abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9181388
Hoe lang duurt het voordat je bruin wordt? Ik heb er nu al 5 keer een uur ondergelegen maar ik zie nog steeds geen verschil ik heb ook ooit gehoord dat er speciale cremes voor te koop zijn maar ik verbrand gewoonlijk toch wel snel.
(heb rood haar en heel veel sproetjes)
pi_9181436
Volgens mij word je van die snelbruiningscremes oranje als je het verkeerde huidtype hebt
pi_9181496
GEEN zonnebrand opdoen.
Anders komt het daar bijna niet doorheen!!!!

Ik ben na 3 x zeker wel licht gekleurd!

pi_9181530
Een uur is veel te lang joh! Vooral als je rood haar hebt. 20 minuten is lang zat en beter voor je huid. Je kunt het beste in het begin om de dag gaan en heel veel water drinken, zodat je vocht tekort in je huid weer aangezuiverd wordt. Je kunt ook speciale bodylotion kopen van Nifri ofzo. En je moet er ook altijd opletten dat de lampen niet te oud zijn, anders merk je er natuurlijk nog geen donder van, hoe lang je ook ligt. Veel succes!
The sky is unlimited!
  maandag 17 maart 2003 @ 15:48:31 #5
43959 MetalMessiah
Messiahs die young
pi_9181546
quote:
Op maandag 17 maart 2003 15:42 schreef Radiohoofdje het volgende:
......Ik heb er nu al 5 keer een uur ondergelegen maar ik zie nog steeds geen verschil....

...heb rood haar en heel veel sproetjes...

Tuurlijk!
Je kunt niet alles hebben, maar wel niets...
  maandag 17 maart 2003 @ 15:51:33 #6
32266 thetruth
juvat inconcessa voluptas
pi_9181648
Als je kanker wilt moet je vooral een uur onder de zonnebank gaan liggen, goed hoor
pi_9181687
je hoeft me niet te quoten...na een tijd word ik wel bruin in de zomer en ik wil ook bruiner worden zodat ik in de zomer niet meer zo'n tomaat ben in het begin van mijn zonnebaaddagen
pi_9181736
5 x 1 uur en nog niet verbrand.. nou dat vind ik erg knap
ik pas 5 weken achter elkaar elke week 1x 20 minuutjes eronder geweest en dan verkleur je echt wel.. maybe moet je eens een andere zonnebank proberen
pi_9181826
Hij is wel redelijk oud maar zo'n ding blijft toch wel werken? (misschien minder maar dan toch nog wel wat )
  maandag 17 maart 2003 @ 15:58:02 #10
39110 sqlsmurft
opperprutser
pi_9181865
tipje: zet dat ding eens aan en ga er dan nog eens een uur onderliggen
Wedden dat je dan nooit meer op zomervakantie gaat en alleen nog gaat wintersporten?
[url=http://www.watbenjedan.nl]Prutser[/url]
pi_9181913
je hebt van die speciale zonnebank creme, en een uur lijkt me ook te lang, en als je dan niks merkt is het duidelijk een mislukt brakkig ding
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_9181948
maat van me is ook ROOD en vol met sproeten! ligt echt al eeuwen onder de zonnebank...is nie echt aan em te merken dat ie eronder gelegen heeft!

geef het maar op dus

Doh!
pi_9181966
quote:
Op maandag 17 maart 2003 15:56 schreef Radiohoofdje het volgende:
Hij is wel redelijk oud maar zo'n ding blijft toch wel werken? (misschien minder maar dan toch nog wel wat )
Als de lampen echt heel oud zijn, werken ze nauwelijks meer en lig je er dus voor Jan lul onder. En ik denk dat dat het geval is, want anders kan je er echt niet een heel uur onder liggen.
The sky is unlimited!
pi_9182012
misschien zijn die lampen niet goed meer. ze gaan maar een bepaalde tijd mee, daarna moeten ze vervangen worden. ze doen het dan nog wel, maar je wordt er niet bruin van.
pi_9182046
(half uur voorkant, half uur achterkant. is dat te lang??)
pi_9182091
quote:
Op maandag 17 maart 2003 16:03 schreef Radiohoofdje het volgende:
ligt aan de sterkte van dat ding natuurlijk, maar 20 minuten per kant is al redelijk veel naar mijn weten
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_9182099
quote:
Op maandag 17 maart 2003 16:03 schreef Radiohoofdje het volgende:
bij goeie lampen en de eerste keren veel te lang ja..
Doh!
pi_9185040
Na drie keer gaan ben ik echt wel al een stukje bruiner hoor... laat er wel zeker een 4 tal dagen tussen voordat ja opnieuw gaat en kijk ook uit naar welke zonnebank je gaat want daar zitten grote verschillen in.

Vergeet ook niet zo een speciaal brilletje aan te doen om je ogen te beschermen, zeer belangrijk!

Would You Try And Stay For The Rest Of Your Days?
pi_9187097
Mja ik heb ook wel dat ik niet bruin wil worden onder zonnebank.

we hebben zon geval dat boven een bed hangt en dan halve meter boven ej hangt en de lamp is 20 cm breed en dus boven je buik en het licht verspreid zich dan.

alleen nu word alleen mijn buik bruin, rest niet.

heb ik gewoon een kut zonnebank of moet deze wel werken na een tijdje ? (ben er nu 4 keer onder geweest in periode van 14 dagen 1x 30 min en 3x 40 min) 15 en 20 min per kant dus

pi_9188244
Ik ga ook altijd een uur (half uur voor, half uur achter). Soms smeer ik mijn bovenkant (=borsten tot aan hals) in met Biodermal zonnedinges omdat ik op die plaats niet zo snel bruin als op mijn buik. En ook om de uitdroging wat tegen te gaan.

En wat verder supergoed is zijn Zonnebruin-tabletten (29 gulden bij het Kruidvat). Je moet dan eerst twee weken elke dag twee tabletjes nemen, de carotenoiden gaan dan in je bloed zitten en komen zo in je huid. Als je dan gaat zonnen heb je veel minder zon nodig om bruin te worden EN je hebt minder kans op zonneallergie (en dat is ruk, want dat JEUKT als een gek). http://www.pharmalux.nl

En idd, als je nog steeds niet bruin wordt zijn de lampen te oud. Wat ik met zonnig weer ook wel doe, slaapkamerraam open, en dan op de grond in de zon gaan liggen Is niet zo fris als meteen in de tuin gaan liggen.

"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_9191846
pillen om bruin te worden ?

http://www.kruidvat.nl/ ik zie ze niet staan.

kun je me vertellen hoe ze precies heten

pi_9366323
quote:
Op maandag 17 maart 2003 22:21 schreef pieter20 het volgende:
pillen om bruin te worden ?

http://www.kruidvat.nl/ ik zie ze niet staan.

kun je me vertellen hoe ze precies heten

Staat tog in mijn post hierboven?? Ze heten écht Zonnebruin. Bij het Kruidvat kun je er beter ff om vragen, ze staan meestal zeer verdekt opgesteld, ik heb laatst ook een uur liggen zoeken.

Hier is een link die WEL werkt (ipv die van pharmalux) : http://www.zonnebruin.nl

Staat ook een foto van het potje op.

"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_9369033
quote:
Op maandag 17 maart 2003 15:42 schreef Radiohoofdje het volgende:
Hoe lang duurt het voordat je bruin wordt? Ik heb er nu al 5 keer een uur ondergelegen maar ik zie nog steeds geen verschil ik heb ook ooit gehoord dat er speciale cremes voor te koop zijn maar ik verbrand gewoonlijk toch wel snel.
(heb rood haar en heel veel sproetjes)
Volgens mij moeten de lampen van je zonnebank eens vervangen worden.

Een goeden zonnebank kan je namelijk max maar 20 minuten onder liggen en dan mag je blij zijn als je niet verbrand bent.

Een goede tip ga naar een zonnestudio en haal even een tubetje Australian Gold... magisch spul waar je superbruin van wordt.

"Yes, I'am a pirate.... a musicpirate".
pi_9369441
quote:
Op dinsdag 25 maart 2003 16:54 schreef Syrena het volgende:

[..]

Staat tog in mijn post hierboven?? Ze heten écht Zonnebruin. Bij het Kruidvat kun je er beter ff om vragen, ze staan meestal zeer verdekt opgesteld, ik heb laatst ook een uur liggen zoeken.

Hier is een link die WEL werkt (ipv die van pharmalux) : http://www.zonnebruin.nl

Staat ook een foto van het potje op.

Hmm ik vraag me af of ik dan niet juist nog meer sproeten krijg... want ik heb er al redelijk veel (rood haar) Zou ik dan bruin worden of juist veel sproeten erbij krijgen met verder een wit velletje Ja, vroeg het me af omdat dat natuurlijk ook pigment is.
pi_9370829
Ik denk dat ik ook maar weer eens onder de zonnebank ga, het wordt weer mooi weer namelijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')