quote:AboruAsli, ik heb een dj-track van me online gezet. Deze komt uit 2000.
Op donderdag 20 maart 2003 15:13 schreef AboruAsli het volgende:
Kun je geen downloadable file maken? Ik ben namelijk best wel benieuwd.
quote:Klinkt wel lollig man !!!
AboruAsli, ik heb een dj-track van me online gezet. Deze komt uit 2000.DJ Mastamove - grandmasta.
[Dit bericht is gewijzigd door Dr.Droxz op 21-03-2003 12:25]
quote:Zeker weten. Eric B & Rakim hebben samen met Public Enemy heel veel betekend voor de hiphop scene eind '80 begin/midden '90. Rakim staat bekend om z'n extreem goede flows, helaas zijn z'n solo albums na de breuk met Eric B niet meer zo extreem goed
Op vrijdag 21 maart 2003 12:39 schreef Dr.Droxz het volgende:Volgens mij mis ik wat in mijn opvoeding ?!
quote:Daarentegen staat Eric B bekend om zijn ontzettend slechte scratches
Op vrijdag 21 maart 2003 12:48 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Uit het hiphop tournament mbt Rakim
[..]Rakim staat bekend om z'n extreem goede flows,
quote:Hehe, komisch hè?
Op vrijdag 21 maart 2003 12:24 schreef Dr.Droxz het volgende:[..]
Klinkt wel lollig man !!!
Ken ik nog ergens meer trakcs vinden ?
Wel cool trouwens deze topics, "big up" to Tony
quote:Beats:
Op vrijdag 21 maart 2003 13:27 schreef Elias het volgende:
Beatmixen hiphop dj's of doen ze cut n paste? Het is me allemaal niet even helder..
Grooves:
(Ouwde) platen afgaan opzoek naar grooves.... en leuke loops.. deze bijknippen, pitchen etc.. Eventueel combineren met anders samples (trompetjes, gitaartjes) etc.
Cuts:
Ik scratch ze accapella en neem ze op met CoolEdit om ze vervolgens weer over de eerder gemaakte beats te plakken
quote:Klinkt cool man! Echt zo'n DJ showcase-nummer! De tracks die ik geproduceerd heb vallen meer in de categorie 'blunted'. Inspiratiebronnen: DITC, Beatminerz, dus dan weet je het wel. Heb die shit helaas niet digitaal, maar alleen nog op tape.
Op vrijdag 21 maart 2003 11:08 schreef cosmick het volgende:[..]
AboruAsli, ik heb een dj-track van me online gezet. Deze komt uit 2000.
Ik ga binnenkort weer de studio in met een maat van me, beats maken! Ik hou je op de hoogte!
Future collabo?
Later!
AA
quote:Okay! Maak er wat moois van
Op vrijdag 21 maart 2003 14:09 schreef AboruAsli het volgende:
Ik ga binnenkort weer de studio in met een maat van me, beats maken! Ik hou je op de hoogte!
quote:Sure, why not!
Future collabo?
quote:Serieus Cosmick, ik hou je op de hoogte! We hebben alles al: phat beats, goede emcees (zowel Nederlandstalig als Engelstalig), alleen een goede dj ontbreekt nog. Ik zal eens overleggen met die maat van me en je tzt een demo-cd toesturen (als ik ook weer wat beats gemaakt heb). Dan kun je aan de hand daarvan besluiten of je onze shit goed genoeg vindt. Waar woon je ergens? Ik woon zelf in de buurt van Breda (vanaf juli in Rotterdam). Dit even voor de logistieke planning...
Op vrijdag 21 maart 2003 14:15 schreef cosmick het volgende:[..]
Okay! Maak er wat moois van
[..]Sure, why not!
Later!
AA
quote:Well.. ik woon in Zwolle maar ga per 1 juni verhuizen naar Ommen
Op vrijdag 21 maart 2003 14:26 schreef AboruAsli het volgende:
Waar woon je ergens? Ik woon zelf in de buurt van Breda (vanaf juli in Rotterdam). Dit even voor de logistieke planning...
quote:King Tee ken ik zeker wel en hij is superdope.
Op vrijdag 21 maart 2003 14:41 schreef cosmick het volgende:
Misschien id om een kort fragment van nummers te plaatsen van artiesten die eh.. echt wereldberoemd zijn voor hiphopheads?King Tee bijv. behoort m.i. met 'the coolest' en 'ya better bring a gun'
tot de absolute top, maar hoeveel mensen op dit forum kennen 't?
Dat idee om nummerfragmenten neer te zetten lijkt mij perfect, zo kan er misschien een nog bredere discussie ontstaan
quote:Ja, precies. LIjkt me wel leuk ook
Op vrijdag 21 maart 2003 14:46 schreef Tony_Montana67 het volgende:
uit het hiphop tournament
[..]
Dat idee om nummerfragmenten neer te zetten lijkt mij perfect, zo kan er misschien een nog bredere discussie ontstaan![]()
quote:Ach, ik denk niet dat MC Shan 't erg vind dat mensen een 86 kbps sample van 'beatbiter' kunnen downloaden
Op vrijdag 21 maart 2003 14:50 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
mag dat eilk wel , fragmenten uit nummers vallen toch ook onder copyright
quote:Perfect plan. Ik zet je site in de volgende topics in deze reeks er wel bij. Misschien ook een ideetje om alle relevante links eens een keer bij te zetten (nieuws omtrent releases, concerten enz)
Op vrijdag 21 maart 2003 14:50 schreef cosmick het volgende:Ja, precies. LIjkt me wel leuk ook
Ik zal van 't weekend er 's mee beginnen; van de in mijn ogen klassieke tracks samples maken en met informatie erbij online gooien
Ik krijg het idee dat het nu echt van de grond begint te komen
quote:Als ze op een officiele site staan mag het geloof ik wel, maar dat weet ik niet zeker...
Op vrijdag 21 maart 2003 14:50 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
mag dat eilk wel , fragmenten uit nummers vallen toch ook onder copyright
quote:Met al deze enthousiaste mensen moet het zeker gaan lukken
Op vrijdag 21 maart 2003 14:53 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Ik krijg het idee dat het nu echt van de grond begint te komen
quote:Hmmmm, ik weeet het zo net nog niet. Zal 'm er vanavond even over aanspreken. Ging toch effe een pintje met 'm pakken.
Op vrijdag 21 maart 2003 14:51 schreef cosmick het volgende:[..]
Ach, ik denk niet dat MC Shan 't erg vind dat mensen een 86 kbps sample van 'beatbiter' kunnen downloaden
Now playing: Brand Nubian - Punks jump up to get beat down (rmx)
Later!
AA
quote:Wahaha, doe 'm de groeten! En laat 'm gelijk ff wat acapella lyricks droppen voor je beats
Op vrijdag 21 maart 2003 15:13 schreef AboruAsli het volgende:
Hmmmm, ik weeet het zo net nog niet. Zal 'm er vanavond even over aanspreken. Ging toch effe een pintje met 'm pakken.
quote:'bad mutha' - Lord Finesse hiero
Now playing: Brand Nubian - Punks jump up to get beat down (rmx)
quote:Nee man, daar vraag ik niet meer om. Sinds dat avontuur met Snow wil Shan alleen nog maar in het patois rappen. Tsja, 't is tragisch...
Wahaha, doe 'm de groeten! En laat 'm gelijk ff wat acapella lyricks droppen voor je beats
Later!
AA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |