quote:oh alleen zoenen?
Op dinsdag 18 maart 2003 20:23 schreef Barb het volgende:
Nee, dat is alleen met zoenen, Vorkje. Wij zoenen altijd 4 keer, Tijn mag altijd 4 keer mekkeren,.
quote:Bijna,
Op dinsdag 18 maart 2003 20:25 schreef Mike het volgende:
Is het al 5 april?
quote:Tsssk. Daar doen hele volksstammen een moord voor hoor,
Op dinsdag 18 maart 2003 20:25 schreef Vork het volgende:
oh alleen zoenen?
oh alleen zoenen?
oh alleen zoenen?
oh alleen zoenen?
quote:'t is wel 4 keer natuurlijk,, terwijl ze in de meeste landen gemiddeld 2 keer zoenen, dus wat dat betreft hoor je me niet klagen
Op dinsdag 18 maart 2003 20:26 schreef Barb het volgende:
Tsssk. Daar doen hele volksstammen een moord voor hoor,.
quote:Oke, en NU is het afgelopen!
Op dinsdag 18 maart 2003 23:06 schreef AudreyHepburn het volgende:
Met pijn in mijn hart meld ik mij af. Ik moet hockeyen..
Omdat een of andere stomme ( . ) Baboon een stom tentamen heeft kunnen Tom_Tom-, AH en ik iig niet komen. Kan het echt niet een andere datum?
.
quote:Plan het ergens volgend jaar.. Voordat jullie nog 3 topics een datum moeten kiezen
Op woensdag 19 maart 2003 10:18 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
Oke, en NU is het afgelopen!
.
Omdat een of andere stomme (
. ) Baboon een stom tentamen heeft kunnen Tom_Tom-, AH en ik iig niet komen. Kan het echt niet een andere datum?
.
quote:Jullie kunnen totaal geen enkele andere dag dit jaar? Ik snap wel wat je bedoelt maar er is vast wel een datum waar we allemaal naartoe kunnen enzo
Op woensdag 19 maart 2003 10:20 schreef Vork het volgende:
Er wordt dus gewoon wel vergeten dat door de datum te verplaatsen er mensen (Baboon zelf, Barb, Vork etc.) dus nu wèl kunnen komen.
quote:En als dat echt niet kan, nouja, dan heb ik maar pech. Ik kan het iig proberen.
Op woensdag 19 maart 2003 10:22 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
Jullie kunnen totaal geen enkele andere dag dit jaar? Ik snap wel wat je bedoelt maar er is vast wel een datum waar we allemaal naartoe kunnen enzo
.
quote:Ik kan best op een andere dag dit jaar, ik geloof dat ik de meesten van alle weekenden nog wel vrij heb.. op wat optredens na, maar da's in mei/juni pas geloof ik.
Op woensdag 19 maart 2003 10:22 schreef BlaatschaaP het volgende:
Jullie kunnen totaal geen enkele andere dag dit jaar? Ik snap wel wat je bedoelt maar er is vast wel een datum waar we allemaal naartoe kunnen enzo.
Ik kan alleen niet op 29 maart.
quote:Ik ook niet, maar ik heb zo'n vermoeden dat men het niet fijn vindt. Nouja, laat anders ook maar hoor. Het ging me er alleen om dat er steeds meer afzeggingen binnenkomen, zometeen zitten jullie daar met z'n vieren
Op woensdag 19 maart 2003 10:31 schreef Vork het volgende:
Ik heb geen idee hoe iedereen ertegenoverstaat om de meet WEER te verplaatsen.
quote:Ik zat al te bedenken om te zeggen dat ik was uitgenodigd voor een bijeenkomst van Zeer Intelligente Scholieren in Amsterdam. En dat ouders niet mee mochten. En dat die Zeer Intelligente Scholieren dan gingen discussieren over van alles en nog wat. Ik zal het eens proberen.
Op woensdag 19 maart 2003 12:57 schreef ChrisJX het volgende:
Zeg Tom, had je niet kunnen verzinnen dat de VU een opendag heeft ofzo, op 5 april?
quote:Over hoe Drs P de verloedering van de Nederlandse taal tegen gaat
Op woensdag 19 maart 2003 15:40 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Ik zat al te bedenken om te zeggen dat ik was uitgenodigd voor een bijeenkomst van Zeer Intelligente Scholieren in Amsterdam. En dat ouders niet mee mochten. En dat die Zeer Intelligente Scholieren dan gingen discussieren over van alles en nog wat. Ik zal het eens proberen.
5 april dus.
quote:Trappen ze niet in, want je hebt al verteld wat je wou gaan doen
Op woensdag 19 maart 2003 15:40 schreef Tom_Tom- het volgende:Ik zat al te bedenken om te zeggen dat ik was uitgenodigd voor een bijeenkomst van Zeer Intelligente Scholieren in Amsterdam. En dat ouders niet mee mochten. En dat die Zeer Intelligente Scholieren dan gingen discussieren over van alles en nog wat. Ik zal het eens proberen.
quote:Nou weet ik sowieso nog niet of ik kom, maar dan kom ik zeker niet (want dan ben ik jarig!). En Mike heeft dan al een rolschaatsmeetafspraakje.
Wat mij betreft mag de meet ook een weekje doorgeschoven worden, heb ik geen bezwaar tegen.
quote:Dat wordt dan een andere meet. Hij heeft zelf in Maastricht gestudeerd, dus hij kan dan geen smoesjes hebben.
Op woensdag 19 maart 2003 22:02 schreef ChrisJX het volgende:
Maar als je pa het Vondelpark eng vindt, misschien kunnen we het dan in het stadspark in Maastricht houden? Niks engs aan, tenzij je een hertenfobie hebt
quote:Wat lult hij dan over het vondelpark?
Op woensdag 19 maart 2003 22:13 schreef Tom_Tom- het volgende:Dat wordt dan een andere meet. Hij heeft zelf in Maastricht gestudeerd, dus hij kan dan geen smoesjes hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |