abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9271804
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 22:39 schreef speknek het volgende:

[..]

Uhm ik heb wel wat inside information, maar ik houd m'n mond nog even. Het is nog niemand, maar het zal me niets verbazen als het iemand wordt die goed bij de crew ligt en er geen binding mee heeft want voor de rest leest toch niemand van hen in WFT.

Mysterieus... Outsider dus...?
I´m back.
pi_9271883
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 22:36 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Er worden geen keiharde verplichtingen gesteld. Hoewel ik wel graag iemand erbij heb die vooral overdag een beetje tijd heeft. Dat betekent niet dat je dagelijks van 8 tot 18 uur online moet zijn, maar het liefst wel dat je vrijwel dagelijks in ieder geval 's ochtends en 's middags even tijd hebt om je met wat discussies te bemoeien. En dan mag het uiteraard best wel eens voorkomen dat geen tijd hebt.

En het weekend? Of gaat het alleen om doordeweekse dagen?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_9271914
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 22:46 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

En het weekend? Of gaat het alleen om doordeweekse dagen?

Jij bent elders toch al modje...? (Volgens mij zag ik dat Staal elders ook al eens gepost had, dankzij jou...)
I´m back.
pi_9272063
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 22:47 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Jij bent elders toch al modje...? (Volgens mij zag ik dat Staal elders ook al eens gepost had, dankzij jou...)

Ik ken eigenlijk die hele Staal niet.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_9272183
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 22:52 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Jij bent elders toch CMT...? Of heb ik het mis...? Iig had volgens mij CMT iets geplaatst van Staal over nymphomanen, zoals hij het schreef, elders...
I´m back.
pi_9272213
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 22:52 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Heeft ook niet zo heel veel gepost hoor. Maar kwalitatief niet verkeerd en Ryan3 was wel met hem begaan, vandaar dat ik hem noemde...
pi_9272237
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 22:58 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Heeft ook niet zo heel veel gepost hoor. Maar kwalitatief niet verkeerd en Ryan3 was wel met hem begaan, vandaar dat ik hem noemde...

I´m back.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')