quote:Je hebt toch nix meer met die andere? Is het toch jouw keuze lijkt me!? Ga op je gevoel af...als het niet goed voelt, gewoon niet doen.
Op dinsdag 18 maart 2003 14:29 schreef harm39 het volgende:
Mijn vriendin heeft het uitgemaakt omdat ze tijd nodig heeft om haar vorige relatie te verwerken en ze erg depressief is. Ik ben stapelgek op haar, maar ik heb na het plaatsen van eerdere topics toch sterk het idee dat het nooit meer goedkomt tussen ons. Ik weet dus niet of ik moet wachten of doorgaan. Nu heb ik een vrouw leren kennen en ik zou best sex met haar willen hebben, maar stel nu dat die andere vriendin weer terugkomt? wat dan? eerlijk zijn of jokken? En kan ik dit maken? Ik ben dus niet verliefd op die nieuwe vlam maar voel me sexueel aangetrokken. Wat zouden jullie doen?
Als jij nog gek op haar bent ga je niet met een ander neuken. Als je een relatie had gehad had je dat namelijk (hoop ik) ook niet gedaan.
Ik vraag me af of je dan nog echt wel zo gek op die ex van je bent
Denk je even in dat het andersom was, dat het weer goedkomt en dat je ontdekt dat je vriendin in de tussentijd met andere mannen heeft liggen vrijen. Hoe zou je dat vinden?
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 14:35 schreef FREAKY_ME het volgende:
Ik weet natuurlijk niet hoe de kansen zijn dat het weer goedkomt met je ex, maar om dan met een andere meid sex te gaan hebben vind ik persoonlijk idioot als je verder niets voor dr voelt.
quote:ja het ligt er natuurlijk aan welke waarde jij aan sex hecht...
Op dinsdag 18 maart 2003 14:38 schreef Fling het volgende:
Ik verbaas me suf over sommige reacties hier...
Wat is er mis met sex om de sex? En zo leuk was het niet, die laatste periode met z'n ex (eerdere topics doorgelezen) dus het wordt wel weer tijd voor een beetje lol, dacht ik zo.
(vind ik)
Sex om het sex hebben. sad!
Bij mij heeft sex enige waarde. Ik ga niet met jan en alleman naar bed omdat ik daar zin in heb. Ik heb sex met 1 persoon omdat ik van diegene hou! En hij van mij.
Wanhopig noem ik de topicstarter!
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 14:41 schreef Mea.Culpa het volgende:
MANNEN!???! Gadverdamme..Sex om het sex hebben. sad!
Bij mij heeft sex enige waarde. Ik ga niet met jan en alleman naar bed omdat ik daar zin in heb. Ik heb sex met 1 persoon omdat ik van diegene hou! En hij van mij.Wanhopig noem ik de topicstarter!
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 14:41 schreef poebeertjuh het volgende:
Nou, ik zou er gewoon voor gaanHet leven hoeft toch niet alleen uit liefde te bestaan, een pleziertje hier en daar moet in mijn ogen ook geen kwaad kunnen
quote:tsjaa moet jij weten, maar laat ruimerdenkenden alsjeblieft in hun waarde, terwijl je zelf in je hokje blijft zitten.
Bij mij heeft sex enige waarde. Ik ga niet met jan en alleman naar bed omdat ik daar zin in heb. Ik heb sex met 1 persoon omdat ik van diegene hou! En hij van mij.Wanhopig noem ik de topicstarter!
je bent trouwens ook nog wel erg jong. ik denk niet dat je dit over 10/20 jaar nog kan zeggen.
[Dit bericht is gewijzigd door Byte_Me op 18-03-2003 14:44]
quote:For the record: Ik ben een vrouw. En poebeertjuh ook.
Van sex moet je gewoon genieten. En als het goed voelt, dus als je een leuk iemand tegenkomt, dan kan je daar best sex mee hebben. Hoef je niet eens een relatie voor te hebben.
Je hoeft toch ook geen contract af te sluiten met je groenteboer als je daar toevallig een krop sla koopt?!
quote:Inderdaad! En dat bekrompen idee dat alleen mannen sex zouden hebben voor de sex, moeten een aantal mensen hier ook maar eens laten varen
Op dinsdag 18 maart 2003 14:44 schreef Fling het volgende:[..]
For the record: Ik ben een vrouw. En poebeertjuh ook.
Als het andersom is en het is net uit met iemands ex-vriendin en zij duikt binnen een week met een ander het bed in, wat evengoed haar goed recht is natuurlijk, begint iedereen over respect te roepen en dat je dat niet hoort te doen als het nog maar zo kort uit is. Op zich vind ik dat iedereen dat voor zichzelf moet weten, maar andersom komt het natuurlijk precies hetzelfde aan.
quote:Het feit dat je erover twijfelt moet volgens mij al genoeg zeggen. Niet doen dus
Mijn vriendin heeft het uitgemaakt omdat ze tijd nodig heeft om haar vorige relatie te verwerken en ze erg depressief is. Ik ben stapelgek op haar, maar ik heb na het plaatsen van eerdere topics toch sterk het idee dat het nooit meer goedkomt tussen ons. Ik weet dus niet of ik moet wachten of doorgaan. Nu heb ik een vrouw leren kennen en ik zou best sex met haar willen hebben, maar stel nu dat die andere vriendin weer terugkomt? wat dan? eerlijk zijn of jokken? En kan ik dit maken? Ik ben dus niet verliefd op die nieuwe vlam maar voel me sexueel aangetrokken. Wat zouden jullie doen?
quote:mee eens, je hoeft niet met iedereen het bed in te duiken, maar als je toch geen relatie hebt, en jij je tot een andere persoon aangetrokken voelt op sexgebied...kan dat toch geen kwaad?
Op dinsdag 18 maart 2003 14:45 schreef Solid_Snake het volgende:
Triest hoe sommige mensen nog steeds denken over sex.Van sex moet je gewoon genieten. En als het goed voelt, dus als je een leuk iemand tegenkomt, dan kan je daar best sex mee hebben. Hoef je niet eens een relatie voor te hebben.
Je hoeft toch ook geen contract af te sluiten met je groenteboer als je daar toevallig een krop sla koopt?!
hypocryte mensen hier die waarschijnlijk jaloers zijn vanwege het feit dat jij met iemand het bed in kan, en zij niet
quote:Maak je niet druk, momenteel is er niet echt sprake van een relatie, dus : go for it!
Ross tegen Monica: "We were on a break!"
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 14:46 schreef poebeertjuh het volgende:[..]
Inderdaad! En dat bekrompen idee dat alleen mannen sex zouden hebben voor de sex, moeten een aantal mensen hier ook maar eens laten varen
Psies! Als wat meer mensen (m/v) dezelfde opvattingen zouden hebben, zouden er heel wat relaties minder stranden, ben ik van overtuigd!
quote:Tja dat vind ik ook, maar je de meeste mannen zouden zeggen,je bent toch vrijgezel dus go for it. Maar ik zelf denk ook, omdat je twijfelt,zou ik eerst maar alles op een rij zetten. Als je dat niet doet heb je bets kans dat je je straks weer schuldig voelt.
Op dinsdag 18 maart 2003 14:47 schreef Troel het volgende:[..]
Het feit dat je erover twijfelt moet volgens mij al genoeg zeggen. Niet doen dus
quote:Dat ben ik niet met je eens. Ik heb juist zoveel eigenwaarde dat ik durf te kiezen voor casual sex; dit tast mijn eigenwaarde absoluut niet aan.
Op dinsdag 18 maart 2003 14:48 schreef Mea.Culpa het volgende:
Ik zit niet in een hokje.
Ik heb EIGENWAARDE. Mensen die zo maar met iemand het bed induiken NIET
quote:Jij bent wel erg stellig in je uitlatingen vandaag. Kan het allemaal ietsje minder svp? Je kent de mensen hier niet dus om zo maar in verschillende topics te roepen dat mensen gestoord of hopeloos zijn of geen eigenwaarde hebben, dat gaat een stukkie te verder. Geef je mening, maar hou ook respect voor je medefokkers svp.
quote:Wat een onzin! Ten eerste gaat het hier niet over 'zomaar met iemand in bed duiken' want het is iemand tot wie hij zich al enige tijd aangetrokken voelt. En buiten dat, sex is lekker, dus waarom zou je daar niet gewoon van kunnen genieten zonder dat je een relatie hebt? Dat heeft in mijn ogen niets met eigenwaarde te maken, maar met zoveel mogelijk genieten van het leven...
(jaja, ik kreeg een klacht.)
quote:Hmmm. gedachten lezen.
Op dinsdag 18 maart 2003 14:41 schreef poebeertjuh het volgende:
Nou, ik zou er gewoon voor gaanHet leven hoeft toch niet alleen uit liefde te bestaan, een pleziertje hier en daar moet in mijn ogen ook geen kwaad kunnen
Sex om de sex kan. Been there.
Houd echter wel goed in de gaten dat je alle twee dezelfde gevoelens hebt.
Zodra één van de twee meer gaat voelen... KAPPEN!!
BTW.. Jij ook Haarlems!! Gezellie!
quote:onzin, het is niet eens 'zomaar', hij denkt er toch over na, en geeft dat aan in dit topic.
maar oke, ik zeg niet dat die het moet doen, maar er zo'n probleem over maken is beetje overdreven vind je niet?
quote:Ik denk dat de topicstarter twijfelt of het 'normaal' wordt beschouwd om met iemand sex te hebben waar je geen relatie mee hebt, en niet zozeer over het feit of het wel kies is om zo kort na het verbreken van een relatie met iemand anders iets te doen. Die relatie liep tenslotte al langere tijd niet goed.... dus kan ik me goed voorstellen dat de tijd nu is aangebroken om verder te gaan kijken.
Op dinsdag 18 maart 2003 14:51 schreef ArmaniMania het volgende:Maar ik zelf denk ook, omdat je twijfelt,zou ik eerst maar alles op een rij zetten. Als je dat niet doet heb je bets kans dat je je straks weer schuldig voelt.
quote:Ja, ikke ook haarlems
Op dinsdag 18 maart 2003 14:53 schreef Orthello het volgende:[..]
Hmmm. gedachten lezen.
Sex om de sex kan.
Been there.
Houd echter wel goed in de gaten dat je alle twee dezelfde gevoelens hebt.
Zodra één van de twee meer gaat voelen... KAPPEN!!BTW.. Jij ook Haarlems!! Gezellie!
quote:Lol.. sex zonder liefde is vaak de geilste sex die er is..
Op dinsdag 18 maart 2003 14:41 schreef NemesisDivina het volgende:
ja het ligt er natuurlijk aan welke waarde jij aan sex hecht...
als jij alleen sex wilt met iemand "omdat het lekker is" moet je dat vooral doen, maar ik vind het de grootst mogelijke onzin... sex zonder liefde is geen goede sex!
quote:Gelukkig is er nog één die d'r hoofd koel houdt in deze discussie
Op dinsdag 18 maart 2003 14:53 schreef Ripley het volgende:
On topic: Ik zou even goed afwegen wat de gevolgen zijn. Is een goeie nacht seks je waard dat het misschien niet meer goed komt? Wil je eerst zekerheid of creeer je nu zelf die zekerheid door mete en ander naar bed te gaan?
quote:Dat zegt genoeg denk ik. Dat met die andere dame: DOEN DUS!!!
Mijn vriendin heeft het uitgemaakt
quote:Daar moet je nog achter komen als je 17 bent, Scanman
Op dinsdag 18 maart 2003 14:54 schreef scanman01 het volgende:
Lol.. sex zonder liefde is vaak de geilste sex die er is..
quote:Oh ja... sorry.
Op dinsdag 18 maart 2003 14:57 schreef Fling het volgende:
Daar moet je nog achter komen als je 17 bent, Scanman
quote:en wil die nieuwe 'vlam' ook seks met jou?? of heeft die daar niks over te zeggen..
quote:mja... das jouw mening
Op dinsdag 18 maart 2003 14:54 schreef scanman01 het volgende:[..]
Lol.. sex zonder liefde is vaak de geilste sex die er is..
quote:Ik ben het compleet met jou eens!
Op dinsdag 18 maart 2003 14:59 schreef NemesisDivina het volgende:[..]
mja... das jouw mening
Zodra je (ex)vriendin alles weer op een rijtje heeft en zij ECHT intresse in je heeft komt ze zich heus wel weer melden.
Maar houd wel in de gaten dat ook ZIJ haar eigen weg zal gaan. Ik ben ook eens 'weggezet' met het verhaal "Ik ben er nog niet klaar voor" Maar 2 weken later had zij een nieuwe vriend. Dan weet ik genoeg
Vrouwen kunnen net zo erg zijn als mannen, dat zie je maar weer. Ga je eigen gang, anders wordt het een gebed zonder einde.
Sterkte!
quote:offtopic:
Op dinsdag 18 maart 2003 15:01 schreef Mea.Culpa het volgende:[..]
Ik ben het compleet met jou eens!
quote:Als je dat niet begrijpt, snap ik niet wat je in R&P doet.
Op dinsdag 18 maart 2003 14:59 schreef Mea.Culpa het volgende:
Ontopic:
ff 1 ding topicstarter. waarom vraag je het aan de mensen hier? Ik snap dat nooit. Je weet zelf toch wel wat je wil? Of ben je zo onzeker?
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 15:03 schreef Ripley het volgende:[..]
Als je dat niet begrijpt, snap ik niet wat je in R&P doet.
quote:offtopic:
Op dinsdag 18 maart 2003 15:03 schreef Ripley het volgende:[..]
Als je dat niet begrijpt, snap ik niet wat je in R&P doet.
quote:voor de sex ?
Op dinsdag 18 maart 2003 14:31 schreef NemesisDivina het volgende:
mja... [mijn mening] waarom zou je sex hebben met iemand op wie je niet verliefd bent [/mijn mening]
quote:waarom zou je sex hebben voor de sex, ik vind dat zo achterlijk....
Op dinsdag 18 maart 2003 15:05 schreef LauLau het volgende:[..]
voor de sex ?
quote:Lijkt me wel ja
Op dinsdag 18 maart 2003 15:05 schreef LauLau het volgende:
voor de sex ?
quote:Fijn. Hier in R&P willen mensen het graag met de andere users hier bespreken. En dan praten we erover met respect voor elkaar. dat is de bedoeling en de lol van dit forum. Als jij dat niet snapt en dat niet leuk vindt, nodig ik je van harte uit om lekker je irl vrienden gaan lastig vallen.
Op dinsdag 18 maart 2003 15:05 schreef Mea.Culpa het volgende:
sja ik heb irl vrienden waar ik dat eventueel aan zou kunnen vragen. Meestal weet ik goed wat ik wil.
En anders verzoek ik je om hier gewoon op een normale manier mee tedoen.
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 15:07 schreef NemesisDivina het volgende:
waarom zou je sex hebben voor de sex, ik vind dat zo achterlijk....
w8 maar tot je een soa hebt
quote:w8 maar tot je wat ouder bent, en gedesillusioneerd een aantal keer door een vriendje bent gedumpt... Read my
Op dinsdag 18 maart 2003 15:07 schreef NemesisDivina het volgende:[..]
quote:Je kunt ook safe sex hebben hoor.
Op dinsdag 18 maart 2003 15:07 schreef NemesisDivina het volgende:[..]
Maar goed, mij lijkt dus het belangrijkste: wat zijn de gevolgen als je het doet? En is dat nachtje seks je die gevolgen waard?
quote:Ja! Neuken doe je alleen om kinderen te maken!
Op dinsdag 18 maart 2003 15:07 schreef NemesisDivina het volgende:waarom zou je sex hebben voor de sex, ik vind dat zo achterlijk....
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 14:50 schreef NemesisDivina het volgende:
en tegen de tijd dat je je eerste soa te pakken hebt denk je wel anders....
quote:Hou toch eens op zeg. Alsof elke one night stand tot een soa leidt.
Op dinsdag 18 maart 2003 15:07 schreef NemesisDivina het volgende:waarom zou je sex hebben voor de sex, ik vind dat zo achterlijk....
quote:Ik heb respect voor mensen zoals de topicstarter hoor. Naja ik zal wel op een normale manier mee doen.
Op dinsdag 18 maart 2003 15:08 schreef Ripley het volgende:[..]
Fijn. Hier in R&P willen mensen het graag met de andere users hier bespreken. En dan praten we erover met respect voor elkaar. dat is de bedoeling en de lol van dit forum. Als jij dat niet snapt en dat niet leuk vindt, nodig ik je van harte uit om lekker je irl vrienden gaan lastig vallen.
En anders verzoek ik je om hier gewoon op een normale manier mee tedoen.
quote:been there, done that...
Op dinsdag 18 maart 2003 15:09 schreef thumper het volgende:[..]
w8 maar tot je wat ouder bent, en gedesillusioneerd een aantal keer door een vriendje bent gedumpt... Read my
en dat was bij mij pas toen ik een soa had (wat alleen door onveilig pijpen kwam trouwens)
en het wordt nu wel heel persoonlijk
*edit*
en nu stop ik met hier reageren...
[Dit bericht is gewijzigd door NemesisDivina op 18-03-2003 15:13]
quote:Oke, en waarom is het dan nu weer dom? Knap trouwens dat jij kan bepalen dat hij er spijt van krijgt
Op dinsdag 18 maart 2003 15:11 schreef Mea.Culpa het volgende:[..]
Ik heb respect voor mensen zoals de topicstarter hoor. Naja ik zal wel op een normale manier mee doen.
Topicstarter: Niet doen, je krijgt er spijt van en het is nog eens dom ook.
quote:Waarom zou je in het weekend uitgaan... wacht maar tot je aan het mes wordt geregen.
Op dinsdag 18 maart 2003 15:07 schreef NemesisDivina het volgende:
Als Meneer/Mevrouw A sex wil om de Sex? Nou en.. laat hem/haar lekker
Wil Meneer/Mevrouw B zijn/haar lichaam sparen voor de ware? Ook goed. Hun keus.
Laten A en B elkaar dan lekker met rust laten. Waar gaat het nou om hier? Iemand die even niet weet wat hij/zij moet doen en wil weten hoe anderen er tegenover staan. Doe dan je eigen verhaal klaar, maar ga niet elkaar aan zitten vallen op, IN JOU OGEN, afwijkende denk beelden.
[Dit bericht is gewijzigd door Orthello op 18-03-2003 15:16]
quote:Zou niet weten waarom. Maar goed.
Op dinsdag 18 maart 2003 15:11 schreef Mea.Culpa het volgende:
......en het is nog eens dom ook.
Edit: Orthello!!
[Dit bericht is gewijzigd door Baka_neko op 18-03-2003 15:17]
quote:Ook nog iets om bij stil te staan inderdaad!
Op dinsdag 18 maart 2003 15:15 schreef Baka_neko het volgende:[..]
Zou niet weten waarom. Maar goed.
Trouwens kijk je (topicstarter) wel uit met degene waarmee je misschien sex wil hebben? Als ZIJ nou NIET alleen sex om de sex wil.... beetje lullig natuurlijk
quote:Precies. Zorg dat je alle twee HETZELFDE gevoel hebt. Zodra dat veranderd moet je aan de bel trekken en SAMEN kijken wat verstandig is. Als 1 van de 2 verliefd is gaat dat echt problemen geven!!!
Op dinsdag 18 maart 2003 15:15 schreef Baka_neko het volgende:[..]
Zou niet weten waarom. Maar goed.
Trouwens kijk je (topicstarter) wel uit met degene waarmee je misschien sex wil hebben? Als ZIJ nou NIET alleen sex om de sex wil.... beetje lullig natuurlijk
quote:Aan de ene kant wel ja.. Maar vaak moet zoiets ook groeien. Hij kan in eerste instantie niet echt op een relatie met die tweede dame zitten te wachten, maar dat het na een paar keer toch veranderd. Maar weinig mensen willen meteen met iemand een relatie die ze net kennen. Dat lijkt me ook niet mogelijk. En om dan in ieder geval eerst even te testen of het sexueel lekker gaat lijkt me wel een strak plan..
Op dinsdag 18 maart 2003 15:16 schreef Ripley het volgende:[..]
Ook nog iets om bij stil te staan inderdaad!
quote:Okay, maar straks zit ie staks na een nachtje lekkere seks mete en ex-vriendin waarmee het toch nog goedkomt en die pissed is en een andere dame die meer wilde na de seks en daardoor pissed is.
Op dinsdag 18 maart 2003 15:20 schreef scanman01 het volgende:[..]
Aan de ene kant wel ja.. Maar vaak moet zoiets ook groeien. Hij kan in eerste instantie niet echt op een relatie met die tweede dame zitten te wachten, maar dat het na een paar keer toch veranderd. Maar weinig mensen willen meteen met iemand een relatie die ze net kennen. Dat lijkt me ook niet mogelijk. En om dan in ieder geval eerst even te testen of het sexueel lekker gaat lijkt me wel een strak plan..
Voor mij persoonlijk is een nachtje wilde seks dat gezeik niet waard. Ik zou even wachten, het steekt toch niet op een week? Dan kan je vanzelf beter zien wat je nou eigenlijk wil.
quote:Mee eens.
Op dinsdag 18 maart 2003 15:22 schreef Ripley het volgende:Okay, maar straks zit ie staks na een nachtje lekkere seks mete en ex-vriendin waarmee het toch nog goedkomt en die pissed is en een andere dame die meer wilde na de seks en daardoor pissed is.
Voor mij persoonlijk is een nachtje wilde seks dat gezeik niet waard. Ik zou even wachten, het steekt toch niet op een week? Dan kan je vanzelf beter zien wat je nou eigenlijk wil.
quote:Ik ben het wel voor een groot deel met je eens, maar als je bij alles wat je doet alle mogelijke consequenties moet gaan afwegen dan kom je nergens meer aan toe ben ik bang. Soms moet je ook gewoon zeggen 'fuck it' en doen waar je op dat moment lekker zin aan hebt.
Op dinsdag 18 maart 2003 15:22 schreef Ripley het volgende:[..]
Okay, maar straks zit ie staks na een nachtje lekkere seks mete en ex-vriendin waarmee het toch nog goedkomt en die pissed is en een andere dame die meer wilde na de seks en daardoor pissed is.
En vriendschap/relatie beginnen is één... maar deze onderhouden... Daar hebben veel mensen moeite mee, of gewoon geen zin in.
Maar blijf altijd praten. Zeg wat je denkt als het de ander ook aan gaat. Zo voorkom je scheve gezichten en rare situaties zoals mensen die zich 'gedumpt' voelen. Want het is heel simpel... zodra je je 'gedumpt' voelt is één van jullie 2 niet eerlijk/open geweest.
quote:Ook voor een deel mee eens... maar niet overdrijven. Je kunt een relatie ook kapot praten.
Op dinsdag 18 maart 2003 15:25 schreef Orthello het volgende:
Hoe het ook zij.. of je nou een sex relatie of een liefdes relatie hebt.. in alle gevallen is praten zo belangrijk. Zitten we nog op één lijn? Hebben we nog alle twee de beide benen op de grond? Is dit wat we willen?
Blijf praten.
die topicstarter heeft toch geen enkele x meer gereageerd
quote:Zit wat in en is eigenlijk ook best een kwalijke zaak.
Op dinsdag 18 maart 2003 15:30 schreef WeirdMicky het volgende:
ik zit me opeens te bedenken waarom we zo'n probleem makendie topicstarter heeft toch geen enkele x meer gereageerd
quote:Soms heb je even geen tijd om te reageren en een discussie kan ook interessant zijn voor anderen dna alleen de topicstarter.
ik zit me opeens te bedenken waarom we zo'n probleem makendie topicstarter heeft toch geen enkele x meer gereageerd
quote:Dit soort discussie leiden 99% an de tijd tot niks.
Er zijn een aantal onderwerpen die per definitie uitdraaien op een discussie als dit
En dat natuulijk ook in omgekeerde richting he. Het werkt altijd 2 kanten op.
Maar goed. Ik hoop stiekem dat Harm wel mee heeft gelezen en tussen de rommel door toch nog wat op heeft kunnen steken waar hij wat aan heeft! Harm, sterkte jongen. Uiteindelijk wordt je alleen maar sterker en wijzer. Ook wij zijn met schade en schande wijs geworden en hebben zo bepaald wat voor ons zelf wel en niet kan. Nu is het jou moment om dat te gaan onderzoeken! Doe wat voor je gevoel het beste is en wat in jou ogen toelaatbaar is.
quote:Heej
Op dinsdag 18 maart 2003 14:46 schreef poebeertjuh het volgende:
Inderdaad! En dat bekrompen idee dat alleen mannen sex zouden hebben voor de sex, moeten een aantal mensen hier ook maar eens laten varen
quote:
[Dit bericht is gewijzigd door Orthello op 18-03-2003 16:19]
quote:Echt weer de frenkie opmerking voor vandaag
Op dinsdag 18 maart 2003 15:53 schreef Frenkie het volgende:[..]
Heej
![]()
Wij mannen hebben altijd sex uit liefde...![]()
Alleen is dat soms liefde voor onszelf en soms (heel soms) voor het meisje in kwestie.
Maar het is altijd uit liefde!
quote:Ach ja... 8 van de 10 keer doen we aan sex om zelf even lekker klaar te komen. Het is dus veelal een zeer egoistische bezigheid. Om de ander niet te veel buiten spel te zetten willen we nog wel een keer aan voorspel doen, maar dat is uiteindelijk niet waar het om draait. Zo is het toch?
Heej
![]()
Alleen is dat soms liefde voor onszelf en soms (heel soms) voor het meisje in kwestie.
quote:als mijn vriend (als ik die zou hebben) zoiets zou zeggen, zou ik m echt een knal voor zen kop verkopen...of een schop tussen zen ballen, ook uit liefde uiteraard
Heej
![]()
quote:I totally agree
Op dinsdag 18 maart 2003 16:20 schreef Ilsjuhh het volgende:[..]
als mijn vriend (als ik die zou hebben) zoiets zou zeggen, zou ik m echt een knal voor zen kop verkopen...of een schop tussen zen ballen, ook uit liefde uiteraard
quote:Tja.. de waarheid kan hard zijn. Vandaar dat je vriendje dat nooit zal toegeven (als je die zou hebben) .
Op dinsdag 18 maart 2003 16:20 schreef Ilsjuhh het volgende:
als mijn vriend (als ik die zou hebben) zoiets zou zeggen, zou ik m echt een knal voor zen kop verkopen...of een schop tussen zen ballen, ook uit liefde uiteraard
quote:ik hoop niet dat je aan het suggereren bent dat alle mannen hetzelfde zijn??
Op dinsdag 18 maart 2003 16:23 schreef scanman01 het volgende:[..]
Tja.. de waarheid kan hard zijn. Vandaar dat je vriendje dat nooit zal toegeven (als je die zou hebben) .
quote:De volgende quote is dus ook omgekeerd toepasbaar
Op dinsdag 18 maart 2003 16:24 schreef NemesisDivina het volgende:[..]
ik hoop niet dat je aan het suggereren bent dat alle mannen hetzelfde zijn??
mijn lieffie is de liefste lieffie van de hele wereld![]()
quote:
quote:Tuurlijk... en waar zei ik dan dat dat niet zo is? Ik zei alleen dat sex heel vaak een egoistische bezigheid is... voor zowel mannen als vrouwen.
Op dinsdag 18 maart 2003 16:24 schreef NemesisDivina het volgende:
ik hoop niet dat je aan het suggereren bent dat alle mannen hetzelfde zijn??
mijn lieffie is de liefste lieffie van de hele wereld![]()
quote:dus niet altijd
Op dinsdag 18 maart 2003 16:29 schreef scanman01 het volgende:[..]
Tuurlijk... en waar zei ik dan dat dat niet zo is? Ik zei alleen dat sex heel vaak een egoistische bezigheid is... voor zowel mannen als vrouwen.
quote:Heb je dan nooit het botergeile gevoel gehad dat je gewoon harde, platte, ongecompliceerde sex hebt willen hebben?
Op dinsdag 18 maart 2003 16:33 schreef NemesisDivina het volgende:[..]
dus niet altijd
-edit: Sorry, ik zie nu pas je leeftijd..
[Dit bericht is gewijzigd door thumper op 18-03-2003 16:37]
quote:Klopt.. dat zei ik dus ook nergens. Wat ik wel denk is dat ook jouw vriendje 8 van de 10 keer puur zin heeft aan sex om aan zijn eigen gerief te komen. Maar dat zul je wel keihard ontkennen...
Op dinsdag 18 maart 2003 16:33 schreef NemesisDivina het volgende:
dus niet altijd
quote:kweetniet... moet je aan hem vragen..
Op dinsdag 18 maart 2003 16:36 schreef scanman01 het volgende:[..]
Klopt.. dat zei ik dus ook nergens. Wat ik wel denk is dat ook jouw vriendje 8 van de 10 keer puur zin heeft aan sex om aan zijn eigen gerief te komen. Maar dat zul je wel keihard ontkennen...
quote:jep
Op dinsdag 18 maart 2003 16:36 schreef thumper het volgende:[..]
Heb je dan nooit het botergeile gevoel gehad dat je gewoon harde, platte, ongecompliceerde sex hebt willen hebben?
quote:ja sex is toch ook omdat je der zin in hebt...sex is allang niet meer alleen om voor te planten....maar de meeste hebben wel alleen sex met degene van wie ze houden...enja...vrijgezellen...die moeten toch wat om hun behoeften te bevredigen....
Op dinsdag 18 maart 2003 16:36 schreef scanman01 het volgende:[..]
Klopt.. dat zei ik dus ook nergens. Wat ik wel denk is dat ook jouw vriendje 8 van de 10 keer puur zin heeft aan sex om aan zijn eigen gerief te komen. Maar dat zul je wel keihard ontkennen...
[Dit bericht is gewijzigd door Ilsjuhh op 18-03-2003 16:41]
quote:En dat was dus ook een egoistisch moment...
Op dinsdag 18 maart 2003 16:38 schreef NemesisDivina het volgende:
jep
quote:Daar heb je ook vingers en handen voor gekregen...
Op dinsdag 18 maart 2003 16:40 schreef Ilsjuhh het volgende:
ja sex is toch ook omdat je der zin in hebt...sex is allang niet meer alleen om voor te planten....maar de meeste hebben wel alleen sex met degene van wie ze houden...enja...vrijgezellig...die moeten toch wat om hun behoeften te bevredigen....
quote:Ow dus jij leeft graag in de ilussie dat ie je neukt omdat ie van je houdt...
Op dinsdag 18 maart 2003 16:20 schreef Ilsjuhh het volgende:
DAT IS NIET ZO
quote:nee hij neukt MIJ omdat hij van MIJ houd...en niet van iemand anders..
Op dinsdag 18 maart 2003 16:42 schreef Frenkie het volgende:[..]
Ow dus jij leeft graag in de ilussie dat ie je neukt omdat ie van je houdt...
nou ik zal je een geheimpje verklappen...DAT IS NIET ZO
quote:Niet altijd nee... soms waarschijnlijk wel. Dan krijg je zo'n zoetsappig sex uurtje met lieve woordjes enzo..
Op dinsdag 18 maart 2003 16:42 schreef Frenkie het volgende:[..]
Ow dus jij leeft graag in de ilussie dat ie je neukt omdat ie van je houdt...
nou ik zal je een geheimpje verklappen...DAT IS NIET ZO
quote:Ik ben toch blij dat er nog een meisje is die zeer positief denkt over jongens/mannen
Op dinsdag 18 maart 2003 16:43 schreef Ilsjuhh het volgende:[..]
nee hij neukt MIJ omdat hij van MIJ houd...en niet van iemand anders..
maarreuh kheb nu toch geen vriend dus is op dit moment niet van toepassing
quote:waarom lieve woordjes
Op dinsdag 18 maart 2003 16:44 schreef scanman01 het volgende:[..]
Niet altijd nee... soms waarschijnlijk wel. Dan krijg je zo'n zoetsappig sex uurtje met lieve woordjes enzo..
(waar ik mezelf soms ook op betrap
)
owjah over die speeltjes... die zijn idd leuk jah
quote:Hmmm.. vertel! Dat had ik nou, gezien je mening hierover, totaal niet achter je gezocht... Zal ook wel een geintje zijn geweest.. toch?
Op dinsdag 18 maart 2003 16:45 schreef NemesisDivina het volgende:
nou ja ik laat me SM-fantasieen wel achterwege hierow...
quote:haha nee, daar is een sex-forum voor en zelfs daar hou ik het voor me
Op dinsdag 18 maart 2003 16:47 schreef scanman01 het volgende:[..]
Hmmm.. vertel! Dat had ik nou, gezien je mening hierover, totaal niet achter je gezocht... Zal ook wel een geintje zijn geweest.. toch?
quote:Vind je? Dat vond ik nou eigenlijk helemaal niet...
Op dinsdag 18 maart 2003 16:52 schreef Orthello het volgende:
Haaha.... een weeer worden de mannen weer eens lekker op hun nummer gezet
quote:Had ik niet achter je gezocht, maar toch
Op dinsdag 18 maart 2003 16:49 schreef NemesisDivina het volgende:[..]
haha nee, daar is een sex-forum voor en zelfs daar hou ik het voor me
en dat was geen geintje... maar alleen met degene van wie ik hou... (SM is sowieso al gebaseerd op vertrouwen)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |