Kijk ook eens hier: Haggardquote:Op zaterdag 24 juli 2004 21:01 schreef Vectra het volgende:
Vind het echt een meesterlijke combi: metal meets classic!
Ik heb ook eerst Therion leren kennen, en toen Haggard. Het is echt ongelooflijk fijne muziek, zij het wat 'eenvoudiger' dan Therion. Dan heb ik het niet over de complexiteit of de samenstelling van de composities of over de muziek zelf, maar over hoe de 'bestandsdelen' worden gebruikt. Geen echte koren, maar sopranen en alten e.d. die solo zingen.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 21:20 schreef Vectra het volgende:
Thanks! Zit even een paar sampletjes te luisteren op hun website en dat klinkt ook erg goed![]()
Wat ik aan Haggard prefereer boven Therion, is dat het klassieke element een stuk organischer klinkt. De individuele instrumenten zijn beter te horen, spelen meer solo's en de productie is minder gelikt.quote:Op zondag 25 juli 2004 00:18 schreef Man_Made_God het volgende:
Dan heb ik het niet over de complexiteit of de samenstelling van de composities of over de muziek zelf, maar over hoe de 'bestandsdelen' worden gebruikt. Geen echte koren, maar sopranen en alten e.d. die solo zingen.
Dat is zeker waar. Maar af en toe vind ik het wel fijn dat Therion net even wat harder is af en toe, doordat er meerdere instrumenten worden gebruikt.quote:Op zondag 25 juli 2004 23:54 schreef Summoner het volgende:
[..]
Wat ik aan Haggard prefereer boven Therion, is dat het klassieke element een stuk organischer klinkt. De individuele instrumenten zijn beter te horen, spelen meer solo's en de productie is minder gelikt.
Misschien wil seborik ze wel van je overko.....quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 01:00 schreef Downer het volgende:
mocht iemand nog naar Therion in 013 willen a.s dinsdag...
2 kaartjes voor miniprijsje
zou zonde zijn om ze zo weg te gooien...![]()
Ik ga even erover mailen en nadenken.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 01:00 schreef Downer het volgende:
mocht iemand nog naar Therion in 013 willen a.s dinsdag...
2 kaartjes voor miniprijsje
ik heb het gelezen, laat het maar wetenquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 16:57 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik ga even erover mailen en nadenken.
net zo zonde als niet gaan, want het was echt gaaf.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 01:00 schreef Downer het volgende:
quote:Op zondag 31 oktober 2004 02:40 schreef Tokus het volgende:
[..]
net zo zonde als niet gaan, want het was echt gaaf.
en ik heb Therion bier!
Het wordt helaas niks.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 23:21 schreef Downer het volgende:
[..]
ik heb het gelezen, laat het maar weten![]()
Dat ziet er mooi uit tokus!quote:Op zondag 31 oktober 2004 19:53 schreef Tokus het volgende:
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |