quote:Leuke film. Heb ik een tijd terug gezien in filmhuis.
Op woensdag 16 april 2003 08:15 schreef Trainspotter het volgende:
Gisteren binnen: Nueve Reinas (Nine Queens)
Ik wil ook graag de Amadeus DVD (zie vlak hierboven) maar ik vind hem toch vrij prijzig.
quote:Ik heb hem nog niet gezien, maar ik was erg benieuwd dus heb ik hem maar aangeschaft.
Op woensdag 16 april 2003 14:15 schreef -Wepeel2- het volgende:[..]
Leuke film. Heb ik een tijd terug gezien in filmhuis.
quote:Waar zouden we zijn zonder Play.com?
Ik wil ook graag de Amadeus DVD (zie vlak hierboven) maar ik vind hem toch vrij prijzig.
En weer ontopic: vandaag bij de MediaMarkt gehaald:
Verder lag op de deurmat:
quote:Thanks.
Op woensdag 16 april 2003 17:14 schreef Trainspotter het volgende:
Waar zouden we zijn zonder Play.com?
-Modern Vampires: Special Director's Cut (R1)
Jackie Brown (2 Disc Special Edition) (5.1/DTS)
en
Monty Python's Life of Brian R2 (Nieuwe remaster van Columbia met 5.1 geluid. Dat geluid is niet echt bijzonder, maar goed. Het beeld is iig beter dan m'n videoband en de Critereon DVD. Al zijn de kleuren natuurlijker in de trailer die niet in een, volgens mij, niet opgeknapte staat op de DVD staat.
Teleurstellende ondertiteling. De Nederlandse ondertiteling is volgens mij direct vertaald van de Britse. In beide ondertitels zijn de spraakgebreken normaal vertaald. 'Bwian' wordt dus 'Brian'. Als je niet zou weten/horen dat er een spraakgebrek is, dan zou je afgaand op de ondertiteling veel missen. En nog iets vervelends: Er staan trailers op op voor I Spy en voor 2 Adam Sandler films. Adam Sandler... écht een vervuiling van de DVD!)
quote:Is deze echt beter dan de Criterion versie?
Op woensdag 16 april 2003 23:58 schreef De_Schaduw het volgende:
Monty Python's Life of Brian R2 (Nieuwe remaster van Columbia met 5.1 geluid. Dat geluid is niet echt bijzonder, maar goed. Het beeld is iig beter dan m'n videoband en de Critereon DVD. Al zijn de kleuren natuurlijker in de trailer die niet in een, volgens mij, niet opgeknapte staat op de DVD staat.
[Dit bericht is gewijzigd door Coppertop op 17-04-2003 01:13]
quote:Ik weet het niet en ik bezit die DVD niet dus ik kan 'm niet vergelijken. Ik heb 'm wel een keer gezien, maar vond de transfer niet de moeite waard om 'm zelf ook aan te schaffen. Die van Criterion had dacht ik nogal wat vuil in de print. Voor zover ik kan zien is de Columbia release redelijk schoon. Het is geen super transfer, maar dat ligt waarschijnlijk aan de filmmaterialen uit 1979. Al is het dus wel zo dat ik de vuile trailer dus mooiere (natuurlijkere) kleuren vind hebben dan de film. De huidskleuren zijn mij af en toe iets te roze.
Op donderdag 17 april 2003 01:05 schreef Coppertop het volgende:[..]
Is deze echt beter dan de Criterion versie?
quote:ook
Op donderdag 17 april 2003 12:41 schreef Strolie75 het volgende:
Harry Potter and the Chamber of Secrets. €17,99 bij de FRS.
-John Q (R2)
quote:WAARWAARWAAR?
Op woensdag 16 april 2003 17:36 schreef calvobbes het volgende:
[DVD] Secret World Live - Peter Gabriel
Play heeft hem niet
Herstel: Play heeft hem wel, maar volgens hen alleen R1 en niet R2, terwijl ik had begrepen dat dat ding alle regio's zou zijn.
Kan een gelukkige bezitter (lees: Calvobbes) hier zijn licht op laten schijnen?
V.
[Dit bericht is gewijzigd door Verbal op 17-04-2003 22:05]
quote:Ook zo
Op woensdag 16 april 2003 17:36 schreef calvobbes het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[DVD] Secret World Live - Peter Gabriel
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
V.
quote:Ow. Deze heb ik even gemist
Op donderdag 17 april 2003 21:57 schreef Verbal het volgende:WAARWAARWAAR?
Kan een gelukkige bezitter (lees: Calvobbes) hier zijn licht op laten schijnen?
Ik heb 'm "gewoon" bij de FRS gekocht
-Returner: Deluxe Edition (2 Disc's) (R2 JAP)
*Pas besteld en vandaag al binnen! dat nogneens met DHL! (Besteltijd - Levertijd nogeneens een week)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |