quote:Het ligt altijd aan de users. En vergeet niet dat een mod/fa ook nog een user is.
Op woensdag 19 maart 2003 10:16 schreef Maanvis het volgende:
Dames en heren, wil U wel ontopic blijven. De Oorzaak SVP?Zijn het de users?
quote:Idd, dat topic van Jogy is gewoon super
Op woensdag 19 maart 2003 10:17 schreef Knut het volgende:
Ik denk gewoon dat we in het moeilijke begrip humor zitten te klooien. Men is niet meer orgineel en opent steeds hetzelfde soort topics.
baggertopics inderdaad.Is niet vreemd maar het is wel zo. We hebben niet meer de geniale geesten rondlopen die we hadden maar toch vermaak ik me nog steeds op onzin.
Een leuk onzin topic(imho) is die met die lange tekst van jogy over een weekend weg. Dit loopt niet. Aangezien men het teveel vind om te lezen.
Daar heb je maar doorheen te prikken en je moet hopen dat er meer van dat soort topics zullen onstaan.
Ik zie het soms wel eens als fipo in V&A: "nee hoef ik niet!". Ja, WTF? Waarom post je dan in godesnaam. Dat soort posts gaan dus ook linea recta vuilnisbak.
Kennelijk is het een soort geldingsdrang, om toch maar IETS te zeggen of te posten, ook al heb je helemaal niks te melden.
quote:De huidige generatie users die gewoon een gebrek aan ik noem het "opvoeding" hebben gehad, en die denken dat er net zo als "vroeger" tegen allerlei(ij) (pokkewoord) zaken aangeschopt kan worden. Die zijn de oorzaak van de baggerzooi, het gebrek aan originaliteit
Op woensdag 19 maart 2003 10:16 schreef Maanvis het volgende:
Dames en heren, wil U wel ontopic blijven. De Oorzaak SVP?Zijn het de users? Zijn het de regels? Is het de op handen zijnde oorlog? Is het de hutspot die verkeerd gevallen is?
quote:Niets menselijks is me vreemd
Op woensdag 19 maart 2003 10:18 schreef Knut het volgende:[..]
Het ligt altijd aan de users. En vergeet niet dat een mod/fa ook nog een user is.
En waar niemand iets op weet te zeggen maar waar vaak toch een ontiegelijk grote slowchat ontstaat die nergens over gaat
quote:*Grinz*
Op woensdag 19 maart 2003 10:19 schreef yvonne het volgende:[..]
Niets menselijks is me vreemd
Maar goed. Ik vind dit topic persoonlijk een topic dat uitgekauwt wordt. Waar ligt het aan wat kunnen we doen.
Behalve proberen leuke topics te vinden en leuke topics te maken kunnen we niks.
Het beleid staat vast en de mods hebben er nog plezier in.
Zeur dan niet en post eens met humor.
quote:Dat is handig .. soms werkt de mail niet en is icq msn etc niet van toepassing, dan zijn naam topics heel handig
Op woensdag 19 maart 2003 10:21 schreef Maanvis het volgende:
Wat ik zelf wel heel irritant vind is van die incrowd topics waar dan als topictitel iets als "MUUUUUS!!!" of "U-lerrzzzzz" staat, en waar in de eerste post maar 1 zinnetje staat, zoals : "Je hebt meel", of "het eten is klaar", of "heb je nog geneukt?"En waar niemand iets op weet te zeggen maar waar vaak toch een ontiegelijk grote slowchat ontstaat die nergens over gaat
quote:* Troel gata nu zoeken op dat topic... Nu ben ik benieuwd
Op woensdag 19 maart 2003 10:18 schreef yvonne het volgende:[..]
Idd, dat topic van Jogy is gewoon super
Maar men pikt het niet op, jammer.
Het is idd waar dat bij een commentaar van een mod snel wordt geroepen "Rustig nou joh... het is immers Onzin voor je Leven".
Dat is jammer en eigenlijk over het algmeen een onacceptabel excuus (imho).
Maar goed, als mensen zich eraan storen kunnen ze het natuurlijk altijd uit hun AT halen.
Er zijn ook fora waar ik me aan stoor en daar zeur ik ook niet over, ik rot het gewoon uit mijn AT.
Ik heb geen zin om daartegen te ageren.
Als de mensen het in die andere fora leuk hebben (ik zal geen namen noemen) moeten ze dat zelf weten.
Smaken verschillen nu eenmaal en over smaak valt niet te twisten.
Ik vind het iig niet direct nodig om alle ONZ-users op een hoop te gooien en te generaliseren.
We zijn namenlijk niet allemaal alleen maar 16-jarige kutpubers die op Breezah-chickies jagen.
Jammer dat er niet even verder wordt gekekene en de visie mening word gevormd aan de hand van incomplete informatie.
Dat is iets waar ik mij aan stoor en omdat de trend hier gezet is, maak ik maar eens een uitzondering en spui ik ook eens mijn gal.
FB kan je namenlijk niet uit de AT halen
quote:Die incrowd topics.
Op woensdag 19 maart 2003 10:21 schreef Maanvis het volgende:
Wat ik zelf wel heel irritant vind is van die incrowd topics waar dan als topictitel iets als "MUUUUUS!!!" of "U-lerrzzzzz" staat, en waar in de eerste post maar 1 zinnetje staat, zoals : "Je hebt meel", of "het eten is klaar", of "heb je nog geneukt?"En waar niemand iets op weet te zeggen maar waar vaak toch een ontiegelijk grote slowchat ontstaat die nergens over gaat
Dat is gelul incrowd op het forum is onzin.
Als je gewoon een beetje in de "flow" raakt kan zo'n topic dus gigantisch leuk zijn. Een "spur of the moment" soort humor.
Dit loopt ook al sinds den beginnen en is imho 1 van de leukste soort humor die je kan hebben op onzin.
Je moet er alleen veel en snel voor kunnen lezen om het bij te houden.
quote:Maar daarnaast wil je niet weten hoeveel er gesloten en geband is, en hoeveel ellende de Onzin mods op hun dak hebben gehad door hun acties...
Op woensdag 19 maart 2003 10:23 schreef Lord Dreamer het volgende:
Als je door de bagger heen kijkt, is onzin de laatste weken juist weer leuker geworden. gezelliger ..en er kan meer ..
quote:De ellende weet ik al meer dan zat van .. maar wat wil je er aan doen, behalve nog meer bannen en sluiten. De regelgeving houdt een keer op en dan ???
Op woensdag 19 maart 2003 10:24 schreef Luigi het volgende:[..]
Maar daarnaast wil je niet weten hoeveel er gesloten en geband is, en hoeveel ellende de Onzin mods op hun dak hebben gehad door hun acties...
Jij mod nu ook met regelmaat in onzin en dat is maar goed ook, samen met een hoop andere mods sluiten jullie giga veel bagger. want het aantal topics met slotjes zonder dat het de 255 heeft gehaalt is groot erg groot.
quote:Precies
Maar daarnaast wil je niet weten hoeveel er gesloten en geband is, en hoeveel ellende de Onzin mods op hun dak hebben gehad door hun acties...
Maargoed eigenlijk is slowchat in een topic altijd wel goed als je het van een andere kant bekijkt. Het geeft aan dat de users het gezellig met elkaar hebben en dat is natuurlijk altijd goed!!!
Echt waar, jullie zijn zo fout niet!
Dus bij deze:
Alsnog bedankt voor alle goede moderaties de afgelopen tijd!
quote:hij's leuk!
Op woensdag 19 maart 2003 10:22 schreef Troel het volgende:[..]
* Troel gata nu zoeken op dat topic... Nu ben ik benieuwd
quote:Het is soms net een afspiegeling van wat er buiten aan de hand is op het forum.
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 10:23 schreef Lord Dreamer het volgende:
Als je door de bagger heen kijkt, is onzin de laatste weken juist weer leuker geworden. gezelliger ..en er kan meer ..
quote:Kijk, daar sluit ik me nou bij aan.
Op woensdag 19 maart 2003 10:23 schreef Knut het volgende:[..]
Die incrowd topics.
Dat is gelul incrowd op het forum is onzin.
Als je gewoon een beetje in de "flow" raakt kan zo'n topic dus gigantisch leuk zijn. Een "spur of the moment" soort humor.Dit loopt ook al sinds den beginnen en is imho 1 van de leukste soort humor die je kan hebben op onzin.
Je moet er alleen veel en snel voor kunnen lezen om het bij te houden.
Zelf de meest "rare en gare" newbies doen leuk mee, zonder dat er direct "bashing" plaastvind.
Owkee, af en toe een kleine corrigerende opmerking maar niet het standaard "optiefuh"
Hoeveel gebeurt dat in andere fora ???
quote:Laten we het anders benoemen,
Op woensdag 19 maart 2003 10:19 schreef Lord Dreamer het volgende:[..]
De huidige generatie users die gewoon een gebrek aan ik noem het "opvoeding" hebben gehad, en die denken dat er net zo als "vroeger" tegen allerlei(ij) (pokkewoord) zaken aangeschopt kan worden. Die zijn de oorzaak van de baggerzooi, het gebrek aan originaliteit
Als je nu mensen ontgroend, wat in Onzin gewoon gebeurt, gaan ze klagen en janken
Het is nog steeds zo dat de mensen die de ontgroening overleefd hebben, meestal de leukste users worden
Respectloosheid is aan de orde van de dag, er is gewoon geen tijd meer om users "op te voeden" , daarom volgen ook gelijk bans, en dat schijnt te helpen, mensen karrben zich toch even op hun achterhoofd
Wat wel heel demotiverend werkt is dat je als newbie zo uitgescholden wordt,
ligt er ook geen "taak" voor ons, doorgewinterde Onzinners mensen te ontgroenen zonder te schelden?
Misschien hebben we toch een voorbeeldfunctie.
Braak
quote:Ach regels, regels.. regels zijn erg flexibel en zo ook de moderatie. het hangt er vanaf hoe ze overtreden worden en in welke context.
Op woensdag 19 maart 2003 10:28 schreef nossio het volgende:[..]
Het is soms net een afspiegeling van wat er buiten aan de hand is op het forum.
Het begrip normen en waarden.
Gezeik zal je altijd krijgen wat er ook gebeurt.
Dus hou je aan de regels die er gesteld worden,ZONDER uitzonderingen.
Zo niet; weg wezen
doe je het wel;veel plezier
quote:Kunnen er niet weer wat ontgroeners aangesteld worden dan? (domme vraag, ik weet het)
Op woensdag 19 maart 2003 10:29 schreef yvonne het volgende:[..]
Laten we het anders benoemen,
de huidige generatie users, hebben sowieso het ontstaan van inet niet meegekregen, men stapt in een bestaand medium waar men NIET de spelregels kent.
Men heeft een tussenuur en gaat even FOK!ken en er komt niets bijzonders uit
Sorry dat ik weer over vroeger begin, maar vroegerwerd je in Onzin ontgroend door Ludo en LMK, nouuuuuuuuuuuuu, dan keek je wel even uit wat je de volgende keer postte
Als je nu mensen ontgroend, wat in Onzin gewoon gebeurt, gaan ze klagen en janken
Het is nog steeds zo dat de mensen die de ontgroening overleefd hebben, meestal de leukste users worden
Respectloosheid is aan de orde van de dag, er is gewoon geen tijd meer om users "op te voeden" , daarom volgen ook gelijk bans, en dat schijnt te helpen, mensen karrben zich toch even op hun achterhoofd
Wat wel heel demotiverend werkt is dat je als newbie zo uitgescholden wordt,
ligt er ook geen "taak" voor ons, doorgewinterde Onzinners mensen te ontgroenen zonder te schelden?
Misschien hebben we toch een voorbeeldfunctie.
Braak
quote:Ja, en dan noemen we ze de Usuals ofzo.
Op woensdag 19 maart 2003 10:31 schreef Troel het volgende:[..]
Kunnen er niet weer wat ontgroeners aangesteld worden dan? (domme vraag, ik weet het)
quote:Is dat een sollicitatie ?
Op woensdag 19 maart 2003 10:31 schreef Troel het volgende:[..]
Kunnen er niet weer wat ontgroeners aangesteld worden dan? (domme vraag, ik weet het)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |