quote:Ik dacht dat kicken tegen de policy was..
Op donderdag 20 maart 2003 09:56 schreef Kozzmic het volgende:
*kick*
quote:
*kick*
quote:Een nietszeggende titel...
*kick*
En dan ook nog een kick
Is het niet een goed idee om een duomod in te huren die Kozzmic gaat controleren en bestraffen?
quote:Je hebt er wel op geklikt
Op donderdag 20 maart 2003 10:22 schreef Sidekick het volgende:[..]
Een nietszeggende titel...
6 irritante vraagtekens in de titel...En dan ook nog een kick
Is het niet een goed idee om een duomod in te huren die Kozzmic gaat controleren en bestraffen?
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 10:23 schreef detulp050 het volgende:[..]
Je hebt er wel op geklikt
Maar goed Kozzmic waarvoor was de kick?
quote:Hij heeft mijn sollicitatie nog niet en dit was een stille hint
Op donderdag 20 maart 2003 10:32 schreef Sidekick het volgende:[..]
FOK! moet alle users in bescherming nemen die niet de zelfdiscipline hebben om niet te reagerenMaar goed Kozzmic waarvoor was de kick?
- Farzin
- SCH
- Nyrem
- Schatje
- Wile_E_Coyote
- Sidekick
Deze zijn wel geschikt.
- Kaalhei
- CherryMoonTraxx
- Glacius
- OK_DAN
- X-RAY
- BAZZA
- Strollie75
- George_Bush
- Ernst
[Dit bericht is gewijzigd door SilverMane op 20-03-2003 11:14]
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 11:12 schreef SilverMane het volgende:
Zolang het maar niet deze personen zijn- Farzin
- SCH
- Nyrem
- Schatje
- Wile_E_Coyote
- SidekickDeze zijn wel geschikt.
- Kaalhei
- CherryMoonTraxx
- Glacius
- OK_DAN
- X-RAY
- BAZZA
- Strollie75
- George_Bush
quote:Hee ik was Ernst en sp3c vergeten.
Op donderdag 20 maart 2003 11:14 schreef detulp050 het volgende:[..]
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 10:16 schreef detulp050 het volgende:[..]
quote:Even opnieuw onder de aandacht brengen. Zodat ik niet nadat er een mod gekozen is hoor "was er een sollicitatieronde?"...
Op donderdag 20 maart 2003 10:32 schreef Sidekick het volgende:[..]
FOK! moet alle users in bescherming nemen die niet de zelfdiscipline hebben om niet te reagerenMaar goed Kozzmic waarvoor was de kick?
...en natuurlijk nog even een paar users eraan herinneren dat ze nog een sollicitatiemailtje moeten sturen!
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 11:12 schreef SilverMane het volgende:
Zolang het maar niet deze personen zijn- Farzin
- SCH
- Nyrem
- Schatje
- Wile_E_Coyote
- SidekickDeze zijn wel geschikt.
- Kaalhei
- CherryMoonTraxx
- Glacius
- OK_DAN
- X-RAY
- BAZZA
- Strollie75
- George_Bush
- Ernst
Ik ben allang blij dat ik in hetzelfde rijtje hoor als Schatje en Wile_E_Coyote.
quote:Nee totaal niet
Op donderdag 20 maart 2003 11:21 schreef Sidekick het volgende:[..]
Gelukkig heeft politieke voorkeur er niets mee te maken
Ik ben allang blij dat ik in hetzelfde rijtje hoor als Schatje en Wile_E_Coyote.
quote:Ik zou jou inderdaad meteen levenslang gaan bannen ja
Op donderdag 20 maart 2003 12:10 schreef SilverMane het volgende:[..]
Nee totaal niet
. Maar waar ik wel bang voor ben is dat alles wat bepaalde personen niet aanstaat maar ff weg wordt gemod. En dan moet ik eerlijk bekennen dat ik daar Farzin, Nyrem en SCH wel voor aanzie. Jij trouwens niet. Maar die post was maar een grapje uiteraart.
quote:Denk je niet dat dat ook geldt voor een aantal van de personen die je wel geschikt acht?
Op donderdag 20 maart 2003 12:10 schreef SilverMane het volgende:[..]
Nee totaal niet
. Maar waar ik wel bang voor ben is dat alles wat bepaalde personen niet aanstaat maar ff weg wordt gemod. En dan moet ik eerlijk bekennen dat ik daar Farzin, Nyrem en SCH wel voor aanzie.
quote:Ik zou in elk geval geen post weg-editten die me minder goed uitkomen. Als het gaat om Farzin en Nyrem dan zou ik daar m'n hand niet voor in het vuur durven te steken.
Op donderdag 20 maart 2003 12:15 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Denk je niet dat dat ook geldt voor een aantal van de personen die je wel geschikt acht?
quote:Volgens mij onderschat je ze.
Op donderdag 20 maart 2003 12:16 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Ik zou in elk geval geen post weg-editten die me minder goed uitkomen. Als het gaat om Farzin en Nyrem dan zou ik daar m'n hand niet voor in het vuur durven te steken.
Maar je hebt mij hoger? Of je hebt mij sowieso al uit je hoofd gezet?
Volgens mij moet iedereen dat wel objectief kunnen doen toch?
quote:Ongetwijfeld. Maar ik meende dat echt. Ik zou hier niet graag een stalinistisch regime cq. beleid zien op Fok!
Denk je niet dat dat ook geldt voor een aantal van de personen die je wel geschikt acht?
quote:Hoezo?
Op donderdag 20 maart 2003 12:18 schreef SCH het volgende:[..]
Volgens mij onderschat je ze.
quote:Nou, ik wou er eigenlijk nog bij zetten dat ik SCH op dat gebied wat volwassener acht...
Maar je hebt mij hoger? Of je hebt mij sowieso al uit je hoofd gezet?Volgens mij moet iedereen dat wel objectief kunnen doen toch?
Denk niet dat het iedereen gegeven is enigszins ojectief te modden.
quote:Ik zei ook een aantal van de genoemde personen. Niet allemaal.
Op donderdag 20 maart 2003 12:16 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Ik zou in elk geval geen post weg-editten die me minder goed uitkomen. Als het gaat om Farzin en Nyrem dan zou ik daar m'n hand niet voor in het vuur durven te steken.
quote:Blij vooruitzicht dat mij streelt.
Ik zou jou inderdaad meteen levenslang gaan bannen ja
[Dit bericht is gewijzigd door SilverMane op 20-03-2003 12:25]
quote:Dat is ook een grote eer, hoor
Op donderdag 20 maart 2003 11:21 schreef Sidekick het volgende:[..]
Gelukkig heeft politieke voorkeur er niets mee te maken
Niet te dogmatisch dus. Dan denk ik dat de meesten het wel kunnen. Alleen bij OK_DAN heb ik mijn vraagtekens, louter gebaseerd op zijn manier van posten.
Linkse mensen zijn natuurlijk wel slimmer
quote:Inderdaad, dat heb ik ook wel een beetje. Nu kan je nog weleens heeeerlijk uitvallen naar iemand
Op donderdag 20 maart 2003 12:25 schreef SCH het volgende:
Volgens mij is het belangrijker dat het om een volwassen persoon gaat met gevoel voor regels (ik zeg eerlijk: het is niks voor mij, ik zou het denk ik wel goed kunnen maar verlies dan mijn lol in het lekkere fokken, beetje over de rand af en toe) en een wat volwassen blik op de wereld en een wat pragmatische houding.
quote:
Linkse mensen zijn natuurlijk wel slimmer![]()
Maar bij sommige denk ik ook wel: als je me hier kwijt wil dan moet je die als modje aanstellen.
quote:Goed plan.
Op donderdag 20 maart 2003 12:37 schreef SCH het volgende:
Eigenlijk zou het best leuk zijn als er een modje komt waar ik het niet mee kan vinden. Kozzmic is wel errrug aardig. Doe toch maar een rechtse rakker, die Marky is lekker eng, of George-Bush, CMT is ook te redelijke uiteindelijk, nmet die BAZZA is het ook wel lekker knokken denk en met Ernst.Maar bij sommige denk ik ook wel: als je me hier kwijt wil dan moet je die als modje aanstellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |