Ik heb afgelopen week de internet veilingsites "ontdekt". (na voorheen Marktplaats en zo alleen te gebruiken in mijn speurtocht naar console/games)
Op het moment heb ik 116 lopende biedingen en 45 gewonnen objecten. (alleen van deze week)
O.a. spellen voor de: NES, Sega Master System, Megadrive, maar ook Final Fantasy - The Movie speelgoed, en voor de PC Space Quest IV (floppy versie, origineel in doos).
-
Het valt me op dat vooral NES spellen overal nu massaal gedumpt worden en dus erg goedkoop zijn. Vooral als je een grote partij in een keer opkoopt.
Iemand nog recente leuke Ebay [**of andere internet veiling site] aankopen?
De nieuwprijs hier in Nederland zit tussen de ¤17 en ¤20, dus incl. verzendkosten uit de USA nog steeds een goede prijs.
quote:Dude! Doe je dat soms fulltime?
Op maandag 17 maart 2003 23:00 schreef Patvs het volgende:
Had iemand deze week nog het hoogste bod op iets leuks op Ebay?Ik heb afgelopen week de internet veilingsites "ontdekt". (na voorheen Marktplaats en zo alleen te gebruiken in mijn speurtocht naar console/games)
Op het moment heb ik 116 lopende biedingen en 45 gewonnen objecten. (alleen van deze week)
O.a. spellen voor de: NES, Sega Master System, Megadrive, maar ook Final Fantasy - The Movie speelgoed, en voor de PC Space Quest IV (floppy versie, origineel in doos).-
Het valt me op dat vooral NES spellen overal nu massaal gedumpt worden en dus erg goedkoop zijn. Vooral als je een grote partij in een keer opkoopt.
Iemand nog recente leuke Ebay [**of andere internet veiling site] aankopen?
ontopic: vandaag niets, hoop binnenkort een complete zelda te winnen
Ik werk zelf voor het (kunst) Veilinghuis Sotheby's.
Daar betaald de KOPER 22% opgeld... (Ebay 0%) en de
VERKOPER 15% (Ebay 5% + plaatsingsgeld).. dus dat valt wel mee hoor..
Ik KOOP. Ik verkoop nog niets. M'n username is: patvs1980
[Dit bericht is gewijzigd door Patvs op 17-03-2003 23:23]
quote:En bij ebay weet je tenminste of iemand te vertrouwen is, dat is bij marktplaats of zo niet echt duidelijk...
Op maandag 17 maart 2003 23:19 schreef Patvs het volgende:
Welke teringhoge veilingkosten??Ik werk zelf voor het (kunst) Veilinghuis Sotheby's.
Daar betaald de KOPER 22% opgeld... (Ebay 0%) en de
VERKOPER 15% (Ebay 5% + plaatsingsgeld).. dus dat valt wel mee hoor..
Het zal me niet verbazen met allerlei SNIPER programmaatjes. Kan Ebay je daar eigenlijk om verbannen?
quote:Yep, die zijn verboden. Maar ik begin ook altijd met bieden net voordat de veiling afloopt.
Op maandag 17 maart 2003 23:43 schreef Patvs het volgende:
Het zal me niet verbazen met allerlei SNIPER programmaatjes. Kan Ebay je daar eigenlijk om verbannen?
Ontopic: Mijn laatst gewonnen object was Arrows A 22 Verstappen Monte Carlo 2001 Minichamps 1:43
quote:Tja, om heel eerlijk te zijn is dat ook de enige (en juiste) manier van goed kavels scoren. Het klinkt lame, en wellicht is het dat ook als je nieuw into Ebay bent, maar de beste koopjes scoor je nog altijd door 15 seconden voor het einde te bieden en niet eerder.
Op de helft van die lopende biedingen heb ik inmiddels niet meer het hoogste bod hoor. Vooral die Amerikanen zijn irritant. Die gaat laatste tien minuten pas bieden.Het zal me niet verbazen met allerlei SNIPER programmaatjes. Kan Ebay je daar eigenlijk om verbannen?
Het heeft ook zo weinig nut om eerder te bieden. Gewoon goed rond kijken, bepalen wat je wil en wachten. Planning is alles. .
quote:Ben gister tot 1:30 opgebleven om te bieden op Chrono Trigger
Op maandag 17 maart 2003 23:48 schreef Zooi het volgende:[..]
Tja, om heel eerlijk te zijn is dat ook de enige (en juiste) manier van goed kavels scoren. Het klinkt lame, en wellicht is het dat ook als je nieuw into Ebay bent, maar de beste koopjes scoor je nog altijd door 15 seconden voor het einde te bieden en niet eerder.
Het heeft ook zo weinig nut om eerder te bieden. Gewoon goed rond kijken, bepalen wat je wil en wachten. Planning is alles.
.
quote:Wat zijn SNIPER programmaatjes
Op de helft van die lopende biedingen heb ik inmiddels niet meer het hoogste bod hoor. Vooral die Amerikanen zijn irritant. Die gaat laatste tien minuten pas bieden.Het zal me niet verbazen met allerlei SNIPER programmaatjes. Kan Ebay je daar eigenlijk om verbannen?
Maar ook mensen die achter de computer zitten om de laatste minuut te kunnen bieden zijn "SNIPERS"
Zo heb ik een Nes compleet in doos gewonnen voor ¤52 terwijl openingsbod ¤50 was Alleen is het 2 dagen geleden dat ik gewonnen had en nog steeds geen bericht terug
Mjah, heb een keer een laptop voor 200 eurie verkocht... Nou moet ik die lamzakken van Ebay 20 eurie schrokken, omdat ik het op hun site verkocht heb...
Ja, dachten we ff van niet, he... anonimiteit is soms toch wel mooi in deze tijd van globale communicatie ;-)
RD
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 02:34 schreef RedDevil085 het volgende:
Ik verdoem Ebay tot in de hel... Waar het voor alle eeuwigheid zal branden!!!Mjah, heb een keer een laptop voor 200 eurie verkocht... Nou moet ik die lamzakken van Ebay 20 eurie schrokken, omdat ik het op hun site verkocht heb...
Ja, dachten we ff van niet, he... anonimiteit is soms toch wel mooi in deze tijd van globale communicatie ;-)
RD
Dat staat overal duidelijk aangegeven... Betaal gewoon!
quote:Ja echt he, gister was ik in de winkel om iets te kopen, moest ik nog betalen ook, mooi dus niet he
Op dinsdag 18 maart 2003 02:34 schreef RedDevil085 het volgende:
Ik verdoem Ebay tot in de hel... Waar het voor alle eeuwigheid zal branden!!!Mjah, heb een keer een laptop voor 200 eurie verkocht... Nou moet ik die lamzakken van Ebay 20 eurie schrokken, omdat ik het op hun site verkocht heb...
RD
Ik heb wel een keer op Ricardo dingen gekocht, ergens in Januari. eBay kennende dacht ik gewoon te bieden op iets van 10 euro, en ik had ook daadwerkelijk gewonnen. Heel fijn kreeg ik naderhand een rekening van ze van 80 cent o.i.d. Nou, voor die 80 cents mogen ze mijn account wel blokkeren, want als ze me zonder me te informeren (had al eerder dingen zonder koperskosten gekocht bij Ricardo) koperskosten gaan regelen, dan kunnen ze de schijt krijgen. eBay heb ik zo'n 10-15 euro betaald aan verkoperskosten overigens, totdat ik stopte met gebruiken.
Gekocht
Bevalt me uitstekend.
Ik had dit dus gewonnen op Ebay:
Ik moet het echter nog gaan ophalen.
Wel kreeg ik vandaag met de post:
-Robocop versus Terminator (Gamegear)(via Ebay)
-Sega Master System (via marktplaats!)
-(boxed) NES + drie (boxed) spellen: Super Mario 2, Gremlins 2, Disney's Adventures in the Magic Kingdom (ook via Marktplaats!)
-
Maar meestal heb ik niet zo veel geluk op ebay
-Goonies II (NES)
-4 boxed Sinclair ZX Spectrum spellen
-de soundtrack van de film BRAZIL
-8mm print van Walt Disney's Peter en Elliot de Draak.
Belangrijke dingen die ik NIET won op Ebay:
-Nintendo Virtual Boy + 5 games. Mijn hoogste bod was 100 dollar. Veiling liep 7:00 in de ochtend af waarvoor ik niet ben wakker gebleven.
Het is uiteindelijk verkocht voor 101 dollar!!
[Dit bericht is gewijzigd door Patvs op 18-03-2003 23:24]
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 23:21 schreef Patvs het volgende:
Belangrijke dingen die ik NIET won op Ebay:
-Nintendo Virtual Boy + 5 games. Mijn hoogste bod was 100 dollar. Veiling liep 7:00 in de ochtend af waarvoor ik niet ben wakker gebleven.
Het is uiteindelijk verkocht voor 101 dollar!!
Damn Das KLOTE !
Maar reageer eens in Retro Gaming in V&A
-DVD: One Fine Spring Day (Zuid-Koreaanse film) - regio 3, ontvangen na verkoop via dvdforum.nl. Het is de beste, mooiste film (romantisch-drama) die ik vorig jaar zag op Filmfestival Rotterdam, maar is nooit in de Nederlandse bioscoop uitgekomen. (en gaat ook nooit in NL op DVD uitkomen)
Jammergenoeg bestaat er een special edition van met audio commentaar en een half uur langere Director's Cut, maar die DVD editie heeft geen Engelse ondertitels. De mijne normale editie nu wel. (10 euro)
-NES weer 2 games: beide BOXED!: (via Ebay.nl): Disney's Talespin en Teenage Mutant Ninja Turtles! (beide met manual) (totaal 15 euro)
Nieuwe veilingen die ik vandaag WON op Ebay:
-Sega Megadrive System: zes (!) boxed spellen (via Ebay.BE - Belgie!): Pank Panic, Black Belt, Global Defense, Kung Fu Kid, Rambo III en Hang On. Hang On is het legendarische motorrace spel van Yu Suzuki (de maker van Shenmue/Virtua Fighter) dat in 1988-1992 in alle arcade hallen te spelen was..! :-) (totaal 21 euro voor de 6 spellen)
-
En ook nog een hele leuke poster van de Muppets gekocht op een boekenmarkt. (5 euro)
Edit: prijzen ge-add
[Dit bericht is gewijzigd door Patvs op 19-03-2003 23:45]
quote:Is dat niet wat duur? Zie `m regelmatig voor 25 euro staan...
Op woensdag 19 maart 2003 23:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vandaag gewonnen, Zelda: Oracle of Seasons (GBC) voor 30 euro
quote:Nog altijd goedkoper dan de 45 in de winkel... En ik heb nu zo goed als alle Zelda games voor de Nintendo consoles
Op donderdag 20 maart 2003 00:26 schreef The_Great_Cornholio het volgende:[..]
Is dat niet wat duur? Zie `m regelmatig voor 25 euro staan...
Overigens wel een leuk spel, ben al best ver
Belgische Ebay, bezoekt niemand, en staat in verkeerde categorie, dus niemand leest deze advertentie. Is Engelse versie (had ik met verkoper nog over gemaild).
En in perfect staat incl. doosje, mapje, kaart, etc.Gaat denk ik niet voor meer dan 15 euro weg. (staat nu op 11.50 euro)
http://cgi.benl.ebay.be/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=3013499370&category=35097
quote:Lees je wel de voorwaarden voordat je op iets biedt?
Op donderdag 20 maart 2003 01:36 schreef Patvs het volgende:
Zelda SNES staat heel goedkoop hier te koop:Belgische Ebay, bezoekt niemand, en staat in verkeerde categorie, dus niemand leest deze advertentie. Is Engelse versie (had ik met verkoper nog over gemaild).
En in perfect staat incl. doosje, mapje, kaart, etc.Gaat denk ik niet voor meer dan 15 euro weg. (staat nu op 11.50 euro)
http://cgi.benl.ebay.be/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=3013499370&category=35097
quote:
De koper betaalt alle verzendkosten. Deze staan vermeld in onderstaand gedeelte Betalingsgegevens. Wordt alleen verzonden binnen België.
quote:Ik ken mensen in België
Op donderdag 20 maart 2003 05:15 schreef MuErTo_ChAvEz het volgende:[..]
Lees je wel de voorwaarden voordat je op iets biedt?
[..]
Als je genoeg GELD op tafel legt, versturen ze het heus wel hoor.
En in het ergste geval heb ik ook een nichtje die in Belgie woont. Dus zou ik het daar naar toe laten bezorgen.
tenzij je de verkoper er expliciet bij laat zetten dat het een 'gift' is, of een andere waarde invult.
Ik heb zelf een V8 buitenboordmotor gekocht op Ebay, maar ik heb 'm laten verschepen als 'parts motor' met een lagere waarde, dat scheelt aanzienlijk in de bijkomende kosten. Nu gaat dit wel om een groot bedrag, en een spelletje van 30$ kan je daar niet helemaal mee vergelijken, maar ze houden alles tegen, ook de luchtpost.
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=2718663552&category=12857
quote:
Es gibt nur ein Spiel und keine Bücher oder accessoires. Auf das Spiel ist ein bisschen geschrieben durch einen Kind
Thnx, but no thnx
http://cgi.benl.ebay.be/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=3013454347&category=
quote:Nee hoor, ze houden niet alles tegen. Dat zou ook niet kunnen, ga maar na wat een enorme mankracht ze dat zou kosten...
Op donderdag 20 maart 2003 17:29 schreef extreme het volgende:
houden jullie er ook rekening mee dat je nog een procent of 4 invoerrechten betaalt, en dan over het geheel nog zo'n 20% BTW (als je in Amerika bestelt)tenzij je de verkoper er expliciet bij laat zetten dat het een 'gift' is, of een andere waarde invult.
Ik heb zelf een V8 buitenboordmotor gekocht op Ebay, maar ik heb 'm laten verschepen als 'parts motor' met een lagere waarde, dat scheelt aanzienlijk in de bijkomende kosten. Nu gaat dit wel om een groot bedrag, en een spelletje van 30$ kan je daar niet helemaal mee vergelijken, maar ze houden alles tegen, ook de luchtpost.
Ik heb een tijd terug eens rondgekeken op verschillende fora of er veel mensen DVDs bestellen vanuit USA/Canada/Australië, en hieruit kwam naar voren dat bijna niemand ooit invoerrechten/btw had hoeven betalen.
Vandaag opgehaald:
-NES + NES advantage (die hele grote joystick) + 10 boxed NES games: California Games, Donkey Kong Classics, Track & Field 2, Golf, Rush'N Attack, Crackout, Low G Man, Captain Skyhawk, The Hunt for Red October, Popeye, Solstice,..
en unboxed Snake's Revenge (allemaal gekocht via Marktplaats.nl. Opgehaald in Amsterdam bij familie verkoper)
Ook heb ik 2 nieuwe pakketjes op het postkantoor liggen maar die kan ik pas maandag ophalen..
Nieuwe veilingen die ik vandaag WON op Ebay:
-Stripboek van The Last Starfighter
-Read-Along plaat/ Boek van The Last Starfighter
-Read Alone plaat/ Boek van Gremlins
-NES spellen: boxed: Platoon, Tetris, Tecmo Baseball, Star Wars, 720, Back to the Future 2/3, Swords and Serpents, Vice Project (totaal dus 8 stuks)
-25 zwarte stof hoesjes voor NES games
Is bijelkaar toch wel teveel in de centen gaan lopen, vooral omdat een aantal toch niet helemaal bleek te werken. Maar ik heb er een paar kunnen repareren, dus dat was weer wel cool.
3 soundtrack cd's: Eyes Wide Shut, Brasil, Dances with Wolves
2 Sema Master System spellen: Disney's Castle of Illusion, Super Tennis
1 Nes game: Goonies II (!)
en die Pong computer en Beat Mania..
&
FFVII-International & Xenogears,
spellen die moeilijk in Europa te zijn verkrijgen, vooral FFVII-Int. is echt een collecters item
quote:Zit een extra cd bij met heel veel extra's,hij was zelfs nog geseald....
Op zaterdag 22 maart 2003 15:44 schreef Patvs het volgende:
Waarin verschilt FFVII-international met FFVII, en hoeveel heb je moeten betalen voor Xenogears?
quote:Voor hoeveel heb je FFVII-international gekocht?
Op zaterdag 22 maart 2003 20:26 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
Zit een extra cd bij met heel veel extra's,hij was zelfs nog geseald....
$60 voor Xenogears
quote:Heb je foto's van die van eind jaren 80?
Op vrijdag 21 maart 2003 01:09 schreef Lamer_Deluxe het volgende:
Mijn laatst gewonnen veilingen waren allemaal klassieke Discmans, eind jaren tachtig begin jaren 90. De dure modellen die soms wel duizend gulden hebben gekost. Zien er erg cool uit en hebben ook veel betere geluidskwaliteit dan de huidige discmans.
quote:$48,-
Op zondag 23 maart 2003 00:43 schreef Poepoog het volgende:[..]
Voor hoeveel heb je FFVII-international gekocht?
quote:Incl verzendkosten?
Op zondag 23 maart 2003 01:31 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
$48,-
Ben er erg blij mee, is erg moeilijk te verkrijgen...
quote:Yup...
Op zondag 23 maart 2003 01:31 schreef Poepoog het volgende:[..]
Incl verzendkosten?
quote:Ik wist niet dat ie zoveel waard waren zag ze in een CDwinkel liggen in Japan en zat er naar te kijken ze waren daar ik dacht iets van 12 euro of zo.
Op zondag 23 maart 2003 01:32 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
Yup...
quote:In Japan geweest?
Op zondag 23 maart 2003 01:36 schreef Poepoog het volgende:[..]
Ik wist niet dat ie zoveel waard waren zag ze in een CDwinkel liggen in Japan en zat er naar te kijken ze waren daar ik dacht iets van 12 euro of zo.
quote:Tering.
Op zondag 23 maart 2003 01:40 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
In Japan geweest?
Ik had hem voor ebay nog nooit gezien terwijl ik een groot fan bent..
Ze zijn zoveel waard omdat er niet veel van zijn in Europa(en Amerika?).En over een jaar of 10 zijn ze zeker minstens $200,- waard al dan niet meer.(Metal Gear op Msx heeft nu al een waarde van $200,-)
quote:?
Op zondag 23 maart 2003 01:42 schreef Poepoog het volgende:[..]
Tering.
Dan heb je wel een vliegreis eruit kunnen halen
Ben niet van plan om hem ooit te verkopen..
quote:Beetje typo's bedoelde dat ik daarmee wel mijn reis weer kan gaan bekostigen
Op zondag 23 maart 2003 01:47 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
?
Wat bedoel je?Ben niet van plan om hem ooit te verkopen..
quote:Het schip van Cid Highwind (The Highwind , FFVII) $2000.-
Op zondag 23 maart 2003 01:49 schreef Poepoog het volgende:[..]
Beetje typo's bedoelde dat ik daarmee wel mijn reis weer kan gaan bekostigen
. Ik mail je tegen die tijd wel kan je me tegen een schadeloosstelling even op de hoogte brengen van de "waardevolle dingen"
Final Fantasy 8 (PSX)
Final Fantasy 10 (PS2)
Zelda: Oracle of Seasons (GBC)
NES Zapper, nieuw in doos (NES)
In totaal nog geen 100 euro
Shenmue (Japanse import) - gekocht via Marktplaats.nl
Terminator 2: The Acrade Game (Mega Drive) - gekocht via Ebay.nl
eBay is verslavend
quote:
Op maandag 24 maart 2003 16:10 schreef The_Great_Cornholio het volgende:
Super Mario RPG (boxed) is onderweg,
Amerikaanse SNES (compact model) moet ik nog ff betaleneBay is verslavend
Dat is de enige manier om hem zonder ROM te spelen inderdaad, er is geen convertor waarbij hij werkt!
En Mario RPG BOXED
Zelf in de laatste weken niet meer wat via eBay gekocht op Ridge Racer Type 4 na. 1 euro was ik armer (2 euro verzendkosten), nu nog op zoek naar bijpassende NegCon
quote:Virtual Boy,nieuw in doos 150 euro ongeveer
Op dinsdag 25 maart 2003 12:37 schreef dapluiz het volgende:
Hm, ik zit zelf een beetje op ebay.com die virtual boy veilingen in de gaten te houden
Wil ff weten voor welke prijzen die gemiddeld weg gaan.
Heeft iemand hier trouwens ervaring met het via postbank geld storten op paypal ?
Hoe lang duurt dat ?
Meer gebeurd regelmatig,minder is mooi meegenomen
Zonder doos (vaak incompleet: standaard bijv. kapot, zonder batterij houder, etc.) gaan ze voor $25-$35. (inclusief Mario Tennis)
Met doos (compleet, perfecte staat) + 1 tot 4 spellen: $70-$105.
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=4315&item=3013879906
Met doos (compleet, perfect staat) + ALLE Amerikaanse (boxed!) spellen: $200
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=187&item=3013768834
quote:Ik heb een SNES + 2 controllers + 1 spel + bekabeling gekocht, daar zit ongeveer $26 op. Op de site van US Postal (www.usps.com) hebben ze een shipping cost calculator, erg handig
Op dinsdag 25 maart 2003 14:37 schreef dapluiz het volgende:
Ik hoef er niet perse een doos bij, en dan zijn ze best goed te betalen
Wat zijn eigenlijk de gemiddelde verzendkosten e.d. ?
Aangezien er ook dingen genoemd worden die nix met games te maken hebben...
quote:Valt nogal mee toch
Op dinsdag 25 maart 2003 18:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Misschien kan deze naar [GEN] ?Aangezien er ook dingen genoemd worden die nix met games te maken hebben...
Blijf hopen op een DVD die over 2 dagen afloopt
Maar het lijkt mij wel een goed idee, om dit ergens anders te droppen. ff wachten op meester Strolie
quote:Simpleton
Op dinsdag 25 maart 2003 19:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Spuit 11Maar het lijkt mij wel een goed idee, om dit ergens anders te droppen. ff wachten op meester Strolie
Trouwens heb je, je powere glove al ontvangen
quote:Okee nu heb je wel gelijk
Op dinsdag 25 maart 2003 19:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Spuit 11Maar het lijkt mij wel een goed idee, om dit ergens anders te droppen. ff wachten op meester Strolie
Een complete Zelda, in perfecte staat zo te zien :
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=3608&item=3014034602&rd=1
quote:Iemand die altijd te laat met een (bijdehante) opmerking komt
Op dinsdag 25 maart 2003 20:17 schreef Phydomir het volgende:
Wtf is spuit 11?
quote:De spuit tussen 10 en 12
Op dinsdag 25 maart 2003 20:17 schreef Phydomir het volgende:
Wtf is spuit 11?
..
wait a minute
quote:Hmmmm....
Op dinsdag 25 maart 2003 18:02 schreef Skull het volgende:
Een enorme Jos Verstappen vlag.
http://www.verstappen.nl/NL/item11/nieuwsberichten/2003/20030325_4764.html
Belangrijke Virtual Boy veiling vergeten en die is nu al verlopen..
--
Ook vandaag 4 verhuisdozen met Sega collectie opgehaald, 2 pakketjes met de post ontvangen en 3 afhaalberichten van het postkantoor.. geen idee wat dat allemaal zou kunnen zijn!
--
En vandaag m'n eerste Ebay gele ster gekregen!! (meer dan 10 positieve feedbacks op transacties)
[Dit bericht is gewijzigd door Patvs op 26-03-2003 01:28]
quote:Hij blijft dus wel in GAM ?
Op woensdag 26 maart 2003 08:50 schreef Strolie75 het volgende:
Titel even aangepast.
Ik heb nu ook meer dan 10 positieve feedbacks op Ebay Ik ben een voorbeeld voor velen
quote:Waarom niet?
Op woensdag 26 maart 2003 11:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hij blijft dus wel in GAM ?
quote:Ik heb er 4.
Ik heb nu ook meer dan 10 positieve feedbacks op EbayIk ben een voorbeeld voor velen
ik heb FF 7 gewonnen
quote:Maar qua uitvoering en dergelijke. Ik neem aan dat alles ook het doosje e.d. ook in het Duits zijn?
Op woensdag 26 maart 2003 23:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Eerst mailen met de verkoper ivm verzendkosten en manier van betalen!
quote:Ja, in de meeste gevallen wel
Op woensdag 26 maart 2003 23:22 schreef Poepoog het volgende:[..]
Maar qua uitvoering en dergelijke. Ik neem aan dat alles ook het doosje e.d. ook in het Duits zijn?
quote:Jammer...
Op woensdag 26 maart 2003 23:29 schreef Lexie het volgende:[..]
Ja, in de meeste gevallen wel
quote:De spellen zelf zijn volgens mij wel in de meeste gevallen in het Engels.
Op woensdag 26 maart 2003 23:30 schreef Poepoog het volgende:[..]
Jammer...
quote:Stickers enzo ook?
Op woensdag 26 maart 2003 23:32 schreef Lexie het volgende:[..]
De spellen zelf zijn volgens mij wel in de meeste gevallen in het Engels.
quote:Die op de Cartridge zitten.
Op woensdag 26 maart 2003 23:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat voor stickers?
quote:*checkt mario 3*
Op donderdag 27 maart 2003 00:02 schreef Poepoog het volgende:[..]
Die op de Cartridge zitten.
Het enige Duits wat ik kan ontdekken is Nintendo qualitätssiegel.
Hiermee komt mijn bescheiden collectie van FF CDs op een totaal van 27, als ik me niet vergis (en ietsje meer als je Legend, Adventure en Mystic Quest meetelt).
Of ze het perfect doen weet ik niet, maar voor de prijs kon ik het niet laten
quote:Hee Pluiz, wil je de 2e kwijt???
Op vrijdag 28 maart 2003 06:49 schreef dapluiz het volgende:
* dapluiz heeft gewonnen :Of ze het perfect doen weet ik niet, maar voor de prijs kon ik het niet laten
Eventueel kan ik ze allebei repareren, mochten ze rot zijn.
quote:Da's een mooi deal dan
Op vrijdag 28 maart 2003 18:10 schreef dapluiz het volgende:
de prijs ?
20 euro![]()
Ik heb vandaag nog Excitebike 64 ontvangen
Stom spel, maar die boeken zijn altijd duur, dus 5.50 euro had ik er wel voor over..
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=3594&item=3014871186&rd=1
En op Ebay.co.uk met de BUY NOW optie heel wat Dreamcast dingen gekocht. Hoe kunnen die dingen in Engeland zo goedkoop zijn!!?
3014781521 Official Sega Dreamcast Keyboard Boxed NEW
3014723946 Dreamcast Official Sega VMU Boxed Brand NEW
3015149096 Dreamcast - SEGA VIBRATION PACK *Sealed NEW**
3014489836 Dreamcast - Official Sega MOUSE *Boxed NEW*
3015153698 Official Sega Dreamcast Scart Cable Boxed NEW
3016024520 Sega Mega Drive - ECCO THE DOLPHIN
3016024289 Sega Mega Drive - PAPERBOY 2 *rare*
3015149930 Dreamcast - SEGA VIBRATION PACK *Sealed NEW**
3015149976 Dreamcast Official SEGA Controller *BOXED NEW
3015150019 Dreamcast Official Sega VMU Boxed Brand NEW
quote:Ik wist niet eens dat er een Starwing pack was
Op zondag 30 maart 2003 18:24 schreef Patvs het volgende:
Ik heb zonet gewonnen voor 29 euro:http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=3594&item=3014871186&rd=1
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=4315&item=3015343101
A: je staat met stopwatch klaar en probeert laatste 5 seconde zelf (handmatig) te bieden.
B: (handig voor Amerika als veilingen vaak midden in de nacht aflopen) je laat het geautomatiseerd doen. O.a. door de gratis site: http://www.auctionstealer.com
Dit was de eerste keer dat ik daarvan gebruik maakte, en meteen met goed resultaat.
Opmerking: een geautomatiseed sniper bod is verboden op Ebay.de (Duitsland!!)
quote:
Op maandag 31 maart 2003 02:46 schreef Patvs het volgende:
Zonet gewonnen met een (automated!) sniperbod.. [:I] voor US $68.43http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=4315&item=3015343101
Als ik ooit zo'n ding in doos kan kopen ben ik zo blij!
quote:+10 nutteloos
Op maandag 31 maart 2003 10:45 schreef MisterJ.Lo het volgende:
nix
quote:Mooi ding, alleen wel erg lame, zo'n automatisch sniperbod. Als je dan echt wil snipen moet je gewoon `s nachts opstaan en het handmatig doen
Op maandag 31 maart 2003 02:46 schreef Patvs het volgende:
Zonet gewonnen met een (automated!) sniperbod.. [:I] voor US $68.43
quote:Ja
Op maandag 31 maart 2003 15:21 schreef The_Great_Cornholio het volgende:Mooi ding, alleen wel erg lame, zo'n automatisch sniperbod. Als je dan echt wil snipen moet je gewoon `s nachts opstaan en het handmatig doen
Zonet gewonnen (ook vannacht):
Een Sega NOMAD (portable Megadrive/Master System) + adapter in originele doos voor 73 euro.
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=3653&item=3015028541&rd=1
quote:Dan koop je het voor die prijs, en stopt de veiling meteen.
Op maandag 31 maart 2003 20:59 schreef sexylexy het volgende:
wat houdt de buy now optie in?
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=2289&item=3317792660
Leek me wel een mooi prijsje voor een nieuwe film
quote:
Op maandag 31 maart 2003 21:21 schreef BAZZA het volgende:
Een DVD![]()
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=2289&item=3317792660Leek me wel een mooi prijsje voor een nieuwe film
quote:Ik dacht dat dat helemaal verboden was op EBAY.
Op maandag 31 maart 2003 03:25 schreef Patvs het volgende:
Sniperzooi:B: (handig voor Amerika als veilingen vaak midden in de nacht aflopen) je laat het geautomatiseerd doen. O.a. door de gratis site: http://www.auctionstealer.com
Dit was de eerste keer dat ik daarvan gebruik maakte, en meteen met goed resultaat.
Opmerking: een geautomatiseed sniper bod is verboden op Ebay.de (Duitsland!!)
Ja, je kan maar 10x per maand een sniperbod laten uitvoeren bij die website.Er bestaan genoeg andere websites, maar dan moet je vaak betalen (of 3-5% betalen als je de veiling wint aan sniper-software maker)
Of gewoon zelf wakker blijven en laatste seconde bieden..!
quote:Een onafhankelijk film
Op dinsdag 1 april 2003 04:22 schreef Poepoog het volgende:
wat is dat voor een E-film ?
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=4315&item=3015159995
(nog een Nintendo Virtual Boy.. voor 36 euro)
quote:
Op woensdag 2 april 2003 00:12 schreef Patvs het volgende:
Na m'n Virtual Boy. SNES, Sega Nomad van afgelopen week.. vandaag gewonnen:http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=4315&item=3015159995
hoe doe jij dit met het verzenden? bijvoorbeeld bij deze virtual boy staat duidelijk gemeldt dat verzenden alleen in de US gebeurt, en dat kost al 15 dollar..
Ben gewoon even benieuwd
quote:Wat ga je met die 2e doen?
Op woensdag 2 april 2003 00:12 schreef Patvs het volgende:
Na m'n Virtual Boy. SNES, Sega Nomad van afgelopen week.. vandaag gewonnen:http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=4315&item=3015159995
-Verzendkosten..! Als er staat "will ship to united states only" E-mail ik meestal of hij een schatting van verzendkosten wil geven. Als verkoper dan zegt -komt regelmatig voor- ik verstuur alleen PRIORITY/express UPS airmail + INSURANCE + handling (inpakken) = $45 naar Nederland, dan laat ik het versturen naar familie in Amerika/Canada.
(en versturen zij het met surface mail (duurt 4-6 weken per boot!) weer naar mij toe)
Als verkoper zelf al surface mail aanbied, laat ik het direct naar Nederland sturen. Op die Virtual Boy komen nu nog $20 verzendkosten om het direct naar Nederland te sturen.
--
Ik had keuze uit:
Global Express Mail (EMS) 3 - 5 Days $44.40
Airmail Parcel Post 4 - 10 Days $28.55
Economy (Surface) Parcel Post 4 - 6 Weeks $20.45
En nog nooit van douane / invoerrechten last gehad.
quote:Heb je nou ook enige vorm van garantie dat er niks stuk is ofzo?
Op woensdag 2 april 2003 21:00 schreef sander_kok het volgende:
Een Xbox nieuw in doos voor 180 euro............
quote:om te kunnen kopen i.i.g. niet, wel een werkend e-mail adres natuurlijk.
Op donderdag 3 april 2003 18:52 schreef sexylexy het volgende:
is het nodig dat je je ECHTE gegevens invoert bij EBAY?
quote:
Op donderdag 3 april 2003 19:46 schreef The_Great_Cornholio het volgende:
Vandaag binnengekomen
WTF is dat?
quote:aan het URL van het plaatje te zien misschien een US SNES?
Op donderdag 3 april 2003 20:44 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
WTF is dat?
Een US SNES ziet er zo uit:
Die ene is de latere versie van de SNES, uitgebracht in 97...
quote:Je zegt het
Op donderdag 3 april 2003 20:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ok, verkeerd geinformeerd Roy:
Die ene is de latere versie van de SNES, uitgebracht in 97...
splinternieuw voor de DC -allemaal boxed uit Engeland-:
toetsenbord, muis, 2 VMU's, 2 rumble packs, scartcable, controller
voor de Megadrive: Paperboy 2, Ecco the Dolphin
quote:Hoeveel geld per maand ben je er eigenlijk aan kwijt man
Op donderdag 3 april 2003 23:54 schreef Patvs het volgende:
Zonet gewonnen op Ebay: nog een Nintendo Virtual Boy.. (m'n 3e)
en met de post binnengekregen:splinternieuw voor de DC -allemaal boxed uit Engeland-:
toetsenbord, muis, 2 VMU's, 2 rumble packs, scartcable, controllervoor de Megadrive: Paperboy 2, Ecco the Dolphin
quote:
en met de post binnengekregen:splinternieuw voor de DC -allemaal boxed uit Engeland-:
toetsenbord, muis, 2 VMU's, 2 rumble packs, scartcable, controllervoor de Megadrive: Paperboy 2, Ecco the Dolphin
quote:Bij de hoeveel ben je van plan te stoppen trouwens
M'n geld is nu helaas op, dus ik moet gedwongen stoppen. Maar ik ben van plan ALLE Virtual Boys die ik in originele doos voor onder de $50 kan vinden te kopen en uiteindelijk weer op Ebay.co.uk te koop aan te bieden.
Jammergenoeg zijn er zoveel dingen die ik zelf wil houden. Tot nu toe nog niets verkocht..
quote:Via FOK verkopen? Aan de mensen die van je houden
Op vrijdag 4 april 2003 01:11 schreef Patvs het volgende:
Stoppen?M'n geld is nu helaas op, dus ik moet gedwongen stoppen. Maar ik ben van plan ALLE Virtual Boys die ik in originele doos voor onder de $50 kan vinden te kopen en uiteindelijk weer op Ebay.co.uk te koop aan te bieden.
Jammergenoeg zijn er zoveel dingen die ik zelf wil houden.
Tot nu toe nog niets verkocht..
quote:Hahaha Ik zie je echt bij elke veiling namelijk.
Op vrijdag 4 april 2003 01:11 schreef Patvs het volgende:
Stoppen?M'n geld is nu helaas op, dus ik moet gedwongen stoppen. Maar ik ben van plan ALLE Virtual Boys die ik in originele doos voor onder de $50 kan vinden te kopen en uiteindelijk weer op Ebay.co.uk te koop aan te bieden.
Jammergenoeg zijn er zoveel dingen die ik zelf wil houden.
Tot nu toe nog niets verkocht..
quote:Goed idee!
Op vrijdag 4 april 2003 01:19 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Via FOK verkopen? Aan de mensen die van je houden
*slijm slijm*
quote:kijken de verkopers daar dan?
Op vrijdag 4 april 2003 09:00 schreef Strolie75 het volgende:
Het is op zich wel handig als je je spullen thuis afgeleverd wilt hebben.
quote:Gewoon invullen die rommel. Waarom niet? Ik heb alleen mijn telefoonnummer niet ingevuld.
Op vrijdag 4 april 2003 15:58 schreef sexylexy het volgende:
kijken de verkopers daar dan?
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=3016537584&category=
Kan iemand mijn misschien hoe de betaling werkt zoals die hier staat vanuit Nederland?
http://pages.ebay.de/help/sell/bank-transfer-intro.html
Helaas doen ze daar nog niet zoveel aan PayPal.....
Iemand?
quote:Jezus waarom doe je dat gewoon niet man. Heb je wat te verbergen of zo.
Op vrijdag 4 april 2003 08:45 schreef sexylexy het volgende:
Wie weten er allemaal of het nodig is om je echte adres en alles op te geven als je je registreert bij EBAY.
quote:** SLIK **..
Op vrijdag 4 april 2003 16:38 schreef stijlachterover het volgende:
OMG!!! Iemand heeft ¤ 80,- geboden op een NES cartridge van Megaman 2... ALLEEN DE CARTRIDGE!!
Ik bedoel, 't een erg cool spel, maar gaat dit niet een beetje over de top?http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=3016537584&category=
Moet ik mijn verzameling even opwaarderen bij de verzekering..
Ik heb er namelijk 5 van thuis liggen...
FF snel op ebay zetten
Ik wist niet eens dat `ie boxed was, kwam ik vandaag achter toen ik het pakketje openmaakte
"FREE PS2 + X-BOX + PC HARD/SOFTWARE!!!"
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=3411176120&category=undefined
Deze aanbieder bied voor 5 euro informatie aan hoe je artikelen GRATIS kunt krijgen.. Zodra je betaald hebt, stuurd hij je informatie per email , hoe dat te bereiken..
Per kavel dat hij inzet, heeft hij 100 keer de optie "nu kopen"
Is dus 500 euro als hij ze allemaal "verkoopt"
Nu heeft hij 151 kavels lopen.. 151x500 = 75.500 eurootjes...
En dat allemaal voor een emailtje...
quote:WTF?
Op vrijdag 4 april 2003 16:38 schreef stijlachterover het volgende:
OMG!!! Iemand heeft ¤ 80,- geboden op een NES cartridge van Megaman 2... ALLEEN DE CARTRIDGE!!
Ik bedoel, 't een erg cool spel, maar gaat dit niet een beetje over de top?http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=3016537584&category=
damn hee....ik kan ze steeds krijgen voor minder dan 10 euro.......
heb er nog 2 exemplaren van thuisliggen, waarbij ook 1 boekje.
Gebeurde ook laatst toen 2 van de grootste Nintendo Gane & Watch verzamelaars ter wereld gingen bieden op een Game & Watch verzameling die werd verkocht.
$500-800 per STUK gingen sommige toen weg..
En nu denkt een sukkel op marktplaats.nl dat hij die prijzen dus ook kan vragen. Hij mailde me net dat ik snel moet reageren want hij had al een bod van: 850 euro excl. verzendkosten.
yeah, right..
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=3016672430
quote:Helaas zie je de laatste tijd steeds meer dat spellen beginnen rond de 8 a 10 euro
Op vrijdag 4 april 2003 19:52 schreef gieling.com het volgende:
Oja, om het verhaal al helemaal leuk te maken, denken andere ook dat ze zoveel gaan krijgenhttp://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=3016672430
Ik moet namelijk een virtual boy kopen :p
quote:Gewoon overmaken. Staat ergens bij Add Funds ofzo.
Op vrijdag 4 april 2003 20:00 schreef Sistex het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe paypal werkt? Ik begrijp dat als je iemand wilt betalen je dan een e-mail adres invoerd en dan dus betaald hebt? Wat ik me dan afvraag, hoe krijg je geld op je paypal account?Ik moet namelijk een virtual boy kopen :p
Edit; laat bovenstaande maar .. k weet het al
2) Waar vul je wat in op je overschrijfkaart? Bij gironummer je accountnr? Bij naam, adres enz. "Bank of America, N.A.
Amsterdam, Netherlands"? En bij betalingskenmerken je Bank Transfer ID?
Bedankt voor alle info alvast
[Dit bericht is gewijzigd door Sistex op 04-04-2003 20:45]
Je betaald -1- $1.95 administratiekosten om lid te worden. Als je dan -2- een code hebt ingevoerd om een verified lid te worden (die code vind je op je eerst cc bankafschrift en NU KOMT HET (!) -3- 270 euro overmaakt naar PayPal, dan pas krijg je $5.
Ook kost het veel comissie om geld dat je op PayPal binnen krijgt weer terug te krijgen op je bankrekening.
Ondanks dit alles blijft PayPal ideale betalingsmiddel (vooral op Ebay) in de wereld hoor..
quote:Tnv: Paypal.com
To add funds to your PayPal account, you will need to go to your bank to complete a bank transfer from your bank account to your PayPal account using the information provided below. Be sure to include your Bank Transfer ID, which is used to direct the funds into your PayPal account.
Transfer funds to the following account:
Name on Account:
PayPal.com
PayPal's Account Number:
Bank:
Bank of America, N.A.
Amsterdam, Netherlands
Important Note: In addition to the information above, be sure to also include Your Bank Transfer ID on your bank transfer form.
quote:Dat zul je het tegen mij moeten opnemen met bieden..! Dus je kan me beter even E-mailen welke Virtual Boy jij graag wil, dan zal ik daar niet op bieden. Anders drijven we voor elkaar de prijzen op en dat is niet fijn..
Op vrijdag 4 april 2003 20:00 schreef Sistex het volgende:Ik moet namelijk een virtual boy kopen :p
Ook, kan je me tippen als iemand er 2 tegelijk verkoopt.. Kunnen we "samen kopen"..
quote:Het hoeft ook niet op deze manier. Click gewoon op UPGRADE ACCOUNT (of get $5 free) en volg dan de instructies om $270 aan PayPal te betalen.
Op vrijdag 4 april 2003 21:07 schreef Sistex het volgende:
Ja .. k snap het alleen niet helemaal:
[..]Tnv: Paypal.com
Adres:?
Postcode:?
Plaats: Amsterdam
Betalingskernmerk: Die transfer ID die je gekregen hebt.
Je krijgt dan een NORMAAL SEND MONEY betalingsveld (hetzelfde als hoe je normaal een gewonnen item op Ebay met PayPal betaald) Maar nu vul je het dus zo in dat het geld van je cc rekening op jouw PayPal account beland.
Enne .. die virual boy word gewoon nog verkocht voor $39 op internet (niet veiling). Maar ik eerst
Edit; ik moet eigenlijk sparen voor een nieuwe TV die NTSC of PAL ondersteund zodat ik ook nog wat aan me import GameCube heb
$ 25,01 (¤ 23,30)
DK 1 net niet gewonnen omdat ik vergeten was 30 dollar EN EEN CENT te bieden... Winnende bedrag was 30 dollar
Ik baal alleen van die 1 cent Ik doe dat normaal altijd
quote:Met DK 1 bedoel je toch niet Dungeon Keeper 1 he, want die kun je voor 5 euro bij de intertoys krijgen
Op zondag 6 april 2003 18:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zojuist op Ebay gewonnen:
DK 1 net niet gewonnen omdat ik vergeten was 30 dollar EN EEN CENT te bieden... Winnende bedrag was 30 dollar![]()
quote:En wij maar denken dat je ergens een geldboompje had in je tuin (zeg nou zelf, je koopt echt super veel stuff! Wel cool hoor
Op zondag 6 april 2003 20:14 schreef Patvs het volgende:
Ik houd even een Ebay pauze.. Festival van de Fantastische Film gaat me al genoeg geld kosten komende week...
quote:Nee joh! Donkey Kong 1
Op zondag 6 april 2003 20:18 schreef Da_Koen het volgende:[..]
Met DK 1 bedoel je toch niet Dungeon Keeper 1 he, want die kun je voor 5 euro bij de intertoys krijgen
quote:
Op zondag 6 april 2003 20:45 schreef Patvs het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]Dit kreeg ik gisteren en vrijdag met de post binnen..
Ik kreeg vandaag een brief van ze. Dat wordt invoerrechten + BTW dokken. (hoeveel moeten ze nog berekenen)
quote:
Op maandag 7 april 2003 21:29 schreef Patvs het volgende:
Slecht nieuws.. m'n Nintendo Virtual Boy is door de douane onderschept..!Ik kreeg vandaag een brief van ze. Dat wordt invoerrechten + BTW dokken. (hoeveel moeten ze nog berekenen)
Maar ik heb vandaag Zelda 1 gewonnen.
quote:13 euro of zo denk ik...
Op maandag 7 april 2003 21:34 schreef Sistex het volgende:
Niet cool! Hoeveel moet je ± gaan betalen denk je?
--
Maar interessanter waar ik ben achtergekomen is dat al die pakketjes uit Amerika naar Duitsland gaan. Ze daar 5x gescanned worden. Als scanner niets opmerkt gaat het rechtstreeks door via KPN naar ontvanger. Als scanner wel wat opmerkt gaat het naar NPD (Nederlandse Pakket Dienst) en krijg je dus brief als ik zonet kreeg..
[Dit bericht is gewijzigd door Patvs op 07-04-2003 22:17]
alvast bedankt.
quote:Daar kun je het beste de verkoper naar vragen. Dat schilt namelijk per spel!
Op dinsdag 8 april 2003 13:21 schreef whiteflare het volgende:
FF een vraagje tussendoor:
Heeft iemand hier ervaring met duitse NES games???
zijn daar de screenteksten over het algemeen duits of gewoon engels??alvast bedankt.
+ me super nintendo is binnen gekomen.
heb donkey cong country 3 nu dubbel, maar ja raak ik vast wel weer kwijt. 40 euro voor snes + donkey cong 1/2/3
en 2 controllers + supergameboy + Super Mario Allstars + Supermario world 25 euro
De buit van een week terug. Vandaag nog Super Mario 3 compleet gekocht voor 10 euro en een Super Nes 2 (kleine versie) met de volgende games:
Final Fantasy Mystic Quest - alleen cartridge
Final Fantasy II -compleet
Final Fantasy III -compleet
Secret of Mana -compleet
Secret of Evermore -compleet
Super Mario RPG - alleen cart
Harvest Moon -compleet
Act Raiser 2 -compleet
Soul Blazer -compleet
Megaman X - Alleen cartridge
Kirby's Dream Land 3 - Alleen cartridge
Raiden Trad - Compleet
Gunforce - Compleet
Ik ben wel tevreden
maar respect
Mooie is wel dat je in Japan nog vrij veel van die games in goede staat kunt krijgen
Maar gelukkig nu dus FF4 en FF6 ook in het Engels, hoewel ik ze natuurlijk al lang als ROM heb gespeeld
Mjah, besloten maar weer eens aan de retro gaming te beginnen.
Laten we Navigame even privé bespreken
this heel vreemd, maar het lijkt wel verslafend al die sites na gaan om te checken als er nog wat nieuws opstaat
quote:Kan ik geloven dat je tevreden ben!
Op dinsdag 8 april 2003 21:37 schreef Marinus het volgende:
http://www.navigame.nl/images/snes.jpgDe buit van een week terug. Vandaag nog Super Mario 3 compleet gekocht voor 10 euro en een Super Nes 2 (kleine versie) met de volgende games:
Secret of Mana -compleet
Harvest Moon -compleet
Act Raiser 2 -compleet
Soul Blazer -compleet
Raiden Trad - Compleet
Gunforce - CompleetIk ben wel tevreden
Ik snap er geen KONT van, maar die graphics
zelda 1 compleet
mario 3 compleet
excitebike + dustcover
days of thunder + dustcover
ducktales 2 + dustcover
mario1/tetris/soccer + dustcover
donkey kong 3 + dustcover
pinball + dustcover
mario 1 + dustcover
en dit alles voor een luttele ¤30,50 incl. verzendkosten.
maarja het was ook een belg
quote:Kut, daar was ik ook op aan het bieden.
Op woensdag 9 april 2003 11:33 schreef whiteflare het volgende:
net een paketje met nes spellen binnen gehad met:zelda 1 compleet
mario 3 compleet
excitebike + dustcover
days of thunder + dustcover
ducktales 2 + dustcover
mario1/tetris/soccer + dustcover
donkey kong 3 + dustcover
pinball + dustcover
mario 1 + dustcoveren dit alles voor een luttele ¤30,50 incl. verzendkosten.
maarja het was ook een belg
quote:volgende keer beter
Op woensdag 9 april 2003 11:35 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Kut, daar was ik ook op aan het bieden.
quote:Nou ja, die NES zelf had ik al, dus daarom ging ik niet zo veel hoger. Maar d'r zaten wel heel mooie spellen bij...
Op woensdag 9 april 2003 11:49 schreef whiteflare het volgende:[..]
volgende keer beter
ik ben er erg blij mee
quote:WOAH, mooie verzameling games jah.. komende tijd genoeg te doen dus
Op dinsdag 8 april 2003 21:37 schreef Marinus het volgende:
http://www.navigame.nl/images/snes.jpgDe buit van een week terug. Vandaag nog Super Mario 3 compleet gekocht voor 10 euro en een Super Nes 2 (kleine versie) met de volgende games:
Secret of Mana -compleet
Harvest Moon -compleet
Act Raiser 2 -compleet
Soul Blazer -compleet
Raiden Trad - Compleet
Gunforce - CompleetIk ben wel tevreden
Als je van race-spellen houdt, is dit wel erg cool.
Schijnt overigens een nederlands fabrikaat te zijn.
Voor de freaks, hier kun je bieden: http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=3525&item=3016298108
Stuurtje en pedalen zitten er niet bij volgens de info, maar de rest wel.
(ook die kuipstoel)
Trouwens is dat niet een beetje duur? Met wat creativiteit en een tripje naar de sloop kan je misschien zelf ook zo'n stoeltje bouwen
quote:Hehe. Ik had die dingen nog nooit gezien. Wel cool, maar zoals je al zei, ook makkelijk zelf te maken. Helemaal met zo'n voorbeeld als dit.
Op woensdag 9 april 2003 20:43 schreef MuErTo_ChAvEz het volgende:
Zo'n playseat kan je dan beter hier kopenTrouwens is dat niet een beetje duur? Met wat creativiteit en een tripje naar de sloop kan je misschien zelf ook zo'n stoeltje bouwen
quote:Ik denk dat je er met een cursusje alleen niet vanaf komt. Wat ik heb begrepen is dat er in RPGs veel kanji (Chinese karakters) worden gebruikt, en dat is voor velen nou net het moeilijkste onderdeel van de Japanse taal!
Jah, als ik weer wat geld heb zal ik dat spel zeker importeren. Maar misschien is het wel een goed idee eerst een cursusje Japans te nemen, zoals hier al gesuggereerd werddan zijn die games opeens toch een stuk leuker!
- Duckhunt
- Super Mario Bros
- Super Mario Bros 3
- Goal!
- Battle for Olympus
- Batman
voor het luttele bedrag van 15 euro.
Ik heb al een nes en de eerste 3 spellen, maar deze aanbieding kon ik gewoon niet aan weerstaan. Verder heb ik nog 2 X game&watch gekocht voor 10 euro per stuk. Dit alles op een rommelmarkt hier in de buurt.
1 nintendo 64
4 controllers
1 controllerpack
1 expansion pack
1 jumper pack
1 transfer pack
mario 64
jamesbond goldeneye
perfect dark
mario kart
body harvest
turok 2
pokemon stadium 1
gaunlet legends
dit voor 145 euro inclusief onder rembours verzenden
Ik heb een paar maanden geleden een scope gekocht zonder doos voor 20, dan is dit wel een aardige prijs
Note, die staat nu in V&A
quote:Die heb ik zelf nog als ze er niet bijzitten
Op woensdag 16 april 2003 08:42 schreef TAG-Speedy het volgende:
Zag die scope ook al, maar weer een handleidingen erbij ... waarom flikkert iedereen die zooi toch altijd weg(of je hebt geluk dat ze onder het karton zitten
), maar wachten op de volgende die z'n boekjes er wel bij heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |