quote:Frans is dikker hoor
Op dinsdag 25 maart 2003 22:11 schreef SunChaser het volgende:[quote]Jamai is net een opgeblazen versie van Frans Bauer.
Jamai is net een vacuüm gezogen versie van Frans Bauer.
quote:
Op dinsdag 25 maart 2003 22:34 schreef RailLuc het volgende:Jamai is net een vacuüm gezogen versie van Frans Bauer.
quote:Wat een geweldig nieuws is dit !!!!!!!!! Ik kan het niet geloven
Step right up driedubbel platina!
Amsterdam | Wednesday | 19-03-2003 | By: MagicMinds Media
Jamais eerste single ligt sinds gisteren in de winkel. Er zijn al ruim 185.000 exemplaren aan de handel geleverd, het is uniek dat dit aantal zo groot is! Marco Borsato en Sita (Lopen op het water) hadden samen met Elton John (Candle in the Wind) met 125.000 exemplaren het voormalige record op hun naam staan.
Heb er nu ook een ringtone van
quote:Vet zeg, heb je die ook al gedownload van tmF, ik heb daar al de 'Elton John ft Blue - blabla' polyphonic(!) ringtone vandaan..nu wil ik Jamai, dan kan ik de hele dag Zwingah
Op dinsdag 25 maart 2003 22:43 schreef DimeBag het volgende:
He GVD ONTOPIC !!!!![]()
![]()
[..]Wat een geweldig nieuws is dit !!!!!!!!! Ik kan het niet geloven
We gan nu zeker langer dan 3 jaar van deze fenomenale muze genieten. JAMAI 4 EVER.
Heb er nu ook een ringtone van

Idols is perfect voorbeeld hoe de media het publiek kan beinvloeden.
Jamai is geen goede zanger..de media laat jullie geloven van wel. Ik heb medelijden voor de mensen die deze single ook nog gekocht hebben.
p.s. Dat nummer is trouwens gejat.
Je kan aan het liedje horen dat hij gewoonn heel talentvol is, Het liedje klinkt geen 2 keer hetzelfde, elke keer hoor je weer verrassende, nieuwe dingen!!!! Heeeeel mooi!
Ow en Nachtschade, Heeeeeeeeeel goed idee!!!
JAMAI 4-EVER!!!!
(hehe sorry maar dat vond ik echt een hele mooie uitspraak, dit wordt mijn nieuwe levensmotto!!!!
)
quote:Dit bedoel je sarcastisch of vind je hem echt goed?
Op woensdag 26 maart 2003 17:25 schreef Zander het volgende:
Met zijn talenten zal hij binnenkort ook wel internationaal doorbreken, denk ik. Eindelijk na Ray en Anita weer eens een Nederlandse ster van formaat!
Als je dit Topic openklikt komt het sarcasme je gewoon tegemoet rollen, en dan gaat er 1 vragen of het serieus bedoelt is
![]()
maar ik vind jamai nog steeds een enorm amicale gozer die een gouden stem heeft, ik hoop dat hij het in de hele wereld gaat maken, dan weten ze in Amerika tenminste waar het over gaat als Nderland toevallig ter sprake komt, iedereen denkt dat gelijk aan jamai.
quote:Zonde van je geld ken ze beter downloaden
Op woensdag 26 maart 2003 20:05 schreef Nachtschade het volgende:
Ik heb vandaag 3 singles gekocht, een voor mij, een als de eerste is versleten en 1 voor mijn kleinkinderen. Die kunnen ze dan verpatsen voor 200.000 euro ofzo.
quote:Dat is stelen van Jamai
Op woensdag 26 maart 2003 20:12 schreef Steve-O het volgende:[..]
Zonde van je geld ken ze beter downloaden
quote:Die jongen heeft er jarenlang met bloed, zweet en tranen aan moeten werken ja ! Je hebt de single maar voor ¤4,99 ! Krent
Op woensdag 26 maart 2003 20:12 schreef Steve-O het volgende:[..]
Zonde van je geld ken ze beter downloaden
quote:Welk cynisme ?!?
Op woensdag 26 maart 2003 20:59 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Heerlijk al dat cynisme hier, ga zo door
DimeBag, zijn wij de enigen die inzien dat we zoon arme hulpeloze hardwerkende jongen moeten bijstaan met een kleine bijdrage????
Tssssss downloaden.....
Jamai is
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |