quote:Nee dat werkt ook niet .. goed gedrag zou normaal moeten zijn.
Op woensdag 19 maart 2003 11:17 schreef Cynic het volgende:
En als goed gedrag nou beloond wordt, ipv uitsluitend slecht gedrag bestraffen. Bepaalde privileges ofzo?
quote:Want? Er wordt minder gepost in potentieel vrij kansloze topics, en dat is slecht voor de sfeer
Op woensdag 19 maart 2003 11:17 schreef Litpho het volgende:[..]
Nee. Dat zorgt ervoor dat de "serieuze" users in Onzin en masse topics gaan verlaten op het moment dat een paar newbies foute opmerkingen gaan maken. Ik kan me niet voorstellen dat dat de sfeer ten goede gaat komen.
quote:Dat staat ook in de regels dat dat soort topics niet kunnen.
Op woensdag 19 maart 2003 11:17 schreef Maanvis het volgende:[..]
Mja het ligt aan de toon waarop het gebeurt. Laatst heb ik je een topic laten sluiten over een zelfmoordmeet, weet je nog? Dat topic was duidelijk bedoeld om bepaalde R&Pers belachelijk te maken.
quote:Maar dat is het niet....
Op woensdag 19 maart 2003 11:18 schreef Lord Dreamer het volgende:[..]
Nee dat werkt ook niet .. goed gedrag zou normaal moeten zijn.
Niet dus
quote:Dan hebben de modjes die ook in dat topic postten die regels niet goed gelezen...
Op woensdag 19 maart 2003 11:18 schreef Lord Dreamer het volgende:[..]
Dat staat ook in de regels dat dat soort topics niet kunnen.
quote:tja ik ken het topic verder niet , maar onzin topics om mensn in R&P belachelijk te maken mogen niet. Die regel is al vrij oud.
Op woensdag 19 maart 2003 11:20 schreef Maanvis het volgende:[..]
Dan hebben de modjes die ook in dat topic postten die regels niet goed gelezen...
quote:Newbies zijn op zo'n moment nog beter dan nu in staat om topics te verkloten tot kansloos. Dat is slecht voor de sfeer.
Op woensdag 19 maart 2003 11:18 schreef Roonaan het volgende:
Want? Er wordt minder gepost in potentieel vrij kansloze topics, en dat is slecht voor de sfeer
quote:Neuh, ik denk dat er wel leukere dingen zijn dan mensen (goedbedoeld)voor vanalles en nogwat uit te maken.
Op woensdag 19 maart 2003 11:15 schreef Roonaan het volgende:vinketering?
Geef topics een kans en laat newbies lekker newbies zijn. Dan komt er vanzelf weer wat bovendrijven wat "leuk" is. Nu is dat nog niet mogelijk (en daar zijn in mijn ogen vooral de users die zichzelf erg leuk vinden en een neurotische tick hebben om in werkelijk alle topics te blaten/blèren/zeuren/posten debet aan)..
quote:mag ik je erop wijzen dat ik nog op pagina 3 zit...
Op woensdag 19 maart 2003 11:23 schreef Maanvis het volgende:
Toch grappig dat iedereen altijd zegt dat ik zo'n kuttopics heb, maar dat dit toch al het 3e topic is dat door mij geopend dat richting de 11 pagina's gaat
quote:Dank u voor dit compliment.
Op woensdag 19 maart 2003 11:22 schreef robh het volgende:[..]
en daar zijn in mijn ogen vooral de users die zichzelf erg leuk vinden en een neurotische tick hebben om in werkelijk alle topics te blaten/blèren/zeuren/posten debet aan)..
quote:misschien het groeiproces wat hier en daar over gesproken word?
Toch grappig dat iedereen altijd zegt dat ik zo'n kuttopics heb, maar dat dit toch al het 3e topic is dat door mij geopend dat richting de 11 pagina's gaat
quote:Omdat ze heel misschien WEL de strekking van dat topic snapten
Op woensdag 19 maart 2003 11:20 schreef Maanvis het volgende:[..]
Dan hebben de modjes die ook in dat topic postten die regels niet goed gelezen...
quote:komt omdat je wisselvallige bent . de Ene keer zeik je en de andere keer heb je wat nuttigs
Dit soort users maken dat users wel 3 keer nadenken voordat ze een potentieel leuk topic openen.
quote:Nou, zo vatte ik het op, en met mij een ontiegelijk grote groep users op het forum. Dat topic werd blijkbaar maar door een klein groepje op de juiste manier uitgelegt, waaronder jijzelf. De rest van de users werd hier gewoon door gekwetst. Voor wiens leed leed kies je dan, het leed van gellarboy en de usuals die een leuk topic gesloten zien worden, of het leed van een grote groep users die hier serieus aanstoot aan neemt?
Op woensdag 19 maart 2003 11:25 schreef yvonne het volgende:[..]
Omdat ze heel misschien WEL de strekking van dat topic snapten
Jouw gevolgtrekking was nl niet de juiste,
neemt niet weg dat het achteraf gezien een van de mindere topics was
Inlevingsvermogen is altijd een goede eigenschap voor modjes
quote:Ja, we moeten snel eslissen, want een reeks zit er niet in!
Op woensdag 19 maart 2003 11:29 schreef Lord Dreamer het volgende:
Tja .. dus wat gaat het worden ?
quote:het verbaasd me trouwens niet hier de naam van [bepaalde user] tegen te komen...
Op woensdag 19 maart 2003 11:29 schreef Maanvis het volgende:[..]
Nou, zo vatte ik het op, en met mij een ontiegelijk grote groep users op het forum. Dat topic werd blijkbaar maar door een klein groepje op de juiste manier uitgelegt, waaronder jijzelf. De rest van de users werd hier gewoon door gekwetst. Voor wiens leed leed kies je dan, het leed van gellarboy en de usuals die een leuk topic gesloten zien worden, of het leed van een grote groep users die hier serieus aanstoot aan neemt?
Inlevingsvermogen is altijd een goede eigenschap voor modjes
quote:Of in elk topic 'afteltopic' roepen.
Op woensdag 19 maart 2003 11:26 schreef Maanvis het volgende:
Ik vind het overigens wel ontzettend irritant dat er users zijn die in topics met een grap, een leuk plaatje of een leuke link altijd moeten laten weten als ze iets niet leuk vinden of dat het al oud is. *kijkt beetje streng naar Blaatschaap*.Dit soort users maken dat users wel 3 keer nadenken voordat ze een potentieel leuk topic openen.
quote:Swets? Miss bleu?
Op woensdag 19 maart 2003 11:30 schreef Troel het volgende:[..]
het verbaasd me trouwens niet hier de naam van [bepaalde user] tegen te komen...
quote:Of 'hi-la-risch'.
Op woensdag 19 maart 2003 11:30 schreef Luigi het volgende:[..]
Of in elk topic 'afteltopic' roepen.
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |