van Egmond was dat volgens mijquote:Op vrijdag 21 april 2006 16:06 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ja.. alleen weet ik nu niet meer wie die scheidsrechter was.
Wel frappant dat grensrechter Meints uit Grootegast (dichtbij Groningen) aangesteld werd voor deze wedstrijd of misschien is dat wel helemaal niet frappant.
Dick v Egmond toch ?quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:06 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ja.. alleen weet ik nu niet meer wie die scheidsrechter was.
Wel frappant dat grensrechter Meints uit Grootegast (dichtbij Groningen) aangesteld werd voor deze wedstrijd of misschien is dat wel helemaal niet frappant.
Prima te doen hoor. Slechts, wat is het, 2.5 uur in de auto heen en 2.5 uur terug?quote:Op vrijdag 21 april 2006 19:34 schreef methodmich het volgende:
Ik vind die toewijzingen soms hoogst opmerkelijk. Laatst had ASWH in een thuisduel een arbitraal trio uit omgeving Leeuwarden. Lekker op je zaterdagmiddag.
Dus welquote:Op vrijdag 21 april 2006 16:01 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Je geeft toch geen direct rood als iemand sukkel roept?
klinkt als een "eens-maar-nooit-meer-damesvoetbal" aktiequote:Op vrijdag 28 april 2006 14:05 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Gisteren mijn debuut gemaakt op landelijk niveau in de eerste klasse B van het damesvoetbal. Ik moest invallen en de wedstrijd was hier in de stad. Zondag gelukkig weer heren fluiten.
Ik was helemaal uit m'n ritme door dat flipperkastvoetbal, maar verder was het wel leuk.quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:14 schreef Bjoro het volgende:
[..]
klinkt als een "eens-maar-nooit-meer-damesvoetbal" aktie
vorig jaar was er in de hoofdklasse van de dames een wedstrijd nodig op neutraal terrein om het kampioenschap te beslissen. Onze club was de gelukkige !quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:16 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik was helemaal uit m'n ritme door dat flipperkastvoetbal, maar verder was het wel leuk.
quote:UEFA back Sheva strike
UEFA have taken Milan’s side in the debate over Andriy Shevchenko’s disallowed goal against Barcelona on Wednesday.
The Ukrainian’s strike was chalked off by referee Markus Merk for an alleged push on Barcelona defender Carles Puyol.
However, Milan were adamant that Shevchenko had not made contact and those claims have now been vindicated by video evidence.
The decision proved costly for Milan who were eliminated after losing 1-0 on aggregate, and may prove to be equally costly for the German official.
While he has been almost universally recognised as the most reliable official in the game since the retirement of Pierluigi Collina, Merk now will not be allowed to referee any game involving Italy – and possibly Ukraine – in the forthcoming World Cup.
The 42-year-old German had been the favourite to be handed the Final of the tournament, but this also now appears unlikely.
Despite his impeccable record, this is not the first time that Merk has found himself at the centre of controversy.
In 2001 he awarded a hotly-debated indirect free kick to Bayern Munich in the last minute of the final game of the season against Hamburg. The kick was converted and won the Reds the Bundesliga title at the expense of Schalke.
The decision proved to be correct but Merk has never been given a Schalke home match since for fear of violence against him.
Je moet een keer de Heerjansdames fluiten joh, altijd leuk.quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:05 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Gisteren mijn debuut gemaakt op landelijk niveau in de eerste klasse B van het damesvoetbal. Ik moest invallen en de wedstrijd was hier in de stad. Zondag gelukkig weer heren fluiten.
Voetballende vrouwen zijn meestal niet bijster aantrekkelijkquote:Op zondag 30 april 2006 16:14 schreef methodmich het volgende:
Kan je heel dubbel uitleggen AtDaMotDaMotDa, maar dat is ongetwijfeld je bedoeling.
Stan in ieder geval niet gehinderd door de charmes van de dames bij het al dan niet fluiten?
Ach ja, maar de ratio is niet bijster hoog. Doe mij maar een hockeyteamquote:Op zondag 30 april 2006 16:17 schreef methodmich het volgende:
Niet allemaal nee, maar sommige wel Jajong.
quote:Op zondag 30 april 2006 17:32 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
De dameswedstrijd van donderdag was wel leuk, omdat ik aan beide kanten een aantal speelsters kende, maar er speelden ook vrij veel hele jonge meisjes mee van een jaar of vijftien, zestien.
Vandaag daverend duel bij de heren, Niekerk-Noordpool UFC, tot een goed einde gebracht. Het blijft nog steeds leuk.
Jajong, ik zag je vrijdagavond voor de Vlaamsche nog..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |