wie heeft er nog meer last van
quote:thnx
Op dinsdag 18 maart 2003 08:29 schreef Bulls-Ass het volgende:
* Bulls-Ass biedt een zakdoek aan
succes hé!
mischien heeft dat wat te maken met die vogelpest
Hatsjoe!
quote:thnx, loopt hier helemaal uit de hand... hoesten om de paar minuten... krijg er een zere kop van... kost mij een pleuris zooi energie, zodat ik me werk nie goed kan doen... dus daarom maar een beetje ga fokken
Op dinsdag 18 maart 2003 09:05 schreef Fonz het volgende:
ik ben helemaal gezondbeterschap verkouden mensen
*snuit neus*
Toch wel eng als je je zo klote voelt en er dan een ziekte opduikt
met ongeveer dezelfde signalen, vooral sinds mijn vriend's baas
net 2week terug uit Azie is, maar ja geen reden tot paniek zolang ik
mezelf nog naar de pc weet te motiveren
[Dit bericht is gewijzigd door Logician op 18-03-2003 12:49]
quote:ja echt wel... brrr kloten zooi
Op dinsdag 18 maart 2003 12:42 schreef T_r_u_m_a_n het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAATschjoe!
present!
Irritant he die loopneus hebben jullie daar nou ook zo'n last van?
ik word er gek van
Wat zijn de symptomen van dat SARS eigenlijk?
* paranoide is *
Ik merk dat de zomer er weer aan komt, want de symptomen van hooikoorts beginnen weer te komen... vandaag echt een klote dag, heel de tijd zere ogen en een snotneus
quote:Ja, iedereen wat groen slijm doneren en er even flink overheen hoesten en dat in een bommetje stoppen.
Op dinsdag 18 maart 2003 14:31 schreef afraidtech het volgende:
nog ffies en we kunnen een aanval doen op iraq, nog ffies at meer bacillen verzamelen dan is sadam in een klap onder de dekens dus geen oorlog meer
quote:yupz, van mij kunnen jullie wat krijgen hoor
Op dinsdag 18 maart 2003 14:47 schreef Schorpioen het volgende:[..]
Ja, iedereen wat groen slijm doneren en er even flink overheen hoesten en dat in een bommetje stoppen.
quote:Loopneus,veel hoesten en niezen...Heb je er last van,sluit jezelf gelijk op,bel 112 sluit ramen en duren en nies bepaalde personen waar je een bloedhekel aan hebt gelijk in het gezicht.
Op dinsdag 18 maart 2003 13:48 schreef Schorpioen het volgende:
Meldt.
Hoesten, loopneus, volgens mij zelfs lichte verhoging.
Wat zijn de symptomen van dat SARS eigenlijk?
* paranoide is *
Eerst mijn vader ziek, toen ik, toen m'n broertje, toen m'n oma en nu ik weer...
Alleen mijn moeder schijnt immuun te zijn.
ik ben sinds vorige week donderdag al verkouden is echt niet leuk meer, moet de hele dag hoesten en dat doet erg zeer
vooral van die neusverkoudheid wor ik op di moment nie goed ik ben het voort beu
beterschap iedereen!!
Kippensoep.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 11:26 schreef Biancavia het volgende:
Ja, en kippensoep!
Owjah das een goeie hoe maak je dat ook alweer?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 11:27 schreef Netsplitter het volgende:
Hete grog... (of hoe je het ook mag spellen...)
Tsss beelz luie lul... ga ff google gebruiken zak hooi...quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 11:29 schreef beelz het volgende:
[..]
Owjah das een goeie hoe maak je dat ook alweer?
Dat moet je ff aan Guybrush Threepwood vragen!quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 11:29 schreef beelz het volgende:
[..]
Owjah das een goeie hoe maak je dat ook alweer?
Ye Secret Recipe for thee finest GROG:quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 11:30 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat moet je ff aan Guybrush Threepwood vragen!
Ik kom alleen op de verkoudheidsmeet als het in Zwolle isquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 11:29 schreef Zero-Nine het volgende:
Ik ben vorige week verkouden uit het vliegtuig gestapt en heb er nog steeds last van. Maar mischien kunnen we een weekelijkse meeting maken voor mensen met hetzelfde probleem. Ik stel mijn huis beschikbaar.
Iemand met de nickname Murray had ik wel verwacht om hier op te reageren jaquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 11:32 schreef Murray het volgende:
[..]
Ye Secret Recipe for thee finest GROG:
Je staat een half uur later aardig op je kop en je zal waarschijnlijk heerlijk slapen...quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 11:32 schreef beelz het volgende:
Grog
Benodigdheden:
2 sinaasappels
1 grapefruit
2 citroenen
(of welke andere combinatie van citrusfruit dan ook)
suiker
cognac/brandewijn
kaneel
Bereiding:
Pers het fruit uit. Verwarm het. Doe er veel suiker bij. (Flinke) Scheut
cognac/brandewijn en snufje kaneel (of, als je hebt, een kaneelstokje mee
verwarmen) erbij.
Zo heet mogelijk opdrinken.
voor de mensen die het ook willen weten en te lui zijn om te googlen
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 11:32 schreef Murray het volgende:
[..]
Ye Secret Recipe for thee finest GROG:
Grog contains one or more of the following:
kerosene
propylene glycol
suplhuric acid
artificial sweeteners
red dye no2
rum
acetone
battery acid
scumm
axle grease
and/or pepperoni
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 11:35 schreef Biancavia het volgende:
[..]Dat verklaart een hoop.
Dat zweten ga je toch ook doen van die citroenmeuk die je bij de drogist kan kopen? (Citronella ofzo maar dat kunnen ook wel eens anti muggen kaarsjes zijn) Zweten tegen verkoudheid schijnt goed te werken heb ik me laten vertellen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 11:34 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Je staat een half uur later aardig op je kop en je zal waarschijnlijk heerlijk slapen...
En je de tering zweten, maar het werkt wel...![]()
Ja dat zei mijn oma ook al maar ik vind het zonde van de ui...quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 11:39 schreef Sinat het volgende:
Een paar verse uien in stukken snijden en 's nachts op je kamer zetten. Verder stomen met Dampo als je een verstopte neus hebt.
Ja, best zielig voor die ui... ik moet er ook altijd van huilen als ik hem in stukken snij...quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 11:42 schreef beelz het volgende:
[..]
Ja dat zei mijn oma ook al maar ik vind het zonde van de ui...
Help! Wie is dat ook alweer?????quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 11:30 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat moet je ff aan Guybrush Threepwood vragen!
Terminale verkoudheid zeker?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 11:46 schreef paullo het volgende:
Man rijdt 20 km met onthoofd lijk uit raam Hij is er vanaf
Hmm sinaasappelen... goed plan.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 11:46 schreef DJKoster het volgende:
Sinaasappelen eten, 2e netje gratis bij Super de Boer..![]()
Iets met apen en een eilandquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 11:51 schreef Quoi het volgende:
[..]
Help! Wie is dat ook alweer?????
*Quoi heeft een aha-erlebnis..............*
Ik doe het meestal in de keukenmachine das sneller en wel zo humaan vind ikquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 11:44 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ja, best zielig voor die ui... ik moet er ook altijd van huilen als ik hem in stukken snij...
Tis bij mij echt van die vastzittende hoest dus heb van die broomhexablaablablabla spul om het los te maken enzo maar kan niet zeggen dat het echt werkt dus wil nu andere dingen proberen...quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 12:05 schreef bl0emetjE het volgende:
oeh relaxed topic.. ik blaf ook al sinds lowlands als een zeehond..
Hmmm... ik denk dat we er dan maar een landelijke instantie van moeten maken. Zou jij vertegenwoordiger van zwolle willen worden? Je voldoet perfect aan ons profiel.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 11:33 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik kom alleen op de verkoudheidsmeet als het in Zwolle is
Is prima. Wat moet ik doen dan?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 12:13 schreef Zero-Nine het volgende:
[..]
Hmmm... ik denk dat we er dan maar een landelijke instantie van moeten maken. Zou jij vertegenwoordiger van zwolle willen worden? Je voldoet perfect aan ons profiel.
Count me in!quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 12:26 schreef Zero-Nine het volgende:
Vooral praten over verkoudheid en de side-effects van dit vervelende virus.
op deze link staat de nodige info: http://www.kring-apotheek.nl/zz/zz40.html
Je kunt ook via de stichting een aparte curus doen. Koffie en thee worden ook gefinancierd.
ja dat heb ik ook, het klinkt ook echt alsof ik al 50 jaar zware sjek rook ofzo..quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 12:10 schreef beelz het volgende:
[..]
Tis bij mij echt van die vastzittende hoest dus heb van die broomhexablaablablabla spul om het los te maken enzo maar kan niet zeggen dat het echt werkt dus wil nu andere dingen proberen...
Yep bij mij ook en mijn ouders vroegen zelfs nog of ik weer was begonnen met rokenquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 12:29 schreef bl0emetjE het volgende:
[..]
ja dat heb ik ook, het klinkt ook echt alsof ik al 50 jaar zware sjek rook ofzo..
Nee die is er nog niet maar dit filmpje schijnt wel te helpen voor mensen die er niet er liever niet met andere gedupeerden over willen praten.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 12:28 schreef beelz het volgende:
[..]
Count me in!
Side effect is duidelijk dat ik nu niet goed kan inspannen en das een hele nare vind ik zelf.
Is er ook een praatgroep voor Anonieme Verkoudheidlijers?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |