Internationaal
Colina
[Dit bericht is gewijzigd door AirRaid op 17-03-2003 20:14]
quote:Machlas
Op maandag 17 maart 2003 20:06 schreef Raging_Bull het volgende:
die aap van een Jol mag wel eens kappen met Nationaal fluiten. Hij is altijd tegen AJAX
quote:blijft deze toch open of wat
Op maandag 17 maart 2003 20:34 schreef golfer het volgende:
Zie ook:
Het centrale (foute) scheidsrechter topic
In Nederland is er niet een die ik vaker goed vind.
Colina en nielsen vind ik internationaal de betere scheidsrechters.
Uilenberg was ook een goeie, nog steeds jammer dat ie gestopt is/moest stoppen
Misschien heb ik wel een hekel aan hem omdat hij goed is.
De minsten vind ik Luinge (geen idee wat die gaat doen) en Bossen.
quote:Haverkort??????????????? Ben Blind bedoel je
Op dinsdag 18 maart 2003 17:41 schreef methodmich het volgende:
De beste ter wereld is voor mij Anders Frisk, in Nederland zie ik Ben Haverkort, ondanks foutjes, het liefst.De minsten vind ik Luinge (geen idee wat die gaat doen) en Bossen.
Goede: Jol, Braamhaar.
Matennaaier: Uilenberg met zijn column www.knvb.nl waarin hij zijn collega's afzeikt.
quote:Zou kunnen maar de laatste paar keer dat ik heb hem gezien heb ik me erg aan hem geergerd. En juist om het tegenovergestelde wat jij beweert: het doodfluiten, morsdood
Op dinsdag 18 maart 2003 17:47 schreef methodmich het volgende:
Haverkort moet nog wat bijleren, maar durft wel een beetje wat te laten gaan in plaats van alles dood te fluiten. Ben het met je eens dat ie soms iets te veel laat passeren, maar hij kan wel ver komen.
Herman Van Dijk de slechtste in Nederland.quote:Op maandag 17 maart 2003 19:58 schreef mr.Referee het volgende:
Ik vind hem tamelijk zwak.quote:Op vrijdag 19 november 2004 19:36 schreef edje34 het volgende:
Scheidsrechter Marcus Merk
Ik vond hem ook altijd erg goed, maar zijn optreden bij Portugal-Nederland viel me vies tegen.quote:Op zaterdag 20 november 2004 12:42 schreef pfaf het volgende:
Frisk is de beste, omdat hij de wedstrijd perfect aanvoelt.
Inderdaad. Maar de 3 andere wedstrijden floot hij perfect. NL-Por floot hij ook niet zo heel slecht. Hij koos echter een paar keer te veel voor de Portugese kant bij discutabele beslissingen.quote:Op zaterdag 20 november 2004 12:43 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik vond hem ook altijd erg goed, maar zijn optreden bij Portugal-Nederland viel me vies tegen.![]()
Helemaal mee eens, spelers die zo onsportief zijn kunnen wat mij betreft meteen een rode kaart krijgen. Gelukkig kreeg Lauren die even later toch nog.quote:Op woensdag 24 november 2004 22:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik hoop dat scheidsrechter Fandel nu een daad heeft gesteld door Lauren een gele kaart te geven omdat hij om een kaart voor de tegenstander vroeg. Klasse vind ik dit, zo hoort het! Nu hoop ik dat meer scheidsrechters dit gaan doen.
Nijhuis, ja. Wel een mooie man om te zien.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Nijhuis bedoel je als andere Twent.
Dat gevoel dat Braamhaar er niet zo leuk vindt heb ik ook op de een of andere manier. Hij gaat denk ik door omdat hij toch op dit niveau is aanbeland, gelukkig met de situatie lijkt hij niet echt.
Italianen en Spanjaarden hebben van nature meer uitstraling lijkt het wel, scheidsrechters bedoel ik dan.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:27 schreef TerroRobbie het volgende:
Nederlandse nivo is gewoon een drama
Blom? Dat is echt een drama. Zondag ook weer: de manier waarop hij die spelers vertelt dat ze rustig moeten doen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Ijdeltuiterij zie je steeds vaker, is jammer. Ik vind het wel leuk hoe Blom zich ontwikkelt, kan wel een goeie worden denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |