ze hebben het draadmodelletje uit de Sita clips genomen, die geanimeerd mete en aantal standaard bewegingen. Bezuinigd op de rendertijd door weinig detail te renderen. Het resultaat is de meest goedkoop uitziende 3D animatie ooit! Zelfs Reboot e.d. was nog mooier gedaan, wat zeg ik; de money for nothing clip is gezien de hedendaagse standaard nog mooier dan Sita!
TMF: pleur op met je budgetprojecten
[Dit bericht is gewijzigd door MikeyMo op 19-03-2003 09:04]
quote:Boeiend? Een spelletje met vragen als "hoe heet de leadzanger van kane" boeiend? Tsja, ik vermoed een niet zo lange loopbaan voor Sita daar ze snel weer outdated is...
Op woensdag 19 maart 2003 08:55 schreef SmashBro het volgende:
Ik vind het wel vermakelijk en boeiend, en daar gaat het om.''t Is tenminste niet zo suf als Lingo ofzo.
quote:Wat heeft sita er mee te maken dan, behalve dat ze model stond voor het karkater dat daar staat.. ze spreekt het niet eens zelf in. Denk trouwens dat het realtime wordt gerenderd.
Op woensdag 19 maart 2003 08:57 schreef MikeyMo het volgende:[..]
Boeiend? Een spelletje met vragen als "hoe heet de leadzanger van kane" boeiend? Tsja, ik vermoed een niet zo lange loopbaan voor Sita daar ze snel weer outdated is...
quote:De kandidaten zijn meestal lekker pittig, "Sita" zelf ook, er komen clipjes tussendoor en de vragen gaan over onderwerpen die mij interesseren, dus ja, boeiend.
Op woensdag 19 maart 2003 08:57 schreef MikeyMo het volgende:[..]
Boeiend? Een spelletje met vragen als "hoe heet de leadzanger van kane" boeiend? Tsja, ik vermoed een niet zo lange loopbaan voor Sita daar ze snel weer outdated is...
Maar als jij het niks vindt dan kijk je toch gewoon niet? Sim-pel.
quote:Dat weet ik niet zeker, zou kunnen. Verklaart wel waarom ze er zo goedkoop uitziet. Ze heeft wel een heel scala aan vaste moves, iets wat ook geen +punt is...
Op woensdag 19 maart 2003 08:59 schreef ManTra het volgende:[..]
Wat heeft sita er mee te maken dan, behalve dat ze model stond voor het karkater dat daar staat.. ze spreekt het niet eens zelf in. Denk trouwens dat het realtime wordt gerenderd.
quote:Ik werk als het op is, ik heb het alleen wel eens in het weekend of in de vakantie gezien. Vond het tenenkrommend slecht...
Op woensdag 19 maart 2003 09:01 schreef SmashBro het volgende:[..]
De kandidaten zijn meestal lekker pittig, "Sita" zelf ook, er komen clipjes tussendoor en de vragen gaan over onderwerpen die mij interesseren, dus ja, boeiend.
Maar als jij het niks vindt dan kijk je toch gewoon niet? Sim-pel.
quote:Da's volgens mij iets typisch Nederlands... altijd wat te klagen willen hebben.
Op woensdag 19 maart 2003 09:10 schreef Flierp het volgende:
waarom kijken mensen naar programma's die ze niet willen zien ??? ( . .en gaan daarna een zeiktopic openen op fok)
quote:Lingo is ook leuk!
Op woensdag 19 maart 2003 08:55 schreef SmashBro het volgende:
Ik vind het wel vermakelijk en boeiend, en daar gaat het om.''t Is tenminste niet zo suf als Lingo ofzo.
quote:klopt hebben ze een keer laten zien.
Op woensdag 19 maart 2003 08:59 schreef ManTra het volgende:[..]
Wat heeft sita er mee te maken dan, behalve dat ze model stond voor het karkater dat daar staat.. ze spreekt het niet eens zelf in. Denk trouwens dat het realtime wordt gerenderd.
quote:als je clipjes zit te kijken en in ene staat er zoiets op je buis dan blijf je ff kijken om te bewonderen hoe slecht het eruit ziet.
Op woensdag 19 maart 2003 09:10 schreef Flierp het volgende:
waarom kijken mensen naar programma's die ze niet willen zien ??? ( . .en gaan daarna een zeiktopic openen op fok)
Dan open je een topic erover om te kijken of je de enige bent die dat slecht vindt...
quote:alsof dat boeit, waarom doet Sita niet de stem van Sita... makes moor sense..
Op woensdag 19 maart 2003 09:24 schreef d10n het volgende:
Stem is van Tamara Brinkmangraag gedaan
overigens vind ik die zogenaamde opmerkingen de hele tijd tussen door icm standaard animaties errug brak; "goh, je moet beter je best doen" en dan met haar vingertje zwaaien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |