abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9176386
Tegenwoordig is het tijdens een avondje stappen echt zooo simpel om met een meid te gaan staan zoenen en misschien wel iets meer.. Maar als je iemand voor een langere relatie zoekt kun je lang rondkijken, want of ze hebben een te lange gebruiksaanwijzing of ze hebben totaal geen inhoud.
Ongeveer 2 weken geleden had ik er op zich een gevonden .. nadeel is dat ze weer te ver weg woonde en er waren een paar problemen waardoor het niet kon
Maar gewoon een fatsoenlijke/leuke meid is dat tegenwoordig zo moeilijk of ligt dat aan mij ?
  maandag 17 maart 2003 @ 12:29:31 #2
40967 Takemenow
Freelance is good!
pi_9176463
Nou , ik denk toch dat het aan jou ligt , ik kom zo vaak hele leuke meiden tegen met inhoud

Denk dat je misschien op een ander type vrouw valt ofzo Anders weet ik het ook niet.

En natuurlijk is het sim-pel om voor een avondje met een meid te zoenen maar dat zijn idd vaak meiden zonder inhoud.

Zoeken ......

pi_9176476
Ze bestaan dus wel, maar wonen alleen ver weg...?
I´m back.
pi_9176492
Tijdens het uitgaan vind ik meestal de bier interessanter als de meiden.
Lambo of Rekt
  maandag 17 maart 2003 @ 12:30:15 #5
40501 Jeff21
Friendly Yan is liev!
pi_9176494
Ik denk dat je te hogen eisen stelt. Je wil een meisje met inhoud, maar geen lange gebruiksaanwijzing (dus ze moet toch op een bepaalde manier erg makkelijk in de omgang zijn, zodat jij je zo min mogelijk aan haar hoeft aan te passen) Daarnaast moet ze ook nog eens in de buurt wonen.

Lijkt mij dat je OF (lang) moet afwachten OF je eisen bij moet stellen.

PS: Mijn vriendin heeft ook een (lange) gebruiksaanwijzing, en woont ook niet naast de deur, maar het gaat helemaal perfect (al meer dan 2 jaartjes )

Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend
  maandag 17 maart 2003 @ 12:30:53 #6
29301 Bl00dy
Powered by my girl !
pi_9176509
Ligt aan jou

En nu ff serieus. Dat soort meisjes zijn er echt wel, je moet alleen heel goed om je heen kijken en niet alleen afgaan op je allereerste reactie.

Ik vond mijn vriendin al jaren leuk, pas later bleek dat dat veel dieper zat. Uiteindelijk is dat iets geworden. In eerste instantie was ze gewoon een meisje dat er erg leuk uitzag, later bleek dat er heel wat meer in zat.

Age si quid agis!
pi_9176530
ander soort vrouwen zoeken
of gewoon meer verdiepen in die ene waarvan jne denk dat ze inhoudsloos is
Ik volg mijn eurobiljetten, jij toch ook?
Volg je eurobiljetten
  maandag 17 maart 2003 @ 12:33:58 #8
24264 Leg0las
Ph33r my m4d skillz
pi_9176593
Sinds de komst van de breezer een uitgestorven ras
Ja okee...
pi_9176612
quote:
Op maandag 17 maart 2003 12:30 schreef Bl00dy het volgende:
Ligt aan jou

En nu ff serieus. Dat soort meisjes zijn er echt wel, je moet alleen heel goed om je heen kijken en niet alleen afgaan op je allereerste reactie.

Ja kee, ik weet ook echt wel dat ze er zijn ... je moet het topictitel ook niet al te letterlijk nemen.... maar ik zeg gewoon dat ze erg schaars zijn..
pi_9176622
Meiden die vroeger "linkse stekelvarkentjes" genoemd werden, hadden wel inhoud hoor. Zoveel inhoud dat je aan vrijen nooit toekwam... Ik weet niet of je dat zoekt? Ik weet trouwens ook niet of dat soort meiden er überhaupt nog zijn...
I´m back.
  maandag 17 maart 2003 @ 12:35:51 #11
40501 Jeff21
Friendly Yan is liev!
pi_9176644
quote:
Op maandag 17 maart 2003 12:34 schreef theunknown het volgende:

[..]

Ja kee, ik weet ook echt wel dat ze er zijn ... je moet het topictitel ook niet al te letterlijk nemen.... maar ik zeg gewoon dat ze erg schaars zijn..

Dan is het misschien handig als je dat de volgende keer duidelijk maakt in je topic
  maandag 17 maart 2003 @ 12:36:53 #12
39110 sqlsmurft
opperprutser
pi_9176674
quote:
Op maandag 17 maart 2003 12:30 schreef EggsTC het volgende:
Tijdens het uitgaan vind ik meestal HET bier interessanter als de meiden.
Tsja perhaps ga je dan wel uit in hele foute tenten.... Of heb je een probleem die je misschien eens bij de AA moet gaan bespreken....
[url=http://www.watbenjedan.nl]Prutser[/url]
pi_9176680
quote:
Op maandag 17 maart 2003 12:26 schreef theunknown het volgende:
Tegenwoordig is het tijdens een avondje stappen echt zooo simpel om met een meid te gaan staan zoenen en misschien wel iets meer..
pi_9176684
quote:
Op maandag 17 maart 2003 12:33 schreef Leg0las het volgende:
Sinds de komst van de breezer een uitgestorven ras
Onzin, net of jij op zulke jonge meisje valt dan .
pi_9176696
Goed volk laat zich niet bejagen..
  maandag 17 maart 2003 @ 12:38:32 #16
24264 Leg0las
Ph33r my m4d skillz
pi_9176716
quote:
Op maandag 17 maart 2003 12:37 schreef juss het volgende:

[..]

Onzin, net of jij op zulke jonge meisje valt dan .

ja

kben 18. gister geleerd :2 +5 dat is dus uhm.... ff denken

14 ofzo daar mag ik nog mee uit

Ja okee...
pi_9176730
maak een lijstje van wat voor meisje je wilt hebben, en wanneer je uitgaat deel je het uit
Greek Godess of the Earth
  maandag 17 maart 2003 @ 12:39:27 #18
22497 Bioslock
we hope that you choke
pi_9176741
Inhoud is ook maar relatief.
pi_9176742
quote:
Op maandag 17 maart 2003 12:34 schreef Ryan3 het volgende:
Meiden die vroeger "linkse stekelvarkentjes" genoemd werden, hadden wel inhoud hoor. Zoveel inhoud dat je aan vrijen nooit toekwam... Ik weet niet of je dat zoekt? Ik weet trouwens ook niet of dat soort meiden er überhaupt nog zijn...
Vind ik wel heel ver gaan Nee, natuurlijk moet er ook gevrijt worden !!
pi_9176773
Jawel, ze bestaan nog, helaas is de leukste bezet
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_9176777
quote:
Op maandag 17 maart 2003 12:39 schreef Gaja het volgende:
maak een lijstje van wat voor meisje je wilt hebben, en wanneer je uitgaat deel je het uit
Kom ik redelijk kansloos over ... dus doe dat maar niet
pi_9176779
quote:
Op maandag 17 maart 2003 12:39 schreef theunknown het volgende:

[..]

Vind ik wel heel ver gaan Nee, natuurlijk moet er ook gevrijt worden !!

Wees dan een beetje blij met de meiden van tegenwoordig... En gedenk mijn generatie, die het allemaal heel wat moeilijker had...
I´m back.
pi_9176791
quote:
Op maandag 17 maart 2003 12:40 schreef nozem het volgende:
Jawel, ze bestaan nog, helaas is de leukste bezet
Tja, das het nadeel van ouder worden
pi_9176794
quote:
Tegenwoordig is het tijdens een avondje stappen echt zooo simpel om met een meid te gaan staan zoenen en misschien wel iets meer.. Maar als je iemand voor een langere relatie zoekt kun je lang rondkijken, want of ze hebben een te lange gebruiksaanwijzing of ze hebben totaal geen inhoud.
Ongeveer 2 weken geleden had ik er op zich een gevonden .. nadeel is dat ze weer te ver weg woonde en er waren een paar problemen waardoor het niet kon
Maar gewoon een fatsoenlijke/leuke meid is dat tegenwoordig zo moeilijk of ligt dat aan mij ?
Valt best mee hoor, gewoon uit De Schoen en uit de Blue Parrot blijven!
pi_9176822
quote:
Op maandag 17 maart 2003 12:41 schreef JMurc het volgende:

[..]

Valt best mee hoor, gewoon uit De Schoen en uit de Blue Parrot blijven!

Meestal Sante, schoen soms ... Parrot zitten idd erg foute meiden..
  maandag 17 maart 2003 @ 12:44:09 #26
40501 Jeff21
Friendly Yan is liev!
pi_9176844
quote:
Op maandag 17 maart 2003 12:36 schreef sqlsmurft het volgende:

[..]

Tsja perhaps ga je dan wel uit in hele foute tenten.... Of heb je een probleem die je misschien eens bij de AA moet gaan bespreken....

Dus het is voor jou niet mogelijk te begrijpen dat andere mensen niet uitgaan om een meid te versieren, maar om andere redenen (zoals gezellig drinken, oftewel lekker zuipen?
pi_9176954
quote:
Op maandag 17 maart 2003 12:42 schreef theunknown het volgende:

[..]

Meestal Sante, schoen soms ... Parrot zitten idd erg foute meiden..

waar dan in Sante...
midden en achterin staan namelijk meestal de vrijgezelle (rechterkant) en linksachter meestal niet..
* Blueman staat meestal linksachter
Ik volg mijn eurobiljetten, jij toch ook?
Volg je eurobiljetten
pi_9176962
quote:
Op maandag 17 maart 2003 12:38 schreef Leg0las het volgende:

[..]

ja

kben 18. gister geleerd :2 +5 dat is dus uhm.... ff denken

14 ofzo daar mag ik nog mee uit

Dan is 't je eigen schuld, dan moet je niet zeuren, hoe kan je nou verwachten van 14 jarige meisjes dat ze veel inhoud hebben, die meisjes maken fun .
pi_9176991
quote:
Op maandag 17 maart 2003 12:36 schreef sqlsmurft het volgende:

[..]

eerder het eerste als het laatste
Lambo of Rekt
pi_9177010
quote:
Op maandag 17 maart 2003 12:41 schreef theunknown het volgende:

[..]

Kom ik redelijk kansloos over ... dus doe dat maar niet

Ik denk zeker niet dat je kansloos overkomt, maar meer dat ieder meisje anders inelkaar zit.
Vooral vind ik dat ook iedereen inhoud, waarschijnlijk val je op de verkeerde types, of je zoekt juist degene op die niets hebben.
Offff nog erger meisjes met inhoud zien je niet zitten en meisjes zonder inhoud zoeken jouw op.
pi_9177011
quote:
Op maandag 17 maart 2003 12:44 schreef Jeff21 het volgende:

[..]

Dus het is voor jou niet mogelijk te begrijpen dat andere mensen niet uitgaan om een meid te versieren, maar om andere redenen (zoals gezellig drinken, oftewel lekker zuipen?

Lambo of Rekt
pi_9177033
filerptwietblieb
pi_9177072
quote:
Op maandag 17 maart 2003 12:34 schreef Ryan3 het volgende:
Meiden die vroeger "linkse stekelvarkentjes" genoemd werden, hadden wel inhoud hoor. Zoveel inhoud dat je aan vrijen nooit toekwam...
Ja die ken ik nog wel
De echte inhoud van die types moet je trouwens niet overschatten, dat was vooral image.

De generatie van nu moet niet zeuren. De kwaliteit van de meisjes is echt enorm vooruit gegaan. Tegenwoordig zijn het babes! Vroeger was dat niet. Als ik m'n oude klassefoto's terugkijk, daar zat gewoon niks tussen.

pi_9177365
quote:
Je praat er over alsof je het over een nieuwe wasdroger hebt.
  maandag 17 maart 2003 @ 13:07:00 #35
50599 GeM
...hoog knuffelgehalte...
pi_9177456
ze zijn er wel...
I'm not the average girl from your video
pi_9177513
quote:
Op maandag 17 maart 2003 13:04 schreef Sphere het volgende:

[..]

Je praat er over alsof je het over een nieuwe wasdroger hebt.

Nee, een nieuwe piemelcleaner
  maandag 17 maart 2003 @ 13:09:56 #37
34226 Blwarb
Something 's gotta give..
pi_9177541
Kut zeg, kwou dak jullie leeftijd had. Dan wist ik het wel. Wat nou zoeken naar een mokkel met inhoud? Wat boeit dat nou, je hoeft er toch nie mee te trouwen? En praten of diepgaande dingen doe je met je maten of in de forums. Nee, als ik jullie was ging ik voor de beebs met spunk, lang leve de lol. Tegen de tijd dat je richting de 30 gaat kan je altijd nog kiezen voor een mokkel met inhoud. Ben je eenmaal over de 30 merk je dat die er weinig zijn, en allemaal een of ander probleem hebben. Party on dudes...
[url=http://members.home.nl/cyberia/]Cyberia[/url] | [url=http://members.home.nl/blwarb/]STFU[/url] | Let's do it to ourselves, before we do it to somebody else...
pi_9177772
quote:
Op maandag 17 maart 2003 12:48 schreef Blueman het volgende:

[..]

waar dan in Sante...
midden en achterin staan namelijk meestal de vrijgezelle (rechterkant) en linksachter meestal niet..
* Blueman staat meestal linksachter

Wij ook vaak linksachter bij Paultje aan de bar ... of in het midden te buurten met Rachel/Eva/Manon of Aafke...
pi_9177807
quote:
Op maandag 17 maart 2003 12:50 schreef Gaja het volgende:

[..]

Ik denk zeker niet dat je kansloos overkomt, maar meer dat ieder meisje anders inelkaar zit.
Vooral vind ik dat ook iedereen inhoud, waarschijnlijk val je op de verkeerde types, of je zoekt juist degene op die niets hebben.
Offff nog erger meisjes met inhoud zien je niet zitten en meisjes zonder inhoud zoeken jouw op.

Misschien val ik dan wel op de foute types jah.. En ik zoek de meiden op en word eigenlijk nooit afgewezen dus dat laatste kan het godzijdank niet zijn
  maandag 17 maart 2003 @ 13:27:26 #40
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_9177918
Wie zit er nou op een vrouw met inhoud te wachten
pi_9178128
quote:
Op maandag 17 maart 2003 13:22 schreef theunknown het volgende:

[..]

Misschien val ik dan wel op de foute types jah.. En ik zoek de meiden op en word eigenlijk nooit afgewezen dus dat laatste kan het godzijdank niet zijn

Trouwens ik zat te bedenken, je kan ook naar de bibliotheek gaan, daar kan je zeker meisjes met inhoud vinden, het barst ervan.
pi_9178250
quote:
Op maandag 17 maart 2003 13:37 schreef Gaja het volgende:

[..]

Trouwens ik zat te bedenken, je kan ook naar de bibliotheek gaan, daar kan je zeker meisjes met inhoud vinden, het barst ervan.

natuurlijk, allemaal giechelende schoolmeisjes die op zoek zijn naar het uitreksel van 'Ik ook van jou" voor hun boekverslag

Valt vies tegen daar in de bibliotheek hoor, de meeste meisjes die daar rondlopen zouden op dat moment veel liever iets anders doen..

maandag 17 maart 2003 @ 13:43:29 #43
32871 Ludwig
Seniel, Jong en Snel
pi_9178285
Vrouwen met inhoud? Hoe cliché! Echt leuke meiden kom je zelden tegen tijdens het uitgaan...
the speed of sound is defined by the distance from door to computer divided by the time interval needed to close the media player and pull up your pants when your mom shouts "OH MY GOD WHAT ARE YOU DOING"
pi_9178369
Wat bedoel je met "inhoud"?

Inhoud in het lichaam? >> Dan ga je bij de Mac kijken...
Inhoud qua Intelligentie? >> Dan ga je op de universiteit kijken...

Lambo of Rekt
pi_9178412
quote:
Op maandag 17 maart 2003 13:46 schreef EggsTC het volgende:
Wat bedoel je met "inhoud"?

Inhoud in het lichaam? >> Dan ga je bij de Mac kijken...
Inhoud qua Intelligentie? >> Dan ga je op de universiteit kijken...

Ja en als je beide zoekt dan ga je in de snackcorner van de universiteit kijken
pi_9178424
quote:
Op maandag 17 maart 2003 12:53 schreef Aernout het volgende:

[..]

Ja die ken ik nog wel
De echte inhoud van die types moet je trouwens niet overschatten, dat was vooral image.

De generatie van nu moet niet zeuren. De kwaliteit van de meisjes is echt enorm vooruit gegaan. Tegenwoordig zijn het babes! Vroeger was dat niet. Als ik m'n oude klassefoto's terugkijk, daar zat gewoon niks tussen.

Vroeger werd je toch ook verliefd op meisjes... Of is dat bij jou pas gekomen toen door de mode de meisjes er volgens jou appetijtelijker uit gingen zien...?
I´m back.
pi_9178601
Vrouwen willen gewoon dom geneukt worden in hun domme hol! Dat is voldoende inhoud lijkt me
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_9178636
Wat een dom topic is dit.....
De topicstarter kan beter een relatie voor lange duur zoeken in een museum als ik het zo hoor....
Billie Holiday is Lady Day!
pi_9178649
quote:
Op maandag 17 maart 2003 13:48 schreef nozem het volgende:

[..]

Ja en als je beide zoekt dan ga je in de snackcorner van de universiteit kijken

Zoek je geen van beide >> dan ga je naar de discotheek
Lambo of Rekt
  maandag 17 maart 2003 @ 13:58:38 #50
35189 Troel
scherp en bot
pi_9178657
quote:
dat ligt aan jou... ik heb juist het gevoel dat die jongens ver te zoeken zijn...
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_9178705
quote:
Op maandag 17 maart 2003 13:56 schreef kamagurka het volgende:
Vrouwen willen gewoon dom geneukt worden in hun domme hol! Dat is voldoende inhoud lijkt me
Volgens mij ben jij degene die geen inhoud heeft, ga maar weer met jezelf spelen, wie weet kom je ooit een domme vrouw tegen die wel wat in je ziet.
  maandag 17 maart 2003 @ 14:01:10 #52
15675 nossio
overtuigd satanist
pi_9178730
misschien dat mannen/vrouwen met inhoud niet lazurus in een kroeg staan om zich door iedereen te laten pakken?
Wilde gok maar je weet het niet...
[<knip Censuur op Fok!>]
pi_9178791
quote:
Op maandag 17 maart 2003 13:58 schreef Troel het volgende:

[..]

dat ligt aan jou... ik heb juist het gevoel dat die jongens ver te zoeken zijn...

Nee gelul,.. de jongens die jouw aanspreken zullen weinig inhoud hebben. Degene die dat niet durven, de meer gevoelerige, zijn meestal ook degene met meer inhoud dan alleen >> Spreken >> zoenen >> neuken.
Lambo of Rekt
  maandag 17 maart 2003 @ 14:05:00 #54
35189 Troel
scherp en bot
pi_9178835
quote:
Op maandag 17 maart 2003 14:03 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Nee gelul,.. de jongens die jouw aanspreken zullen weinig inhoud hebben. Degene die dat niet durven, de meer gevoelerige, zijn meestal ook degene met meer inhoud dan alleen >> Spreken >> zoenen >> neuken.

Nee, dat ben ik niet met je eens... Er zijn ook echt wel jongens die wel inhoud hebben die ook aanspreken...
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 17 maart 2003 @ 14:06:07 #55
27535 Pulsemaster
Politiek en sociaal incorrect!
pi_9178872
quote:
*denkt dat iemand te veel eisend is....*
Uit welke klei hebben ze jou getrokken? :?
pi_9178890
quote:
Op maandag 17 maart 2003 14:05 schreef Troel het volgende:

[..]

Nee, dat ben ik niet met je eens... Er zijn ook echt wel jongens die wel inhoud hebben die ook aanspreken...

Jij vond ze ver te zoeken,... niet ik
Lambo of Rekt
pi_9178936
quote:
Op maandag 17 maart 2003 14:06 schreef Pulsemaster het volgende:

[..]

*denkt dat iemand te veel eisend is....*

Integendeel... ik ben helemaal niet veel eisend.. iig niet kwa uiterlijk..
  maandag 17 maart 2003 @ 14:09:12 #58
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_9178948
quote:
Op maandag 17 maart 2003 14:03 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Whahahahahaha
wat een generaliserende, vooringenomen, domme post. Dat ben ik niet van je gewend EggsTC.
Stille wateren hebben ongetwijfeld diepe gronden, maar soms hebben ze ook gewoon niks te vertellen.
pi_9178949
ik denk dat er genoeg meiden zijn met meer inhoud....alleen die inhoud zul je met uitgaan niet zo snel zien of iets van merken....dat merk je pas als je iemand langer kent....
pi_9179061
quote:
Op maandag 17 maart 2003 14:09 schreef Ilsjuhh het volgende:
ik denk dat er genoeg meiden zijn met meer inhoud....alleen die inhoud zul je met uitgaan niet zo snel zien of iets van merken....dat merk je pas als je iemand langer kent....
Ik merk er buiten het uitgaan ook niet veel van... op een enkele na dan.. misschien komt dat wel door mezelf dan, kweenie...
pi_9179129
quote:
Op maandag 17 maart 2003 14:12 schreef theunknown het volgende:

[..]

Ik merk er buiten het uitgaan ook niet veel van... op een enkele na dan.. misschien komt dat wel door mezelf dan, kweenie...

heb je geen meiden als vriendinnen ofzo?? meisjes van internet waar je veel mee praat? dan merk je toch dat meiden echt wel inhoud hebben....
ja niet alle natuurlijk....
pi_9179278
quote:
Op maandag 17 maart 2003 14:09 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Whahahahahaha
wat een generaliserende, vooringenomen, domme post. Dat ben ik niet van je gewend EggsTC.
Stille wateren hebben ongetwijfeld diepe gronden, maar soms hebben ze ook gewoon niks te vertellen.

Je vat mijn post verkeerd denk ik.. het laatste wat je zegt is ook zeker waar. Maar ik zeg wat ik zie, ik benoem mezelf ook niet tot de "stille" of tot de "stoere". Ik zit er een beetje tussenin. Ik zie toch dat meestal degene met de grote smoellen (Zonder namen te noemen ) , het minst qua inhoud in huis hebben, terwijl de meer verlegen jongens, meer in huis hebben.

Ik praat ook gewoon met jongens als ik uit ga, en NEE.. niet om te versieren. Gewoon gezellig een biertje drinken. Vaak hebben die minder "stoere" jongens meer inhoud, en kan ik dus vaker een leuk gesprek voeren met zo´n kerel als met een meid.

Dat was de rede van die post. Die vorige post was ook wel heel zwart/wit uitgelegd, maar ik gaf alleen een indicatie.

Lambo of Rekt
pi_9179345
quote:
Op maandag 17 maart 2003 14:14 schreef Ilsjuhh het volgende:

[..]

heb je geen meiden als vriendinnen ofzo?? meisjes van internet waar je veel mee praat? dan merk je toch dat meiden echt wel inhoud hebben....
ja niet alle natuurlijk....

Ex vriendin -> veel inhoud, de rest... mwa... niet echt heel veel ..
pi_9179459
quote:
Op maandag 17 maart 2003 14:22 schreef theunknown het volgende:

[..]

Ex vriendin -> veel inhoud, de rest... mwa... niet echt heel veel ..

Ik zou ook nooit iets nemen met een vriendin van me ex... iedere keer die blik van je ex. En toch doe je dr daar pijn mee denk ik. Het zou mij niet veel interesseren bij de laatste ex die ik had, dat was een h03r, maar bij de rest zou ik het niet doen.
Lambo of Rekt
pi_9179531
quote:
Op maandag 17 maart 2003 14:00 schreef Gaja het volgende:

[..]

Volgens mij ben jij degene die geen inhoud heeft, ga maar weer met jezelf spelen, wie weet kom je ooit een domme vrouw tegen die wel wat in je ziet.

pi_9179551
Jeetje wat een gezwam Ik kom op de universiteit, nee sorry niet in de snackcorner maar ook vaak in een discotheek of op een groot feest en een museum bezoeken kan ik ook interessant vinden. Wat moet je daar dan mee? En naar ik eens heb horen zeggen heb ik echt wel wat inhoud.

Meiden met inhoud lopen ook heus wel in een discotheek rond, maar ik denk wel dat je dan gewoon redelijk oppervlakkig contact hebt. Op dat moment kun je nog moeilijk gelijk beoordelen of zo iemand nu echt ook wat inhoud heeft. Daar zul je later achter moeten komen... Maar ze zijn er echt wel hoor, alleen heb je volgens mij eerder ergens een ideaal in je hoofd zitten dat je idd niet zomaar tegen het lijf loopt.

Please, find my happy place!
pi_9179604
Als ik inhoud zeg dan bedoel ik niet intelligentie, maar gewoon dat je er een beetje fatsoenlijke gesprekken mee kan hebben e.d.
pi_9179640
quote:
Op maandag 17 maart 2003 14:32 schreef theunknown het volgende:
Als ik inhoud zeg dan bedoel ik niet intelligentie, maar gewoon dat je er een beetje fatsoenlijke gesprekken mee kan hebben e.d.
Dat snap ik ja, en die zijn er niet?
Opzouten!
pi_9179644
Het ligt anders dan het topic voorspiegeld.

Naar mijn mening heeft elke meid wel wat inhoud, alleen de 1 laat het beter zien dan de ander. Neem nou zo een BrEeZaH, die tonen weinig zelfrespect en worden daarom bestempeld als inhoudloos.

De 1 zal ook wat meer inhoud hebben als de ander qua intelligentie maar dat kan je ze moeilijk kwalijk nemen aangezien ze het niet zelf bepalen dat ze hoog of laag begaafd zijn. De meeste mannen willen een meid versieren en niet dat ze voor het oprapen liggen, dat is het grote verschil tussen "inhoud" en "inhoudloos" in dit topic naar mijn mening.

Lambo of Rekt
  maandag 17 maart 2003 @ 14:34:42 #70
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_9179658
quote:
Op maandag 17 maart 2003 14:19 schreef EggsTC het volgende:
Ik zie toch dat meestal degene met de grote smoelen (Zonder namen te noemen ) , het minst qua inhoud in huis hebben, terwijl de meer verlegen jongens, meer in huis hebben.
Het zijn daarentegen wel weer de types die het bijna altijd weer voor elkaar krijgen de meest leuke vrouwen weg te kapen.
Vrouwen met inhoud zijn er wel degelijk. Het is een kwestie van op het goede moment op de juiste plaats zijn.

[Dit bericht is gewijzigd door MSXUser op 17-03-2003 14:35]

If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
pi_9179679
quote:
Op maandag 17 maart 2003 14:32 schreef theunknown het volgende:
Met een intelligent iemand kan je goeie gesprekken hebben, met iemand zonder intelligentie minder.
Lambo of Rekt
pi_9179726
quote:
Op maandag 17 maart 2003 14:34 schreef MSXUser het volgende:

[..]

Het zijn daarentegen wel weer de types die het bijna altijd weer voor elkaar krijgen de meest leuke vrouwen weg te kapen.

Helemaal waar, maar is het zo dat de leuke vrouwen het meeste inhoud hebben?

Nee.

Maar de meeste willen natuurlijk en een leuke vrouw en een vrouw met inhoud, en die zijn idd moeilijk te vinden.

quote:
Vrouwen met inhoud zijn er wel degelijk. Het is een kwestie van op het goede moment op de juiste plaats zijn.
Idd
Lambo of Rekt
  maandag 17 maart 2003 @ 14:41:01 #73
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_9179828
quote:
Op maandag 17 maart 2003 14:35 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Met een intelligent iemand kan je goeie gesprekken hebben, met iemand zonder intelligentie minder.

waarover gaan goede gesprekken..??
pi_9179892
quote:
Op maandag 17 maart 2003 14:34 schreef MSXUser het volgende:
Precies, niemand zegt dat ze makkelijk te vinden zijn, maar ze zijn er echt wel. Ik ben er ook nog steeds van overtuigd dat er ergens nog wel leuke mannen met ook een beetje inhoud rondlopen.

[Dit bericht is gewijzigd door Essiepessie op 17-03-2003 14:43]

pi_9179893
quote:
Op maandag 17 maart 2003 14:41 schreef Frenkie het volgende:

[..]

waarover gaan goede gesprekken..??

Ligt eraan wat voor gesprekken jij goed vind,
of jij nou een goed gesprek heb over hoe dronken je wel niet bent,
of een goed gesprek over economische bedrijfskunde waar je je erg in interesseert.

Lijkt me het laatste gesprek toch op een stuk hoger niveau liggen.

Lambo of Rekt
pi_9180003
quote:
Op maandag 17 maart 2003 14:43 schreef EggsTC het volgende:
of een goed gesprek over economische bedrijfskunde waar je je erg in interesseert.
Ach boeiende/leuke gesprekken kunnen van hoog of van laag niveau zijn. Waarom het 1 of het ander? Moet toch te combineren zijn? Een onzinnig gesprek als het eerste wat je noemt is ook weleens leuk, maar het zou fijn zijn als je merkt dat, wanneer het nodig is, ook een iets hoger niveau haalbaar is.
Opzouten!
pi_9180006
Ja, mannen met inhoud liggen immers voor het oprapen. .
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_9180072
quote:
Op maandag 17 maart 2003 14:47 schreef ObsEssie het volgende:

[..]

Ach boeiende/leuke gesprekken kunnen van hoog of van laag niveau zijn. Waarom het 1 of het ander? Moet toch te combineren zijn? Een onzinnig gesprek als het eerste wat je noemt is ook weleens leuk, maar het zou fijn zijn als je merkt dat, wanneer het nodig is, ook een iets hoger niveau haalbaar is.

Deze man vraagt naar vrouwen waarmee hij een goed gesprek kan voeren.

Goed Gesprek / Onzinnig Gesprek >> Zoek de verschillen

Lambo of Rekt
  maandag 17 maart 2003 @ 14:53:56 #79
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_9180146
quote:
Op maandag 17 maart 2003 14:43 schreef Essiepessie het volgende:
Ik ben er ook nog steeds van overtuigd dat er ergens nog wel leuke mannen met ook een beetje inhoud rondlopen.
Heb je alvast extra batterijen voor je zaklantaarn gehaald?
If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
  maandag 17 maart 2003 @ 14:54:42 #80
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_9180166
quote:
Op maandag 17 maart 2003 14:43 schreef EggsTC het volgende:

Dus het niveau hangt af van de serieusheid van het onderwerp..??
pi_9180170
een gesprek over economische bedrijfskunde vind ik nou ook niet echt dat je zegt zinnig...maar dat is natuurlijk mijn mening....
goede gesprekken voor mij zijn...gesprekken waarin je over jezelf en over de ander kan praten...waarin je kan vertellen wat je dwarszit...waar je aan denkt...en over dingen praten wat je beide interresant vind...
  maandag 17 maart 2003 @ 14:55:53 #82
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_9180210
quote:
Op maandag 17 maart 2003 14:54 schreef Ilsjuhh het volgende:
goede gesprekken voor mij zijn...gesprekken waarin je over jezelf en over de ander kan praten...waarin je kan vertellen wat je dwarszit...waar je aan denkt...
Ik vind de gevoelens gesprekken kut, maar ik ben dan ook een man
pi_9180251
quote:
Op maandag 17 maart 2003 14:50 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Deze man vraagt naar vrouwen waarmee hij een goed gesprek kan voeren.

Goed Gesprek / Onzinnig Gesprek >> Zoek de verschillen

Met alle respect voor deze vraag. Op een goed gesprek ben je op een gegeven moment ook uitgekeken en dan wil je om even stoom af te blazen misschien wel een gesprek hebben dat nergens over gaat. Maar daar gaat het ook niet echt over.

Het ging om "inhoud".

En iedereen heeft inhoud, het gaat er alleen om, welke inhoud vind je leuk en interessant en welke niet. En kan je, wat je leuk en interessant vindt, verenigen met wat je minder leuk en interessant vindt?

Elke overeenkomst tussen jouw realiteit en de mijne berust op zuiver toeval
pi_9180264
quote:
Op maandag 17 maart 2003 14:55 schreef Frenkie het volgende:

[..]

ja volgens mij kun je als meisje zijnde niet met een jongen een goed gesprek hebben, en andersom niet....dus topicstarter....ga op zoek naar een jongen, misschien hebben die meer inhoud....
pi_9180267
quote:
Op maandag 17 maart 2003 14:54 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Dus het niveau hangt af van de serieusheid van het onderwerp..??

Nee, maar je begrijpt wel wat ik bedoel... ik vind een gesprek over "w0000000000t ik ben dronkeeeee gvdddddddd" vind ik geen goed gesprek.

Maarja, da´s mijn mening, goed is voor iedereen weer anders.

Lambo of Rekt
pi_9180270
Edit
  maandag 17 maart 2003 @ 14:58:48 #87
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_9180287
quote:
Op maandag 17 maart 2003 14:57 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Nee, maar je begrijpt wel wat ik bedoel... ik vind een gesprek over "w0000000000t ik ben dronkeeeee gvdddddddd" vind ik geen goed gesprek.

Maarja, da´s mijn mening, goed is voor iedereen weer anders.

Ik vroeg niet naar slechte gesprekken, maar naar de goede..
kan je een goed gesprek hebben over bijvoorbeeld voetbal..??
pi_9180291
quote:
Op maandag 17 maart 2003 14:57 schreef thoth het volgende:

[..]

Met alle respect voor deze vraag. Op een goed gesprek ben je op een gegeven moment ook uitgekeken en dan wil je om even stoom af te blazen misschien wel een gesprek hebben dat nergens over gaat. Maar daar gaat het ook niet echt over.

Het ging om "inhoud".

En iedereen heeft inhoud, het gaat er alleen om, welke inhoud vind je leuk en interessant en welke niet. En kan je, wat je leuk en interessant vindt, verenigen met wat je minder leuk en interessant vindt?

kijk hier veranderd het topic dus al : Het gaat grotendeels dus OOK om je eigen intresses,.. waar of niet?
Lambo of Rekt
  maandag 17 maart 2003 @ 14:59:26 #89
31087 tummeke
(place disclaimer here)
pi_9180301
quote:
....
Na een hele tijd heb ik er weer 1 gevonden
Nouja, ze heeft mij gevonden! Eigenlijk werkt me dat nog het beste.. Je kunt wel zelf op iemand afstappen maar dan blijft t toch gissen naar r karakter enzo.. Ik wist nu tenminste meteen dat ze lef had enzo
Ze is trouwens echt verschrikkelijk lief
Dus ja, ze bestaan nog.. Ze heeft echt bijna alles wat ik zocht..
pi_9180309
quote:
Op maandag 17 maart 2003 14:58 schreef EggsTC het volgende:

[..]

kijk hier veranderd het topic dus al : Het gaat grotendeels dus OOK om je eigen intresses,.. waar of niet?

Waar.
Elke overeenkomst tussen jouw realiteit en de mijne berust op zuiver toeval
pi_9180350
quote:
Op maandag 17 maart 2003 14:58 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Ik vroeg niet naar slechte gesprekken, maar naar de goede..
kan je een goed gesprek hebben over bijvoorbeeld voetbal..??

[blaatmodus]
Alles kan, theekan koffiekan blaaaaaaaaaat
[/blaatmodus]

Dat ligt grotendeels aan jezelf, Frenkie, als jij je interesseert voor voetbal, en de gesprekspartner ook dan heb je een grote kans dat je een goed gesprek krijgt. Get my point?

Lambo of Rekt
pi_9180355
quote:
Op maandag 17 maart 2003 14:58 schreef EggsTC het volgende:

[..]

tuurlijk gaat t hier over eigen interesse's. de 1 vind dat die ene meid geen inhoud heeft, terwijl de ander juist onwijs leuk met diegene kan praten...
  maandag 17 maart 2003 @ 15:02:46 #93
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_9180396
quote:
Op maandag 17 maart 2003 15:01 schreef EggsTC het volgende:
Dat ligt grotendeels aan jezelf, Frenkie, als jij je interesseert voor voetbal, en de gesprekspartner ook dan heb je een grote kans dat je een goed gesprek krijgt. Get my point?
Ik begrijp het wel, ik wilde het alleen ff bevestigd zien.
Inhoud komt dus van twee kanten. Je kan van jezelf dus vinden dat je o zo veel inhoud hebt, maar als je zelden een geod gesprek hebt, dan ligt dat toch echt ana je zelf
pi_9180452
Ilsjuhh, frenkie, thoth... daarom plaatste ik deze
quote:
Op maandag 17 maart 2003 14:34 schreef EggsTC het volgende:
Het ligt anders dan het topic voorspiegeld.

Naar mijn mening heeft elke meid wel wat inhoud, alleen de 1 laat het beter zien dan de ander. Neem nou zo een BrEeZaH, die tonen weinig zelfrespect en worden daarom bestempeld als inhoudloos.

De 1 zal ook wat meer inhoud hebben als de ander qua intelligentie maar dat kan je ze moeilijk kwalijk nemen aangezien ze het niet zelf bepalen dat ze hoog of laag begaafd zijn. De meeste mannen willen een meid versieren en niet dat ze voor het oprapen liggen, dat is het grote verschil tussen "inhoud" en "inhoudloos" in dit topic naar mijn mening.

Iedereen heeft inhoud,.. het is alleen maar waarin jij inhoud ziet.
Voorbeeld :

Een potje, met water als inhoud, heeft voor jou ook geen waarde als je op een rivier vaart.
Een potje, met water als inhoud, is voor jouw wel veel waard als je in de woestijn loopt.

Het ligt aan de omstandigheden en intresses van beide kanten. BrEeZaH, of geen BrEeZaH

Lambo of Rekt
pi_9180774
quote:
Op maandag 17 maart 2003 14:55 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Dus eigenlijk hou jij wel van gevoelens gesprekken, bedoel je?
Heb van 't weekend ook nog een paar leuke meiden mét inhoud gesproken. In de kroeg nog wel. Maar ik denk dat je ook wel een beetje moet inschatten of een meisje karakter zou kunnen hebben of niet. En het ligt er natuurlijk ook aan wat je vraagt/zegt.
pi_9182769
quote:
Op maandag 17 maart 2003 14:43 schreef Essiepessie het volgende:

[..]

Precies, niemand zegt dat ze makkelijk te vinden zijn, maar ze zijn er echt wel. Ik ben er ook nog steeds van overtuigd dat er ergens nog wel leuke mannen met ook een beetje inhoud rondlopen.

Nou, ik vind van mezelf dat ik wel een beetje inhoud heb hoor Maar ik heb een beetje het idee dat jullie allemaal zoiets hebben van "die meiden kom je niet in de kroeg tegen" ?
  maandag 17 maart 2003 @ 16:54:56 #97
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_9183538
quote:
Op maandag 17 maart 2003 16:26 schreef theunknown het volgende:

[..]

Nou, ik vind van mezelf dat ik wel een beetje inhoud heb hoor Maar ik heb een beetje het idee dat jullie allemaal zoiets hebben van "die meiden kom je niet in de kroeg tegen" ?

Nou, dat lijkt me grote onzin. Alsof je niet naar de kroeg gaat als je een beetje inhoud hebt . Kijk, de kroeg is niet een plaats die zich leent voor diepe gesprekken over de zin van het leven: harde muziek, veel mensen, vaal alcohol in het spel. De gesprekken ter plekke zullen dus vaak wat oppervlakkiger blijven. Maar dat wil niet zeggen dat sommige mensen waar je zo''n gesprek mee hebt niet meer inhoud hebben dan je aan de hand van dat gesprek misschien verwacht.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  maandag 17 maart 2003 @ 16:57:04 #98
3498 Barb
Graduated Fool
pi_9183603
quote:
Op maandag 17 maart 2003 16:54 schreef Ripley het volgende:
Nou, dat lijkt me grote onzin. Alsof je niet naar de kroeg gaat als je een beetje inhoud hebt . Kijk, de kroeg is niet een plaats die zich leent voor diepe gesprekken over de zin van het leven: harde muziek, veel mensen, vaal alcohol in het spel. De gesprekken ter plekke zullen dus vaak wat oppervlakkiger blijven. Maar dat wil niet zeggen dat sommige mensen waar je zo''n gesprek mee hebt niet meer inhoud hebben dan je aan de hand van dat gesprek misschien verwacht.
Wat zij zegt, .
When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
pi_9184124
Leuk idee, een meid met inhoud... dacht je dat de gemiddelde jongen daar interesse in heeft?
Volgende week zaterdag zal ik eens met een jongen een goed gesprek aanknopen. Kunnen we het hebben over de situatie in Irak en wat vind jij nou van de huidige politiek. Hoe doet Balkenende het?
Nou zo jaag je ze wel weg! Zelfs op een auto/voetbal gesprek zitten ze niet te wachten hoor!

Nee, als ik uit ga ben ik enkel een leeg omhulsel. Als ik het de volgende ochtend waard vind om te blijven liggen (ha ha ), dan kom jij pas te weten of ik ook inhoud heb...

pi_9184213
quote:
Op maandag 17 maart 2003 17:16 schreef ramses het volgende:
Leuk idee, een meid met inhoud... dacht je dat de gemiddelde jongen daar interesse in heeft?
Volgende week zaterdag zal ik eens met een jongen een goed gesprek aanknopen. Kunnen we het hebben over de situatie in Irak en wat vind jij nou van de huidige politiek. Hoe doet Balkenende het?
Nou zo jaag je ze wel weg! Zelfs op een auto/voetbal gesprek zitten ze niet te wachten hoor!

Nee, als ik uit ga ben ik enkel een leeg omhulsel. Als ik het de volgende ochtend waard vind om te blijven liggen (ha ha ), dan kom jij pas te weten of ik ook inhoud heb...

Not a Breezah chick...
I´m back.
  maandag 17 maart 2003 @ 17:29:55 #101
49968 Mysterygirl
Onze bijna hond..............
pi_9184442
Hihi ze bestaan echt wel hoor. Maar misschien houden die meiden met inhoud wel niet van uitgaan. Moet je eens ergens anders zoeken
En dat is Kevin en dat is ik en dat is de bijna hond STITCH
pi_9184466
quote:
Op maandag 17 maart 2003 17:20 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Not a Breezah chick...

Nope, not a Breezah chick. Ik geloof dat ik daar toch wel boven sta. Ik val eerder in de categorie: "girls just wanna have fun..."
pi_9184479
quote:
Op maandag 17 maart 2003 16:54 schreef Ripley het volgende:

[..]

De meesten niet lijkt me, je komt immers verdomd weinig over iemand te weten via dat oppervlakkige gezwam over niks.

Eerlijk gezegd begin ik dat soort gekeutel dan ook flink vermoeiend te vinden.. tis steeds een opeenstapeling van domme cliché's die mensen uit de mouw schudden. Er zijn echter ook café's waar je wat intiemer of diepgravender met elkaar kunt babbelen. Veel mensen zijn daar echter bang voor lijkt het.

pi_9184490
quote:
Op maandag 17 maart 2003 17:30 schreef ramses het volgende:

[..]

Nope, not a Breezah chick. Ik geloof dat ik daar toch wel boven sta. Ik val eerder in de categorie: "girls just wanna have fun..."

describe fun...
pi_9184499
quote:
Op maandag 17 maart 2003 17:30 schreef ramses het volgende:

[..]

...dat zijn toch Breezah chicks?
I´m back.
pi_9184706
quote:
Op maandag 17 maart 2003 17:32 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

...dat zijn toch Breezah chicks?

Ik ben alleen iets intelligenter dan het achtereind van een varken...
No offense overigens, maar ik erger me mateloos aan die "Breezah chicks".
Die meiden kennen geen grenzen en laten zich meestal 'gebruiken' door oudere jongens met auto's.
Ik heb het altijd zelf nog in de hand, al denken de meeste jongens dat ze kunnen doen en laten wat ze willen.

Maar, mocht je me ooit tegenkomen dan zul je wel zien dat ik geen 'breezah chick' ben...

... ik drink ook nauwelijks trouwens

maandag 17 maart 2003 @ 17:48:32 #107
22010 evil_cupido
Oes Kirchroa!!!
pi_9184891
quote:
Op maandag 17 maart 2003 17:40 schreef ramses het volgende:

[..]

Ik ben alleen iets intelligenter dan het achtereind van een varken...
No offense overigens, maar ik erger me mateloos aan die "Breezah chicks".
Die meiden kennen geen grenzen en laten zich meestal 'gebruiken' door oudere jongens met auto's.
Wauw een meid met inhoud
Ik heb het altijd zelf nog in de hand, al denken de meeste jongens dat ze kunnen doen en laten wat ze willen.

Maar, mocht je me ooit tegenkomen dan zul je wel zien dat ik geen 'breezah chick' ben...

... ik drink ook nauwelijks trouwens

En hoe voelt u zich nu?
pi_9184972
Ik ben iemand met inhoud maar of dat nou de inhoud is waar je op zit te wachten dat is ook nog de vraag
We are the weirdo's mr - The Craft
pi_9185430
quote:
Sorry, ik had de laatste.
  † In Memoriam † maandag 17 maart 2003 @ 18:17:06 #111
47213 ArmaniMania
pi_9185537
quote:
Op maandag 17 maart 2003 18:12 schreef dennisdotcom het volgende:
De eerste BHFH kloon.
Te herkenbaar
  maandag 17 maart 2003 @ 18:20:52 #112
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_9185595
Wat is een meid met inhoud?
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  maandag 17 maart 2003 @ 18:24:30 #113
31816 thumper
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯laklaarzen zijn geil
pi_9185659
quote:
Op maandag 17 maart 2003 18:20 schreef SEMTEX het volgende:
Mijn meisje heeft inhoud, zowel in haar hoofd als in haar truitje

Maar serieus, inhoud is wat je er zelf aan geeft, en in the end who cares about inhoud, het gaat erom of de sex magistraal is je van elkaar houdt

volvo c30. you wish your honda was this hot.
"If you can't say something nice, don't say nothing at all". This moral is now known by such names as the Thumperian principle, "Thumper's rule" or "Thumper's law".
pi_9185722
quote:
Op maandag 17 maart 2003 18:20 schreef SEMTEX het volgende:
Volgens mij bedoelt die diepgang . Trouwens je hebt ook meiden met te veel inhoud , die noem je toch zweefteven ?? (Ben bang dat ik onder die categorie val)
We are the weirdo's mr - The Craft
pi_9186308
quote:
Op maandag 17 maart 2003 18:28 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:

[..]

Volgens mij bedoelt die diepgang . Trouwens je hebt ook meiden met te veel inhoud , die noem je toch zweefteven ?? (Ben bang dat ik onder die categorie val)

Ik vind meisjes met een babbel vaak oneindig veel leuker dan lege bimbo's die drankjes willen hoor, dus

pi_9196971
quote:
Op maandag 17 maart 2003 18:59 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Ik vind meisjes met een babbel vaak oneindig veel leuker dan lege bimbo's die drankjes willen hoor, dus

Ben ik het helemaal mee eens en met inhoud bedoel ik inderdaad diepgang.
pi_9197213
"met inhoud" staat toch gelijk aan "met gebruiksaanwijzing"

oftewel... RTFM (read the fucking manual) en je hebt een begrijpelijke vrouw met inhoud!

ieder probleem is een nieuwe kans, een nieuwe uitdaging
pi_9197233
Inhoud...
Wat is dat?
Een visie op allerlei dingen...meestal een zeikerd dus.
Meisjes zonder inhoud zijn meestal een stuk relaxter in het leven, kunnen ook leuk zijn ( als speeltje)

Ik ben er zo 1 met inhoud. Ik zeik op alles, heb overal mijn eigen mening over, ook over jou! Heb een eigen kledingsmaak, bijna geen vrienden, en verder haal ik enorm hoge cijfers op school..

Jij wilt een meid met inhoud?

pi_9198948
quote:
Te lange gebruiksaanwijzing duidt op een behoorlijke inhoud (goed of slecht laat ik er even buiten).
Je mag best eisen hebben, alleen moet je die ook aan jezelf stellen en niet alleen aan een ander en je moet geduld hebben...

Of het aan jou ligt kan jij alleen zeggen of degene met wie jij een relatie probeert te hebben...don't give up...

[Dit bericht is gewijzigd door Elai_Damaskinos op 18-03-2003 10:31]

...Men in general judge more from appearances than from reality. All men have eyes, but few have the gift of penetration...
pi_9199618
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 08:22 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Inhoud...
Wat is dat?
Meisjes zonder inhoud zijn meestal een stuk relaxter in het leven, kunnen ook leuk zijn ( als speeltje)

Ik ben er zo 1 met inhoud. Ik zeik op alles, heb overal mijn eigen mening over, ook over jou! Heb een eigen kledingsmaak, bijna geen vrienden, en verder haal ik enorm hoge cijfers op school..

Neehhh, jij bedoelt een nerd
En we bedoelen ook geen bitch in dit topic,

gewoon iemand die iets te melden heeft als je ergens uit bent, het hoeft niet meteen over de situatie in irak te gaan of over de boeken goethe (spare me!!)
Maar gewoon iets anders te melden dan "hejjj, magk een breezah?!" "hejjj, met wie ben je?!" "hejjj, da's toppie hejjj!!"
Oftwel, hersendode breezahchicks die zelfs op de dansvloer staan te sms-en!!

dinsdag 18 maart 2003 @ 10:59:53 #121
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_9199844
quote:
Inhoud...
Wat is dat?
Hoezo zou een visie en/of inhoud gelijk staan aan zeiken? Wat een onzin, een goed gesprek hoeft toch zeker niet negatief te zijn?
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_9200510
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 10:59 schreef Ripley het volgende:

[..]

Hoezo zou een visie en/of inhoud gelijk staan aan zeiken? Wat een onzin, een goed gesprek hoeft toch zeker niet negatief te zijn?

Ik denk dat het voor haar lange tijd geleden (of nooit ) is dat ze een goed gesprek had ripley
pi_9200643
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 10:50 schreef kamagurka het volgende:

[..]

gewoon iemand die iets te melden heeft als je ergens uit bent, het hoeft niet meteen over de situatie in irak te gaan of over de boeken goethe (spare me!!)
Maar gewoon iets anders te melden dan "hejjj, magk een breezah?!" "hejjj, met wie ben je?!" "hejjj, da's toppie hejjj!!"

Argh, dat wordt vrijdag dus helemaal niks in de EKKO. .
pi_9201212
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 11:31 schreef Tristessa het volgende:

[..]

Argh, dat wordt vrijdag dus helemaal niks in de EKKO. .

wel je mobieltje uit als we binnen zijn graag!

pi_9201553
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 11:52 schreef kamagurka het volgende:

[..]

wel je mobieltje uit als we binnen zijn graag!

Kama toch. Ik heb niet eens een mobiel! .
Maar ik stel voor dat we ons off-topic-gedrag hier voortzetten:
Herrineringen aan elegy
pi_9201660
*meldt

Helaas voor jou ben ik al bezet...

dinsdag 18 maart 2003 @ 14:53:13 #127
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_9206115
quote:
Inhoud...
Wat is dat?
Jij bent er dus een zonder inhoud?
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_9206345
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 14:53 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Jij bent er dus een zonder inhoud?

Ze had er in ieder geval wel bij gezet in dezelfde reply dat ze zichzelf best wel wat inhoud vond hebben.
quote:
Inhoud...
Wat is dat?

pi_9206450
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 12:11 schreef Vortexx het volgende:
*meldt

Helaas voor jou ben ik al bezet...

Da´s nou zonde

Had best wel beschuitje met jouw willen eten

Lambo of Rekt
  dinsdag 18 maart 2003 @ 15:25:31 #130
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_9207038
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 15:01 schreef postinggirl het volgende:

[..]

Ze had er in ieder geval wel bij gezet in dezelfde reply dat ze zichzelf best wel wat inhoud vond hebben.
[..]

idd, ik zag het later pas
Ik vond het nogal onzinnig een meid met inhoud een 'zeikerd' te noemen.. waarom is een kritisch iemand een zeikerd?
  dinsdag 18 maart 2003 @ 15:28:58 #131
14934 Angeles
Verliefd!!
pi_9207120
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 15:25 schreef SEMTEX het volgende:

Ik vond het nogal onzinnig een meid met inhoud een 'zeikerd' te noemen.. waarom is een kritisch iemand een zeikerd?

Mee eens...je kunt ook juist wel heel positief zijn over dingen, maar gewoon heel geïnteresseerd zijn in bepaalde dingen. Inhoud is niet altijd zeikerig.
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
  † In Memoriam † dinsdag 18 maart 2003 @ 15:32:49 #132
47213 ArmaniMania
pi_9207197
Niet iedereen denkt hetzelfde over een persoon,de meningen zijn verdeeld. De een vind dat en de andere vand dit... Ga er van uit van wat je zelf vind...
  dinsdag 18 maart 2003 @ 15:49:11 #133
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_9207550
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 15:32 schreef ArmaniMania het volgende:
Niet iedereen denkt hetzelfde over een persoon,de meningen zijn verdeeld. De een vind dat en de andere vand dit... Ga er van uit van wat je zelf vind...
hey! dit is een discussieforum hoor
  † In Memoriam † dinsdag 18 maart 2003 @ 16:00:01 #134
47213 ArmaniMania
pi_9207854
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 15:49 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Zeg maar waar je over wilt discussieëren
pi_9210977
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 15:49 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Huh? Discussie forum?

NEEJ!

* Aneurism vervolgt zijn

pi_9212032
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 10:50 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Het was ironisch bedoeld, ik vind het alleen zielig dat de topicstarter een meisje met inhoud in een discotheek zoekt, ik bedoel, men is daar een stuk losser.
Er zijn zat meiden met inhoud, maar voordat je dat doorhebt, moet je wel lang gezocht hebben.
pi_9212454
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 18:52 schreef Sweetsixteen16 het volgende:

[..]

Het was ironisch bedoeld, ik vind het alleen zielig dat de topicstarter een meisje met inhoud in een discotheek zoekt, ik bedoel, men is daar een stuk losser.
Er zijn zat meiden met inhoud, maar voordat je dat doorhebt, moet je wel lang gezocht hebben.

Ja, op de discovloer geef ik hem ook weinig kans
pi_9213378
Het soort meisjes dat je zoekt, zijn niet in overvloed aanwezig, maar ze zijn er wel. Het is een kwestie van het 'filteren' van de rotte appels.
Verwacht echter vooral geen 'heilig'meisje dat nog nooit iets 'inhoudsloos' heeft gedaan, das nou hopeloos!
  dinsdag 18 maart 2003 @ 20:59:49 #139
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_9215602
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 18:52 schreef Sweetsixteen16 het volgende:

[..]

Ik denk idd niet dat-ie ze zal vinden in de discotheek, maar ms eerder in een bibliotheek
pi_9217754
quote:
Inhoud...
Wat is dat?

...ja.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_9217797
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 22:11 schreef NgInE het volgende:

[..]

...ja.

nuecken?
pi_9220631
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 22:12 schreef Sweetsixteen16 het volgende:

[..]

nuecken?

Ja, graag, maar met inhoud bedoel ik diepgang... en ik denk dat er ook wel meiden kunnen zijn die naar de kroeg gaan en die diepgang hebben, of zit ik er dan helemaal langs ?
  woensdag 19 maart 2003 @ 00:00:26 #143
38606 Loesje29
stiekem 30...
pi_9220798
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 23:52 schreef theunknown het volgende:

[..]

Ja, graag, maar met inhoud bedoel ik diepgang... en ik denk dat er ook wel meiden kunnen zijn die naar de kroeg gaan en die diepgang hebben, of zit ik er dan helemaal langs ?

Helemaal waar. Er is één of ander eng denkbeeld ontstaan dat ´meisjes met inhoud´ de hele dag met hun neus in de boeken zitten en ´s avonds sociaal verantwoorde gesprekken met diepgang zitten te voeren met hun minstens zo boeiende vriendinnen.

Mensen met inhoud gaan óók gewoon de deur uit om dingen te ondernemen en lekker te ontspannen mag ik toch hopen en komen dus ook gewoon in de kroeg! Alleen ze lopen natuurlijk niet met een bordje om ´kijk mij eens even inhoud hebben´, dus je zult er enige moeite voor moeten doen om erachter te komen of een bepaald meisje de inhoud heeft die jij zoekt.

Zélfs meisjes die wel een Breezer lusten tijdens het uitgaan zouden je nog kunnen verbazen als je ze op ander terrein meemaakt dan op de dansvloer. Ze kunnen daar ook weinig kanten op hé, met hun inhoud

People are like pieces of a puzzle: we all fit together but not all of us connect.
  woensdag 19 maart 2003 @ 00:11:28 #144
33413 Ickeane
officieel Freak
pi_9221041
ideetjuh: geef je op voor een administratieve meao (of bij wens naar nog meer inhoud heao) opleiding daar zitten zat meisjes met inhoud.

lekker dicht bij elkaar, veel keus en elke dag een andere net zolang tot je je hele klas hebt gehad.. daarna begin je overnieuw of kijk je uit naar een andere klas

iets
  woensdag 19 maart 2003 @ 01:13:17 #145
27285 Arma_Angelus
Blashyrkh We Ride
pi_9222059
quote:
Op maandag 17 maart 2003 12:30 schreef EggsTC het volgende:
Tijdens het uitgaan vind ik meestal de bier interessanter als de meiden.
Ride for vengeance | Tons of Tattoos | Tattoopedia
  woensdag 19 maart 2003 @ 01:15:58 #146
50720 Wrong
Blinded by the lights..
pi_9222092
quote:
dat er ook wel meiden kunnen zijn die naar de kroeg gaan en die diepgang hebben
Absoluut, je moet gewoon niet iedereen zo snel wegstoppen en ze ook een kans durven geven.
Dizzy new heights..
pi_9222319
Iemand die oprecht interesse in je toont, voldoende gesprekstof heeft ( wat ook nog wel es ergens over gaat), een eigen mening heeft, humor op z'n tijd?
Zijn er genoeg.. je kunt het alleen niet altijd zien of goed merken bij een eerste kennismaking, zeker niet in een discotheek.
Leer iemand beter kennen, en je ontdekt vanzelf of jullie goed bij mekaar passen.
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
pi_9234522
quote:

[..]

tuurlijk, maar ze zullen het minder laten zien misschien omdat ze gewoon geen zin hebben om mensen te gaan vertellen over hun standpunten, ze gaan toch ook voor hun plezier uit...
  woensdag 19 maart 2003 @ 16:19:32 #149
36965 Marjan1985
Blablablablabla
pi_9234569
Niet voor iedereen is uitgaan beetje zoenen etc.
Ik vind uitgaan gewoon gezellig. Als er jongens met me komen dansen op de dansvloer of komen met me praten doe ik dat gewoon..maar zoenen doe ik niet.
En zo zijn er genoeg andere meiden die dat niet doen
En dit geldt natuurlijk ook voor jongens etc
Your lips keep on moving... but all i hear is " Blah Blah Blah "
pi_9235270
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 16:17 schreef Sweetsixteen16 het volgende:

[..]

tuurlijk, maar ze zullen het minder laten zien misschien omdat ze gewoon geen zin hebben om mensen te gaan vertellen over hun standpunten, ze gaan toch ook voor hun plezier uit...

Ik vind een goed/ leuk gesprek ook plezierig hoor
  woensdag 19 maart 2003 @ 16:50:24 #151
50720 Wrong
Blinded by the lights..
pi_9235353
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 16:19 schreef Marjan1985 het volgende:
Niet voor iedereen is uitgaan beetje zoenen etc.
Ik vind uitgaan gewoon gezellig. Als er jongens met me komen dansen op de dansvloer of komen met me praten doe ik dat gewoon..maar zoenen doe ik niet.
En zo zijn er genoeg andere meiden die dat niet doen
En dit geldt natuurlijk ook voor jongens etc
Niet zoenen inherent aan diepgang
Dizzy new heights..
pi_9235428
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 16:50 schreef Wrong het volgende:

[..]

Niet zoenen inherent aan diepgang

Wel zoenen inherent aan uitgaan
pi_9237648
Het is voor ons niet makkelijk:

wil je zoenen: ben je makkelijk
wil je niet zoenen: ben je preuts en moet je niet zo flauw doen
one-night stands: ben je een slet
praat je intellectueel (meisje met inhoud??): ben je een nerd of kakker
praat je niet: ben je saai
ben je knap: ben je makkelijk
ben je knap en niet makkelijk: ben je een arrogante bich
kleed je je vrouwelijk: ben je een hoer
wordt je dan lastig gevallen door jongens, dan vraag je erom
kleed je je niet vrouwelijk: ben je een pot
kleed je je vrouwelijk en zoen je met een meisje: ben je geil
kleed je je niet vrouwelijk en zoen je met een meisje: ben je pot
ben je dronken: breezah girl
heb je een oudere vriend: breezah girl
rook je: breezah girl
ben je rijk: ben je arrogant en schep je op (wat je ook doet)
ben je arm: ben je niet 'hip'
want jongens willen wel een rijke vriendin, maar geen rijke vriendin
kijk jij naar andere jongens: taboe
kijkt hij naar andere meisjes: zeg je er iets van krijg je de opmerking, doe niet zo moeilijk
meer dan 5 vriendjes gehad: afgelikte boterham

En zo kan ik nog wel even doorgaan...

Wacht ik weet er nog één: zit je op fok, ben je een nerd (kreeg ik gisteren te horen van mijn 'lieve' broertje...).

Nou ik trek me er gewoon helemaal niets van aan!
Mensen hebben zo snel hun oordeel klaar! Meiden die mij niet echt kennen hebben een hekel aan me, ze vinden me arrogant en een bitch.
Jongens die mij niet echt kennen vinden me een bitch, omdat ze me niet kunnen krijgen.

Pfff en dan vinden jongens het gek dat een meisje een gebruiksaanwijzing heeft. Vind je het gek met al die eisen en vooroordelen!

pi_9238161
hey toffe post!!
pi_9241320
Inhoud is nogal een rekbaar begrip, elke jongen en ook elk meisje zal er iets anders onder verstaan.

Of meiden met inhoud bestaan ligt aan jouw definitie van inhoud.

Mijn mening:
Een meid met inhoud heeft een duidelijke, goed onderbouwde mening maar staat open voor en respecteert de mening van anderen. Een meid met inhoud weet hoe ze vrouwelijk moet zijn, maar ziet dit niet als zaligmakend en verschuilt zich niet achter haar vrouwelijkheid, ze gebruikt deze zonder haar te misbruiken. Ze is trots zonder zich beter te voelen dan anderen. Een meid met inhoud schaamt zich niet voor zichzelf of haar libido, als ze bijvoorbeeld geil en single is versiert ze iemand in plaats van zich te laten versieren door de eerste de beste. Een meid met inhoud flirt rustig als ze daar zin in heeft maar weet waar haar grenzen liggen omdat ze zich bewust is van zichzelf en haar omgeving. Een meid met inhoud is zeker van zichzelf en kan daarom andere mensen hun fouten vergeven, ze zal het manipuleren van mensen zo subtiel doen dat het niemand opvalt en liegt goed, gevarieerd en matig.

I say we let the whole thing blow, come back later, then rob everybody.
pi_9247109
Als ik zo al die berichten is lees dan begin ik het idee te krijgen dat mijn aanpak gewoon verkeerd is en dat ik geen 'leuke' meid moet gaan zoeken in de kroeg, maar gewoon een meid die me leuk lijkt mee uit eten te vragen oid. Op die manier kun je elkaar wel een beetje laten zien/merken dat je een erg leuke jongen/meid bent die inderdaad ook inhoud zou hebben. Nadeel van deze aanpak : moeilijker
pi_9255205
Ik heb gelukkig mijn ex-vriendin weer terug. Ze is zo lief en doet nergens moeilijk over, ik ben weer helemaal

Het is 5 maanden uit geweest maar ik ben echt niks interessants tegen gekomen in die tijd en ik ben toch behoorlijk vaak op stap geweest.

pi_9255238
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 11:50 schreef GEsTOoRD het volgende:
Ik heb gelukkig mijn ex-vriendin weer terug. Ze is zo lief en doet nergens moeilijk over, ik ben weer helemaal

Het is 5 maanden uit geweest maar ik ben echt niks interessants tegen gekomen in die tijd en ik ben toch behoorlijk vaak op stap geweest.

I know where you're coming from
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')