abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9537011
quote:
Op woensdag 2 april 2003 14:31 schreef Mr.Tear het volgende:
Nee, vanavond niet, heb geen ticket en er is voetbal.
Lekker belangrijk. Moldavië-Nederland of The Roots, lijkt mij geen moeilijke keuze .
Die Welt ist alles was der Fall ist.
  woensdag 2 april 2003 @ 15:12:18 #252
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_9537088
quote:
Op woensdag 2 april 2003 10:13 schreef Mr.Tear het volgende:
Ik heb een paar mededelingen:

Morgen oftewel donderdag 3 april DJ Spinna in Tivoli Utrecht, kaartje kost 5 Euro!

quote:
van website tivoli : Dj Spinna heeft wegens de oorlog zijn hele Europese tour afgelast. Daarvoor in de plaats komt ?uestlove van The Roots
jammer , was bijna naar tivoli gegaan
pi_9537126
Keeper, laat wel ff weten hoe het was ok, dan kan ik weer lekker jaloers worden
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_9537486
quote:
Lekker belangrijk. Moldavië-Nederland of The Roots, lijkt mij geen moeilijke keuze .
Is ook niet de hoofdreden, ik heb geen kaartje en dat lijkt me toch wel handig.
quote:
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
van website tivoli : Dj Spinna heeft wegens de oorlog zijn hele Europese tour afgelast. Daarvoor in de plaats komt ?uestlove van The Roots
--------------------------------------------------------------------------------

jammer , was bijna naar tivoli gegaan

Meen je dat nou, shit man. Is ?uestlove de dj van The Roots ofzow? Is dat niet de moeite waard dan? In ieder geval relaxed van Tivoli dat ze in ieder geval iemand ander geregeld hebben. Ben benieuwd.
Wat ik hier doe?
Uit me nek lullen!
  woensdag 2 april 2003 @ 15:32:56 #255
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_9537552
ik zou niet weten of ?uestlove goed is , zou vast wel zijn , maar spinna haddik gewoon heel erg graag willen zien , zijn compilaties en mixtapes klinken allemaal heel goed en zijn ook vaak afwisselend (oude soul/breakbeats/hiphop/R&B etc) , nogmaals jammer dat ie niet komt
pi_9537733
quote:
Op woensdag 2 april 2003 15:29 schreef Mr.Tear het volgende:
Meen je dat nou, shit man. Is ?uestlove de dj van The Roots ofzow? Is dat niet de moeite waard dan? In ieder geval relaxed van Tivoli dat ze in ieder geval iemand ander geregeld hebben. Ben benieuwd.
?uestlove is die funky drummer van ze en ook wel bekend als producer van diverse shit, zoals bijvoorbeeld laatste album van Common.

[img][/img]

Die Welt ist alles was der Fall ist.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')