abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9187312
Ik ben vandaag de stad (Eindhoven) in geweest, voor een nieuwe zomerjas. Ben een hele hoop winkels af geweest, maar heb niks kunnen vinden. Sowieso de helft is spijkerjack, en daar zie je er toch al teveel van, dus dat valt wmb af. Ik heb wel een tof suède jack met gebreide mouwen gezien, zag er wel goed uit, en zat goed, maarja, suede is niet zo makkelijk (niet te wassen bijv). Ook G-Star heeft wel een paar toffe jacks, maar tis allemaal net niet wat ik zoek. Wie geeft me goeie ideeen ? Evt met plaatjes
pi_9187369
Cape
pi_9187524
nieuwe hype ontketenen
  maandag 17 maart 2003 @ 19:46:06 #4
20790 Yvonnetje
Mooi hè, alles.....
pi_9187572
Als je 'n originele jas wil, moet je het niet op Fok posten. Dan is de kans toch veelste groot dat je je jas vaker tegenkomt dan alleen aan je eigen kapstok...
Geluk is een richting, geen punt
pi_9187574
quote:
Op maandag 17 maart 2003 19:44 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:

Hype met clownspakkenjassen!!
pi_9187738
quote:
Op maandag 17 maart 2003 19:46 schreef Yvonnetje het volgende:
Als je 'n originele jas wil, moet je het niet op Fok posten. Dan is de kans toch veelste groot dat je je jas vaker tegenkomt dan alleen aan je eigen kapstok...
Ik hoef ook geen jas waar niemand mee loopt, ik wil alleen liever geen spijkerjack ofzo, want die worden wel belachelijk veel gedragen. Vergelijk het met de puma-schoenen op het moment. Leuke schoen, maar iedereen draagt ze...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')