, ben je niet ontgroend?
Zaterdag eens even doen dan
quote:Er is mijns inziens geen enkele reden waarom je (langdurig) rekening zou moeten houden met mensen die niet de moeite nemen om de spelregels van het desbetreffende forum te leren.
Op woensdag 19 maart 2003 10:29 schreef yvonne het volgende:
de huidige generatie users, hebben sowieso het ontstaan van inet niet meegekregen, men stapt in een bestaand medium waar men NIET de spelregels kent.
quote:Dat is heel triest, maar het zou me niets verbazen als dat de enige methode is die blijvende indruk achterlaat.
Respectloosheid is aan de orde van de dag, er is gewoon geen tijd meer om users "op te voeden" , daarom volgen ook gelijk bans, en dat schijnt te helpen, mensen karrben zich toch even op hun achterhoofd
quote:potentieel tweakerallert .. archhhh .. zoekt zandzakken op en duikt er achter
Op woensdag 19 maart 2003 10:35 schreef Roonaan het volgende:
Hopla. mpmp mpmpl got mpmpml huiskamer mpmpml proefperiode mpmpml ontgroeningscommisie -> toelatingscommisie mpmpl.
quote:Ik ben wel voor een combi hiervan.
Of minimaal 100 "serieuze-fora" posts hebben voordat je in Onzin mag schrijven?Of meer Onzin mods?
Rrrrrroept u maar.
.
quote:*mompel*
Of meer Onzin mods?
En 100 serieuze posts ?
We zijn verdomme geen huiskamer
quote:iedereen kan in wezen modden...
Op woensdag 19 maart 2003 10:35 schreef Lord Dreamer het volgende:[..]
Ach ik zou wel kunnen gaan modden
Was vroeger op school ook altijd zo. De etters kregen de iets vervelends te doen wat leuk leek, en dan waren ze gelukkig
quote:Ik ben het er bijna, bijna eindelijk mee eens
Op woensdag 19 maart 2003 10:35 schreef Roonaan het volgende:
Hopla. mpmp mpmpl got mpmpml huiskamer mpmpml proefperiode mpmpml ontgroeningscommisie -> toelatingscommisie mpmpl.
quote:Ben ik dan geen echte onzinner? Onzin en FB zijn de enige fora waarin ik kom hoor
Op woensdag 19 maart 2003 10:32 schreef yvonne het volgende:
Kan deze beter niet in Onzin?
De Onzinner komt niet in FB hoor
quote:HAHAHAHA.. je kent me duidelijk niet
Op woensdag 19 maart 2003 10:37 schreef Troel het volgende:[..]
iedereen kan in wezen modden...
Was vroeger op school ook altijd zo. De etters kregen de iets vervelends te doen wat leuk leek, en dan waren ze gelukkig
quote:Ik ben ook onzinner hoor! Tenminste, dat gevoel begin ik wel te krijgen...
Op woensdag 19 maart 2003 10:38 schreef yvonne het volgende:
Hier verder, Onzinners komen niet in FB
No offence maar er zit teveel gedoe en kritiek op de nieuwe users in. Deze users gaan bij deze miepen en het topic is dood
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 10:38 schreef Troel het volgende:[..]
Ik ben ook onzinner hoor! Tenminste, dat gevoel begin ik wel te krijgen...
quote:Dus jij wil zeggen dat je niet kan modden?? Dan hoef je ook neit te solliciteren
Op woensdag 19 maart 2003 10:38 schreef Lord Dreamer het volgende:[..]
HAHAHAHA.. je kent me duidelijk niet
houden zo...
quote:Net als GoT bedoel je ?
Rrrrrroept u maar.
.
quote:Ja, oke, maar de rest niet
Op woensdag 19 maart 2003 10:38 schreef Maanvis het volgende:[..]
Ben ik dan geen echte onzinner? Onzin en FB zijn de enige fora waarin ik kom hoor
quote:Mij wel.
Op woensdag 19 maart 2003 10:39 schreef PPL het volgende:[..]
Net als GoT bedoel je ?
Dat je pas toegang krijgt tot de oude Huiskamer na een aantal serieuze tech-posts ?
Lijkt me niet verkeerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |