Vorige delen van Club Pannonica: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10,11,12, 13 en 14
Voor de echte jazzliefhebbers zijn de live-opnames nog steeds beschikbaar: 19 november Chet Baker; 1 december Joe Henderson; 2 december Dutch Swing College Band, met als speciale gasten Peter Schilperoort, Johnny Meyer en Rita Reys; 3 december Steven Bernstein's Sex Mob; 22 december James Chance & The Contortions (afluisteren met RealPlayer, gratis te downloaden).
Nog even voor Harry, als-ie de Club op dit nieuwe adres kan vinden:
Van BB3 komt vrijwel zeker een vervolg. In de meeste landen nemen ze amper genoeg tijd om een keer te stofzuigen voor ze de volgende ploeg alweer naar binnen sturen. Hier zal het vast per september wer losgaan.
Mooi gedaan Simba !
Sla m'n wodkaatje achterover en zoek de bedstee (altijd lekker je eigen) op.
Enne Simba, wat bedoel je met die reclame? Ik zie hierboven een prachtige banner van Pannonica bewegen
En het zal wel een global mod zijn, die met zijn sleutelbos rammelt. Want Havoc hoort allang in zijn bedje te liggen
*Cynix slaapt extra goed nu er ook 'n club-topic aan hem is opgedragen
Wil je meteen iets drinken of ben je op doorreis?
*Qt bedenkt zich ineens dat Moor nog op nummer 14 staat, te hunkeren naar Bep d'r vlammetjes!
De deur was ook zo snel op slot daar...
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 03-01-2001 02:34]
Maar die pinda's lijken me wel wat Zal ik dan nog een witbiertje voor je inschenken Simba? Daarna wordt het vrees ik alweer tijd om te gaan voor mij...
quote:* Moor is blind en met z'n neus voor goede dingen wijd open, in een rechte lijn hier naar binnen gelopen, en watsienik ? ja hoor, Bep's vlammetjes !
Op 03 januari 2001 02:30 schreef Qt het volgende:*Qt bedenkt zich ineens dat Moor nog op nummer 14 staat, te hunkeren naar Bep d'r vlammetjes!
De deur was ook zo snel op slot daar...
* Moor is heel tevreden en zakt in grote Bommelstoel
Ik ben in de keuken..
Dat past wel bij die oliebollen die je bij je had dacht ik zo
Het was een druk weekje tante Bep, terwijl ik eik vakantie had. Maar ja, ik slaap wel bij onder werktijd ofzo
Ik zag dat jij prachtig voor ons hebt gepleit bij Verbal! Torp is vast trots op je! Heb je het irl ook gezellig gehad rond de feestdagen?
Ik ga ze even uit het vet halen zo terug..
Hier, die stonden al lekker bij de open haard op je te wachten. We wisten gewoon dat Tante Bep's vlammetjes je zouden lokken...
Proost Simba! Is de chocolade lekker?
Tja wat Torp er verder van vind of mee doet is mij helaas onbekend, toen ik Verbal's toestemming op het prikbord had gehangen verscheen hij even met een big smile in de zaak en dat was't.
Daarom heb ik, ik meen 2 panden terug speciaal een vraag voor hem op het prikbord gehangen maar nog steeds niks gehoord.
Is 't ie nogal afstandelijk misschien of zie ik dat verkeerd?
a sjampoepel geef Moor ook een glas om de vlammen me weg te spoelen als je wilt.
zal je nog een hint geven, pas had je een afspraakje wat het afspraakje was vergeten toen liep ie zoooo zielig buiten weet je nog?
Vlammetjes maken idd dorstig dat had tante Bep goed bekeken. Heb voor mezelf nog maar een colaatje ingeschonken.
Van Torp krijg ik ook niet altijd even goed hoogte. Ik denk dat een betekent dat ie met ons meegaat richting FT&M (zeg ik het zo goed?). Maar het zou leuk zijn als ie het nog iets duidelijker zou vertellen.
Lach ik toch gezellig even terug naar je Simba
edit: mini doorstreep cursus:
[ / s ] doorgestreept [ / s ] zonder spaties tussen de [ en ] of druk eens op bericht wijzigen bij iemand.
[Dit bericht is gewijzigd door Simba op 03-01-2001 03:16]
nee liefie, na het mij beloofd te hebben ben je met een ander gaan dansen en daar kan een jaloerse scorpio heeeel slecht tegen, maar het is inmiddels goed nou toch!
Van het weekend dansen we wel een keer samen he, kanjer van een leeuwtje dat je bent.
Maar eerst een videootje voor de achterblijvers. Speciaal voor Simba gezocht naar iets zonder RealPlayer. Dit keer heb je dus Windows MediaPlayer nodig. Een klote progje vinnik maar goed, hoop dattie bij jou beter werkt Het wordt geloof ik hoog tijd dat ik zelf ergens eens wat muziek parkeer, naja das iets voor later.
Nu eerst Us3 met I'm thinkin' about your body. Aan de titel te horen is het eik iets voor Moor en Tante Bep, maar die laatste is snel gevlucht
Truste allemaal!
uhm zei ik wat, nee oke, dan is 't goed doei ...
[Dit bericht is gewijzigd door Simba op 03-01-2001 03:35]
Hmm live sessies, Klinkt wel lekker.
Truste Qt
[Dit bericht is gewijzigd door Simba op 03-01-2001 03:46]
Hé wat staat daar nou, een fles echte Poolse gras-wodka! Is Harry weer terug? Toch eens kijken, of hij hier 's avonds komt buurten, hij zal wel verrast zijn door Bianca's overwinning!
Lees ik op het mededelingenbord dat Harry terug is .... en dat ie in de Club was!!!!
*Tink is tevreden. Nu PalinG nog thuis en ze kan er weer tegen.
Kom even gedag zeggen.
Heb n.l. meer te doen later...
p.s. : mooi betoog Cynix !!
Ik ben benieuwd hoe de uitslag op jou overkwam. Kon jij je oren wel geloven toen je de ontwikkelingen hoorde: Hieke eruit, Dirk erin, Koos omgekocht en Bianca de winnaar?
Enne, je vroeg je nog af of er een BB3 kwam. Nou, in een ander topic heb ik de kijkcijfers al vermeld en die zijn zeker dusdanig dat er een 3e deel komt. Dus volgend jaar mag je weer
Tsja, wat een ontwikkelingen !!
Nee, dat had ik allemaal niet verwacht.
Ben nog steeds doende met van alles bij te lezen.
Ben nu op de helft zo'n beetje.
Lees eerst chronologisch alle dag-e-mails van Tinkerbell en bekijk daarna de videoopnames van de exits en tot slot nog de finale. Meer kon er niet op 1 band.
Dus, ik ben nog niet helemaal up to date wat dat betreft.
Wordt wel lang wachten hoor, tot BB3 !!
Ik ben even uitgelezen voor nu, en zoek m'n bed op.
Sorry...
Tot de volgende keer !
Zou het overigens niet handig zijn als hier een paar logeerbedjes komen er blijft hier om de haverklap iemand pitten?
quote:Jij hebt ook alles in de gaten he Qt, maar ja, ik was zo verward dat ik inderdaad even ben "gevlucht" om het zo dan maar te noemen. Dat komt nl. zo, Moor heeft me gisteren om mijn hand gevraagd, heel romantisch op de heide hierachter, dus ik was volledig van slag dat snap jij natuurlijk ook wel.
Nu eerst Us3 met I'm thinkin' about your body. Aan de titel horen is het eik iets voor Moor en Tante Bep, maar die laatste is snel gevlucht
Enfin, om een lang verhaal nog langer te maken, we hebben meteen maar spijkers met koppen geslagen en de kaartjes voor de verloving laten drukken want die houden we uiteraard hier in de club. Ik hang zo de aankondiging op het prikbord.
Ontzettend leuk trouwens de muzieklink die je gaf, er zat een filmpje en al bij, nog bedankt, vond het erg lief!
O ja en zou jij op die avond dan misschien voor de vlammetjes kunnen zorgen Qt?
[Dit bericht is gewijzigd door Tante Bep op 04-01-2001 05:31]
AANKONDIGING
Zaterdag 6 Januari 2001 zullen Moor en Tante Bep zich gaan verloven.
Uiteraard vieren we dat hier en nodigen wij alle clubleden bij deze uit.
Tot Zaterdag, Moor en Tante Bep
De eerste foto van ons samen!
Oh, een verloving in de Club! Wat leuk! Moor en Beppie, ik ZEI het toch...
Gezellig, zo'n feest.
Tink tekent wel aan dat het logeerbed op zolder bestemt is voor PalinG en mij
Wat leuk voor jullie, kan er helaas niet bij zijn, maar met Tinkerbell (kirrend van blijde verwachting over wat haar avond zal brengen) in het logeerbed is het eerste ingrediënt voor een geslaagd fuifje natuurlijk al aanwezig.
Ben zojuist succesvol ontslagen uit de Rehab, dus ik heb m'n handen weer vrij om te typen. Zo'n dwangbuis knelt op den duur toch best wel.... Nee, geef mij maar zo'n lekker ingesleten keurslijf!
* Roache_ pakt de bezem en poetst even echt goed.
Aha, goed nieuws! Juan is altijd wel in voor een feestje.
Damn, Juan gaat zaterdag naar Noorderslag. Kan dus niet meevieren....
* Juan Zueco belooft (ter ere van Bep en Moor) een glaasje bier in het gezicht te gooien van Dinand, mocht Kane de poprijs winnen
Later..
Tante Bep en Moor: hartelijk gefeliciteerd met deze grote stap en dat jullie maar heel gelukkig mogen blijven
Helaas kan ik niet op jullie feestje komen; ga ook naar Noorderslag (en nee, heb geen afspraakje met Juan) ;7
Maar als het weer een ouderwets nachtje doorhalen wordt ben ik misschien nog op tijd om een glaasje champie op jullie geluk te drinken.
* Cartman1 is een paar dagen weg geweest, ook afgekickt gelukkig, en wenst alle bezoekers van de club nog een geweldig en gezond 2001!!!!
Fijn dat het hier nog steeds zo gezellig is en we geen afscheid hoeven nemen.
BTW, PalinG nog niet terug??
[Dit bericht is gewijzigd door Cartman1 op 04-01-2001 20:28]
quote:Dat duuuuuuuuuurt nog daaaaaaaagen
Op 04 januari 2001 20:25 schreef Cartman1 het volgende:
BTW, PalinG nog niet terug??
Helaas heeft Torp ook andere verplichtingen. Maar voor de aanwezigen wordt het zeker smullen!
[Dit bericht is gewijzigd door Torp op 04-01-2001 21:37]
Alleen gaat Bep natuurlijk niet op haar eigenste verloving staan koken he, maar een andere keer doe ik het graag!
*Bep wacht nog steeds op antwoord maar is for the time being al blij dat Torp weer tegen haar praat.
*Cynix had wat problemen met fok! en kan nu pas weer fok!ken...
*fokje heeft geloof ik hetzelfde probleem als Cynix, en nog steeds , al is het nu ietsie minder
quote:Nou hij zei vanmiddag wel help me er nog even aan herinneren anders vergeet ik het, romantisch he.
Tinkerbell vraagt zich af of Moor wel van de verloving op de hoogte is
Pfff, het gaat wat traagjes vandaag allemaal. Maar ik viel net binnen in een topic dat me ff deed blozen. Thnx Harry! Ik ga eens goed nadenken hier onder het genot van wat te drinken wie er genomineerd moeten worden. Er schieten me zoveel mensen te binnen, ben bang dat ik iemand vergeet
En Moor en Tante Bep: Van Harte!!! Ik kom zaterdag ff langs om jullie op gepaste wijze te feliciteren hoor. Weet nog niet welk dagdeel, maar ik kom voor die vlammetjes zorgen natuurlijk
Nou ja, laat die smoking dan ook maar zitten, kom wel in me eigese woestijnkloffie (nog overgehouden van vele dienstjaren Vreemdelingen-Legioen)
* Moor is al echt in de stemming, dat zie je....
[Dit bericht is gewijzigd door Moor op 05-01-2001 02:46]
Wordt de spanning een beetje teveel soms? Het is wat he, zo'n dag.. Maar je moet gewoon aantrekken waar jij je lekker in voelt. Dat vindt Tante Bep ook vast! Neem nou maar iets te drinken van me en ga maar ff lekker bij de open haard zitten. Dan voel je jezelf ontspannen
*Cynix had ook Simba, Cartman1, Tanjalies, Marky, Arjuno en vele anderen nog wel willen nomineren.
Afijn, ik ben nu wel aan 'n borreltje toe!
[edit: zie je wel, ga je mensen vergeten]
[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 05-01-2001 03:01]
quote:Oef, Qt, nou krijg ik 't weer.... Moor's armen vertonen plots allemaal Bianca-bubbeltjes.... Niet doen niet doen..... geen begrip tonen, en vooral geen bezorgdheid.....
Op 05 januari 2001 02:53 schreef Qt het volgende:
*Qt slaat een arm om Moor heenWordt de spanning een beetje teveel soms? Het is wat he, zo'n dag.. Maar je moet gewoon aantrekken waar jij je lekker in voelt. Dat vindt Tante Bep ook vast! Neem nou maar iets te drinken van me en ga maar ff lekker bij de open haard zitten. Dan voel je jezelf ontspannen
* Moor is nog niet uit de quarantaine-fase!!!
Het is nog steeds 'geleende' muziek. Genoeg ceedeetjes hier, maar webspace en een goede ISP zijn schaars De eerste hebben we al eerder gehoord. Het is Kisses in the Rain van Rick Braun. Volgens mij moet die cd nog uitgebracht worden, maar het is een heerlijk relaxed stukje muziek. Dat helpt iedereen vast ontspannen.
Wie dan nog niet zachtjes is ingedommeld, kan gaan luisteren naar Robo Bop. Komt van 'Yes Please' en als ik het goed heb, is dat het laatste album van Fourplay.
Ik denk nog steeds na over die nominaties... Ben zo van slag doordat ik zelf werd genoemd, dat ik niet helder meer kan denken En de fok!king verbinding is zo slecht dat er geen doorkomen aan is natuurlijk
*Bep inmiddels gekalmeerd gaat lekker samen met Moor naar de muziek luisteren
browser opnieuw laden en cache legen heeft bij mij geholpen!
voor Qt!
100 mb bij xdrive http://www.xdrive.com/
50 mb bij freedrive http://www.freedrive.com/
50 mb bij idrive https://www.idrive.com/
15 mb bij visto http://corp.visto.com/
Ik heb idd die truukjes al uitgehaald. Maar het gaat op en af met de verbinding. Ach joh, desnoods overnachten we hier gezellig met z'n allen
had het nog niet gezegd of alles liep weer vast gister Qt, me heeft kabelmodem maar de verbinding was abominabel las ik ook in andere forumdelen
Hallo! Is daar nog iemand?
[Dit bericht is gewijzigd door Tinkerbell op 06-01-2001 00:06]
Snel om me heen kijken
*Ja, Tink heeft het goed gezien
Het lijkt erop dat ons elfje naar huis is om zich om te kleden. Maar ze heeft zo te zien hard gewerkt. De zaal lijkt al aardig versierd met ballonnen.
*Qt stapelt voor ze gaat alvast ffies de taarten van Tante Bep op
Zo, tijd om weer verder te gaan. De frituurpan en vlammetjes staan klaar in de keuken. Ik kom later op de avond het gelukkige stel nog wel ff feliciteren natuurlijk
Zo, dat is weer geregeld. Ik ga me nu echt omkleden maar en kom later terug.
*Tink zet alvast de haard een beetje hoger zodat het straks lekker warm zal zijn. De lampjes gedimt en alles glimt en glanst. Tevreden loopt Tink naar huis
[Dit bericht is gewijzigd door Tinkerbell op 06-01-2001 19:48]
*Bep gaat weer weg en wacht rustig af tot Moor haar komt halen
Mijn cadeautje volgt later op de avond, doe mij eerst maar eens een rood wijntje.
*Cynix heeft z'n cadeautje ook nog niet meegenomen, maar dat volgt zeker nog, hoor!
* Gert heeft straks nog andere verplichtingen en twijfelt een beetje of het lukt om nog langs te komen
Toch maar vast even mijn cadeautje verstoppen dan, anders wordt het zo'n gesleep.
Daar:
Weet je wat, ik leg 'm onder de bar met een briefje eraan vast:
Lieve barvrouw/beste barman,
Mocht ik om 4.00 uur vannacht nog niet binnengestommeld zijn, zou je dan zo vriendelijk willen zijn om deze Decoder te overhandigen met de hartelijke felicitaties van mij? We heffen binnenkort het glas!
Belt Moor net op dat ie vast zit in een visnet Nou VRAAG ik je?
*Zeer nerveus dribbelt Tink naar het kantoortje van Torp.
oooww
tijd voor een toast
op een lange en gelukkige cyberliefde
Gefeliciteerd!
Proost!! Op de goede afloop van deze verloving!!
*Tink heeft daar allemaal niet veel verstand van en houdt dat eigenlijk liever zo
Nog een glaasje Cynix? Iedereen is naar buiten om .. ja.. waarom eigenlijk?
[Dit bericht is gewijzigd door Tinkerbell op 06-01-2001 23:25]
Waar is iedereen in hemelsnaam? Zit ik hier opgeprikt te wezen in een veel te dun en bloot zwart jurkje, al 3 keer mijn panty's verwisselt vanwege ladders. Is iedereen er vandoor....
Jullie krijgen ook de hartelijke groeten van lieve Bep, het zal niet lang meer duren hoop ik, maar mijn virtuele verbinding met jullie allemaal hing vanavond even aan een zijden Chello-draadje, vandaar....
Feest lekker verder, zuipt U allen een flink stuk in de kraag zoals Moor ook zou doen in zo'n geval, en tot strax, lieve vrienden !
* Moor zet nog even de lievelings plaat van Bep en hemzelf op
*Tink heeft een zere keel, kleine rode oogjes, een snotneus en is bijna haar stem kwijt. Dit tot grote opluchting van velen.
Ben benieuwd wanneer PalinG weer thuiskomt. Is het morgen of maandag?
Btw mooie fake piccies Sanne!
Proost he, op Bep en Moor, dat ze maar lang gelukkig mogen zijn!
Die Timothy! Is al bij voorbaat genomineerd...
Sanne, Qt nog een stukkie taart, zo terug...
*Bep glipt weer achteruit de deur uit naar de heide waar Moor op haar wacht...
Je ziet er weer stralend uit vandaag, is helemaal niet te zien dat je je niet zo lekker voelt. Maar beterschap gewenst natuurlijk! Spannend dat PalinG weer bijna thuis is. Ik weet ook niet precies wanneer we hem kunnen verwachten helaas...
Proost!
*PS. Qt liet net weten wat probleempjes te hebben met fok! Ze blijft natuurlijk proberen, maar weet niet of ze nog in de Club kan terugkomen.
[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 07-01-2001 00:44]
Om op je vraag terug te komen Bep. Ik weet niet of de volgende verloving van PalinG en mij is.
*Tink is onzeker over PalinGs gevoelens voor haar, dus zegt ze over dergelijke zaken maar niet veel.
Meen je dat nou Tink, Bep dacht de gevoelens van PalinG voor jou toch luid en duidelijk opgevangen te hebben!
Tsja, het gelukkige paar loopt idd constant in en uit, ik weet niet wat ze allemaal aan 't doen zijn. Maar wij gaan gewoon lekker zuipen drinken! Proost!
Neem gauw wat te drinken. Ja Bep en Moor doen niets anders dan naar buiten de hei op te glippen om te vrijen. Maar ja, wat doe er aan, he? Pril geluk
[Dit bericht is gewijzigd door Simba op 07-01-2001 01:20]
Geef mij nog maar een wijntje, ben doch al dnipbekoue...
(ik heb een prachtig kado, maar ik bezit niet de technische kennis het jelui virtueel te geven, is vast ook te groot en te duur, maar op het huwelijk overhandig ik het graag groots en melodramatisch.)
(Chello heeft me vandaag de tip van hun leven gegeven: doe je stekkertje van compu naar modem eens vice versa, en ziehier! Roache is weer online, na +/- 24 uur verstoken te zijn geweest.)
Hebben jullie het fijn gehad? Was het de op een na mooiste dag van jullie levens, FeestVarkens?!?!!
Mag ik nog een wijntje?
Ik word een beetje wee van die verloving; de vorige cyberverloving ben ik nog niet helemaal vergeten.
quote:Hé Nico, heb jij ook overal van die kleine jeukende bultjes?
Op 07 januari 2001 01:18 schreef doordevil het volgende:
Zitten hier de mensen met een huidziekte?
Kom dan gezellig binnen, dat hebben we hier allemaal.
* Sanne geeft Nico een biertje, proost!
Ha Roache ook in da house! Gezellig!
Zwoele geile schuifelmuziek, oh jeeee....
quote:Welkom, Nico ! Zie het maar als "Het masker van de Rode Dood" van E.A.Poe,
Op 07 januari 2001 01:18 schreef doordevil het volgende:
Zitten hier de mensen met een huidziekte?
quote:Ja ik ben vanmiddag effe naar de kapper geweest, vind je het leuk?
Op 07 januari 2001 01:51 schreef Cynix ® het volgende:
Hey Sanne, ik herkende je bijna niet. Wie is dat nu weer?
-edit- oh nee, dat was een ander bepaald iemand, iemand die haar exje snel is vergeten......
[Dit bericht is gewijzigd door Roache_ op 07-01-2001 01:59]
Die zwoele enzovoorts muziek, kan die ook gedraait worden al PalinG er weer is ?
*Edit: misverstand, ik zag eerst het plaatje van Roache niet, maar nu weer wel
[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 07-01-2001 02:03]
(opgedragen zoals bekend, aan ons aller SjonnieDeMol)
[Dit bericht is gewijzigd door Moor op 07-01-2001 02:08]
Tadaaaa!
Vinnut wel grappig eigenlijk. Dat oog was trouwens mijn eigen oog, ik ben nu weer bezig met mijn sporen te verdoezelen
[Dit bericht is gewijzigd door Sanne op 07-01-2001 02:16]
Yeah!!
*Tink danst
* Moor trekt zijn verloofde Bep mee de hete St.Mauritius' sfeer van Waldemar Bastos in.
Ohnee, dat kwam omdat meneer BB3's pagina klaar was met laden.
Hahahaha!
(Kon het niet laten even zijn guestbook te tekenen.....)
[Dit bericht is gewijzigd door Roache_ op 07-01-2001 02:27]
quote:Sorry, Tink
Op 07 januari 2001 02:15 schreef Tinkerbell het volgende:
Ik vind het een lekker muziekje, Moor. Dat had je nou niet moeten zeggen, dat van die JdM.*Tink danst
Ja, dansen, leuk!
DE MEESTE DROMEN ZIJN BEDROG
MAAR ALS IK WAKKER WORD NAAST JOU
ETC.
Eerst nog maar een rondje dansen met Raoche.
*Tink is onder de indruk van Roache's danskunst
Heb op dat andere forum nog even een WW-overzicht gegeven, gezien?
hihi
hoi
hoi vv.....
knipper
edit
als je vv typt lijkt het net op een w...
Maar ik bedoel dus:
Hoi, hihi, hoi, *verlegen hihi hoi V V
[Dit bericht is gewijzigd door Roache_ op 07-01-2001 02:42]
Mij koppelen aan iemand die: Ik wil het, ik wil het, ik wil het, en "heb ik jou al gehad" als uhnderscore heeft.
VV, ik denk dat ik bedank...Of..
[Dit bericht is gewijzigd door Roache_ op 07-01-2001 02:47]
<edit: Oh nee, hij herstelt zich weer flink>
[Dit bericht is gewijzigd door Tinkerbell op 07-01-2001 02:47]
quote:* Sanne zet de stereo nog iets harder en geeft het blowtje door aan...
Op 07 januari 2001 02:44 schreef Moor het volgende:
Effe wat jeugd-sentiment van Moor zelf.(Deep Purple - Sweet Child in Time)
[Dit bericht is gewijzigd door Simba op 07-01-2001 02:50]
Simba, wacht op mij
(De rode konen van de dames ten spijt)
Eh.. Moor, nog een nummertje? Ehhhh....liedje?????
(hou op, want ik heb het zo graag.....)
[Dit bericht is gewijzigd door Roache_ op 07-01-2001 02:54]
*Cynix heeft geen uitgesproken hekel aan Borsato, maar gaat toch voor Deep purple
Ik ga lekker naar bed, denk ik
*Tink bloost nog dieper
[Dit bericht is gewijzigd door Tinkerbell op 07-01-2001 02:56]
V V, over een minuutje bij de kelderdeur, het voorlopig enige wat ik daar aansla is 't nieuwe vat wat daar staat, en wellicht meer......
Tinkerbell, capriolen? Vertel!!!!!
VV, 10 minuten!!!!!!!
[Dit bericht is gewijzigd door Roache_ op 07-01-2001 02:59]
*Tink heeft moeite met afscheid nemen momenteel. Even denken... VV en Roache in de kelder. Bep en Moor achter (wat ook alweer?). Aha, dan kan Tink gewoon in het logeerbed op zolder..
Cynix, heb jij de SelfKicker nog gezien?
(hehehe)
(V V, over 10 minuten op de afgesproken plaats.....)
snelle edit:
Tink, HOOK?????
[Dit bericht is gewijzigd door Roache_ op 07-01-2001 03:20]
gaat nu ineens iedereen naar bed, nee toch?
Hoi, Cin, tijd niet gezien
Victor, helaas passen wij slecht bij elkaar
btw, heeft er nog iemand grote vloeitjes?
Met mijn moeder gaat goed!!! ze is nu ffies thuis dus ik zit ff in helmond op adem te komen.
Neem ik er ff 'n sigaartje bij, ook lekker.
Wie weet nog iets?
Pfff, zo en nu een peuk en een drankje
Haaai Rivella, hoe is 't VV had ie die ICQ hint nou door of niet?
Gefeliciteeeeeeeeeerd trouwens! met mij alles goed, met jou ook zie ik
Jeminee, Victor, we moeten op jacht!
Ik drukte op decline terwijl ik Authorize bedoelde!!!!! Heb ik in de decline-reason gewoon uitgelegd, dus dat je het nogmaals moest proberen......
Ik sliep wel al, maar was elders, in Lucidia of zo, maar ik voelde dat ik hier weer heen moest, en terecht dus.... M'n bloempje is nog steeds groen VV, dus try me....)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |