abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 17 maart 2003 @ 05:04:12 #1
16701 scanman01
Today's a good day
pi_9171339
Wat vinden we nou eigenlijk van de geslachtsdelen? Ik ben zelf van mening dat de vagina prachtig is, in alle vormen en maten. Kleine schaamlippen, grote schaamlippen... het is en blijft een kunstwerkje. Toch hoor ik soms ook wel mannen zeggen dat de vagina alles behalve mooi is...
Vinden de meeste mannen het ook een mooi kunstwerkje of valt dat wel tegen. En wat vinden de vrouwen eigenlijk van de penis? Is het een mooi 'ding' ? Of is het een aanhangsel wat er nou eenmaal bijhoort en wat vooral bij sex wel van pas komt?
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_9171384
'k vind 't bij zowel mannen als vrouwens weinig soeps, eik.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_9171390
quote:
Op maandag 17 maart 2003 04:38 schreef Phynny het volgende:

[..]

[offtopic]
hangt een beetje af van het uiterlijk van de vagina. ik wil bijvoorbeeld geen haartje zien, en de binnenste schaamlippen mogen er niet uit puilen. verder mogen de buitenste schaamlippen niet te groot zijn en/of hangen en gelijk zijn.

de vagina is verre van mijn favoriete lichaamsdeel. toch vind ik het geweldig om ernaar te kijken
[/offtopic]

maandag 17 maart 2003 @ 06:32:29 #4
16456 Kwark
Great Jorb!
pi_9171419
quote:
Op maandag 17 maart 2003 05:57 schreef Phynny het volgende:
offtopic]
hangt een beetje af van het uiterlijk van de vagina. ik wil bijvoorbeeld geen haartje zien, en de binnenste schaamlippen mogen er niet uit puilen. verder mogen de buitenste schaamlippen niet te groot zijn en/of hangen en gelijk zijn.

de vagina is verre van mijn favoriete lichaamsdeel. toch vind ik het geweldig om ernaar te kijken
[/offtopic]

Grappig hoe ik het echt totaal met je oneens ben

Ik vind een vagina zonder haar helemaal niks...en spatlappen vind ik leuk

Ja, ik vind de vagina een serieus mooi lichaamsdeel.

Bassist, drummer & percussionist gezocht voor akoestische band! Zie topic [url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/477979]Muzikanten gezocht![/url] of mail naar lightningbugs@rock.com!
pi_9171422
quote:
Op maandag 17 maart 2003 06:32 schreef Kwark het volgende:

[..]

spatlappen

naja, iedere gek ze gebrek

maandag 17 maart 2003 @ 07:00:16 #6
39852 -TRIP-
Slaap zacht...
pi_9171429
Een mooie erecte penis (16 cm+) en die lieve balletjes...
[b]I Just Love To Trip[/b] | [url=http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=Trip%20Tucker%20III&acceptadult=true][b]Mijn DVD Collectie[/b][/url] | [b]Let's All Trip Together![/b]
  maandag 17 maart 2003 @ 07:31:02 #7
29440 ajay
Professor in de idioterie
pi_9171486
Niet mooi, niet lelijk.....functioneel.

Net zoiets als je grote teen. Vind je die mooi, lelijk? Het is een deel van je lichaam. Persoonlijk boeit het me meer wat je ermee doet (vooruitgesteld dat je natuurlijk de boel onderhoudt, maar dat geldt voor elk lichaamsdeel )

Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen!
  maandag 17 maart 2003 @ 07:46:18 #8
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_9171541
Ik vind ook alleen 'nette' vaginas mooi (weinig haar, niet te grote kleine lippen etc.)
Overigens staan geil en mooi van elkaar los bij mij. Ik kan van een vagina die ik niet mooi vind nog wel geil worden.

Bij de penis sja.. mijn eigen vind ik niet echt mooi ofzo en ik weiger een ander zijn penis te beoordelen (ja ik weet het, homofobische opmerking)

He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_9171686
quote:
Op maandag 17 maart 2003 07:46 schreef twiFight het volgende:
Ik vind ook alleen 'nette' vaginas mooi (weinig haar, niet te grote kleine lippen etc.)
Overigens staan geil en mooi van elkaar los bij mij. Ik kan van een vagina die ik niet mooi vind nog wel geil worden.

Bij de penis sja.. mijn eigen vind ik niet echt mooi ofzo en ik weiger een ander zijn penis te beoordelen (ja ik weet het, homofobische opmerking)

na het voetballen: "goh, wat heb jij een lieve balletjes"
  maandag 17 maart 2003 @ 10:18:24 #10
2999 cWaVe
We gaan begonnen!
pi_9173246
quote:
Op maandag 17 maart 2003 07:46 schreef twiFight het volgende:
De welbekende "PenthousePoes"
Liever spijt van iets dat je gedaan hebt dan spijt van iets wat je niet hebt gedaan
pi_9173332
de meeste vagina's zijn wel mooi, niet te veel haar (streepje of kaal)...maar sommige vind ik niet mooi...
“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction
pi_9173530
quote:
Op maandag 17 maart 2003 06:32 schreef Kwark het volgende:

[..]

Staplappen
Ik vind het een prachtig lichaamsdeel van de vrouw!!
pi_9175774
Ontstoken koeienoog, ken je die term...?
I´m back.
pi_9175818
neen dat zijn ze niet
Billie Holiday is Lady Day!
  maandag 17 maart 2003 @ 12:05:58 #15
22700 F1908
MASTERDETECTIVE
pi_9175841
quote:
Op maandag 17 maart 2003 07:00 schreef -TRIP- het volgende:
Een mooie erecte penis (16 cm+) en die lieve balletjes...
poepstamper
852002IWASTHERE
  maandag 17 maart 2003 @ 14:10:08 #16
16701 scanman01
Today's a good day
pi_9178985
Nog niet veel vrouwen gehoord wat zij nou eigenlijk vinden van het mannelijke deel.... Helaas...
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_9180100
Ik vind een vagina nie mooi wanneer de binnenste lippen naar buiten komen :s

Persoonlijk vind ik dikke lippen (de buitenste dus) wel heel mooi :D

En ook moet ie kaal zijn

Been there, done that, got the t-shirt
  maandag 17 maart 2003 @ 15:24:32 #18
33673 BMannien
This is me...
pi_9180943
1. Ik vind de vagina altijd mooi.
2. Mooier is ie als ie kaal is. (of een lief streepje)
3. Het allermooist als ie als ie nat is en ik er met m'n vingers en tong mee aan het spelen ben...

Over m'n eigen instrument heb ik niet echt een mening, dat zou je m'n vriendin moeten vragen.

pi_9181070
quote:
Op maandag 17 maart 2003 14:10 schreef scanman01 het volgende:
Nog niet veel vrouwen gehoord wat zij nou eigenlijk vinden van het mannelijke deel.... Helaas...
ik heb geen specifieke wensen maar het mannelijk geslacht vind ik wel mooier dan het vrouwelijke. En het werkt ook een stuk leuker, als een man opgewonden is zie je dat gewoon, verder zijn dingen als ochtenderecties enzo ook leuk, en je kan het beetnemen, allemaal veel leuker als dat verborgene van een vrouw.
I say we line em all up and gun em all down, and we all celebrate when they hit the ground ~Transplants, We trust in you
  maandag 17 maart 2003 @ 15:40:12 #20
33673 BMannien
This is me...
pi_9181316
quote:
Op maandag 17 maart 2003 15:29 schreef _Maria_ het volgende:

[..]

ik heb geen specifieke wensen maar het mannelijk geslacht vind ik wel mooier dan het vrouwelijke. En het werkt ook een stuk leuker, als een man opgewonden is zie je dat gewoon, verder zijn dingen als ochtenderecties enzo ook leuk, en je kan het beetnemen, allemaal veel leuker als dat verborgene van een vrouw.

Hmmm, inderdaad... Goed punt! ... Maar toch... Ik vind een vagina nog steeds fantastisch!!
  maandag 17 maart 2003 @ 16:11:11 #21
16456 Kwark
Great Jorb!
pi_9182312
quote:
Op maandag 17 maart 2003 15:29 schreef _Maria_ het volgende:

[..]

Ik denk wel dat er een stuk meer lelijke penissen bestaan dan lelijke vagina's
Bassist, drummer & percussionist gezocht voor akoestische band! Zie topic [url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/477979]Muzikanten gezocht![/url] of mail naar lightningbugs@rock.com!
pi_9182684
quote:
Op maandag 17 maart 2003 16:11 schreef Kwark het volgende:

[..]

Ik denk wel dat er een stuk meer lelijke penissen bestaan dan lelijke vagina's

Hoe weet je dat? en wat is dan typisch een "lelijke penis"? er vanuit gaande dat er geen wratten op zitten en zo he
I say we line em all up and gun em all down, and we all celebrate when they hit the ground ~Transplants, We trust in you
  maandag 17 maart 2003 @ 16:29:55 #23
50599 GeM
...hoog knuffelgehalte...
pi_9182874
ik vind t geen van beide echt mooi enzo, wel effectief, en daar gaat t om

toch?

I'm not the average girl from your video
  maandag 17 maart 2003 @ 16:33:11 #24
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_9182964
quote:
Op maandag 17 maart 2003 05:04 schreef scanman01 het volgende:
En wat vinden de vrouwen eigenlijk van de penis? Is het een mooi 'ding' ? Of is het een aanhangsel wat er nou eenmaal bijhoort en wat vooral bij sex wel van pas komt?
De mooiste penis is een besneden penis. Dat tuutje van onbesneden modellen vind ik niet mooi, maar ik vind het ook niet storend ofzo.

De ideale [moet ik nog tegenkoment overigens] penis is besneden, heeft geen haar (ook niet bij de stronk) en de ballen (alhoewel niet echt onderdeel van de penis an sich) zijn ook kaal. En in zachte toestand is de penis net zo lang als de ballen, zodat ie er mooi op ligt.

In erecte staat moet ie fier rechtop staan en geen bultjes en oneffenheden vertonen. Daarnaast zijn grote aders aan de buitenkant ook niet echt charmant.

Duidelijk genoeg Scanman?

Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
  maandag 17 maart 2003 @ 16:33:36 #25
16456 Kwark
Great Jorb!
pi_9182982
quote:
Op maandag 17 maart 2003 16:23 schreef _Maria_ het volgende:

[..]

Hoe weet je dat? en wat is dan typisch een "lelijke penis"? er vanuit gaande dat er geen wratten op zitten en zo he

Dat vermoeden baseer ik op persoonlijke waarnemingen
op foto's.

Lastig te zeggen wat nou precies penis-verlelijkende factoren kunnen zijn, maar laat ik het zo zeggen: je hebt stoere, trotse lullen, die als het ware uitnodigen tot nadere kennismaking, en je hebt lullige pikjes, die hooguit meelij opwekken. Denk aan: klein, rare vorm, overdreven be-adering, sponzig uiterlijk.

Omdat een penis zo 100% zichtbaar is, heeft 'ie gewoon een hoger lelijkheidspotentieel dan een vagina

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')