Ik kan echt niet tegen:
- Soaps
(mensen die niet kunnen acteren hebben vaak problemen waarvoor je wel enigzins acteertalent dient te hebben. Overigens heeft iedereen ondertussen zoveel problemen gehad dat als het allemaal normale mensen waren de soap zich zou afspelen in een inrichting)
- Real Life shows
Wt kan mij het nou verrrotten wat Adam in z'n auto heeft, of de navelpiercing van z'n dochter ettert, of Patricia bij RTL boulevard is weggeknikkerd, of dat hij een kerst diner geeft of....
idem voor Patty wiens geacteerde leven mij totaal niet kan bekoren. Dat mensen naar zoveel inhoudsloze tv kunnen kijken.
- Dramaseries
Welke setting en uitgangspunt je ook neemt (Melkfabriek, een blauwe diamant, de scheepsbouw) er moeten altijd maar weer mensen vreemdgaan e.d. Alsof de gemiddelde Nederlandse kijker geobsedeerd is door virtuele relaties van acteurs op het scherm... wat volgens mij ook wel een beetje zo is gezien de kijkdichtheid van een GTST
tv-films van "waargebeurde verhalen"... iew
klus- en tuinierprogramma's
slechte nagesynchroniseerde tekenfilms... (spongebob is eigenlijk de enige die'k nog wel 'ns laat staan)
reclame over messen- of pannensets... (essent zendt dag-en-nacht hetzelfde uit op één kanaal. Daar zat eerst Home shopping europe... Maar die zijn helaas failliet... 'k zeg helaas, omdat die zender namelijk wèl zwaar leuk was. 't was allemaal live, en bij sommige presentatoren wist je gewoon dat alles wat mis kon gaan, ook mis ging. En 'k vond 't altijd heerlijk als ze een kwartier (!) moesten vullen met 't aanprijzen van één nietszeggend CD'tje )
nietszeggende Amerikaanse talkshows... Oprah meegerekend.
muziek die me niet aanstaat ('k mag graag naar muziekkanalen kijken, maar switch eigenlijk constant van mtv naar tmf (KUT LAYOUT!) naar The Box en weer terug.)
quote:'k vind dat droogneuken wel grappig...
Op woensdag 19 maart 2003 06:26 schreef Conflict het volgende:
die sbs6 sex telefoonlijnreclames
En dat er een stem als schuurpapier overheen hijgt en je schatje noemt enzo... whoei!
quote:Maar dit is dus wel kut op tv
Op woensdag 19 maart 2003 06:27 schreef Jordy-B het volgende:[..]
'k vind dat droogneuken wel grappig...
En dat er een stem als schuurpapier overheen hijgt en je schatje noemt enzo... whoei!
quote:Vooral dat geile russische accent, dat doet het hem
Met dit soort programma's bedoel ik De Bus, en dat idiote programma wat nu op SBS draait met Gert Jan Dröge in de jury.
quote:Ik zou zeggen draai eens wat nachdiensten, kijken of je het dan nog leuk vind.
Verder vind ik alle tell sell reklames vreselijk.. en het allerergste op tv is de reklame door een formule 1 grandprix heen!!
actualiteiten en sommige kennisquisjes daargelate.
Ik vind het allemaal zo op gehemeld. OOOOO JAMAAAOIAAAAOAOA!
Ik snap niet wat ze in die drop lul zien...
Ik heb vast wel wat fans beledigd.
O ja.. Sita.. ook zo een. Eerst hoor je er nog wat van... later niet meer.
de mensen die daar naar kijken zijn gemiddeld al dik over de 40 en in bezit van een eigen huis. het grappige is dat ze wel leuk uitgelegd krijgen hoe apparaten werken en hoe je dingen moet maken, ze maken het echter vrijwel nooit zelf. Ik heb anders nog nooit iemand iets zien namaken wat Nico of Dennis in elkaar getimmerd heeft op TV. Creativiteit met de tuin beperkt zich vaak ook tot een beeldje hier en een plantje daar en niet compleet uitgedachte concepten zoals Rob en Jurjen vaak presenteren op TV
Daarnaast kunnen de "acteerstukjes" van Rob, Nico en Myrna ("hey Nico wat heb jij van de week gedaan?") en die griebel van Klussen met kijkers moet ook niet doen alsof ze weer iemand spontaan tegen het lijf loopt in een bouwmakrt met wie ze wel even mee mag om te kijken hoe het wordt. Om de een of andere reden zijn het altijd mensen die een compleet huis in een bepaalde stijl aan het verbouwen zijn en nooit eens iemand die enkel een geiser gaat vervangen bij wijze van spreken.
- Nagesynchroniseerde (teken)films
- Soaps
- Oeverloze praatprogramma's
- Programma's met een zogenaamd spontane presentatie, maar wat overduidelijk slecht acteerwerk is (af en toe is het daarentegen ook wel vermakelijk om er eens naar te kijken)
En zo zijn er nog wel een aantal zaken. Remedie: Overschakelen naar een andere zender
Treiterbabe - Heeft tegenwoordig ook een zogenaamd programma...
Dat ge-chat op TMF is ook zwaar irri, omdat al die balkjes het halve beeld innemen. En niemand heeft er ook maar iets zinnigs te melden.
quote:maar dat is afgelopen, vooralsnog geen einde in zicht van de vele dramaseries, soaps en reallife shit (alhoewel ik gok dat dat 1 seizoen meegaat en dan op is)
Op woensdag 19 maart 2003 08:26 schreef Sakura het volgende:
IDOLS
En dan heb ik het nog niet eens over het slechte acteerwerk...
Welke sufkut bedenkt nou zoiets om middenin een film een half uur te onderbreken met onzin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Keek ik deze week eens naar Armageddon, welke ik dus wel een goede film vindt, dan gaat middenin de film weer zo'n huppelkut een half uur van mijn tijd verspillen!
NEEEEEEE!!!!!!
En idd die treiterbabe zooi, beltoontjes reclames en 0906 nummers die de revue passeren hoeft helemaal niet. Maar "Het HART van NEderland slaat alles"
Gesproken van harteloos....
Ook die reclames bij SBS6, was met mijn vriendin pretty woman aan het kijken(toch een soort familiefilm) komt er opeens van die bagger reclame tussendoor "heej, heb jij zin in een zwart kontje?" NEE, rotzender
quote:"Mee eens"
Op woensdag 19 maart 2003 07:38 schreef DeX090 het volgende:
Programma's die overduidelijk geript zijn van een origineel programma als Big Brother en Idols (hoewel ik daar ook niet graag naar kijk).Met dit soort programma's bedoel ik De Bus, en dat idiote programma wat nu op SBS draait met Gert Jan Dröge in de jury.
En met name de Osbournes-klonen (hoeveel zijn er nu eigenlijk? ). Mij hoor je weinig kankeren op de TV, maar zoals er de laatste tijd schaamteloos gekopieerd wordt, zodat je tijdens het kanaalzwemmen van de badkamer van de ene oninteressante Bekende Nederlander naar de keuken van een of andere 'Has Been' zapt, zum kotzen.
Overigens excuses voor deze wat lange zin
films
discovery
netwerk/nieuws
the simpsons
voor de rest is het allemaal troep
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |