quote:Lijkt me een lekker plan
Op 04 januari 2001 17:21 schreef superbam het volgende:
Zeg Jojo, vind je het leuk als ik je een etentje aanbied in mijn groete tent op het terras van Villa Faat?
*superbam helpt Jojo met opstaan -slappe benen? - en neemt haar aan de arm mee in de richting van de villa......
[Dit bericht is gewijzigd door superbam op 04-01-2001 17:23]
Jojo, kan ik bij jouw ook meubelen kopen?
Zo niet, waar dan?
quote:* Jojogirl kan het niet laten:
Op 04 januari 2001 17:22 schreef kasper het volgende:
* Dr. Kasper loopt met een woedend gezicht het dek op en neer.
Familie van het paard van Sinterklaas?
quote:
Op 04 januari 2001 17:24 schreef Jojogirl het volgende:
* Jojogirl kan het niet laten:Familie van het paard van Sinterklaas?
[Dit bericht is gewijzigd door Jojogirl op 04-01-2001 17:30]
quote:Ja hoor, gaan jullie maar lekker naar die [b]groete[\b] tent.
Op 04 januari 2001 17:21 schreef superbam het volgende:
Zeg Jojo, vind je het leuk als ik je een etentje aanbied in mijn [b]groete[\b] tent op het terras van Villa Faat?
Ik ga, de GROETEN
quote:Goh Superbam, jij hebt zeker altijd een grote handdoek bij je om elke keer al dat slijm uit je mondhoeken te vegen. Slijmbal
Op 04 januari 2001 17:24 schreef superbam het volgende:LOL
sorry Kasper...hij is echt goed
quote:stel je niet zo aan man
Op 04 januari 2001 17:32 schreef kasper het volgende:
Goh Superbam, jij hebt zeker altijd een grote handdoek bij je om elke keer al dat slijm uit je mondhoeken te vegen. Slijmbal
Ahoy Num!
We gaan met een schip de wereld over. Misschien vaar je ooit nog langzij...
Vaarwel!
Dan ziet Equilan naast het stuurrad een contact waar een sleuteltje in zit. Voorzichtig draait ze het sleuteltje om en een moter begint te lopen. Dat is alvast een zorg minder.
De elfengodin loopt het dek op en kijkt de haven rond. Nog steeds niemand te zien.
Ze zet haar handen aan haar mond en schreeuwt
Hallo waar zijn jullie!! Kom me helpen!!!
De spullen worden in het vooronder gegooid. De trossen los....
Hee ik had die tros om die andere paal gedaan, das gek?
*Met enige vertraging vertrekt de boot voor een rondje eiland.
De zee is kalm, meeuwen vliegen om de mast.
*Als Num in de verte kijkt ziet hij een klein rookwolkje*van het eiland opstijgen. Zou Wati het onkruid in de bermen aan het wegbranden zijn?
Num opent de koelkast en stopt een kant en klare JoJo maaltijd in de magnetron waarna hij 2 minuten en 40 seconden later weer het dek opgaat.
*Eenmaal boven gekomen richt zijn blik zich weer op het eiland. Het kleine rooksliertje is inmiddels uitgegroeid tot een rookkolom. Zou er iets in de brand staan?
Num haalt het anker omhoog en stuurt de boot richting eiland. Wat hij anders ook al had gedaan, de kombuis begint aardig leeg te raken en de marifoon is kapot.
*Met een tergend langzame snelheid vaart de boot richting eiland, er staat bijna geen wind. Net genoeg om de boot vooruit te krijgen en de rook in noordelijke richting te blazen. En de brandstof is op de een of andere manier ook bijna op.
Waarom overkomt mij dit nu weer, net nu ik het nodig heb kan ik het niet gebruiken. Ik wist toch bijna zeker dat ik de tank vorige week nog vol heb gegooid!
Nou ja de eilanders kunnen zelf ook wel ontdekken dat er rook boven het eiland hangt...
Het zullen toch geen vulkanische gassen zijn
Neee dat kan niet.
* Num gaat door met eten en zeilen...
* Num kijkt verveelt over de haven uit. Nergens gebeurt iets. Er golft nog een beetje rook uit de grotten. Er komt af en toe een meeuw voorbij. Maar verder niets. De straten zijn uitgestorven voor zover die vanuit de haven te zien zijn. Num gaat onderuit liggen in het heerlijke zonnetje.
Ej, das een mooi doelwit
*Met een armzwaai breekt de mast en valt in het water
Hehe
Dat lucht op.
*Marloniex vindt het zo wel weer goed en trekt verder over het eiland.
* Num rent naar de boot toe en bekijkt daar aangekomen de schade.
Hoe kan dit, het is windstil, er zijn hier geen stromingen Dit moet iemand gedaan hebben. Maar nee dat kan niet. Je haalt niet zomaar een mast neer. Vooral niet deze. Deze was bijna nieuw. Daar komt heel wat kracht aan te pas.
* Num pakt een bijl en hakt met veel moeite het laatste deel van de mast eraf zodat die in de haven valt. Vanaf nu heeft de boot dus geen mast meer.
WIE HEEFT DIT GEDAAN
* Num zwaait woest met de bijl in het rond.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |