abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9217819
Beste Fokkers /-sters,

ik zit met een vraag; (tis een soort van 'wat denken jullie hiervan?)

Wat mij opvalt in m'n omgeving is dat veel van mijn vrienden wel een vriendin (lees relatie) hebben, maar verder geen andere vriendinnen. (ikzelf zit zonder relatie , momenteel ook niet echt de behoefte).
Is het nou raar om als jonge god (lees man) van 21 gewoon een paar vriendinnen te hebben waarmee je goed mee omgaat (uitgaan, bioscoopje, gesprek etc) ? of moet je daar nou voor een relatie hebben?
Want dit doe ik met m'n vrienden ook gewoon!

mensen, alstublieft
stort u uit!

pi_9217863
hoezo zou je daar een relatie voor moeten hebben
pi_9217902
neuk jij met al je vriendinnen dan?
pi_9218041
ik ken zat jongens die een vriendin hebben en daarnaast nog uitgaan met andere meiden...dat heb ik zelf ook, toen ik verkering had ging ik ook gewoon nog met andere jongens uit
pi_9218275
Het lijkt me helemaal niet raar om 'een' vriendin te hebben zonder daar een liefdes- of sexuele relatie mee te hebben. Het zijn de normen van de maatschappij in Nederland en America (opgelegd door films en dat soort ongein ) die deze vraag per definitie oproepen.

Als je met een meisje goed op kan schieten, wie let je... en degenen die daar iets op aan te merken hebben moet je maar gewoon negeren, zij volgen het schapenstandaard van normen (BrEeZaH enzo).

Don't worry, be happy!!

groet, Roman!

Appartement in Leidschendam *te huur* of *te koop*. 20 minuten van Den Haag Centraal, vlak bij A12, A4 en winkelcentrum Leidsenhage!
Meer informatie op Funda ~ ¤ 130.000
pi_9218449
heb ook een paar vriendinnen waar ik gewoon goed mee omga, af en toe ergens wat drinken, naar de stad ofzo. normaalste zaak van de wereld..
pi_9218649
Nee hoor. Is het niet heerlijk als je vrienden hebt van zowel het mannelijke als het vrouwelijke geslacht? Het idee dat mannen en vrouwen geen vriendschappelijke relatie kunnen hebben is een mythe. Bij mij is de ratio man/vrouw tussen mijn vrienden zelfs iets in het voordeel van mannen.
En ik heb al vijf jaar een heerlijke relatie met mijn fantastische vriend!
The things we do for love...
pi_9218776
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 22:37 schreef Lannie het volgende:
Nee hoor. Is het niet heerlijk als je vrienden hebt van zowel het mannelijke als het vrouwelijke geslacht? Het idee dat mannen en vrouwen geen vriendschappelijke relatie kunnen hebben is een mythe. Bij mij is de ratio man/vrouw tussen mijn vrienden zelfs iets in het voordeel van mannen.
En ik heb al vijf jaar een heerlijke relatie met mijn fantastische vriend!
kijk! dat stelt me nou gerust
  woensdag 19 maart 2003 @ 00:11:36 #9
50720 Wrong
Blinded by the lights..
pi_9221044
Het kan zeker wel, maar vroeg of laat draait het toch uit op sex. Althans, in mijn situatie. Heb nu nog maar een paar goede vriendinnen over, er zijn er door troubles al een paar afgevallen. Maar van mijn huidige vriendinnen is er maar 1 waar ik nooit iets mee heb gedaan
Dizzy new heights..
pi_9221839
Je kunt toch best vrouwen in je omgangskring hebben, net zoals mannen? Ik snap niet dat veel mensen daar zo raar over doen.
pi_9221898
Een zinsdeel doet mezelf afvragen: "Een jonge god"
Hoe zie jij jezelf..? Iemand met een leuk uiterlijk, wat bevestigd wordt door de vrouwelijke aandacht?
pi_9223909
Ik heb zelf ook weinig vriendinnen als vriendschap, ik kan het over het algemeen beter vinden met jongens, als vriend.
Lambo of Rekt
  woensdag 19 maart 2003 @ 09:02:20 #13
31816 thumper
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻlaklaarzen zijn geil
pi_9224063
Misschien ben _ik_ wel raar, ik heb als man meer vriendinnen dan vrienden...

* thumper heeft trouwens ook al 3 jaar een relatie met de perfecte vrouw

volvo c30. you wish your honda was this hot.
"If you can't say something nice, don't say nothing at all". This moral is now known by such names as the Thumperian principle, "Thumper's rule" or "Thumper's law".
  woensdag 19 maart 2003 @ 10:26:33 #14
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_9225451
Even wat puin geruimd.

On-topic: ik heb ervaren dat er mannen-mannen en vrouwen-mannen zijn. Dat heeft niks te maken met homo of hetero, maar er zijn gewoon mannen die naar vrouwen toetrekken en mannen die alleen maar met mannen optrekken.

Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_9225528
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 10:26 schreef Ripley het volgende:
Even wat puin geruimd.

On-topic: ik heb ervaren dat er mannen-mannen en vrouwen-mannen zijn. Dat heeft niks te maken met homo of hetero, maar er zijn gewoon mannen die naar vrouwen toetrekken en mannen die alleen maar met mannen optrekken.

Maar hoe zit dat met vrouwen?

Lambo of Rekt
pi_9225530
het maakt toch eigenlijk niets uit of het een vriend is of een vriendin, als jij maar goed mee om kan geen.
Ik heb meer vrienden dan vriendinnen, kan het met beide goed vinden.
Greek Godess of the Earth
  woensdag 19 maart 2003 @ 10:35:12 #17
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_9225652
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 10:29 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Maar hoe zit dat met vrouwen?

Precies hetzelfde. Als ik mezelf als voorbeeld neem: ik ben eigenlijk een mannenvrouw. Ik heb eigenlijk altijd meer mannelijke vrienden gehad. Door omstandigheden is dta nu even anders, maar ik kan meestal wel gewoon beter opschieten met mannen.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_9225758
Ik heb best wel veel vriendinnen eigenlijk met wie ik ook regelmatig ga stappen / bisocoopje pikken. Met eentje ga ik zelfs elke week stappen, maar dat is gewoon een goede vriendin van mij en meer eigenlijk niet
  woensdag 19 maart 2003 @ 11:35:29 #19
31186 0_o
See my shadow changing
pi_9227139
Nee, dat lijkt mij niet nodig.
Niet dat ik dat wel heb, maar goed
You're lying to your self again, suicidal imbecile
pi_9228072
Ik ben het ermee eens dat je mannen-vrouwen hebt en vrouwen-vrouwen.. EN vrouwen-mannen en mannen-mannen....

Wat je beter ligt.. daar ga je t meest mee om.. Ik vind het niet raar dat mensen veel vrienden hebben van t andere geslacht.. Geeft ook een beetje kleur aan je belevingswereld en je hoort vaak veel standpunten vanuit een andere optiek denk ik.. Het is toch altijd moeilijker om je als vrouw in een man te verplaatsen en als man in een vrouw.. Zo pik je een beetje van allebei mee

Terwijl mijn schaduw doorloopt.. Sta ik nog even stil bij de herinnering
pi_9228244
Is echt niets vreemds aan.
Ikzelf ga ook geregeld uit met jongens die al een vriendin hebben. Maar die zit dan toevallig op kamers en is er doordeweeks niet. Als we dan zin hebben om samen een bioscoopje te pikken doen we dat gewoon.
In het licht zie je meer, in het donker gebeuren vaak de leukste dingen.
pi_9228461
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 01:04 schreef Panzer het volgende:
Een zinsdeel doet mezelf afvragen: "Een jonge god"
Hoe zie jij jezelf..? Iemand met een leuk uiterlijk, wat bevestigd wordt door de vrouwelijke aandacht?
sorry, mijn verleden als nederlandse songwriter speelde even op

ontopic: wat vriendinnen betreft; erg rustig hier maarja, we zien wel wat ervan komt; Wat mij altijd erg in de weg zit is die onzekerheid van 'ja relatie / nee relatie' En dat ik er nooit hoogte van kan krijgen hoe die ander over ziets denk... maarja

woensdag 19 maart 2003 @ 12:25:30 #23
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_9228574
kan zeker wel... ik heb een relatie (inmiddels 21 maanden) en ik heb een hele goede vriend.. waar ik regelmatig even een gezellig avondje mee heb..
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_9229601
ik heb ook meer vrienden dan vriendinnen, en daar doe ik ook van alles mee eigenlijk... zomaar wat leuks doen, filmpje kijken bla bla bla, ben ook vaak het enigste meisje

en daar zit ik echt niet mee mannen kan ik gewoon schoppen als ze irritant doen

Doei.
pi_9232420
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 00:11 schreef Wrong het volgende:
Het kan zeker wel, maar vroeg of laat draait het toch uit op sex. Althans, in mijn situatie. Heb nu nog maar een paar goede vriendinnen over, er zijn er door troubles al een paar afgevallen. Maar van mijn huidige vriendinnen is er maar 1 waar ik nooit iets mee heb gedaan
Daar kan ik me dan weer niks bij voorstellen!
Ik heb best een aantal "gewone" vriendinnen waar ik gewoon goed mee omga, en ondanks dat sommige best leuk zijn kan ik me echt niet voorstellen dat er ooit iets zou gebeuren!
pi_9248723
Tuurlijk kan dat niet, de vriendinnen die ik heb wil ik nog graag neuken daarna vallen ze af. Wat is er anders zo leuk aan vrouwen?

Vrouwen willen veel dat je ze 'entertained' met vrienden is dat anders daarmee sta je in de kroeg zonder je te moeten inspannen om niet lomp te zijn.

IMHO ja, dat zeg ik er maar weer bij

En iedereen die anders durft/kan beweren: gefeliciteerd namens mij en alle andere mannen in Nederland

donderdag 20 maart 2003 @ 01:00:11 #27
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_9248817
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 00:54 schreef Dimichio het volgende:
Tuurlijk kan dat niet, de vriendinnen die ik heb wil ik nog graag neuken daarna vallen ze af. Wat is er anders zo leuk aan vrouwen?

Vrouwen willen veel dat je ze 'entertained' met vrienden is dat anders daarmee sta je in de kroeg zonder je te moeten inspannen om niet lomp te zijn.

IMHO ja, dat zeg ik er maar weer bij

En iedereen die anders durft/kan beweren: gefeliciteerd namens mij en alle andere mannen in Nederland

Dan mag u mij feliciteren, stoere meneer. Ik heb een aantal zeer goede vriendinnen, en daar hoef ik echt niet mee naar bed (liever niet zelfs, zoals het nu gaat heb ik het liever).
Nicht ärgern, nur wundern!
pi_9254303
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 13:12 schreef Faithy het volgende:
mannen kan ik gewoon schoppen als ze irritant doen

Maareh volkomen normaal vind ik, ik heb ook vriendinnen waar ik niets meer als vriendschap mee heb. Moet kunnen lijkt me...
pi_9255017
Ik ken wel een hoop dames waar je leuk mee kan lullen bij het uitgaan ofzo maar ik zou ze nooit zomaar bellen van "ga je mee dit of dat doen". Best raar eigenlijk als je erover nadenkt. Denk dat ik inderdaad te lomp ben om gewoon vrienden te zijn met een meisje. Die interesseren zich toch niet voor voetbal dus wat heb je er dan aan

Meestal gaan we toch met een groep uit en daar zitten veel stelletjes bij enzo. Ik kan altijd wel goed opschieten met de vriendinnen van vrienden van mij dus dat is altijd wel gezellig.

[Dit bericht is gewijzigd door GEsTOoRD op 20-03-2003 11:58]

donderdag 20 maart 2003 @ 11:45:32 #30
42858 Stormblast
Executeerd u mij.
pi_9255080
Ik heb het ook hoor.
Ik heb een vriendin waar ik een ontzettend goede band mee heb maar geen relatie ofzo.
Ze is wel my best friend om het zomaar te noemen en geen verwarring te creeeren(me beste vriendin dus maar ze is de enige vrouwelijke iemand in me vriendenkring).
En het is idd bloedirritant dat mensen gaan denken dat we een relatie hebben ofzo.
Tegen dat type mensen zou ik zeggen kijk verder dan uw neus lang is, open your mind weet je wel.
Turn My Eyes From This World, This Dying Place Is So Absurd.
  donderdag 20 maart 2003 @ 11:50:01 #31
49695 NemesisDivina
The Queen of Darkness
pi_9255179
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 00:11 schreef Wrong het volgende:
ff hierop reageren:
ik ben bi, als vriendschappen vroeg of laat uitdraaien op sex kan ik dus geen vrienden meer zijn met mannen EN vrouwen... hmmzzz dat zou rot zijn..
KippKoRN I love you!
  donderdag 20 maart 2003 @ 11:53:00 #32
50720 Wrong
Blinded by the lights..
pi_9255252
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 11:50 schreef NemesisDivina het volgende:
ff hierop reageren:
ik ben bi, als vriendschappen vroeg of laat uitdraaien op sex kan ik dus geen vrienden meer zijn met mannen EN vrouwen... hmmzzz dat zou rot zijn..

Het is wel degelijk mogelijk. Je moet er alleen met hetzelfde idee aan beginnen.
Een aantal vriendinnen van me nu, kende ik eerst niet en heb ik toen wat mee gedaan, maar kwam er later achter dat ik ze niet meer dan leuk vond..toen werden het toch al gauw vriendinnen
Dizzy new heights..
pi_9321477
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 11:42 schreef GEsTOoRD het volgende:

Die interesseren zich toch niet voor voetbal dus wat heb je er dan aan

-Ontopic-

Waarom zou je niet bevriend met aantal meisjes kunnen zijn, hoef je iig niet een relatie voor te hebben nee...

Ik heb een heleboel vrienden, moet er niet aan denken om alleen maar vriendinnen te hebben.

zondag 23 maart 2003 @ 20:23:37 #34
50314 Tuana
Turkse Troel
pi_9323942
Waarom zouden een man en een vrouw niet alleen bevriend kunnen zijn???!!! Zodra een man en een vrouw vaak met elkaar omgaan dan wordt er gelijk gedacht dat ze iets met elkaar hebben of dat ze elkaar leuk vinden ofzo...

Ik heb zelf een aantal goede vrienden met wie ik nogal "close" omga, en ik weet niet hoe vaak ik heb moeten uitleggen dat het slechts om GEWONE vrienden gaat... "Heb je nou iets met X?" "Huh? nee... hij is een vriend van me, hoezo?" "Oh, jullie gaan wel erg close met elkaar om vandaar"
Het grappige' is dat een aantal van mijn vrienden homoseksueel zijn, en dat mensen zelfs dan nog ervan uit gaan dat ik iets met ze heb...
*zucht heeel diep*

Zelf heb ik een aantal hele goede vrienden met wie ik regelmatig uitga zonder dat er een "spanning" ofzo is... (en nee, die zijn niet allemaal homoseksueel!) Met een van mijn vrienden kan ik ook úren aan de telefoon zitten (gisteren weer 1,5 uur!) en dan kletsen over onze lovers...

I will permit no man to narrow and degrade my soul by making me hate him ...
"I never did give anybody hell. I just told them the truth and they thought it was hell." - Harry Truman
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')