quote:
Op maandag 17 maart 2003 04:38 schreef Phynny het volgende:[..]
[offtopic]
hangt een beetje af van het uiterlijk van de vagina. ik wil bijvoorbeeld geen haartje zien, en de binnenste schaamlippen mogen er niet uit puilen. verder mogen de buitenste schaamlippen niet te groot zijn en/of hangen en gelijk zijn.de vagina is verre van mijn favoriete lichaamsdeel. toch vind ik het geweldig om ernaar te kijken
[/offtopic]
quote:Grappig hoe ik het echt totaal met je oneens ben
Op maandag 17 maart 2003 05:57 schreef Phynny het volgende:
offtopic]
hangt een beetje af van het uiterlijk van de vagina. ik wil bijvoorbeeld geen haartje zien, en de binnenste schaamlippen mogen er niet uit puilen. verder mogen de buitenste schaamlippen niet te groot zijn en/of hangen en gelijk zijn.de vagina is verre van mijn favoriete lichaamsdeel. toch vind ik het geweldig om ernaar te kijken
[/offtopic]
Ik vind een vagina zonder haar helemaal niks...en spatlappen vind ik leuk
Ja, ik vind de vagina een serieus mooi lichaamsdeel.
quote:spatlappen
Op maandag 17 maart 2003 06:32 schreef Kwark het volgende:[..]
Grappig hoe ik het echt totaal met je oneens ben
naja, iedere gek ze gebrek
Net zoiets als je grote teen. Vind je die mooi, lelijk? Het is een deel van je lichaam. Persoonlijk boeit het me meer wat je ermee doet (vooruitgesteld dat je natuurlijk de boel onderhoudt, maar dat geldt voor elk lichaamsdeel )
Bij de penis sja.. mijn eigen vind ik niet echt mooi ofzo en ik weiger een ander zijn penis te beoordelen (ja ik weet het, homofobische opmerking)
quote:na het voetballen: "goh, wat heb jij een lieve balletjes"
Op maandag 17 maart 2003 07:46 schreef twiFight het volgende:
Ik vind ook alleen 'nette' vaginas mooi (weinig haar, niet te grote kleine lippen etc.)
Overigens staan geil en mooi van elkaar los bij mij. Ik kan van een vagina die ik niet mooi vind nog wel geil worden.Bij de penis sja.. mijn eigen vind ik niet echt mooi ofzo en ik weiger een ander zijn penis te beoordelen (ja ik weet het, homofobische opmerking)
quote:De welbekende "PenthousePoes"
Op maandag 17 maart 2003 07:46 schreef twiFight het volgende:
Ik vind ook alleen 'nette' vaginas mooi (weinig haar, niet te grote kleine lippen etc.)
quote:Staplappen
Op maandag 17 maart 2003 06:32 schreef Kwark het volgende:[..]
Grappig hoe ik het echt totaal met je oneens ben
quote:poepstamper
Op maandag 17 maart 2003 07:00 schreef -TRIP- het volgende:
Een mooie erecte penis (16 cm+) en die lieve balletjes...
Persoonlijk vind ik dikke lippen (de buitenste dus) wel heel mooi :D
En ook moet ie kaal zijn
Over m'n eigen instrument heb ik niet echt een mening, dat zou je m'n vriendin moeten vragen.
quote:ik heb geen specifieke wensen maar het mannelijk geslacht vind ik wel mooier dan het vrouwelijke. En het werkt ook een stuk leuker, als een man opgewonden is zie je dat gewoon, verder zijn dingen als ochtenderecties enzo ook leuk, en je kan het beetnemen, allemaal veel leuker als dat verborgene van een vrouw.
Op maandag 17 maart 2003 14:10 schreef scanman01 het volgende:
Nog niet veel vrouwen gehoord wat zij nou eigenlijk vinden van het mannelijke deel.... Helaas...
quote:Hmmm, inderdaad... Goed punt! ... Maar toch... Ik vind een vagina nog steeds fantastisch!!
Op maandag 17 maart 2003 15:29 schreef _Maria_ het volgende:[..]
ik heb geen specifieke wensen maar het mannelijk geslacht vind ik wel mooier dan het vrouwelijke. En het werkt ook een stuk leuker, als een man opgewonden is zie je dat gewoon, verder zijn dingen als ochtenderecties enzo ook leuk, en je kan het beetnemen, allemaal veel leuker als dat verborgene van een vrouw.
quote:Ik denk wel dat er een stuk meer lelijke penissen bestaan dan lelijke vagina's
Op maandag 17 maart 2003 15:29 schreef _Maria_ het volgende:[..]
ik heb geen specifieke wensen maar het mannelijk geslacht vind ik wel mooier dan het vrouwelijke. En het werkt ook een stuk leuker, als een man opgewonden is zie je dat gewoon, verder zijn dingen als ochtenderecties enzo ook leuk, en je kan het beetnemen, allemaal veel leuker als dat verborgene van een vrouw.
quote:Hoe weet je dat? en wat is dan typisch een "lelijke penis"? er vanuit gaande dat er geen wratten op zitten en zo he
Op maandag 17 maart 2003 16:11 schreef Kwark het volgende:[..]
Ik denk wel dat er een stuk meer lelijke penissen bestaan dan lelijke vagina's
toch?
quote:De mooiste penis is een besneden penis. Dat tuutje van onbesneden modellen vind ik niet mooi, maar ik vind het ook niet storend ofzo.
Op maandag 17 maart 2003 05:04 schreef scanman01 het volgende:
En wat vinden de vrouwen eigenlijk van de penis? Is het een mooi 'ding' ? Of is het een aanhangsel wat er nou eenmaal bijhoort en wat vooral bij sex wel van pas komt?
De ideale [moet ik nog tegenkoment overigens] penis is besneden, heeft geen haar (ook niet bij de stronk) en de ballen (alhoewel niet echt onderdeel van de penis an sich) zijn ook kaal. En in zachte toestand is de penis net zo lang als de ballen, zodat ie er mooi op ligt.
In erecte staat moet ie fier rechtop staan en geen bultjes en oneffenheden vertonen. Daarnaast zijn grote aders aan de buitenkant ook niet echt charmant.
Duidelijk genoeg Scanman?
quote:Dat vermoeden baseer ik op persoonlijke waarnemingen
Op maandag 17 maart 2003 16:23 schreef _Maria_ het volgende:[..]
Hoe weet je dat? en wat is dan typisch een "lelijke penis"? er vanuit gaande dat er geen wratten op zitten en zo he
Lastig te zeggen wat nou precies penis-verlelijkende factoren kunnen zijn, maar laat ik het zo zeggen: je hebt stoere, trotse lullen, die als het ware uitnodigen tot nadere kennismaking, en je hebt lullige pikjes, die hooguit meelij opwekken. Denk aan: klein, rare vorm, overdreven be-adering, sponzig uiterlijk.
Omdat een penis zo 100% zichtbaar is, heeft 'ie gewoon een hoger lelijkheidspotentieel dan een vagina
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |