Het begint misschien zelfs een beetje kinderachtig, maar oordeel daar nog niet meteen op
Ik ging met een vriendin van school naar de kermis, en ze zou me daar wel ff 'koppelen' met een vriendin van haar. Ik was hier nogal pessimistisch over aangezien ik toen al een vriendin had
Maargoed, wij dus naar de kermis, en daar krijg ik het meisje te zien waar ze mij mee wilde koppelen. Verschrikkelijk leuk meisje, bijna precies dezelfde interesses als ik (muziek, kleding, uitgaan, hobby's) en tevens nog eens echt heel erg leuk om te zien
Maargoed, ik werd niet meteen verliefd op haar, mede omdat ik haar slechts van een paar msn gesprekken kende + Ik had een vriendin (waar ik ook verliefd op was)
Maar nog geen maand later ging het (door vervelende omstandigheden ) uit. Dit is nu geen probleem meer, we gaan nog wel eens met elkaar om, maar we voelen allebei niks meer voor elkander
Maargoed, ondertussen had ik het meisje van de kermis beter leren kennen, ik ging namelijk op dezelfde sport als zij (stomtoevallig) en toen hebben we uiteraard meer gesproken, en we zijn ook een paar keer met elkaar uit geweest.
Maar op een gegeven moment betrapte ik me erop dat ik gewoon 2x per weekend met haar uitging (vrijdag+zaterdag) telkens vroeg ze mij mee en ik hapte maar al te graag toe. Nu is het gewoon een standaard geworden dat wij met z'n 2en en nog 1 vriendin van haar uitgaan.
Nu ben ik niet al te snel verliefd, maar opeens drong het tot me door dat ik haar echt leuk vond, niet zomaar een korte verliefdheid, maar ik denk nu echt dag en nacht aan haar. Dit heb ik dus echt nooit in mijn leven gehad
Maargoed, van het een komt het ander, en we hadden op een x geen zin om uit te gaan, maar toen ik vroeg of ze misschien interesse heeft om een film te komen kijken deed ze dat maar al te graag. Dus zij een stuk fietsen voor mij (we wonen niet al te dichtbij elkaar) en wij dus een film kijken (snatch btw, goede film) maar tijdens de film kreeg ze het koud. Dus ik mijn arm om haar heenslaan en dat bleek ze goed op te vatten, ze sloeg beide armen om mijn middel en kwam dicht tegen mij aanzitten
Dit deden we vanavond een maand geleden elk weekend: een dag uit, een dag samen iets leuks doen. En gisteravond ging ik maar eens langs haar, en toen gingen we op bed liggen proberen te slapen, en alweer sloeg ze haar armen om me heen en viel toen in slaap op mijn borstkas . maargoed, er was die avond nix gebeurt (zoenen/sex oid)
we hebben al van alles vooruit geplanned, samen naar lowlands,samen naar parkpop, volgende week weer bij haar logeren etc.
Maar nu komt de kern:
Het is moeilijk uit te leggen, maar ze is een heel volwassen meisje voor haar leeftijd (volgende week wordt ze 16) en ik weet niet zeker of al deze voorvallen willen betekenen dat ze hetzelfde voor mij voelt als ik voor haar.
En ik kan haar uiteraard wel mijn liefde gaan verklaren, maar misschien vat ze dit heel verkeerd op, en dat kan op zich wel de relatie tussen ons verpesten. Behalve dat ik verliefd op haar ben, is ze namelijk ook gewoon een hele goede vriendin voor mij. Ze toont altijd interesse en is heel bezorgd.
Dus nu is mijn vraag, wat zou ik moeten doen? ik weet het echt niet, het bevalt me heel goed om een goede vriend voor haar te zijn, maar ik wil meer, en ik weet niet zeker of zij dat ook wil.
en als je misschien goede ideeen hebt voor een verjaardagscadeau wil ik ze ook graag horen
quote:Uit eten
en als je misschien goede ideeen hebt voor een verjaardagscadeau wil ik ze ook graag horen
en voor de rest...tja dat kun je zelf wel bepalen, je bent een man
quote:een brommer...
Op zondag 16 maart 2003 23:18 schreef ReV3rEnD het volgende:
en als je misschien goede ideeen hebt voor een verjaardagscadeau wil ik ze ook graag horen![]()
een breezer
maarre.....het zit wel goed zo te horen, of ze moet denken dat je een homo bent en daarom zo tegen je aanligt/stapt/enz enz.....
quote:dat is het hele probleem, stel dat ik het aan haar voorleg en zij dat niet wil. Ik loop dus het risico een goede relatie te verliezen, maar ik loop ook de kans om een nog betere relatie te krijgen
Op zondag 16 maart 2003 23:22 schreef daNpy het volgende:
Gaan met die banaan!
Volgens mij wacht zei juist op jou vraag
quote:ze geeft een verjaardagsfeest, ik geef haar liever een klein presentje dan
Uit eten
quote:die vind ze vies
een breezer
en ik zie dat ik niet de enige ben met een 'maargoed' tik
quote:jongen als zei al 3 weken om jou heen hangt dan zit het echt wel goed hoor
Op zondag 16 maart 2003 23:26 schreef ReV3rEnD het volgende:[..]
dat is het hele probleem, stel dat ik het aan haar voorleg en zij dat niet wil. Ik loop dus het risico een goede relatie te verliezen, maar ik loop ook de kans om een nog betere relatie te krijgen
Of vraag wat ze van je vind in een prive moment.
Als ze even wacht met antwoorden zeg dan meteen : 'eerlijk'.
En je weet het
weet voor 99% zeker dat zij de hare ook in jouw bek schuift
Als ik dit zo lees kan dit niet fout gaan hoor!
Durf gewoon je gevoelens voor haar te uiten naar haar toe kan bijna niet mis gaan. Je moet er wel zeker van zijn dat ze jou niet ziet als haar beste vriendje trouwens, dan ben je namelijk errug zuur!
dat ze je gewoon wil maar zelf durft ze ook nog niet helemaal daarvoor uit te komen...
je kan der toch gewoon zoenen..
en dan heel voorzichtig... noujah... je weet vast wel hoe dat werkt met die tong enzow
quote:Dat ja
Op zondag 16 maart 2003 23:36 schreef raampje het volgende:
of schijt aan alles hebben en HOP die tong in d'r bekweet voor 99% zeker dat zij de hare ook in jouw bek schuift
Zonder gekheid: GO FOR IT !
En dan vind ze je wel leuk maar ziet ze je niet meer staan.
gewoon mee uit vragen... dat komt tenminste niet gedwongen over [zoals haar meteen op de bek pakken]
Veel plezier
quote:Uhmmm nou als ik het zo lees lijkt het wel alsof zij jou ook wel errug leuk vindt hoor! Maarre als je twijfeld.. probeer haar dan met woorden uit hoe ze over je denkt. Gewoon subtiel met dr praten ipv die tong tussen dr tanden door duwen..
Op zondag 16 maart 2003 23:18 schreef ReV3rEnD het volgende:
oke, misschien een beetje flauwe topictitel, maar ik wist ff niet hoe ik het anders moest verwoorden:Het begint misschien zelfs een beetje kinderachtig, maar oordeel daar nog niet meteen op
Ik ging met een vriendin van school naar de kermis, en ze zou me daar wel ff 'koppelen' met een vriendin van haar. Ik was hier nogal pessimistisch over aangezien ik toen al een vriendin had
Maargoed, wij dus naar de kermis, en daar krijg ik het meisje te zien waar ze mij mee wilde koppelen. Verschrikkelijk leuk meisje, bijna precies dezelfde interesses als ik (muziek, kleding, uitgaan, hobby's) en tevens nog eens echt heel erg leuk om te zien
Maargoed, ik werd niet meteen verliefd op haar, mede omdat ik haar slechts van een paar msn gesprekken kende + Ik had een vriendin (waar ik ook verliefd op was)
Maar nog geen maand later ging het (door vervelende omstandigheden
) uit. Dit is nu geen probleem meer, we gaan nog wel eens met elkaar om, maar we voelen allebei niks meer voor elkander
Maargoed, ondertussen had ik het meisje van de kermis beter leren kennen, ik ging namelijk op dezelfde sport als zij (stomtoevallig) en toen hebben we uiteraard meer gesproken, en we zijn ook een paar keer met elkaar uit geweest.
Maar op een gegeven moment betrapte ik me erop dat ik gewoon 2x per weekend met haar uitging (vrijdag+zaterdag) telkens vroeg ze mij mee en ik hapte maar al te graag toe. Nu is het gewoon een standaard geworden dat wij met z'n 2en en nog 1 vriendin van haar uitgaan.
Nu ben ik niet al te snel verliefd, maar opeens drong het tot me door dat ik haar echt leuk vond, niet zomaar een korte verliefdheid, maar ik denk nu echt dag en nacht aan haar. Dit heb ik dus echt nooit in mijn leven gehad
Maargoed, van het een komt het ander, en we hadden op een x geen zin om uit te gaan, maar toen ik vroeg of ze misschien interesse heeft om een film te komen kijken deed ze dat maar al te graag. Dus zij een stuk fietsen voor mij (we wonen niet al te dichtbij elkaar) en wij dus een film kijken (snatch btw, goede film) maar tijdens de film kreeg ze het koud. Dus ik mijn arm om haar heenslaan en dat bleek ze goed op te vatten, ze sloeg beide armen om mijn middel en kwam dicht tegen mij aanzitten
Dit deden we vanavond een maand geleden elk weekend: een dag uit, een dag samen iets leuks doen. En gisteravond ging ik maar eens langs haar, en toen gingen we op bed liggen proberen te slapen, en alweer sloeg ze haar armen om me heen en viel toen in slaap op mijn borstkas
. maargoed, er was die avond nix gebeurt (zoenen/sex oid)
we hebben al van alles vooruit geplanned, samen naar lowlands,samen naar parkpop, volgende week weer bij haar logeren etc.
Maar nu komt de kern:
Het is moeilijk uit te leggen, maar ze is een heel volwassen meisje voor haar leeftijd (volgende week wordt ze 16) en ik weet niet zeker of al deze voorvallen willen betekenen dat ze hetzelfde voor mij voelt als ik voor haar.
En ik kan haar uiteraard wel mijn liefde gaan verklaren, maar misschien vat ze dit heel verkeerd op, en dat kan op zich wel de relatie tussen ons verpesten. Behalve dat ik verliefd op haar ben, is ze namelijk ook gewoon een hele goede vriendin voor mij. Ze toont altijd interesse en is heel bezorgd.
Dus nu is mijn vraag, wat zou ik moeten doen? ik weet het echt niet, het bevalt me heel goed om een goede vriend voor haar te zijn, maar ik wil meer, en ik weet niet zeker of zij dat ook wil.
en als je misschien goede ideeen hebt voor een verjaardagscadeau wil ik ze ook graag horen![]()
Verjaardagscadeautje? Kaartje voor de bios geven en zeggen dat jij de andere hebt of uhm geef haar een avondje terras zitten cadeau, natuurlijk wel met jou samen he! Doe eens origineel
quote:
Op zondag 16 maart 2003 23:36 schreef raampje het volgende:
of schijt aan alles hebben en HOP die tong in d'r bekweet voor 99% zeker dat zij de hare ook in jouw bek schuift
Gewoon zeggen wat je van d'r vindt.
Als je zo eeuwen doorgaat komt er nooit wat van.
Zaterdag is haar verjaardagsfeest, en ik blijf als enige logeren. Dit keer gaan we weer "proberen te slapen" maar ik denk dan maar dat ik haar voorzichtig een paar kusjes ga geven
nog iemand suggesties voor een cadeau wat ik publiekelijk kan geven, wat niet ál te veel geld kost (iets van 20-25 euro, kzit nogal krap bij de kas)?
quote:maargoed, daar gaat het hier niet over
en ik zie dat ik niet de enige ben met een 'maargoed' tik
bedankt voor de (bemoedigende) reacties iig
quote:wat vind ze leuk?? interesses ed..
Op maandag 17 maart 2003 12:49 schreef ReV3rEnD het volgende:
nog iemand suggesties voor een cadeau wat ik publiekelijk kan geven, wat niet ál te veel geld kost (iets van 20-25 euro, kzit nogal krap bij de kas)?
quote:ze houdt erg veel van rock/britpop muziek (net als ik
Op maandag 17 maart 2003 12:55 schreef Blueman het volgende:[..]
wat vind ze leuk?? interesses ed..
quote:ga ees richting Expo / Dezein ofzo en kijk of ze daar nix hebben
Op maandag 17 maart 2003 13:02 schreef ReV3rEnD het volgende:[..]
ze houdt erg veel van rock/britpop muziek (net als ik
), ik brand ook sowieso 2 cd's voor haar (eels-daisies of the galaxy + queens of the stone age - songs for the deaf) maar daarnaast wil ik ook graag wat 'liefs' geven
ik + jij = wij
komt wel goed als ik 1e topic zo door lees
go for it
leuk kadootje toch zou je zo denken!??
quote:waaat! dat is een goed idee, zal ik zeker doen, tnx man
Op maandag 17 maart 2003 13:28 schreef Fronsertje het volgende:
koop gewoon wat leuks voor haar verjaardag en maak voor als iedereen weg is op het feestje nog een kadotje, iets symbolisch als een hartje ingepakt ofzo onder het motto : deze is van jouw als je wil..
quote:kdenk niet dat dat echt de meest romantische manier is om mijn liefde bekend te maken
familliepak condooms
quote:Ja of jij zult er noooit meer gebruik van kunnen maken, van die leuter... GNIFFEL
Op maandag 17 maart 2003 17:54 schreef the_contract_killer het volgende:
gewoon om je leuter een strikje doen en aan haar geven,als het meezit maakt ze er gelijk gebruik van
quote:"doe je ogen eens dicht"
Op maandag 17 maart 2003 17:54 schreef the_contract_killer het volgende:
gewoon om je leuter een strikje doen en aan haar geven,als het meezit maakt ze er gelijk gebruik van
maar wat zal ik als cadeau doen? een kettinkje is op zich natuurlijk altijd leuk, maar wel enigzins afgezaagd. Een lekker luchie begin ik geeneens aan
quote:iets van tekst erbij als :
Op maandag 17 maart 2003 13:28 schreef Fronsertje het volgende:
koop gewoon wat leuks voor haar verjaardag en maak voor als iedereen weg is op het feestje nog een kadotje, iets symbolisch als een hartje ingepakt ofzo onder het motto : deze is van jouw als je wil..
dit is mijn hart... dat bennik verloren.. aan jou...
ik wil je in ieder geval zeggen, dattik van je hou !
quote:Bah !
Op maandag 17 maart 2003 22:31 schreef supersaai het volgende:[..]
iets van tekst erbij als :
quote:Als iemand dit tegen mij zegt, kan ik diegene echt niet meer serieus nemen.
Tja, ik zou denk ik buiten de CD's een leuk bioscooparrangement geven. Ik weet niet hoe het bij jou in de buurt zit, maar hier in tuschinski kun je een loge huren met champagne. Dan combineer je een date met een cadeau en je kunt het zoiets ook als vrienden doen, zodat het niet al te wanhopig staat.
quote:kweet ook nie of dat zo'n goede is hoor, meteen ik hou van jou... hou t gewoon bij die cd's (erg lief) en een (bijv.) beertje met een briefje erbij dat je je bijvoorbeeld erg fijn bij dr voelt en nog langer met r samen wilt zijn!
quote:ehhh, ik ben nog geeneens bij haar
Op dinsdag 18 maart 2003 10:44 schreef sabientje het volgende:[..]
kweet ook nie of dat zo'n goede is hoor, meteen ik hou van jou... hou t gewoon bij die cd's (erg lief) en een (bijv.) beertje met een briefje erbij dat je je bijvoorbeeld erg fijn bij dr voelt en nog langer met r samen wilt zijn!
enfin; Zaterdag is de grote dag. Als het dan niet lukt, dan laat ik het maar zitten denk ik....
jullie horen nog van me
jammer alleen wel is dat aangezien het feestje zich helemaal bij haar afspeelt, dat iedereen bezopen raakt, dus ik weet niet zeker of het kwartje helemaal bij haar valt maargoed
quote:Ik ben wel benieuwd. Wat ga je nou kopen?
Op woensdag 19 maart 2003 13:09 schreef ReV3rEnD het volgende:
oke, ik heb afgesproken met een paar vriendinnen van haar (tevens van mij) vrijdag gezamenlijk een cadeau te kopen. Nu ga ik uiteraard ook nog iets leuks voor haar kopen wat ik haar dus later op de nacht cadeau geefjammer alleen wel is dat aangezien het feestje zich helemaal bij haar afspeelt, dat iedereen bezopen raakt, dus ik weet niet zeker of het kwartje helemaal bij haar valt maargoed
Ow, en laat even weten of het kwartje idd viel
edit: leuk detail misschien
we stonden in het patronaat in haarlem, de rest van de vriendinnen waren al naar huis toe, maar wij besloten nog even te blijven
op een gegeven moment ging ze tegen me aanstaan, en zei; "wat wil je nu doen ?"
ik: "ehhhhhhhhhhhhhhhhhhh, biertje?"
ik zei het verdomme echt! het is niet te geloven, altijd heb ik zo'n hekel gehad aan die reklame en nou doe ik het verdomme zelf
Wel vreemd eigenlijk, toen ik nog in de "ik wordt niet verliefd" periode zat wist ik wel raad met dit soort dingen, maar nu ben ik echt een complete n00b
het moet wel iets voorstellen, het moet niet iets zijn waarvan ze "leuk" zegt en vervolgens mij een kus geeft en weglegt. Het moet iets zijn waar ze een tijdje de aandacht aan besteed, iets wat haar boeit en iets wat haar misschien meteen een stap in de goede richting geeft
quote:Wat dacht je van een grote bos rode rozen? Als er IETS is waaruit blijkt dat je tot over je oren verkikkerd bent is dat het wel.
Op woensdag 19 maart 2003 14:09 schreef ReV3rEnD het volgende:
oke, maar wat moet ik dus cadeau doen?het moet wel iets voorstellen, het moet niet iets zijn waarvan ze "leuk" zegt en vervolgens mij een kus geeft en weglegt. Het moet iets zijn waar ze een tijdje de aandacht aan besteed, iets wat haar boeit en iets wat haar misschien meteen een stap in de goede richting geeft
Het lijkt mij dat zij deze hint oppakt en je hele probleem is de wereld uit.
en trouwens, een bos rode rozen kan ik moeilijk verstoppen tot laat in de avond.
Wat ik wil is iets wat niet meteen hoeft te zeggen dat ik helemaal tot over mijn oren verliefd op haar ben, maar wat toch een bepaalde meerwaarde heeft dan de normale cadeaux
Een mooie ingelijste foto?
Eenkaartje met daarin een treinkaartje naar een romantische stad, als uitnodiging?
i.i.g. heel veel sterkte... moet wel lukken. Als je met haar in bed ligt aai dan is lekker zachtjes door haar haar + een kus op de wang.
quote:kvraag me af, is dat niet te direct?
Op woensdag 19 maart 2003 20:03 schreef Oesie het volgende:
Laat wel even weten hoe het afloopt hei.i.g. heel veel sterkte... moet wel lukken. Als je met haar in bed ligt aai dan is lekker zachtjes door haar haar + een kus op de wang.
ik weet tenslotte niet zeker of ze me leuk vindt, en om dan opeens haar spontaan te kussen kan misschien verkeerd uitpakken.
maar als we daar liggen, en ze kijkt me heel erg zwoel (lees: dronken) aan, dan kan ik het uiteraard niet laten
Dat verhaal van Haarlem (perron toch?) duidt er echt op dat ze zelf niet zo goed de eerste stap durft te zetten. Ze geeft je in ieder geval wel signalen dat ze wil dat jij het moet doen! Ga er dus voor zaterdag!
Hou ons op de hoogte! Succes man!
quote:Als ze bij jou op haar borst ligt.. dan kan je best wel een aai over haar bol geven
Op woensdag 19 maart 2003 20:17 schreef ReV3rEnD het volgende:[..]
kvraag me af, is dat niet te direct?
ik weet tenslotte niet zeker of ze me leuk vindt, en om dan opeens haar spontaan te kussen kan misschien verkeerd uitpakken.
maar als we daar liggen, en ze kijkt me heel erg zwoel (lees: dronken) aan, dan kan ik het uiteraard niet laten
Kusje op het voorhoofd ofzo, effe met de neuzen langs elkaar, dan een kusje op de lippen en als ze het dan nogsteeds niet erg vind geef je een kus met je mond een stukje open en kijk je hoe ze reageerd. Simpel.
alleen, de angst is dus eerder dat ik later spijt krijg dat ik het wel heb gedaan ipv niet
quote:Aha, je bent dus bang dat ze nee zal zeggen en dat jij dan afgaat. Maar hoe 'vager' het cadeautje is dat jij geeft hoe moeilijker je het voor haar maakt natuurlijk. Je moet geen kadootje geven wat op meerdere manieren valt uit te leggen. Want jouw intenties zijn duidelijk, laat dat dan ook zien.
Op woensdag 19 maart 2003 14:36 schreef ReV3rEnD het volgende:
Wat ik wil is iets wat niet meteen hoeft te zeggen dat ik helemaal tot over mijn oren verliefd op haar ben, maar wat toch een bepaalde meerwaarde heeft dan de normale cadeaux
Geen bos rozen, maar 1 roosje. Is nog lekker goedkoop ook!
quote:vind ik ook
Op donderdag 20 maart 2003 13:31 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:[..]
Aha, je bent dus bang dat ze nee zal zeggen en dat jij dan afgaat. Maar hoe 'vager' het cadeautje is dat jij geeft hoe moeilijker je het voor haar maakt natuurlijk. Je moet geen kadootje geven wat op meerdere manieren valt uit te leggen. Want jouw intenties zijn duidelijk, laat dat dan ook zien.
En wat ik zo over haar lees gaat ze echt wel ja zeggen.Geen bos rozen, maar 1 roosje. Is nog lekker goedkoop ook!
quote:heh, succes!!
Op zaterdag 22 maart 2003 12:30 schreef ReV3rEnD het volgende:
oke, vanavond is de grote avond, wish me luck![]()
gaat vast wel lukken jonge no worries
quote:Veel succes, jongen! Als je geluk hebt, loopt het allemaal vanzelf en wordt je morgenochtend wakker en denk je 'Huh? Zijn we al zover??'
Op zaterdag 22 maart 2003 12:30 schreef ReV3rEnD het volgende:
oke, vanavond is de grote avond, wish me luck![]()
we gaan eerst op bed liggen, en dan ga ik haar zwoel aanstaren om vervolgens om een nachtkusje te vragen
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 17:51 schreef ReV3rEnD het volgende:
hmm, ik denk dat ik maar een andere aanpak doe:
we gaan eerst op bed liggen, en dan ga ik haar zwoel aanstaren om vervolgens om een nachtkusje te vragen
quote:Jaaa echt lachen geblazen
Op zaterdag 22 maart 2003 19:56 schreef th4_d0n het volgende:[..]
haha geweldig
het enige nadeel was dat sommige van deze "vrienden" graag wilde blijven slapen, zo goed als het meisje is kon ze natuurlijk niet weigeren. Dus er bleven nog 5 vriendinnen slapen, waarvan 3 op zolder (geen last dus) en 1 (ook vriendin van mij) bij 'het meisje' en ik.
Nu moest dit eigenlijk niet snel in de weg van ons staan, ware het niet verdomme dat ik door de alcohol vrij lichthoofdig was geworden en al snel in slaap viel
dus ik wordt de volgende morgen wakker, (btw wel met het meisje in mijn armen gewikkeld ) en met een verschrikkelijke koppijn.
Dit was op zich geen probleem, ware het niet dat we competitie (samen) moesten spelen (badminton) En we moesten tegen de nr 1 ofzo. (gelukkig had ik mijn enkel gewonnen , kviel wel bijna dood neer)
Maar daarna gingen we samen op een verlaten grasveld liggen zonnen, en het kwam eigenlijk geeneens meer in me op om 'iets te proberen' We hadden gewoon zulke leuke gesprekken, en we bleven maar lachen (wat weer bewijst dat ze ook gewoon een hele goede vriendin is)
maargoed: Er is dus eigenlijk nix gebeurd, en het maakt me niet zoveel uit omdat ik een geweldig weekend heb gehad (met haar).
Volgende week gaan we ook weer samen uit, en de week daarop is er een feestje van een vriendin van ons (waar we dus ook weer samen heengaan)
u hoort nog van mij
maar ookal ben je een n00b, hou me toch op de hoogte van je mening, altijd interessant
quote:moeilijk, moeilijk
kijk alleen uit dat je niet te lang wacht.....
naja sterkte( en ik wil haar nog wel een keertje zien )
ik krijg nu ook seinen van haar vriendinnen dat ik stappen moet nemen, volgende x dan maar echt denk ik zo
kreeg ook net weer een smsberichtje van haar, ik grapte dat ik een "player" was (wat ze leuk opnam) en ik verkondigde dat ik nog zit te twijfelen tussen haar en haar vriendin. Toen smsde ze terug dat ik het haar snel moest laten weten als ik eruit was
dus nogmaals.. go!
haar beste vriendin vertelde me dat ze mij wel zag zitten
vrijdag weer filmpie kijken bij haar
btw, eergister met haar naar "one hour photo" gekeken, weer leuk gezellig samen liggen
nee, ik zie wel
Zaterdag bij haar gelogeerd, maar nix gebeurt. krijg ik een smsje vanmiddag van haar:
"ik geloof dat ik je leuk vind"
WOHOO
(zodra ik weer liefdesnuchter ben ga ik verhaal tikken O + )
[edit]
Laat maar:
quote:[/edit]
Op dinsdag 8 april 2003 16:00 schreef ReV3rEnD het volgende:
maar nix gebeurt.
quote:Waar blijft dat verhaal?
Op dinsdag 8 april 2003 16:00 schreef ReV3rEnD het volgende:
SUCCES![]()
![]()
(zodra ik weer liefdesnuchter ben ga ik verhaal tikken O + )
Mensen willen details horen.
Dit is net zoiets als de TV afzetten vlak voor het eind van de spannendste film in tijden.
Vertellen zal je het nu ook
Maargoed, wat valt er te vertellen? naja, ik improviseer wel een beetje
Maandag na 'het' weekend zat ik nog flink na te mopperen, op school moest niemand me op de verkeerde manier aankijken want dan riskeerde hij dat er iets verschrikkelijks zou gebeuren met zijn/haar gelaat.
De hele dag met de kop in de wolken ; "Hoe kan ik zo dom zijn geweest" en dit herhaalde ik dan dus om de minuut tegen mezelf. Slapeloze nacht gehad waar ik dom naar de gordijnen zat te staren en mezelf bovenstaande vraag wederom herhaalde"
volgende morgen weer met een hoofd naar school waar ze op uglypeople.com van zouden schrikken, en wederom met een humeur die verse melk zuur zou maken.
Ik in de avond mopperend op msn gaan, ontdek ik dat zij online is.
zij: Edwinnnnnnnn! (onze groet zeg maar )
ik: naaaaaaaaaaam! ben je nog moe?
zij: ja, pf, ik ga zo slapen
[insert lang gesprek hier]
zij: maargoed, nu ga ik echt slapen, maar ik ga je eerst nog ff een smsje sturen
ik: waarom zou je een smsje sturen als ik je nu spreek over internet?
[lange stilte]
zij: ja idd
[lange stilte]
zij: ik vind je eigenlijk wel leuk
[*vreugdedans maak, hard door huis ren, trap op/af loop, ondersteboven op stoel zit* ]
ik: ik jou eigenlijk ook wel
[stilte]
zij:
hierna kwam het er eigenlijk op neer dat we donderdag afspraken (we moesten een vriendschappelijke wedstrijd spelen) en het leuke was dat we bij een club moesten spelen waar de meisjes zeg maar, nogal "gek" op mij zijn. Dus zij de hele tijd naar mij staren, maar ik leuk met mijn (jongsleden) vriendin zitten fisfozen
en telkens als we ff niet hoefden te spelen, gingen we (met dit heerlijke weer) lekker buiten in een grasveldje liggen.
daarna bij haar gelogeerd, en meer van het bovengenoemde fisfozen
we 'hebben' nu een weekje, khoop dat het nog lang volhoudt
quote:In een grasveldje liggen! WOW!
Op dinsdag 15 april 2003 21:50 schreef ReV3rEnD het volgende:
en telkens als we ff niet hoefden te spelen, gingen we (met dit heerlijke weer) lekker buiten in een grasveldje liggen.
Hoop met je mee dat het nog lang goed zal gaan!
gister de hele dag met haar doorgebracht, en (geloof het of niet) op familliebezoek geweest (mijn famillie)
was wel leuk om te zien, wij de hele tijd 'stille' plekjes opzoeken en proberen dat zo sneaky mogelijk te doen, maar toch werden we de hele tijd achtervolgd door nieuwsgierige blikken
morgenavond gaan we 2 dvd'tjes kijken
1. fight club (geniaal, heeft zij alleen nog niet gezien)
2. the ring (allebei nog niet gezien)
zo, nu heb ik wel genoeg van mijn priveleven met jullie gedeeld ik post wel weer als het uit is ofzo
misschien willen jullie weten aan welk schoon jullie mij hebben geholpen
=edit:foto verwijderd.=specs:
leeftijd: 16
ogen : bruingroen
cup :
hobby's : sport, uitgaan
muziek : punk, rock, techno
nogmaals bedankt, en tot de volgende x
[Dit bericht is gewijzigd door Moonah op 05-05-2003 21:45]
Mooi meisje overigens!
beetje te laat met adviezen
maar als ik jou was had ik al veel eerder een stuk vlees in haar mond geflanst... en dan niet een stuk vlees wat tussen je benen hangt, want dat is dan ook weer zo iets ...
schat, ben he gek op mij?? mond open dan
[Dit bericht is gewijzigd door bint op 02-05-2003 17:43]
quote:nope, ik heb geen vrienden, alleen denkbeeldige
Op vrijdag 2 mei 2003 16:23 schreef the_predator het volgende:
Bleeeh!
Heb je geen vrienden waar je deze dillema's mee kunt/wilt delen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |