abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9269603
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 21:20 schreef X-Ray het volgende:

[..]

26 .

Dan ben je al een grote vent... (Van mij mag jij het ook worden hoor. Hoewel ik je mening soms niet deel, kun je goed een discussie animeren...)
I´m back.
  donderdag 20 maart 2003 @ 21:36:28 #227
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_9269607
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 21:34 schreef SCH het volgende:

[..]

Laat hem toch - ik vind het wel dapper dat ie een foto van zichzelf als icoon durft te gebruiken

Ik sta tenminste in het fotoboek. In tegenstelling tot jij... kleuter .

En nu weer on-topic kinders.

Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
Gegen die Mauer und Abschießen
pi_9269692
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 21:36 schreef X-Ray het volgende:

[..]

Alvast aan het oefenen...?
I´m back.
pi_9269973
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 21:35 schreef X-Ray het volgende:

[..]

Is het soms fout om voor je culturele achtergrond uit te komen?
Ben je ook tegen Marokkanen die zichzelf Islamiet noemen? Of Berber?

Wat is er nou weer mis met een Berber. Ik ben een Fries
pi_9269998
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 21:36 schreef X-Ray het volgende:

[..]

Ik zie alleen een blikje Heineken en een gehaktbal
  donderdag 20 maart 2003 @ 21:52:29 #231
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_9270079
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_9270366
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 21:14 schreef Maerycke het volgende:

[..]

Dat dacht ik niet zeg..

Alleen je icon is al ruim voldoende om je niet als moderator op de forum aan te wijzen.

Steunt Duitsland eens 'n keertje geen oorlog, is het weer niet goed. Het is trouwens HET forum en niet DE forum.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_9270406
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 21:20 schreef Maerycke het volgende:

[..]

De combinatie met het woord Germaan vind ik wat minder geslaagd zullen we maar zeggen..

Ik ben Bosschenaar, mag ik nu ook geen Oeteldonksche vlag als icon nemen
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_9270410
Eeeeejjjj, gedraag jullie eens!!
pi_9270527
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 22:03 schreef Kozzmic het volgende:
Eeeeejjjj, gedraag jullie eens!!
Dus er zijn verder geen leeftijdseisen, Kozzmic...? (Wat vond je van de onderkoelde belediging van opa trouwens...? Als het een belediging was hoor, hou me ten goede... Kunstwerkje toch...?)
I´m back.
  donderdag 20 maart 2003 @ 22:07:45 #236
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_9270569
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 22:01 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Het is trouwens HET forum en niet DE forum.

Je hebt helemaal gelijk.. ik was iets te snel met tikken
pi_9270786
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 22:06 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dus er zijn verder geen leeftijdseisen, Kozzmic...? (Wat vond je van de onderkoelde belediging van opa trouwens...? Als het een belediging was hoor, hou me ten goede... Kunstwerkje toch...?)

Opa is een oude bekende van me. Wat hij echter precies wil uitdrukken met zijn teksten dat ontgaat me wel eens. Maar ik geloof ben ervan overtuigd dat hij het al met al niet slecht bedoeld.

En nee, er zijn geen leeftijdsgrenzen. Tenminste, ik kijk wel naar de profielen of iemand niet te jong is, maar in principe maakt het niet uit of je 19 of 90 bent. Was Staal eigenlijk al een keer genoemd in dit topic?

pi_9270882
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 22:14 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Opa is een oude bekende van me. Wat hij echter precies wil uitdrukken met zijn teksten dat ontgaat me wel eens. Maar ik geloof ben ervan overtuigd dat hij het al met al niet slecht bedoeld.

En nee, er zijn geen leeftijdsgrenzen. Tenminste, ik kijk wel naar de profielen of iemand niet te jong is, maar in principe maakt het niet uit of je 19 of 90 bent. Was Staal eigenlijk al een keer genoemd in dit topic?

Het wordt Staal dus
pi_9270905
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 21:07 schreef X-Ray het volgende:
Ik vind dat ik het met mijn zeer uitgebreide kennis, respect voor andere meningen en genuanceerd wereldbeeld per direct moeten worden.

En dat vindt iedereen natuurlijk...

Mijn stem heb je.

Sowieso kunnen mensen met een 'ver van het midden' mening best mod worden. Kijk maar naar robh. Die doet het imho best goed als mod!

"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_9271052
Ik gooi er nog maar eventjes wat namen in die volgens mij nog niet 'genomineerd' zijn...

Kordotium, Dr_Strangelove, freako, milagro, rvand

Al wel genomineerd, maar helaas nog geen reactie van de volgende personen gezien in dit topic...

Meneer_Aart, speknek, marky (alledrie prima kandidaten denk ik)

Waar is eigenlijk Bazooka_eend gebleven? Die heb ik al in geen tijden meer zien posten...

pi_9271093
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 22:18 schreef sizzler het volgende:

[..]

Mijn stem heb je.

Sowieso kunnen mensen met een 'ver van het midden' mening best mod worden. Kijk maar naar robh. Die doet het imho best goed als mod!

En jij sizzler? Voel jij je geroepen?
pi_9271109
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 22:22 schreef Kozzmic het volgende:
Ik gooi er nog maar eventjes wat namen in die volgens mij nog niet 'genomineerd' zijn...

Al wel genomineerd, maar helaas nog geen reactie van de volgende personen gezien in dit topic...

*speknek roept
pi_9271152
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 22:17 schreef SCH het volgende:

[..]

Het wordt Staal dus

Ik heb nog geen sollicitatie mogen ontvangen. Sterker, ik zie hem eigenlijk nooit meer!
pi_9271231
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 22:23 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

En jij sizzler? Voel jij je geroepen?

Als ik moderator zou willen worden dan staat POL wel bovenaan mijn lijstje ja! Alleen heb ik het erg druk met school dus ik twijfel......

Hoeveel uur per week moet je minimaal beschikbaar zijn?

donderdag 20 maart 2003 @ 22:26:56 #245
8369 speknek
Another day another slay
pi_9271232
Ik voel me alleen echt verbonden met WFT --waar ze me dan kennelijk weer niet voor willen hebben.

Politiek vind ik een leuk forum, ik sta er dan ook niet onwelwillend tegenover, maar het is geen forum waar ik aandachtig alle topics van doorlees of dat van plan ben. Ik pass dus nog maar even. Tenzij jullie niemand anders kunnen vinden.

They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_9271302
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 22:14 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Dan zal het geen belediging geweest zijn. Ik wist het ook niet zeker vandaar: "hou me ten goede". Opa is de man met de witte sjaal op die foto btw hč...? Als het een belediging zou zijn geweest, wat het dus wrs,. niet was, dan was het de mooiste die ik gezien heb... Maar dat was het dus niet. Sorry opa dus...
quote:
Staal wil dat best doen denk ik; hij zit alleen te bibberen in Siberië en stil te hopen op zijn kleine lieve fatima... Ik geef hem geen kans bij die kleine lieve fatima (o.m. te groot leeftijdsverschil), maar dat is het enige waar hij aan denkt these days, volgens mij... Ik zal hem mailen om te vragen hoe hij over een moderatorschap denkt en hier wil posten, maar ik vrees met grote vreze dat het fatima voor en fatima na is... (En geef hem eens ongelijk... ) Vervelend zo'n déconfiture, want hij had het wel in zich...
I´m back.
pi_9271388
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 22:26 schreef speknek het volgende:
Ik voel me alleen echt verbonden met WFT --waar ze me dan kennelijk weer niet voor willen hebben.

Politiek vind ik een leuk forum, ik sta er dan ook niet onwelwillend tegenover, maar het is geen forum waar ik aandachtig alle topics van doorlees of dat van plan ben. Ik pass dus nog maar even. Tenzij jullie niemand anders kunnen vinden.

Heb jij daar gesolliciteerd dan speknek? Niet geworden? Wie is het dan volgens jou...?
I´m back.
pi_9271461
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 22:22 schreef Kozzmic het volgende:

Waar is eigenlijk Bazooka_eend gebleven? Die heb ik al in geen tijden meer zien posten...

Meneer_Aart had ik ook al genoemd. Speknekkus is ook goed imo. En Kordotium ben ik in het geheel vergeten, die is ook oke...
I´m back.
pi_9271541
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 22:26 schreef sizzler het volgende:

[..]

Hoeveel uur per week moet je minimaal beschikbaar zijn?

Er worden geen keiharde verplichtingen gesteld. Hoewel ik wel graag iemand erbij heb die vooral overdag een beetje tijd heeft. Dat betekent niet dat je dagelijks van 8 tot 18 uur online moet zijn, maar het liefst wel dat je vrijwel dagelijks in ieder geval 's ochtends en 's middags even tijd hebt om je met wat discussies te bemoeien. En dan mag het uiteraard best wel eens voorkomen dat geen tijd hebt.
  donderdag 20 maart 2003 @ 22:39:39 #250
8369 speknek
Another day another slay
pi_9271654
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 22:31 schreef Ryan3 het volgende:
Heb jij daar gesolliciteerd dan speknek? Niet geworden? Wie is het dan volgens jou...?
Uhm ik heb wel wat inside information, maar ik houd m'n mond nog even. Het is nog niemand, maar het zal me niets verbazen als het iemand wordt die goed bij de crew ligt en er geen binding mee heeft want voor de rest leest toch niemand van hen in WFT.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')