Ik wil ook. Ik ben veel te blut. Van mijn eerstvolgende financiële meevaller ga ik die cd's maar eens kopen.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 22:16 schreef OProg het volgende:
Ik heb nu dat hele gave nieuwe boxje gekocht met Lemuria en Sirus B
zou ik niet te lang mee wachten, want deze box is niet al te lang verkrijgbaar. Straks gooien ze beide albums apart in de handel.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 00:32 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik wil ook. Ik ben veel te blut. Van mijn eerstvolgende financiële meevaller ga ik die cd's maar eens kopen.
Bedoel je dat er veel gebruik wordt gemaakt van die sopranen enzo? Ik kan het me wel voorstellen, ik ben er persoonlijk helemaal weg van.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 14:41 schreef Seborik het volgende:
Mooie albums, ik mis alleen een beetje het donkere voor mij typische Therion-geluid.
Haggardquote:Op zaterdag 12 juni 2004 18:09 schreef Man_Made_God het volgende:
Nu ook maar deze vraag die me meteen te binnen schiet: zijn er meer bands die zo met orkesten e.d. omspringen, in de metal-scene?
Oh zo... Ik ken de meeste albums van Therion wel (heb zelf echter alleen live in Midgard naast de nieuwe). Maar ik vind het heerlijke muziek om te horen, ook al is het misschien wel wat aan de 'vrolijke' kant.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:18 schreef Seborik het volgende:
Nee, ik bedoel dat ze op de vorige albums een zeer zwaar laag geluid hebben qua muziek. Die sopranen doen daar niet aan af. Het is meer de algehele compositie.
Thanksquote:Op zondag 13 juni 2004 02:47 schreef Summoner het volgende:
[..]
Haggard
Meer metal met orkesten:
Dimmu Borgir - Puritanical Euphoric Misanthropia
Dimmu Borgir - Death Cult Argameddon
Hollenthon - Domus Mundi
Hollenthon - With Vilest of Worms to Dwell
Septic Flesh - Sumerian Daemons
en allerlei gare gothic en power metal bandjes.
Ik heb slecht nieuws voor je: het zijn allemaal essentiele topalbums.quote:Op zondag 13 juni 2004 11:58 schreef Man_Made_God het volgende:
Haggard zal ik zeker even naar kijken, nav het topic. Ziet er goed uit. Hollenthon en sceptic flesh ken ik ook niet, dus ook daar maar weer even naar kijken. Hoop dat ik het allemaal niet TE goed vind, anders loop ik straks weer in Laatst gekochte CD/LP/MuziekDVD. Deel 26 te posten. En dat zou ik deze maand niet meer doen![]()
Kutquote:Op zondag 13 juni 2004 14:26 schreef Summoner het volgende:
[..]
Ik heb slecht nieuws voor je: het zijn allemaal essentiele topalbums.
je hebt er vast een hele goede reden voor. Maar waarom niet in Nederland?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 13:10 schreef Seborik het volgende:
Ik ben waarschijnlijk dertig oktober in Hof ter Lo Antwerpen te vinden.
En zoals ik al zei: een goede reden.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 13:33 schreef Seborik het volgende:
Omdat Tilburg een uur rijden is en Antwerpen een half uur.
Een vriend van mij was er ook geweest, en die vond het ook erg goed, maar ik schat \'m niet zo hoog in qua muziekkennis, vandaar. Maar dat blijkt weer mee te vallen.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 13:38 schreef Seborik het volgende:
Ja, ik heb ze op Graspop gezien, ze waren echt steengoed!!! Ook van anderen heb ik zeer lovende kritieken gehoord over vorige concerten.
Op Graspop hadden ze die nieuwe zanger en zangeres bij en deden ze drie nummers van Sirius B en die waren echt fantastisch. Ze begonnen er meteen al mee. Het was wel te merken dat al veel mensen het nieuwe album hadden aangeschaft.
Nog een paar klassiekers waaronder kwamen voorbij, ook To Mega Therion.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |