quote:Ja, ik vind dat ook wel leuk
Op woensdag 19 maart 2003 10:06 schreef Troel het volgende:[..]
ik vind dat "nee." juist leuk!
Kort maar krachtig...
quote:Dan is het goed en was ik gewoon een beetje overbezorgd!
Op woensdag 19 maart 2003 10:06 schreef yvonne het volgende:[..]
Wat een verschil dan weer, ik heb gisteravond eens een hartstikke leuke avond in Onzin gehd
quote:Geef gelijk even je mening dan.
Op woensdag 19 maart 2003 10:05 schreef nossio het volgende:[..]
* nossio gluurt ffies mee
Blijf nog even lurken
quote:He's back...
Op woensdag 19 maart 2003 10:08 schreef Ernst het volgende:[..]
Het zij zo.
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 10:10 schreef Ernst het volgende:
En dat zonder het woord 'kanker' te gebruiken.*Trots*
Dat viel mij ook al op
Het schommelt.
Het is net als het getij.
Is altijd zo geweest zal altijd zo blijven.
Ooit zij yvonne al tegen mij : eens in de 3 weken is het loos op fok.
quote:Andere vraag, vind je dat de modjes teveel gillen
Op woensdag 19 maart 2003 10:08 schreef nossio het volgende:[..]
Er is inderdaad een verschil tussen het overdag forum publiek en die in de avond (persoonlijke mening)
Modjes hebben ook wel is een offday,maar het gegil afentoe is inderdaad te gek voor woorden.
(voel me een btje LD worden)
quote:ben newbee...heb ik ineens een mening?
Op woensdag 19 maart 2003 10:10 schreef Luigi het volgende:[..]
Geef gelijk even je mening dan.
quote:nope
Op woensdag 19 maart 2003 10:11 schreef yvonne het volgende:[..]
Andere vraag, vind je dat de modjes teveel gillen
[Dit bericht is gewijzigd door nossio op 19-03-2003 10:12]
Als een FA een baggertopic opend, dan zet ik het er ook onder, waarom. omdat ik me dood erger aan die slijmerige kutpubertjes die mee moeten lullen met of wel de usual groep of wel de moderators groep , of wel zelf niet eens weet waar die mee moet lullen.
nee dat duiven topic en de reactie van sommigen dat omdat het Yvonne is het topic wel goed is. Tieft op.
Dat topic was gewoon bagger en puur een reactie op al die bagger users die dagelijks dat soort topics openen.
Dus Yvonnen het topic was geslaagd hoor
ohw en voor de users die het nodig vinden om mensen ook in hun privé te volgen met irritante onzin. Die moeten zich diep maar dan ook diep schamen en zijn het niet waard om verder op deze wereld rond te lopen ..
zo dat lucht op
quote:DAT mijne dames en heren zijn nou de posts die we zo ontberen, en dan zettie het goftedomme nog in FB ook
Op woensdag 19 maart 2003 10:10 schreef Ernst het volgende:
En dat zonder het woord 'kanker' te gebruiken.*Trots*
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 10:08 schreef nossio het volgende:[..]
Er is inderdaad een verschil tussen het overdag forum publiek en die in de avond (persoonlijke mening)
Modjes hebben ook wel is een offday,maar het gegil afentoe is inderdaad te gek voor woorden.
(voel me een btje LD worden)
quote:Deze 3 weken duren dan wel erg lang, imho.
Op woensdag 19 maart 2003 10:11 schreef Knut het volgende:Ooit zij yvonne al tegen mij : eens in de 3 weken is het loos op fok.
Daarnaast is het nu al zo erg dat er modjes zijn die gewoon geen edit meer durven te plaatsen, omdat ze bang zijn voor een FB-topic of weet ik veel wat. Kennelijk mag iedereen de grootst mogelijke onzin plaatsen, maar oh wee als je er wat van zegt. Dan mag je direct de grond in gescholden worden. Topic gesloten zonder sluitreden van 10 kantjes? Welja, open gelijk een FB topic of 20, lekker drammen.
.
quote:Ik geloof dat je mij als mod van Onzin niet kunt verwijten dat ik te weinig meepost hoor
Op woensdag 19 maart 2003 10:11 schreef nossio het volgende:[..]
nope
Sterker nog
ik vind dat de modjes wat meer aanwezig moeten zijn.
Als in meeposten dan
quote:We hebben gewoon weer een Alberto Check De Park ofzoiets nodig
Op woensdag 19 maart 2003 10:12 schreef yvonne het volgende:[..]
DAT mijne dames en heren zijn nou de posts die we zo ontberen, en dan zettie het goftedomme nog in FB ook
quote:Ohja, nog zoiets. Nu we toch bezig zijn. Laat het maar aan de modjes om te bepalen wanneer iets een kuttopic is. Als je dat consequent onder elk topic gaat zetten, dan neemt men dat over en loopt iedereen in elk topic 'kuttopic!' te gillen. Zie ook met die 'kutnewbie' hype die echt volledig doorgeslagen is.
Op woensdag 19 maart 2003 10:11 schreef Lord Dreamer het volgende:Ach ik zet gewoon bij elk topic neer dat het Bagger is , en dat het een kut-user is die hem opend. Voor de rest zal het me aan m'n reet roesten wat zo'n kut-user er van denkt.
quote:Het schommelt nog steeds Luigi.
Op woensdag 19 maart 2003 10:13 schreef Luigi het volgende:[..]
Deze 3 weken duren dan wel erg lang, imho.
Daarnaast is het nu al zo erg dat er modjes zijn die gewoon geen edit meer durven te plaatsen, omdat ze bang zijn voor een FB-topic of weet ik veel wat. Kennelijk mag iedereen de grootst mogelijke onzin plaatsen, maar oh wee als je er wat van zegt. Dan mag je direct de grond in gescholden worden. Topic gesloten zonder sluitreden van 10 kantjes? Welja, open gelijk een FB topic of 20, lekker drammen.
.
Maar goed het is inderdaad erger. Maar dan komen we WEER in een discussie die al x aantal keer gevoerd is.
quote:Niet alles persoonlijk oppikken,er zijn nog meer modjes
Op woensdag 19 maart 2003 10:13 schreef yvonne het volgende:[..]
Ik geloof dat je mij als mod van Onzin niet kunt verwijten dat ik te weinig meepost hoor
quote:Iets 'leuks' hoeft niet direct een hype te zijn. Topics hoeven geen 20 delen te behalen om succesvol te zijn.
Op woensdag 19 maart 2003 10:14 schreef Maanvis het volgende:[..]
We hebben gewoon weer een Alberto Check De Park ofzoiets nodig
Die paprika's waren een leuk initiatief, maar dat was na een paar plaatjes ook al weer niet leuk meer...
Zijn het de users? Zijn het de regels? Is het de op handen zijnde oorlog? Is het de hutspot die verkeerd gevallen is?
quote:Graag, het is eventjes leuk, maar het nodigt anderen uit dat ook te gaan doen,en opeens zit je met ieder topic waarvan je nog niet eens weet of het kan gaan lopen, met bagger, kutnewbie etc en dan kan het net zo goed dicht.
Op woensdag 19 maart 2003 10:14 schreef Luigi het volgende:[..]
Ohja, nog zoiets. Nu we toch bezig zijn. Laat het maar aan de modjes om te bepalen wanneer iets een kuttopic is. Als je dat consequent onder elk topic gaat zetten, dan neemt men dat over en loopt iedereen in elk topic 'kuttopic!' te gillen. Zie ook met die 'kutnewbie' hype die echt volledig doorgeslagen is.
Is niet vreemd maar het is wel zo. We hebben niet meer de geniale geesten rondlopen die we hadden maar toch vermaak ik me nog steeds op onzin.
Een leuk onzin topic(imho) is die met die lange tekst van jogy over een weekend weg. Dit loopt niet. Aangezien men het teveel vind om te lezen.
Daar heb je maar doorheen te prikken en je moet hopen dat er meer van dat soort topics zullen onstaan.
quote:Daar kan ik toch niets aan doen, moet ik verdomme nog gaan opletten wat ik post, omdat een stel van die users zonodig me na willen doen. Waarom denk je dat ik niet veel meer in FB post .. juist door die meelopers
Op woensdag 19 maart 2003 10:14 schreef Luigi het volgende:[..]
Ohja, nog zoiets. Nu we toch bezig zijn. Laat het maar aan de modjes om te bepalen wanneer iets een kuttopic is. Als je dat consequent onder elk topic gaat zetten, dan neemt men dat over en loopt iedereen in elk topic 'kuttopic!' te gillen. Zie ook met die 'kutnewbie' hype die echt volledig doorgeslagen is.
Kut newbies was een geintje. Mod meelopers hou je altijd , en Bagger ook. maar de Bagger van nu wordt met de dag erger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |