Wat gebeurde er afgelopen jaar?
Het was gelijk al feest in de 1e bocht waar der Schumi en Montoya elkaar behoorlijk dwars zaten
Sato liet zich ookvan zijn goeie kant zien en ramde teamgenoot Fischella eraf
Winnaar werd der Ralf,iets wat hem dit jaar echt niet weer gaat lukken
Het programma:
Friday March 21
01.30-03.00 Extra vrije training
04.00-05.00 1e vrije training
07.00-08.00 1e kwalificatie
Saturday March 22
02.00-02.45 1e vrije training
03.15-04.00 2e vrije training
07.00-08.00 2e kwalificatie
Sunday March 23
The Malaysian Grand Prix 08.00
Voorspeling:Het gaat keihard regenen dus ik waag me niet aan een voorspelling
Ben benieuwd
quote:Of Minardi kwalificeert zich weer niet zodat ze zeker weten dat ze de juiste afstelling voor de zondag hebben.
Op maandag 17 maart 2003 22:22 schreef sjakie007 het volgende:
niemand vermoeden heeft van regen (behalve minardi natuurlijk),. en dat minardi de qualificatie erg langzaam is, omdat ze met een regen set-up rijden. En dan tijdens de race iedereen voorbij steken.
quote:En max en bernie zouden max en bernie niet zijn als ze daar straks al een regeltje voor vezonnen hebben hoor. Anders gaat straks niemand zich meer kwalificeren
Op maandag 17 maart 2003 22:34 schreef Schumi01 het volgende:[..]
Of Minardi kwalificeert zich weer niet zodat ze zeker weten dat ze de juiste afstelling voor de zondag hebben.
quote:Jawel, minardi kwalificeert zich... In het begin struikelen ze wel eens,maar hun budhet is er ook na. Maar ze hebben een sponsor erbij, weet alleen of het al rond is
Op maandag 17 maart 2003 22:34 schreef Schumi01 het volgende:[..]
Of Minardi kwalificeert zich weer niet zodat ze zeker weten dat ze de juiste afstelling voor de zondag hebben.
quote:Heb je Barichello al in je team zitten ? Waar rijd ie dan mee, met de scooter ?
Op dinsdag 18 maart 2003 01:18 schreef _asterix_ het volgende:
Als die Barrichello maar de Finish haalt..anders kan ik mijn F1 manager wel shaken
quote:Ik ga zekers weer live kijken en mag ook altijd graag jouw posts lezen, mooie foto's van afgelopen seizoen alijd erbij, keep up the good work!
Op maandag 17 maart 2003 22:17 schreef BernieEcclestone het volgende:
Komend weekend deel 2 van Bernie's circus
Op naar Maleisie waar het mooie circuit van Sepang ligt
Wat gebeurde er afgelopen jaar?Het was gelijk al feest in de 1e bocht waar der Schumi en Montoya elkaar behoorlijk dwars zaten
[afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
Sato liet zich ookvan zijn goeie kant zien en ramde teamgenoot Fischella eraf[afbeelding]
Winnaar werd der Ralf,iets wat hem dit jaar echt niet weer gaat lukken
Het programma:
Friday March 21
01.30-03.00 Extra vrije training
04.00-05.00 1e vrije training
07.00-08.00 1e kwalificatie
Saturday March 22
02.00-02.45 1e vrije training
03.15-04.00 2e vrije training
07.00-08.00 2e kwalificatie
Sunday March 23
The Malaysian Grand Prix 08.00Voorspeling:Het gaat keihard regenen dus ik waag me niet aan een voorspelling
quote:Ja....terug naar de pitstraat
Op dinsdag 18 maart 2003 01:22 schreef ArmaniMania het volgende:[..]
Heb je Barichello al in je team zitten ? Waar rijd ie dan mee, met de scooter ?
quote:Hehe
Op dinsdag 18 maart 2003 01:22 schreef ArmaniMania het volgende:[..]
Heb je Barichello al in je team zitten ? Waar rijd ie dan mee, met de scooter ?
Zal mij weer benieuwen het gaat aflopen met de kwalificatie trouwens!
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 07:29 schreef Bastard het volgende:[..]
Hehe
Zal mij weer benieuwen het gaat aflopen met de kwalificatie trouwens!
Ik hoop natuurlijk weer op een Kimmi race offe iig een McLaren race...met regen doet Jos het vaak wel redelijk maarja we praten wel over een Minardi
*Muurbloempje al uitkijkt naar a.s. zondagochtend heeeeel vroeg*
quote:Muurbloempje
Op dinsdag 18 maart 2003 17:52 schreef Muurbloempje het volgende:[..]
Bastard...
Ik hoop natuurlijk weer op een Kimmi race offe iig een McLaren race...met regen doet Jos het vaak wel redelijk maarja we praten wel over een Minardi
*Muurbloempje al uitkijkt naar a.s. zondagochtend heeeeel vroeg*
![]()
![]()
Ja natuurlijk gaat Kimmi in de picture rijden.. nog voor het rode geweld van Ferrari als het aan mij ligt!!
quote:Kimi wordt in mijn ogen 1 van de beste coureurs,shumi daar gelaten Maar dan nog,die jongen heeft het gewoon in zich... En straks in Maleisië komt op een mooie 2e plaats hehhee. Op de eerste plaats komt natuurlijk een Williams (BMW
Op dinsdag 18 maart 2003 18:52 schreef Bastard het volgende:[..]
Muurbloempje
Ja natuurlijk gaat Kimmi in de picture rijden.. nog voor het rode geweld van Ferrari als het aan mij ligt!!
quote:Nou, hier heb ik niets aan toe te voegen, hoewel ik het leuker zou vinden dat plaats 1 en 2 van jou zouden draaien
Op dinsdag 18 maart 2003 19:55 schreef ArmaniMania het volgende:[..]
Kimi wordt in mijn ogen 1 van de beste coureurs,shumi daar gelaten Maar dan nog,die jongen heeft het gewoon in zich... En straks in Maleisië komt op een mooie 2e plaats hehhee. Op de eerste plaats komt natuurlijk een Williams (BMW
) Maar dan wel Montoya en niet Ralph zoals vorig jaar, Ralp mag op de 3e plaats komen [afbeelding]
quote:Aldus Verstappen.nl.
Als we de weersverwachtingen mogen geloven dan valt er ook de komende dagen veel regen op het circuit van Kuala Lumpur, omstandigheden waarin Jos zich prima thuis voelt
Ik hoop zelf op een betere race van 'onze' Jos The Boss, en Kimi mag winnen want dat
heeft hij verdiend.
Aha..
Misschien ervoor opstaan
quote:Je bedoelt er voor wakker blijven Mitt? Ik dacht dat jij wel zo'n bikkel was hoor.
Op dinsdag 18 maart 2003 21:32 schreef mitt het volgende:
8 uur s'ochtends.Aha..
Misschien ervoor opstaan
Nee, geintje, ik moet zeggen dat ik 8 uur 's ochtends een kut tijd vind voor een GP, Australie was beter, dat was thuiskomen van het uitgaan en tv aan. Maar nu moet je of heel ff gaan slapen, of lang wakker blijven, met als risico dat je in slaap valt (net zoals 3 jaar geleden tijdens Suzuka, en mijn ouwelui maar foto's maken van een slapende Tekno met z'n F1 maatje gebroederlijk slapend op de bank... ).
Maar goed, de prognose. ja, ik denk dat die rooie rakkers wel weer voorop zullen rijden. Verstappen kan punten pakken, mits het regent en de rest bij bosjes uitvalt. Misschien dat hij later in het seizoen wat meer kans krijgt, maar nu nog niet. absoluut te weinig kilometers gedraaid met die Minardi.
quote:Maar ff mn icoon aangepast om extra steun te geven aan Kimmi
Op woensdag 19 maart 2003 07:53 schreef Muurbloempje het volgende:
*Muurbloempje toch voor de zekerheid wel wekker zet*
quote:Mooi Icoon.
Op woensdag 19 maart 2003 08:34 schreef Bastard het volgende:[..]
Maar ff mn icoon aangepast om extra steun te geven aan Kimmi
quote:Neem hem ook!
Op woensdag 19 maart 2003 10:14 schreef gijsje79 het volgende:[..]
Mooi Icoon.
1: 1.Michael Schumacher - Ferrari
2: 6.Kimi Raikkonen - Mclaren
3: 3.Juan Pablo Montoya - Williams
4: 5.David Coulthard - Mclaren
5: 2.Rubens Barrichello - Ferrari
6: 4.Ralf Schumacher - Williams
7: 7.Jarno Trulli - Renault
8: 19.Jos Verstappen - Minardi
Deze voorspelling komt trouwens van de website: http://www.formula1world.net/ Daar kun je mee doen aan de T8P. Cool spel.
quote:Hmmmmz..... Kimmi op 2 kan ik heeeeel goed mee leven maarre de nr. 1 uhhhe.... Nee, heb niks tegen Schumi maarre vind toch dat er dit jaar maar eens een spannend seizoen moet komen en niet zoals vorig jaar want dat was bekant
Op woensdag 19 maart 2003 10:46 schreef JesusThePimp het volgende:
Mijn voorspelling voor de race van Malaysia:1: 1.Michael Schumacher - Ferrari
2: 6.Kimi Raikkonen - Mclaren
3: 3.Juan Pablo Montoya - Williams
4: 5.David Coulthard - Mclaren
5: 2.Rubens Barrichello - Ferrari
6: 4.Ralf Schumacher - Williams
7: 7.Jarno Trulli - Renault
8: 19.Jos Verstappen - MinardiDeze voorspelling komt trouwens van de website: http://www.formula1world.net/ Daar kun je mee doen aan de T8P. Cool spel.
Maarja we shall see, ik ben er iig om 8 uur op zondagmorgen achter mijn t.v.
Regen op komst zie ik? Wordt weer een smakelijk weekendje
Speciaal voor de komende race heb ik een 3d wallpaper gemaakt met 3d Studio Max. (inmiddels een 2e)
Ter gelegenheid op de komende race in Maleisië deze wallpaper, volgende race doen we weer eentje,mits deze goedgekeurd is.
Ik doe het nog niet zo lang en heb ondertussen al commentaar gehad op andere dingen die ik had gemaakt en daar probeer ik van te leren...
Voor degene die um wel mooi vinden gebruik um gerust...
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 03:09 schreef ArmaniMania het volgende:
[afbeelding]Speciaal voor de komende race heb ik een 3d wallpaper gemaakt met 3d Studio Max. (inmiddels een 2e)
Ter gelegenheid op de komende race in Maleisië deze wallpaper, volgende race doen we weer eentje,mits deze goedgekeurd is.
Ik doe het nog niet zo lang en heb ondertussen al commentaar gehad op andere dingen die ik had gemaakt en daar probeer ik van te leren...
quote:idd
Op donderdag 20 maart 2003 09:02 schreef Bastard het volgende:[..]
wat een plaatjes
Nog een kleine 3 daagjes ArmaniMania en dan is het weer zover
quote:Herhaling Jos met de Arrows, 2000
Op donderdag 20 maart 2003 08:26 schreef BernieEcclestone het volgende:
Het weer ziet er goed uit voor Zondag
[afbeelding]
Thunderstorms
quote:Lul niet, gejat zul je bedoelen.
Op donderdag 20 maart 2003 03:09 schreef ArmaniMania het volgende:
[afbeelding]Speciaal voor de komende race heb ik een 3d wallpaper gemaakt met 3d Studio Max. (inmiddels een 2e)
Dat je die 2e hebt gemaakt kan best, maar die eerste heb je gewoon gejat. Deze bestaat al een hele tijd. Ik heb hem zelf al dik een jaar.
Dat je zoiets kunt zal best, maar maak dan eens zo'n wagen uit het seizoen 2002 - 2003 want dit zijn oude wagens.
gegroet...
quote:Nou gejat, in die zin dat het 3d model al gemodelleerd was. dat heb ik niet gedaan, al het andere zal ik wel de zelfde ideeën hebben gehad als die wat jij bedoelt schijnbaar, maar ze zijn met 3d studiomanx gemaakt in ieder geval en ik zal de volgende race er weer een nieuwe zetten...
Op donderdag 20 maart 2003 10:26 schreef Ruudje het volgende:[..]
Lul niet, gejat zul je bedoelen.
Dat je die 2e hebt gemaakt kan best, maar die eerste heb je gewoon gejat. Deze bestaat al een hele tijd. Ik heb hem zelf al dik een jaar.
Dat je zoiets kunt zal best, maar maak dan eens zo'n wagen uit het seizoen 2002 - 2003 want dit zijn oude wagens.
gegroet...
Verder hoop ik op Kimi & Juan en uitvallen van Der Michael en Half Schumacher
Ralf roept trouwens opeens op f1racing dat Juan de sterkste teamgenoot is die die gehad heeft. Vertrouw die gosor voor geen meter dus wat 'ie nou weer met deze slijmerij wil bereiken. Of zou die inzien dat'ie verslagen wordt en zoekt hij vast excuses?
quote:Het mag ook wel wat liever gezegd worden
Op donderdag 20 maart 2003 10:26 schreef Ruudje het volgende:[..]
Lul niet, gejat zul je bedoelen.
gegroet...
quote:Geeft niet, zal wewl last van de zon geven, was goed bedoelt van mij om een wallpaper van me hier neer te kwakken...Maar effe wat anders...
Op vrijdag 21 maart 2003 13:01 schreef Muurbloempje het volgende:[..]
Het mag ook wel wat liever gezegd worden
Zo ziet mijn voorspellling uit van de uitslag op de race van Sepang..
1) M.Schumacher
2) K.Raikonen
3) J.P.Montoya
quote:Nou, ik vind dat je normaal hoort te doen, ook als je het ergens niet mee eens bent maar oke dat terzijde
Op vrijdag 21 maart 2003 13:04 schreef ArmaniMania het volgende:[..]
Geeft niet, zal wewl last van de zon geven, was goed bedoelt van mij om een wallpaper van me hier neer te kwakken...Maar effe wat anders...
Zo ziet mijn voorspellling uit van de uitslag op de race van Sepang..1) M.Schumacher
2) K.Raikonen
3) J.P.Montoya
Ik hoop niet op jouw uitslag maar oke ik kan ermee leven, voor deze ene race dan he...
En brrrrrrr, wat was Minardi langzaam
quote:Wat moet ik met deze informatie ???
Op dinsdag 18 maart 2003 18:32 schreef ArmaniMania het volgende:
Zet verstappen eens in een Mclaren bij regen.... Ik denk dat je verstappen dan weer heel snel in je team wilt hebben. Jos Verstappen zelf vind ik maar een eikeltje maar rijden kan hij, als hij maar de juiste auto heeft
Iemand trouwens meer info over het bericht op de oostenrijkse TV dat Imola de laatste wedstrijd wordt van Minardi ivm dat paultje geen geld meer mag/kan ontrekken aan zijn vliegbedrijfje ?
quote:hoe kan Minardi nou zonder geld zitten
Op vrijdag 21 maart 2003 20:07 schreef Furby het volgende:Iemand trouwens meer info over het bericht op de oostenrijkse TV dat Imola de laatste wedstrijd wordt van Minardi ivm dat paultje geen geld meer mag/kan ontrekken aan zijn vliegbedrijfje ?
quote:Je vergeet de regen nog.
Op vrijdag 21 maart 2003 15:55 schreef Tackleberry het volgende:
slechts één ding is van belang....REGEN REGEN REGEN REGEN REGEN
en daar tussendoor nog wat REGEN
quote:We verwachten middagtemparaturen rond 12 uur pm
Op vrijdag 21 maart 2003 23:32 schreef Light het volgende:[..]
Je vergeet de regen nog.
quote:Het budget is nog maar 30 miljoen dollar voor de rest van het seizoen en paul kan geen geld meer bijschieten en Wilson wordt waarschijnlijk eruitgeflikkerd omdat hij zijn toegezegde geld niet kan waarmaken (tot nu toe 750.000 dollar) en die stickers worden veelal als geheel gepresenteerd maar krijg je betaald per race. Dat was ook de reden dan Alberts niet rijdt. Zijn sponsors wilden niet alles ineens betalen.
Op vrijdag 21 maart 2003 22:34 schreef CAZZO het volgende:hoe kan Minardi nou zonder geld zitten
zie net dat die bak van Joske onder de stickers zit
en die mag je er toch niet gratis op plakken naar ik aanneem
quote:Ja. En geen nachtvorst overdag.
Op vrijdag 21 maart 2003 23:34 schreef ArmaniMania het volgende:We verwachten middagtemparaturen rond 12 uur pm
quote:Ook niet smorgens ?
Op zaterdag 22 maart 2003 02:15 schreef Furby het volgende:[..]
Ja. En geen nachtvorst overdag.
Wordt tijd voor een goede race in Sepamg, zodat ik me ook weer wat beter voel.......
Verrassend, Renault op plaats 1 en 2. En Ralph!
Als er elke race verrassingen zijn dan belooft dat een smakelijk en mooi seizoen te worden want vorig seizoen was het verwekkend...
"Spuckt er den jungen Alonso noch in der Paella".
quote:Of in de warm-up lap.
Op zaterdag 22 maart 2003 14:04 schreef dolle_hond het volgende:
Alonso, wat een verrassing. morgen na 3 rondes naar de pit
quote:Ik heb gehoord dat ze de afgelopen weken in training zijn geweest om de auto's vanuit de pits naar de grid toe te duwen
Op zaterdag 22 maart 2003 14:12 schreef zjroentje het volgende:
Of in de warm-up lap.
Muurbloempje morgen voor buis zit voor in eerste instantie McLaren en Kimmi en anders een mooie verrassende winnaar
quote:Ik help het je hopen, maar ik vermoed dat Schummi morgen bij de start al één Renault verschalkt en dat de tweede een zeer vroege (want weinig brandstof) stop gaat maken en dat Schummi dan zijn welbekende trucje laat zien: veel voorsprong opbouwen en de koppositie niet meer uithanden geven.
Op zaterdag 22 maart 2003 18:12 schreef Muurbloempje het volgende:
...
Muurbloempje morgen voor buis zit voor in eerste instantie McLaren en Kimmi en anders een mooie verrassende winnaar![]()
![]()
quote:Laten we zeggen dat ik een geboren optimist ben
Op zaterdag 22 maart 2003 18:19 schreef sooty het volgende:[..]
Ik help het je hopen, maar ik vermoed dat Schummi morgen bij de start al één Renault verschalkt en dat de tweede een zeer vroege (want weinig brandstof) stop gaat maken en dat Schummi dan zijn welbekende trucje laat zien: veel voorsprong opbouwen en de koppositie niet meer uithanden geven.
Toch denk ik wel dat dit seizoen idd een mooier seizoen kan worden dan vorig jaar (kon bijna niet saaier) , zeker met de nieuwe regels...
quote:Ralf heeft denk ik ook zijn langste tijd bij Williams gehad.
Op zaterdag 22 maart 2003 18:12 schreef Muurbloempje het volgende:
Uhhe Alonso is het meer dan gegund die pole maar wat was Ralf ook een verrassing zegNet voor Verstappen zeg met een Williams...
quote:8 uur in de ochtend... Dus wekkertje zetten
Op zaterdag 22 maart 2003 19:06 schreef Jan-Ton het volgende:
hoe laat is de start precies?
quote:Zeg dat wel
Op zaterdag 22 maart 2003 14:01 schreef zjroentje het volgende:
Topprestatie Renault.
quote:Moet om kwart voor 10 op het voetbalveld zijn. Wordt krap.
Op zaterdag 22 maart 2003 19:08 schreef Muurbloempje het volgende:[..]
8 uur in de ochtend... Dus wekkertje zetten
quote:Enne KR natuurlijk!!!
Op zaterdag 22 maart 2003 19:11 schreef JollyBlaze het volgende:
forza DC!!!!!
quote:indeed girl, 1-2 zou ook mooi zijn en goed voor constructors championship
Op zaterdag 22 maart 2003 19:18 schreef Muurbloempje het volgende:[..]
Enne KR natuurlijk!!!
Hopen dat ze op het podium komen of tenminste 1 van de 2...
quote:Neuh, geloof ik niks van. Gewoon een off-day. Ralf eindigt binnen de top-7 als er geen materiaalpech optreedt.
Op zaterdag 22 maart 2003 18:59 schreef zjroentje het volgende:[..]
Ralf heeft denk ik ook zijn langste tijd bij Williams gehad.
quote:Kijk, met jou kan ik praten
Op zaterdag 22 maart 2003 19:20 schreef JollyBlaze het volgende:[..]
indeed girl, 1-2 zou ook mooi zijn en goed voor constructors championship
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 19:50 schreef Muurbloempje het volgende:[..]
Kijk, met jou kan ik praten
quote:Precies!!!
Op zaterdag 22 maart 2003 19:54 schreef JollyBlaze het volgende:[..]
we zijn een goede tandem zou je kunnen zeggen
Wekker zo ff dubbelcheckt
quote:laten we hopen dat er geen problemen zijn bij de warmup lap en dat David der Schummi kan afhouden in de 1e bocht, daarna zien we wel weer, thumbs up for McLaren
Op zaterdag 22 maart 2003 20:10 schreef Muurbloempje het volgende:[..]
Precies!!!
Ben eigenlijk best wel zenuwachtig voor morgen, hoop dat het een spannende race wordt... ik heb een goeie opvolger van Mika gevonden (was echt jaren fan van Mika) en dat is nu Kimmi maar David (en McLaren dus) mogen ook punten vergaren hoor
![]()
Wekker zo ff dubbelcheckt
quote:Heb dat ook niet helemaal meegekregen.. wat zei Mol precies dan?
Op zaterdag 22 maart 2003 20:53 schreef ilona-scuderia het volgende:
Waar komen die geruchten toch vandaan dat Ralf Schumacher homo zou zijn???
quote:Geen idee, maar een arrogante flikker vind ik hem in elk geval.
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 22:25 schreef StrayDog het volgende:[..]
Geen idee, maar een arrogante flikker vind ik hem in elk geval.
quote:Kommentaar van Ralf :
Op zaterdag 22 maart 2003 22:17 schreef Elevation het volgende:[..]
Heb dat ook niet helemaal meegekregen.. wat zei Mol precies dan?
"Wie is de Mol ?"
quote:Niet van zijn vriend iig. Die ontkende het verteld te hebben.
quote:Het schijnt de laatste dagen steeds te hebben geregend op het tijdstip dat morgen de race is.
Op zaterdag 22 maart 2003 22:41 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Iemand nog nieuws over het weer? Zijn de vooruitzichten nog steeds regen, regen en regen?
quote:Yep. Zou kunnen.
Op zaterdag 22 maart 2003 22:57 schreef tong80 het volgende:[..]
Het schijnt de laatste dagen steeds te hebben geregend op het tijdstip dat morgen de race is.
quote:Bild zeitung waar anders vandaan
quote:laat je ogen eens nakijken!
Op zaterdag 22 maart 2003 23:33 schreef BernieEcclestone het volgende:[..]
Bild zeitung waar anders vandaan
maar wel vreemd,ralf is getrouwd en heeft zelfs een kind bij dit lekkere wijf
[afbeelding]
quote:Bernie is ook niet meer de jongste dus dan is alles wat jong is al snel een lekker wijf
Op zondag 23 maart 2003 00:01 schreef D.Rose het volgende:[..]
laat je ogen eens nakijken!
quote:Volgens telgraaf had ie overigens geen kind
Op zondag 23 maart 2003 00:07 schreef BernieEcclestone het volgende:[..]
Bernie is ook niet meer de jongste dus dan is alles wat jong is al snel een lekker wijf
In deze hitte gok ik op nog meer ploffende motors dan in Australie, en die 90 graden Jag motor heeft het volgens mij sowieso niet in zich het predikaat betrouwbaar te krijgen.
Jos is in het voordeel met zijn zwakke laag toerige cossworth en tuft gewoon iedereen die langs de kant vloekend staat te tieren al zwaaiende langzaam voorbij, en pakt de eerste punten aan het einde van de rit. Hoop ik. Dus of het nou droog en snikheet blijft, of het gaat regenen, Jos is altijd in het voordeel daar.
Ik ben er bijna klaar voor!
*Pisstop maakt*
Ben nog moe zeg maarja ik moet en zal wakker zijn voor de race... Ben zenuwachtig
*Muurbloempje nog 26 minuutjes wachten moet voor start race*
Go McLaren Go ...
Wall Flower, my dear McLaren fan, zijn die kinders nog nie wakker!!!!!
Enjoy........damn, nog niet geslapen, redelijk nuchter van stappen, maar wel zwaar moe...........I will conquer this!!!!!!!!!! Echter, na de race ekkes slapen en om 14.00 basketballen met Elite Forces om 14.00
Met 2 blikkies Red Bull en een zonnebril zal ik 't wel redden, zo goed als ik ben........hihi MAY THE TANDEM FORCE BE WITH US!!!!
Alex zet helm op
quote:Uhhe goeiesmorgens JollyBlaze
Op zondag 23 maart 2003 07:35 schreef JollyBlaze het volgende:
nog een half uur, kwas 5 uur thuis van (VER) stappen, niet JOS heh!!!!!Wall Flower, my dear McLaren fan, zijn die kinders nog nie wakker!!!!!
Enjoy........damn, nog niet geslapen, redelijk nuchter van stappen, maar wel zwaar moe...........I will conquer this!!!!!!!!!! Echter, na de race ekkes slapen en om 14.00 basketballen met Elite Forces om 14.00
Met 2 blikkies Red Bull en een zonnebril zal ik 't wel redden, zo goed als ik ben........hihi MAY THE TANDEM FORCE BE WITH US!!!!
Alex zet helm op
HAI BASTARD, AL ZENUWACHTIG?
quote:Ben al begonnen met mn teennagels!!
Op zondag 23 maart 2003 07:43 schreef Muurbloempje het volgende:[..]
HAI BASTARD, AL ZENUWACHTIG?![]()
![]()
quote:meldt... brrr 7:00 uur GMT voor mij. volgens mij ben ik nog nooit wakker geweest op deze tijd.
Op zondag 23 maart 2003 07:39 schreef Bastard het volgende:
Goeiemorgen F1 liefhebbers
quote:Ik vind het ook een hele slechte actie
Op zondag 23 maart 2003 08:05 schreef Dr_Crouton het volgende:
GODVER!!! Schumacher de klootzak!!!
By the way: Goedemorgen allemaal
quote:Ik eis een nekschot!! -edit- verkeerde smilie
Op zondag 23 maart 2003 08:05 schreef Dr_Crouton het volgende:
GODVER!!! Schumacher de klootzak!!!
quote:Your wish is my command
Op zondag 23 maart 2003 08:08 schreef Dr_Crouton het volgende:
Hou die M. Schumacher ver achter.
pitstop
doei
quote:hehe
Op zondag 23 maart 2003 08:09 schreef Dr_Crouton het volgende:
Goh, nou gaat ie naar de pitsstop. Hoe zou dát nou komen..
Toch is het wel een stuk spannender geworden allemaal. De eerste 4 of 5 namen zijn allemaal mensen die je daar normaal nooit ziet
quote:Schumacher staat nu ergens achteraan.
Op zondag 23 maart 2003 08:11 schreef the_fly het volgende:
kan m.schumacher niet ff zn poot breken ofzo..... dat het een normaal seizoen word
Mijn eerste rijder Trulli ergens rond de 10e plaats.
quote:Nee dat doen ze dus niet
Op zondag 23 maart 2003 08:16 schreef Dr_Crouton het volgende:
Ik hoop dat de wedstrijdleiding hem ook nog van de baan haalt voor een stop & go of diskwalificatie.Mijn eerste rijder Trulli ergens rond de 10e plaats.
quote:Drive through
Op zondag 23 maart 2003 08:16 schreef Dr_Crouton het volgende:
Ik hoop dat de wedstrijdleiding hem ook nog van de baan haalt voor een stop & go of diskwalificatie.Mijn eerste rijder Trulli ergens rond de 10e plaats.
quote:Dat wel, hoop dat Alonso het kan volhouden en Trulli snel naar voren komt.
Op zondag 23 maart 2003 08:20 schreef Xtreem het volgende:
Maar oh wat roeleert Renault
quote:Ja Raikkonen... Hoop dat hij ver komt
Op zondag 23 maart 2003 08:11 schreef JollyBlaze het volgende:
GVD de GVD DC eruit, suc6 met RAI muurbloempie, ik ga n ei met bacon bakkendoei
Die ziet nu ook steeds wagens waarvan ie denkt 'he die heb ik nog nooit gezien'
[Dit bericht is gewijzigd door UnleashMitch op 23-03-2003 08:28]
quote:Ja, personen die hij niet eens kent
Op zondag 23 maart 2003 08:28 schreef UnleashMitch het volgende:
M Schumacher op plaats nummer 12Die ziet nu ook steeds wagens waarvan ie denkt 'he die heb ik nog nooit gezien'
quote:Wel drie plekken terug.
Op zondag 23 maart 2003 08:31 schreef UnleashMitch het volgende:
spannend.................goede pitstop van trulli
En Kimi leidt.
quote:Schumacher is verbaast en vraagt zich af wie Firman is
Op zondag 23 maart 2003 08:32 schreef UnleashMitch het volgende:
Firman 6eWie zei je ?
[Dit bericht is gewijzigd door Muurbloempje op 23-03-2003 08:38]
quote:
Op zondag 23 maart 2003 08:36 schreef Muurbloempje het volgende:[..]
Schumacher is verbaast en vraagt zich af wie Firman is
Is echt een topseizoen voor schumi
GO KIMI en natuurlijk ook onze Wall Flower
moet en wil om 14.00 heerlijk buiten basketballen (en presteren, zal wel lukken zo goed als ik ben) met vrienden in dat lekkere lente temperatuurtje met de wind uit het zuidoosten en 16 C
Heerlijk, good luck and have fun you freaky Formula 1 Die Hards
En nu dromen van DC's next win (ehhhhhhhhhh McLaren's next win )
quote:Voor wie is u eigenlijk? Ralf
Op zondag 23 maart 2003 08:41 schreef UnleashMitch het volgende:[..]
Is echt een topseizoen voor schumi
Kimmi nog ff aanmoedigen gaat
quote:
Op zondag 23 maart 2003 08:43 schreef JollyBlaze het volgende:
sorry, ik ga afhaken, was om 5 uur thuis, 3 uur opgebleven voor de start, na 10 mins DC eruit....boehoe!!!! snikGO KIMI en natuurlijk ook onze Wall Flower
moet en wil om 14.00 heerlijk buiten basketballen (en presteren, zal wel lukken zo goed als ik ben) met vrienden in dat lekkere lente temperatuurtje met de wind uit het zuidoosten en 16 C
Heerlijk, good luck and have fun you freaky Formula 1 Die Hards
En nu dromen van DC's next win (ehhhhhhhhhh McLaren's next win
)
[Dit bericht is gewijzigd door allied op 23-03-2003 08:51]
quote:En terecht!!!
Op zondag 23 maart 2003 08:47 schreef allied het volgende:
neeeeeeee m schumacher geen punten
quote:Was meer sarcasme richting M Schumacher.
Op zondag 23 maart 2003 08:44 schreef Muurbloempje het volgende:[..]
Voor wie is u eigenlijk? Ralf
?
Kimmi nog ff aanmoedigen gaat
Enige wat ik nu nog ben is anti McLaeren
quote:Hij verdiende niet anders met zo'n belachelijke actie
Op zondag 23 maart 2003 08:47 schreef allied het volgende:
neeeeeeee m schumacher geen punten
quote:zo bedoel ik het ook bye bye shumi
Op zondag 23 maart 2003 08:48 schreef Bastard het volgende:[..]
En terecht!!!
quote:Uhhe
Op zondag 23 maart 2003 08:48 schreef UnleashMitch het volgende:[..]
quote:
Op zondag 23 maart 2003 08:51 schreef Muurbloempje het volgende:[..]
Uhhe
Nou ik heb Bastard nog die wel fan is van McLaren
Kan ik je echt niet overhalen? Armpje drukken
Ik ben al halverwege toch, ben al van Ferarri afgestapt
quote:Dat is een goeie daad ja
Op zondag 23 maart 2003 08:53 schreef UnleashMitch het volgende:[..]
![]()
Ik ben al halverwege toch, ben al van Ferarri afgestapt
quote:Het gaat de goede kant op met mij
Op zondag 23 maart 2003 08:55 schreef Muurbloempje het volgende:[..]
Dat is een goeie daad ja
![]()
Trulli 6e Echt een toprace
quote:Idd, (eigenlijk stiekem nog wel schumi, maar lang niet zo enthousiast meer...)
Op zondag 23 maart 2003 08:48 schreef UnleashMitch het volgende:[..]
Was meer sarcasme richting M Schumacher.
Ik was tot vanochtend M Schumacher fan ondanks z'n verleden met belachelijke acties. Ik ben nu weer terug naar neutraal, M Schumacher heeft het verbruikt bij mijBen nu Renault aant aanmoedigen
Respect voor Alonso & Trulli.
DOH!!! Bagger Trulli tankklepje!
20 seconde
Hup Kimmi hup...
Wel balen voor Trulli zeg
Beetje gekke camerapositie
quote:af! in je mand!
Op zondag 23 maart 2003 09:13 schreef Dr_Crouton het volgende:
Schumi oprotten!(naar de pits)
WK eindstand:
Schumi 1
Alonso 2
DC/Raik. 3
quote:
Op zondag 23 maart 2003 09:14 schreef Xtreem het volgende:[..]
af! in je mand!
WK eindstand:
Schumi 1
Alonso 2
DC/Raik. 3![]()
quote:Schumi onsportief? Neuh hoor, is 'tactiek'. Blijkt weer keer op keer.
af! in je mand!
WK eindstand:
Schumi 1
Alonso 2
DC/Raik. 3![]()
quote:Schumi heeft het warm
af! in je mand!
WK eindstand:
Bari 1 toch dat ferarri gedeelte
Alonso 2
Trulli 3![]()
wat is er btw met Jos?!
quote:Jaguar voor deze wedstrijd, 0 punten. Voor mij. Tijd voor een ander chassis.
Op zondag 23 maart 2003 09:19 schreef Xtreem het volgende:
ROFL @ pizzonia....
[Dit bericht is gewijzigd door allied op 23-03-2003 09:29]
quote:
Op zondag 23 maart 2003 09:29 schreef Dr_Crouton het volgende:
Duw Schumacher maar van de baan af.
quote:Nog 3 ronden...
Op zondag 23 maart 2003 09:30 schreef Bastard het volgende:
Raikonnen, Raikonneneuh, Raikonneneeuuhh, ... Raikonnen, Raikooooonnenneuuuuhhhhheuh
quote:*Bier opent*
Op zondag 23 maart 2003 09:31 schreef Dr_Crouton het volgende:[..]
Nog 3 ronden...
quote:Tis half 10 gek
Op zondag 23 maart 2003 09:32 schreef Bastard het volgende:[..]
*Bier opent*
quote:Alvast punten bijschrijft bij FOK
Op zondag 23 maart 2003 09:32 schreef Bastard het volgende:[..]
*Bier opent*
Kimmi
Hoeveel zal hij te vertellen hebben bij de persconferentie?
Alonso derde vind ik een betere prestatie maar ok
[Dit bericht is gewijzigd door UnleashMitch op 23-03-2003 09:37]
quote:I rest my case
Op zondag 23 maart 2003 09:37 schreef gijsje79 het volgende:
MCLARENTOP
quote:Dit IS de wederopstanding... is het niet door DC (Jammerr dat hij pech had want was perfekte start) dan is het wel Kimmi!
Op zondag 23 maart 2003 09:41 schreef Muurbloempje het volgende:[..]
I rest my case
Zou dit jaar de wederopstanding zijn van McLaren...
Als ik homo was.... Zo blij ben ik
quote:Lijkt me wel.
Op zondag 23 maart 2003 09:41 schreef Muurbloempje het volgende:[..]
I rest my case
Zou dit jaar de wederopstanding zijn van McLaren...
quote:Dan zou ik maar eens een andere vriendin zoeken
Op zondag 23 maart 2003 09:43 schreef ArmaniMania het volgende:
Mooie race, als alle races zo onvoorspelbaar zijn, en vooral de kwallificaties. Dan ga ik Formule1 nog lekkerder vinden dan sex.
quote:
Op zondag 23 maart 2003 09:42 schreef allied het volgende:
wk eindstand1 kimmi
2 coulthard2.M.Schumacher
3 barrichello 3.D.Coulthard(hoopt dit)
quote:neeeeee geen schumacher wel barrichello die gun ik het wel,is tot nu toe alleen het raceslaafje van schumi geweest.
Op zondag 23 maart 2003 09:45 schreef ArmaniMania het volgende:[..]
quote:En laat dat zo houden, hij heeft zijn tijd wel gehad.
Op zondag 23 maart 2003 09:45 schreef Bastard het volgende:
Prachtig, en weer geen schumi op het podium
quote:Idd, tijd dat Schumi maar eens van zijn troon wordt verstoten door de jonkies.
Op zondag 23 maart 2003 09:46 schreef allied het volgende:[..]
neeeeee geen schumacher wel barrichello die gun ik het wel,is tot nu toe alleen het raceslaafje van schumi geweest.
quote:En dan vooral door mijn favo coureur K.Raikkonen.. SUPER die jonge The Iceman rules
Op zondag 23 maart 2003 09:48 schreef Dr_Crouton het volgende:[..]
Idd, tijd dat Schumi maar eens van zijn troon wordt verstoten door de jonkies.
quote:Nou zover wil ik niet gaan
Op zondag 23 maart 2003 09:43 schreef ArmaniMania het volgende:
Mooie race, als alle races zo onvoorspelbaar zijn, en vooral de kwallificaties. Dan ga ik Formule1 nog lekkerder vinden dan sex.
*Traantje wegpinken moest toen Kimmi op podium stond, weer een Fin op 1*
is een nog betere prestatie dan de (verdiende!) over winning van Raikkonen....
* Xtreem blijft toch een schumi fan......
quote:geeft niet iedereen heeft zn fouten
Op zondag 23 maart 2003 09:50 schreef Xtreem het volgende:
Hulde aan Alonso,is een nog betere prestatie dan de (verdiende!) over winning van Raikkonen....
* Xtreem blijft toch een schumi fan......
quote:
Op zondag 23 maart 2003 09:52 schreef allied het volgende:[..]
geeft niet iedereen heeft zn fouten
quote:* Xtreem schopt allied
Op zondag 23 maart 2003 09:52 schreef allied het volgende:[..]
geeft niet iedereen heeft zn fouten
geef toe, hij is de beste.....(je wordt geen 5x WK met geluk oid) moet alleen een paar acties afleren....
quote:Maar hij heeft zijn tijd gehad.
Op zondag 23 maart 2003 09:54 schreef Xtreem het volgende:[..]
* Xtreem schopt allied
geef toe, hij is de beste.....(je wordt geen 5x WK met geluk oid) moet alleen een paar acties afleren....
quote:hij is goed maar heeft al te veel geintjes geflikt en toch ook wel de hulp van barrichello nodig gehad in bepaalde races
* Xtreem schopt allied
quote:Tot en met vorig seizoen was hij idd de beste, dat is dit jaar nog maar afwachten, vooralsnog niet..en we kijken vooruit niet achteruit
* Xtreem schopt allied
quote:Als ik dan toch vooruit kijk, dan wortd Kimi in mijn oogjes WK-er
Op zondag 23 maart 2003 09:55 schreef Muurbloempje het volgende:[..]
Tot en met vorig seizoen was hij idd de beste, dat is dit jaar nog maar afwachten, vooralsnog niet..en we kijken vooruit niet achteruit
quote:Ik vind u liev
Op zondag 23 maart 2003 09:58 schreef ArmaniMania het volgende:[..]
Als ik dan toch vooruit kijk, dan wortd Kimi in mijn oogjes WK-er
quote:Je doelt op zijn actie in de bocht ?
Op zondag 23 maart 2003 10:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
Sorry hoor, maar dit moet ff. @ Michael Schumacher..
quote:Verander je je msn zin dan ff van Maleisië in Brazilië?
Op zondag 23 maart 2003 10:45 schreef ArmaniMania het volgende:
* ArmaniMania zit al weer klaar voor de race van Brazilië.met een vlag waar Kimi Raikkonen op staat
Nu maakt Schumacher een fout, waar niemand uitvalt - maar helaas wel achter gaan liggen - en iedereen valt meteen over hem heen en er wordt beweerd dat hij een lage actie deed. Nogmaals, je hoeft heus niet te doen alsof Schumacher het met opzet deed.
Voor de rest was het een interessante race om te zien. Er waren wel mooie gevechten op de baan, bijvoorbeeld die van Firman en Trulli.
quote:Dat heb ik al laaaaaannnnnngggg gedaan
Op zondag 23 maart 2003 10:51 schreef Muurbloempje het volgende:[..]
Verander je je msn zin dan ff van Maleisië in Brazilië?
quote:Nee, hij T-boned hem per ongeluk
Op zondag 23 maart 2003 10:54 schreef Pingguest het volgende:Nogmaals, je hoeft heus niet te doen alsof Schumacher het met opzet deed.
quote:Kan ik checken?
Op zondag 23 maart 2003 10:55 schreef ArmaniMania het volgende:[..]
Dat heb ik al laaaaaannnnnngggg gedaan
quote:
Op zondag 23 maart 2003 10:57 schreef Muurbloempje het volgende:[..]
Kan ik checken?
quote:Nee, hij probeert iemand eraf te rammen, dat is logisch
Op zondag 23 maart 2003 10:56 schreef Xtreem het volgende:
Maar schumi staat te boek als de beste coureur, 5x WK, 8 of 9 jaar oid race ervaring, dan is zo'n 'fout' ongeloofwaardig...
Als Montoya of Raikonnen zo'n fout maakt, dan maken er maar weinig mensen een probleem van. Maar als Schumacher een keer een fout maakt , dan word hij gelijk helemaal afgezeken.
Natuurlijk was het een grote fout, maar dat kan gebeuren..
quote:Schumacher wilde voorkomen dat Coulthard hem kon inhalen, en maakte vervolgens de fout om te lang op het gas te blijven. En al zou hij Trulli met opzet van de baan hebben gereden, welk voordeel zou hij er bij hebben gehad?
Op zondag 23 maart 2003 10:56 schreef Bastard het volgende:[..]
Nee, hij T-boned hem per ongeluk
Dus droom jij maar lekker verder!
quote:
Op zondag 23 maart 2003 11:00 schreef Pingguest het volgende:[..]
Schumacher wilde voorkomen dat Coulthard hem kon inhalen, en
quote:
Op zondag 23 maart 2003 11:08 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
.
De acties bij Hill en Villeneuve waren zeker ook foutjes?.
volgens mij hebben we het daar nu niet over
quote:We gaan op die tour? Oké, als jij dat wil.
Op zondag 23 maart 2003 11:08 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
.
De acties bij Hill en Villeneuve waren zeker ook foutjes?.
1. De botsing met Hill was geen opzet. Schumacher maakte een fout, stuurde de baan weer op, keek in zijn spiegel, maar zag Hill niet. Schumacher stuurde de gewone racelijn in, en plots reed Hill daar.
2. Schumacher stuurde in een soort roes, zoals hij dat noemde 'instinktief', in op Villeneuve. Schumacher raakte immers in paniek. Maar als zou Schumacher niet naar Villeneuve gestuurd hebben, de botsing had alsnog plaats gevonden; Villeneuve reed met twee wielen door het gras en had daardoor overstuur. Kijk maar eens naar de beelden.
3. Wat hebben deze dingen met dit foutje te maken?
quote:Niet gek aangezien Kimi en Montoya nog maar net komen kijken en Schumacher als wereldkampioen al jaren meerijdt en dus beter had moeten weten.
Als Montoya of Raikonnen zo'n fout maakt, dan maken er maar weinig mensen een probleem van. Maar als Schumacher een keer een fout maakt , dan word hij gelijk helemaal afgezeken.
quote:Ach Shumi is getting to old for this shit
Op zondag 23 maart 2003 11:19 schreef TomK het volgende:[..]
Niet gek aangezien Kimi en Montoya nog maar net komen kijken en Schumacher als wereldkampioen al jaren meerijdt en dus beter had moeten weten.
quote:Dan stopt ie er toch mee
Op zondag 23 maart 2003 11:20 schreef ArmaniMania het volgende:[..]
Ach Shumi is getting to ols for this shit
En tja ik ben na Mika nu fan van Kimi dus het is logisch dat ik blij ben met deze race...
6 april 2003 Sao Paolo Brazilië
20 april 2003 Imola San Marino
4 mei 2003 Barcelona Spanje
18 mei 2003 Spielberg Oostenrijk
1 juni 2003 Monte Carlo Monaco
15 juni 2003 Montreal Canada
29 juni 2003 Nurburgring Europe
6 juli 2003 Magny-Cours Frankrijk
20 juli 2003 Silverstone Engeland
3 augustus 2003 Hockenheim Duitsland
24 augustus 2003 Hungaroring Hongarije
14 september 2003 Monza Italië
28 september 2003 Indianapolis Amerika
12 oktober 2003 Suzuka Japan
Ik hoop nog veel van Renault en McLaren te zien... het is zowaar weer LEUK om naar te kijken!
optiefen ferrari
quote:Dat moet jij nodig zeggen, met je anti-Ferrari site.
Op zondag 23 maart 2003 11:21 schreef Bastard het volgende:
Toch lachen hoe die schumi fans aan hun idool blijven vasthouden bij zon uitermate stomme actie van hem. Hoe blind zijn ze? Net zo blind als hun idool kennelijk
quote:jij ook al veel puntjes bij f1 ? Ikke ook
Op zondag 23 maart 2003 11:36 schreef goflow het volgende:
Het was in ieder geval weer een leuke race, en weer lekker veel puntjes voor de f1manager natuurlijkIk hoop nog veel van Renault en McLaren te zien... het is zowaar weer LEUK om naar te kijken!
optiefen ferrari
quote:Ik ook, kheb Alonso
Op zondag 23 maart 2003 11:45 schreef Muurbloempje het volgende:[..]
jij ook al veel puntjes bij f1 ? Ikke ook
quote:1e coureur bij mij is Kimi en 2e is Da Matta
Op zondag 23 maart 2003 12:05 schreef Bastard het volgende:[..]
Ik ook, kheb Alonso
En daarnaast iets beter team dan jou hoop ik
Ik hoop van niet Bastard, vind je een schatje maar er zijn grenzen hoor... ik wil de beste vrouw van het FOK f1 teammanagement worden
Budget 1.140.000 euro
Coureurs 1e coureur
Ralph Firman
2e coureur
Justin Wilson
Chassis
Toyota Racing
Motor
Petronas 03A (Ferrari 2002)
Banden
Bridgestone
quote:Zometeen begint de herhaling, en dan ga ik ook ff
Op zondag 23 maart 2003 11:48 schreef Ker_Plunk het volgende:
Ik heb het niet gezien maar
Hij was er 2x dicht bij en dit keer heeft hij gewonnen! echt geweldig man, en weer geen M.Schumacher op het podium
Al heb ik wel een vermoeden dat ze die F-2003 snel gaan inzetten, en dan hoop ik maar dat die wagen niet zo betrouwbaar is
(Alex ook blij is met puntkes voor McLaren!!!)
quote:Vind je het gek ?
Op zondag 23 maart 2003 12:23 schreef Muurbloempje het volgende:
Zo komen de punten niet echt snel ArmaniMania
quote:En dit is nog maar het begin
Op zondag 23 maart 2003 16:15 schreef zjroentje het volgende:
Kimi
quote:laten we hopen van niet
Op zondag 23 maart 2003 16:18 schreef -Hans- het volgende:[..]
En dit is nog maar het begin
quote:
Op zondag 23 maart 2003 16:21 schreef _Administr8or_ het volgende:[..]
laten we hopen van niet