quote:aarbijen ofzo.. maar rest wordt niet echt lekker... vooral GEEN banaan in doen.. al die sliertjes.
Op maandag 17 maart 2003 20:11 schreef Stimodrol het volgende:
vergeet het verse fruit nieten de yoghurt !
Maar komt ie:
Scheut yoghurt
1 peer, geschild en in parten
Stukjes ananas
Ananassap
Sinaasappelsap (scheut)
Blenderen (vergeet de deksel niet....)
Proeven....eventueel suiker erbij.
Wat kan er nog in : kiwi, perzik, vruchtenyoghurt, perziksap, musli (was gisteren bij Born2Cook op Net5), honing..... Voor milkshake kun je wat yoghurt in de vriezer mikken en dan erdoor als het lekker bevroren is.
Kortom alle fruit en yoghurt en sap e.d. Tip : op Google ff zoeken op smoothie dan vind je echt hopen recepten.
quote:Mjam
Op maandag 17 maart 2003 20:09 schreef Tiezzz het volgende:
- 200 mililiter melk
- 2 flinke scheppen ijs (goed veel)
- limonadesiroop naar keuzeshaken.....
quote:Maak je er dan ook eentje voor mij
Op maandag 17 maart 2003 22:46 schreef bloempjuh het volgende:
Ik ga inderdaad maar eens een milkshake maken.. keertje ijs halen.. bananen erbij.. plonsje melk.. flink mixen... en testen
jammie.....
quote:Jaaaah VEEL MEER!!!!!
Op maandag 17 maart 2003 23:12 schreef Lu-Cky het volgende:
Handig die recepjes...
Meer meer meer!!
Ook superlekker is deze:
Sinaasappelsap
Ananassap
IJsblokjes (crushen dus)
Watermeloen
scheutje grenadine siroop
(Watermeloen is niet echt geschikt voor smoothies (brrrrrrrrrr.. het mixt niet goed met de melk))
Oh!! En lekker gezond:
Worteltjes (die krieltjes malen het best)
Appelsap
Rozijntjes er los doorgooien
Kiwi kan je gebruiken in je blender, maar pas op dat je niet de hele mik erin doet (dus alleen het groen), want als de pitjes beschadigd raken wordt je smoothie errrrug bitter
Succes verzekered!!
quote:Mjam, alleen krieltjes zijn aardappels.... je bedoelt gewoon zachte worteltjes uit blik?
Op dinsdag 18 maart 2003 21:14 schreef jellyrose het volgende:Oh!! En lekker gezond:
Worteltjes (die krieltjes malen het best)
Appelsap
Rozijntjes er los doorgooienSucces verzekered!!
quote:Neenee! Die ronde worteltjes, gewoon vers! (krielworteltjes noem ik ze)
Op dinsdag 18 maart 2003 21:57 schreef NiXz het volgende:[..]
Mjam, alleen krieltjes zijn aardappels.... je bedoelt gewoon zachte worteltjes uit blik?
quote:Ik ga het zeker uitproberen! Alleen meot ik nog eerst naar de winkel
Op dinsdag 18 maart 2003 22:03 schreef jellyrose het volgende:[..]
Neenee! Die ronde worteltjes, gewoon vers! (krielworteltjes noem ik ze)
quote:Niet zon succes
Op dinsdag 18 maart 2003 22:28 schreef NiXz het volgende:[..]
Ik ga het zeker uitproberen! Alleen meot ik nog eerst naar de winkel
quote:Mwa.. had wortelshake en proeft gewoon de vezels...
Op donderdag 20 maart 2003 21:08 schreef Cola_Light het volgende:
Wortelsap is echt superlekkerrrrr, net als worteltaart. Wortel wordt dan een beetje zoet ofzo, vet lekker en gezond.
quote:Je moet die wortel ook in een sapcentrifuge doen, niet in een blender, dan heb je inderdaad die vezels.
Op donderdag 20 maart 2003 22:41 schreef NiXz het volgende:[..]
Mwa.. had wortelshake en proeft gewoon de vezels...
quote:Noh!!! Ik vind het juist superlekker.. Lekker knapperige stukjes erdoor. Yummie.
Op donderdag 20 maart 2003 22:55 schreef Cola_Light het volgende:[..]
Je moet die wortel ook in een sapcentrifuge doen, niet in een blender, dan heb je inderdaad die vezels.
ligt aan je blender.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 17:07 schreef jpg97 het volgende:
Kun je wel gewoon ijsklontjes in een blender gooien? is dat niet slecht voor de messen?
Ja maar ik dacht dat ik dan lekker slush puppy's kon makenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 17:17 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
ligt aan je blender.
maar lekkerder wordt het er niet op, vanille ijs, kan best goedkoop zijn, is IMHO de beste basis
*trooooooost*quote:Op dinsdag 8 juni 2004 19:25 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ja maar ik dacht dat ik dan lekker slush puppy's kon maken
Ja, en dat is dus vies of ik doe 't verkeerd. Want ik mag er maximaal 6 ijsklontjes in doen staat op de gebruiksaanwijzing, en dan is het HEEL weinig en 't blijft aan de bodem van die kan plakken.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 19:44 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
*trooooooost*
Ja dat kan natuurlijk wel
dacht dat je het over Milkshakes had.
Ijsklontjes in je blender of keukenmachine (als je een hele koude vriezer (-18 of kouder) hebt, de klontjes eerst ff laten staan.
Flinke scheut Limonadesiroop er over, en blenden maar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |