abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9167871
oke, misschien een beetje flauwe topictitel, maar ik wist ff niet hoe ik het anders moest verwoorden:

Het begint misschien zelfs een beetje kinderachtig, maar oordeel daar nog niet meteen op

Ik ging met een vriendin van school naar de kermis, en ze zou me daar wel ff 'koppelen' met een vriendin van haar. Ik was hier nogal pessimistisch over aangezien ik toen al een vriendin had

Maargoed, wij dus naar de kermis, en daar krijg ik het meisje te zien waar ze mij mee wilde koppelen. Verschrikkelijk leuk meisje, bijna precies dezelfde interesses als ik (muziek, kleding, uitgaan, hobby's) en tevens nog eens echt heel erg leuk om te zien

Maargoed, ik werd niet meteen verliefd op haar, mede omdat ik haar slechts van een paar msn gesprekken kende + Ik had een vriendin (waar ik ook verliefd op was)

Maar nog geen maand later ging het (door vervelende omstandigheden ) uit. Dit is nu geen probleem meer, we gaan nog wel eens met elkaar om, maar we voelen allebei niks meer voor elkander

Maargoed, ondertussen had ik het meisje van de kermis beter leren kennen, ik ging namelijk op dezelfde sport als zij (stomtoevallig) en toen hebben we uiteraard meer gesproken, en we zijn ook een paar keer met elkaar uit geweest.

Maar op een gegeven moment betrapte ik me erop dat ik gewoon 2x per weekend met haar uitging (vrijdag+zaterdag) telkens vroeg ze mij mee en ik hapte maar al te graag toe. Nu is het gewoon een standaard geworden dat wij met z'n 2en en nog 1 vriendin van haar uitgaan.

Nu ben ik niet al te snel verliefd, maar opeens drong het tot me door dat ik haar echt leuk vond, niet zomaar een korte verliefdheid, maar ik denk nu echt dag en nacht aan haar. Dit heb ik dus echt nooit in mijn leven gehad

Maargoed, van het een komt het ander, en we hadden op een x geen zin om uit te gaan, maar toen ik vroeg of ze misschien interesse heeft om een film te komen kijken deed ze dat maar al te graag. Dus zij een stuk fietsen voor mij (we wonen niet al te dichtbij elkaar) en wij dus een film kijken (snatch btw, goede film) maar tijdens de film kreeg ze het koud. Dus ik mijn arm om haar heenslaan en dat bleek ze goed op te vatten, ze sloeg beide armen om mijn middel en kwam dicht tegen mij aanzitten

Dit deden we vanavond een maand geleden elk weekend: een dag uit, een dag samen iets leuks doen. En gisteravond ging ik maar eens langs haar, en toen gingen we op bed liggen proberen te slapen, en alweer sloeg ze haar armen om me heen en viel toen in slaap op mijn borstkas . maargoed, er was die avond nix gebeurt (zoenen/sex oid)

we hebben al van alles vooruit geplanned, samen naar lowlands,samen naar parkpop, volgende week weer bij haar logeren etc.

Maar nu komt de kern:

Het is moeilijk uit te leggen, maar ze is een heel volwassen meisje voor haar leeftijd (volgende week wordt ze 16) en ik weet niet zeker of al deze voorvallen willen betekenen dat ze hetzelfde voor mij voelt als ik voor haar.

En ik kan haar uiteraard wel mijn liefde gaan verklaren, maar misschien vat ze dit heel verkeerd op, en dat kan op zich wel de relatie tussen ons verpesten. Behalve dat ik verliefd op haar ben, is ze namelijk ook gewoon een hele goede vriendin voor mij. Ze toont altijd interesse en is heel bezorgd.

Dus nu is mijn vraag, wat zou ik moeten doen? ik weet het echt niet, het bevalt me heel goed om een goede vriend voor haar te zijn, maar ik wil meer, en ik weet niet zeker of zij dat ook wil.

en als je misschien goede ideeen hebt voor een verjaardagscadeau wil ik ze ook graag horen

filerptwietblieb
pi_9167899
quote:
en als je misschien goede ideeen hebt voor een verjaardagscadeau wil ik ze ook graag horen
Uit eten

en voor de rest...tja dat kun je zelf wel bepalen, je bent een man

zondag 16 maart 2003 @ 23:20:41 #3
39775 Sock0
Van 12 tot 2
pi_9167916
quote:
Op zondag 16 maart 2003 23:18 schreef ReV3rEnD het volgende:

een brommer...

*| Say no to TCPA - Don't let them take YOUR rights ! www.againsttcpa.com |*
  zondag 16 maart 2003 @ 23:22:43 #4
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_9167979
Gaan met die banaan!
Volgens mij wacht zei juist op jou vraag
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_9168006
inkopper:

een breezer

maarre.....het zit wel goed zo te horen, of ze moet denken dat je een homo bent en daarom zo tegen je aanligt/stapt/enz enz.....

Doh!
pi_9168071
quote:
Op zondag 16 maart 2003 23:22 schreef daNpy het volgende:
Gaan met die banaan!
Volgens mij wacht zei juist op jou vraag
dat is het hele probleem, stel dat ik het aan haar voorleg en zij dat niet wil. Ik loop dus het risico een goede relatie te verliezen, maar ik loop ook de kans om een nog betere relatie te krijgen
quote:
Uit eten
ze geeft een verjaardagsfeest, ik geef haar liever een klein presentje dan
quote:
een breezer
die vind ze vies
filerptwietblieb
  zondag 16 maart 2003 @ 23:29:50 #7
39741 dJ-Zcore
Groenvoorziening.
pi_9168149
Ik heb het gelezen en ik denk dat het wel goed zit en dat je het gewoon kan zeggen.
Ik schat de kans klein dat ze je niet leuk vind en je valse hoop geeft.
Wie zijn eigen tuintje wiedt, ziet 't onkruid van een ander niet.
  FOK!fossiel zondag 16 maart 2003 @ 23:32:30 #8
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_9168208
Gewoon wat subtiele hints geven, kan je altijd nog zeggen dat je een grapje maakte

en ik zie dat ik niet de enige ben met een 'maargoed' tik

Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
  zondag 16 maart 2003 @ 23:34:42 #9
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_9168250
quote:
Op zondag 16 maart 2003 23:26 schreef ReV3rEnD het volgende:

[..]

dat is het hele probleem, stel dat ik het aan haar voorleg en zij dat niet wil. Ik loop dus het risico een goede relatie te verliezen, maar ik loop ook de kans om een nog betere relatie te krijgen

jongen als zei al 3 weken om jou heen hangt dan zit het echt wel goed hoor

Of vraag wat ze van je vind in een prive moment.
Als ze even wacht met antwoorden zeg dan meteen : 'eerlijk'.

En je weet het

You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_9168283
of schijt aan alles hebben en HOP die tong in d'r bek

weet voor 99% zeker dat zij de hare ook in jouw bek schuift

Doh!
pi_9168490
Sjesus man!

Als ik dit zo lees kan dit niet fout gaan hoor!

Durf gewoon je gevoelens voor haar te uiten naar haar toe kan bijna niet mis gaan. Je moet er wel zeker van zijn dat ze jou niet ziet als haar beste vriendje trouwens, dan ben je namelijk errug zuur!

maandag 17 maart 2003 @ 00:03:30 #12
35767 supersaai
Supersaaaaaaai ;)
pi_9168770
het lijkt mij inderdaad ook wel duidelijk...

dat ze je gewoon wil maar zelf durft ze ook nog niet helemaal daarvoor uit te komen...

je kan der toch gewoon zoenen..
en dan heel voorzichtig... noujah... je weet vast wel hoe dat werkt met die tong enzow

Vrouwen, het mooiste wat god heeft uitgevonden ;) maar juist zij zijn het die je zo een pijn kunnen doen ! :(
pi_9172087
Zeg gewoon dat je verliefd op dr ben, als ze niet hetzelfde voelt zal ze dat op een normale manier uitleggen.
Lambo of Rekt
pi_9172153
hou er rekening mee dat ze nu nog 15 is en pas 16 wordt!! misschien is ze nog een beetje verlegen... doe net alsof je haar wilt zoenen en bekijk haar reactie.. als ze met haar hoofd ook naar jou toe komt kun je toeslaan Maar ik denk als ik dit zo lees dat het geen probleem is!!!
komt wel goed denk ik
" Werkend brein! "
  maandag 17 maart 2003 @ 09:16:57 #15
24778 Sokki
IK BEN NIET DRONKEN!!!!!!
pi_9172207
quote:
Op zondag 16 maart 2003 23:36 schreef raampje het volgende:

Dat ja
Het had iets subtieler gebracht kunnen worden, maar het werkt het beste.
You can only scratch the surface..
  maandag 17 maart 2003 @ 09:27:11 #17
50476 Kanis
dat dan weer wel ...
pi_9172360
"Wil je een keertje met me naar de film? Hoeft niet meteen...mag ook vanavond!"

Zonder gekheid: GO FOR IT !

Achter elke succesvolle absurdist staat een zieke gnoe
  maandag 17 maart 2003 @ 09:38:36 #18
27663 B4ron
Kuala Lumpur
pi_9172552
EI, knul, wacht er niet te lang mee. Voor je het weet zit je in de friend-zone.

En dan vind ze je wel leuk maar ziet ze je niet meer staan.

Goedenmiddag, u kunt wel gaan
  maandag 17 maart 2003 @ 09:43:35 #19
28898 Darth.Vader
May the force be with me
pi_9172626
Leuk dit...ik zit in een ongeveer eenzelfde situatie
Ben ook verliefd op een hele leuke meid en ik denk dat zij mij ook wel leuk vind, maar het probleem is dat ik haar maar 1 a 2 keer in de week zie En ik ben eigenlijk ook een beetje bang om het te vragen, net als de topicstarter
The Dark side is stronger...
pi_9172708
Je kan toch ook ff via die vriendin van school [waarmee je naar de kermis ging] vragen wat die meid van jou vind en zow kan je zekerheid stellen...

gewoon mee uit vragen... dat komt tenminste niet gedwongen over [zoals haar meteen op de bek pakken]

To pwn or not to pwn
  maandag 17 maart 2003 @ 10:46:52 #21
40967 Takemenow
Freelance is good!
pi_9173788
Man man man Wat voor duidelijke signalen wil je nog meer hebben
Geef dr een zoen op dr mond en kijk hoe ze reageert en daarna slinger je je tong naar binnen : klaar , je hebt een relatie

Veel plezier

maandag 17 maart 2003 @ 12:04:42 #22
47614 BlackOrchid
I'm replaceable
pi_9175813
quote:
Op zondag 16 maart 2003 23:18 schreef ReV3rEnD het volgende:
oke, misschien een beetje flauwe topictitel, maar ik wist ff niet hoe ik het anders moest verwoorden:

Het begint misschien zelfs een beetje kinderachtig, maar oordeel daar nog niet meteen op

Ik ging met een vriendin van school naar de kermis, en ze zou me daar wel ff 'koppelen' met een vriendin van haar. Ik was hier nogal pessimistisch over aangezien ik toen al een vriendin had

Maargoed, wij dus naar de kermis, en daar krijg ik het meisje te zien waar ze mij mee wilde koppelen. Verschrikkelijk leuk meisje, bijna precies dezelfde interesses als ik (muziek, kleding, uitgaan, hobby's) en tevens nog eens echt heel erg leuk om te zien

Maargoed, ik werd niet meteen verliefd op haar, mede omdat ik haar slechts van een paar msn gesprekken kende + Ik had een vriendin (waar ik ook verliefd op was)

Maar nog geen maand later ging het (door vervelende omstandigheden ) uit. Dit is nu geen probleem meer, we gaan nog wel eens met elkaar om, maar we voelen allebei niks meer voor elkander

Maargoed, ondertussen had ik het meisje van de kermis beter leren kennen, ik ging namelijk op dezelfde sport als zij (stomtoevallig) en toen hebben we uiteraard meer gesproken, en we zijn ook een paar keer met elkaar uit geweest.

Maar op een gegeven moment betrapte ik me erop dat ik gewoon 2x per weekend met haar uitging (vrijdag+zaterdag) telkens vroeg ze mij mee en ik hapte maar al te graag toe. Nu is het gewoon een standaard geworden dat wij met z'n 2en en nog 1 vriendin van haar uitgaan.

Nu ben ik niet al te snel verliefd, maar opeens drong het tot me door dat ik haar echt leuk vond, niet zomaar een korte verliefdheid, maar ik denk nu echt dag en nacht aan haar. Dit heb ik dus echt nooit in mijn leven gehad

Maargoed, van het een komt het ander, en we hadden op een x geen zin om uit te gaan, maar toen ik vroeg of ze misschien interesse heeft om een film te komen kijken deed ze dat maar al te graag. Dus zij een stuk fietsen voor mij (we wonen niet al te dichtbij elkaar) en wij dus een film kijken (snatch btw, goede film) maar tijdens de film kreeg ze het koud. Dus ik mijn arm om haar heenslaan en dat bleek ze goed op te vatten, ze sloeg beide armen om mijn middel en kwam dicht tegen mij aanzitten

Dit deden we vanavond een maand geleden elk weekend: een dag uit, een dag samen iets leuks doen. En gisteravond ging ik maar eens langs haar, en toen gingen we op bed liggen proberen te slapen, en alweer sloeg ze haar armen om me heen en viel toen in slaap op mijn borstkas . maargoed, er was die avond nix gebeurt (zoenen/sex oid)

we hebben al van alles vooruit geplanned, samen naar lowlands,samen naar parkpop, volgende week weer bij haar logeren etc.

Maar nu komt de kern:

Het is moeilijk uit te leggen, maar ze is een heel volwassen meisje voor haar leeftijd (volgende week wordt ze 16) en ik weet niet zeker of al deze voorvallen willen betekenen dat ze hetzelfde voor mij voelt als ik voor haar.

En ik kan haar uiteraard wel mijn liefde gaan verklaren, maar misschien vat ze dit heel verkeerd op, en dat kan op zich wel de relatie tussen ons verpesten. Behalve dat ik verliefd op haar ben, is ze namelijk ook gewoon een hele goede vriendin voor mij. Ze toont altijd interesse en is heel bezorgd.

Dus nu is mijn vraag, wat zou ik moeten doen? ik weet het echt niet, het bevalt me heel goed om een goede vriend voor haar te zijn, maar ik wil meer, en ik weet niet zeker of zij dat ook wil.

Uhmmm nou als ik het zo lees lijkt het wel alsof zij jou ook wel errug leuk vindt hoor! Maarre als je twijfeld.. probeer haar dan met woorden uit hoe ze over je denkt. Gewoon subtiel met dr praten ipv die tong tussen dr tanden door duwen..

Verjaardagscadeautje? Kaartje voor de bios geven en zeggen dat jij de andere hebt of uhm geef haar een avondje terras zitten cadeau, natuurlijk wel met jou samen he! Doe eens origineel

BlaBla mettul
BlaBla heersch
Blablablabla
Gay!
pi_9176786
quote:
Op zondag 16 maart 2003 23:36 schreef raampje het volgende:

Gewoon zeggen wat je van d'r vindt.
Als je zo eeuwen doorgaat komt er nooit wat van.

pi_9176965
oke oke, ik ben overtuigd. We hebben weer de hele ochtend ge-smsd

Zaterdag is haar verjaardagsfeest, en ik blijf als enige logeren. Dit keer gaan we weer "proberen te slapen" maar ik denk dan maar dat ik haar voorzichtig een paar kusjes ga geven

nog iemand suggesties voor een cadeau wat ik publiekelijk kan geven, wat niet ál te veel geld kost (iets van 20-25 euro, kzit nogal krap bij de kas)?

quote:
en ik zie dat ik niet de enige ben met een 'maargoed' tik
maargoed, daar gaat het hier niet over

bedankt voor de (bemoedigende) reacties iig

filerptwietblieb
pi_9177119
quote:
Op maandag 17 maart 2003 12:49 schreef ReV3rEnD het volgende:
nog iemand suggesties voor een cadeau wat ik publiekelijk kan geven, wat niet ál te veel geld kost (iets van 20-25 euro, kzit nogal krap bij de kas)?
wat vind ze leuk?? interesses ed..
Ik volg mijn eurobiljetten, jij toch ook?
Volg je eurobiljetten
pi_9177323
quote:
Op maandag 17 maart 2003 12:55 schreef Blueman het volgende:

[..]

wat vind ze leuk?? interesses ed..

ze houdt erg veel van rock/britpop muziek (net als ik ), ik brand ook sowieso 2 cd's voor haar (eels-daisies of the galaxy + queens of the stone age - songs for the deaf) maar daarnaast wil ik ook graag wat 'liefs' geven
filerptwietblieb
pi_9177371
Geef haar jezelf, dat vind ze vast wel lief!
pi_9177415
quote:
Op maandag 17 maart 2003 13:02 schreef ReV3rEnD het volgende:

[..]

ze houdt erg veel van rock/britpop muziek (net als ik ), ik brand ook sowieso 2 cd's voor haar (eels-daisies of the galaxy + queens of the stone age - songs for the deaf) maar daarnaast wil ik ook graag wat 'liefs' geven

ga ees richting Expo / Dezein ofzo en kijk of ze daar nix hebben
Volg je eurobiljetten
pi_9177442
Zeg iets over jou en een ander meisje en kijk hoe ze reageert.
Jusqu'ici tout va bien...
pi_9177475
btw misschien beetje stom..
maar als je in wehkamp gids kijkt.. (niet de nieuwste)
bij de dekbedden daar staat kei stoere bij

ik + jij = wij

Volg je eurobiljetten
  maandag 17 maart 2003 @ 13:28:38 #31
35230 Fronsertje
zeg maar Toad
pi_9177947
koop gewoon wat leuks voor haar verjaardag en maak voor als iedereen weg is op het feestje nog een kadotje, iets symbolisch als een hartje ingepakt ofzo onder het motto : deze is van jouw als je wil..

komt wel goed als ik 1e topic zo door lees
go for it

Winners make themselves winners, losers make themselves losers, poker is just sheer justice.
  maandag 17 maart 2003 @ 13:41:38 #32
50476 Kanis
dat dan weer wel ...
pi_9178244
Chocola....ik ken geen enkele vrouw die er niet van houdt!
En drop.
Achter elke succesvolle absurdist staat een zieke gnoe
pi_9179887
geef een hint terug en koop een familiepak condooms bij de kruidvat!!

leuk kadootje toch zou je zo denken!??

" Werkend brein! "
pi_9184054
quote:
Op maandag 17 maart 2003 13:28 schreef Fronsertje het volgende:
koop gewoon wat leuks voor haar verjaardag en maak voor als iedereen weg is op het feestje nog een kadotje, iets symbolisch als een hartje ingepakt ofzo onder het motto : deze is van jouw als je wil..
waaat! dat is een goed idee, zal ik zeker doen, tnx man
quote:
familliepak condooms
kdenk niet dat dat echt de meest romantische manier is om mijn liefde bekend te maken
filerptwietblieb
pi_9185073
gewoon om je leuter een strikje doen en aan haar geven,als het meezit maakt ze er gelijk gebruik van
ik kan je niet horen bert,ik heb een banaan in mijn oor.
  maandag 17 maart 2003 @ 18:10:08 #36
47614 BlackOrchid
I'm replaceable
pi_9185415
quote:
Op maandag 17 maart 2003 17:54 schreef the_contract_killer het volgende:
gewoon om je leuter een strikje doen en aan haar geven,als het meezit maakt ze er gelijk gebruik van
Ja of jij zult er noooit meer gebruik van kunnen maken, van die leuter... GNIFFEL
BlaBla mettul
BlaBla heersch
Blablablabla
Gay!
pi_9186521
quote:
Op maandag 17 maart 2003 17:54 schreef the_contract_killer het volgende:
"doe je ogen eens dicht"

maar wat zal ik als cadeau doen? een kettinkje is op zich natuurlijk altijd leuk, maar wel enigzins afgezaagd. Een lekker luchie begin ik geeneens aan

filerptwietblieb
  maandag 17 maart 2003 @ 22:31:56 #38
35767 supersaai
Supersaaaaaaai ;)
pi_9192167
quote:
Op maandag 17 maart 2003 13:28 schreef Fronsertje het volgende:
iets van tekst erbij als :

dit is mijn hart... dat bennik verloren.. aan jou...
ik wil je in ieder geval zeggen, dattik van je hou !

Vrouwen, het mooiste wat god heeft uitgevonden ;) maar juist zij zijn het die je zo een pijn kunnen doen ! :(
pi_9192235
Gaan met die banaan. Als je nu geen actie onderneemt is ze misschien over een tijdje gevlogen en vergeef je jezelf nooit
  dinsdag 18 maart 2003 @ 10:33:33 #40
40967 Takemenow
Freelance is good!
pi_9199241
quote:
Op maandag 17 maart 2003 22:31 schreef supersaai het volgende:

[..]

Bah ! Daar knapt ze zeker op af , wat een slijmzin
  dinsdag 18 maart 2003 @ 10:42:34 #41
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_9199425
quote:

[..]

Als iemand dit tegen mij zegt, kan ik diegene echt niet meer serieus nemen.

Tja, ik zou denk ik buiten de CD's een leuk bioscooparrangement geven. Ik weet niet hoe het bij jou in de buurt zit, maar hier in tuschinski kun je een loge huren met champagne. Dan combineer je een date met een cadeau en je kunt het zoiets ook als vrienden doen, zodat het niet al te wanhopig staat.

Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_9199469
quote:

[..]

kweet ook nie of dat zo'n goede is hoor, meteen ik hou van jou... hou t gewoon bij die cd's (erg lief) en een (bijv.) beertje met een briefje erbij dat je je bijvoorbeeld erg fijn bij dr voelt en nog langer met r samen wilt zijn!
Love is Love, Love is You, I Love Love, so I Love You....
pi_9211644
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 10:44 schreef sabientje het volgende:

[..]

kweet ook nie of dat zo'n goede is hoor, meteen ik hou van jou... hou t gewoon bij die cd's (erg lief) en een (bijv.) beertje met een briefje erbij dat je je bijvoorbeeld erg fijn bij dr voelt en nog langer met r samen wilt zijn!

ehhh, ik ben nog geeneens bij haar

enfin; Zaterdag is de grote dag. Als het dan niet lukt, dan laat ik het maar zitten denk ik....

jullie horen nog van me

filerptwietblieb
pi_9229513
oke, ik heb afgesproken met een paar vriendinnen van haar (tevens van mij) vrijdag gezamenlijk een cadeau te kopen. Nu ga ik uiteraard ook nog iets leuks voor haar kopen wat ik haar dus later op de nacht cadeau geef

jammer alleen wel is dat aangezien het feestje zich helemaal bij haar afspeelt, dat iedereen bezopen raakt, dus ik weet niet zeker of het kwartje helemaal bij haar valt maargoed

filerptwietblieb
  woensdag 19 maart 2003 @ 13:15:07 #45
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_9229674
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 13:09 schreef ReV3rEnD het volgende:
oke, ik heb afgesproken met een paar vriendinnen van haar (tevens van mij) vrijdag gezamenlijk een cadeau te kopen. Nu ga ik uiteraard ook nog iets leuks voor haar kopen wat ik haar dus later op de nacht cadeau geef

jammer alleen wel is dat aangezien het feestje zich helemaal bij haar afspeelt, dat iedereen bezopen raakt, dus ik weet niet zeker of het kwartje helemaal bij haar valt maargoed

Ik ben wel benieuwd. Wat ga je nou kopen?

Ow, en laat even weten of het kwartje idd viel

pi_9230633
ja, dat is nog steeds het dilemma, een kettinkje is natuurlijk altijd leuk, alleen misschien wat afgezaagd, en de echt mooie kettinkjes zijn nog duur ook.. en zoveel geld heb ik nou ook weer niet

edit: leuk detail misschien

we stonden in het patronaat in haarlem, de rest van de vriendinnen waren al naar huis toe, maar wij besloten nog even te blijven

op een gegeven moment ging ze tegen me aanstaan, en zei; "wat wil je nu doen ?"

ik: "ehhhhhhhhhhhhhhhhhhh, biertje?"

ik zei het verdomme echt! het is niet te geloven, altijd heb ik zo'n hekel gehad aan die reklame en nou doe ik het verdomme zelf

Wel vreemd eigenlijk, toen ik nog in de "ik wordt niet verliefd" periode zat wist ik wel raad met dit soort dingen, maar nu ben ik echt een complete n00b

filerptwietblieb
  woensdag 19 maart 2003 @ 13:59:55 #47
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_9230773
Persoonlijk vind ik iets vanm sieraden in zo'n geval nog een beetje vroeg, dta is meer iets voor als je al met elkaar bent. Mara het klinkt alsof ze je best leuk vindt, dta is dan wel weer erg okay
pi_9231007
oke, maar wat moet ik dus cadeau doen?

het moet wel iets voorstellen, het moet niet iets zijn waarvan ze "leuk" zegt en vervolgens mij een kus geeft en weglegt. Het moet iets zijn waar ze een tijdje de aandacht aan besteed, iets wat haar boeit en iets wat haar misschien meteen een stap in de goede richting geeft

filerptwietblieb
  woensdag 19 maart 2003 @ 14:20:12 #49
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_9231242
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 14:09 schreef ReV3rEnD het volgende:
oke, maar wat moet ik dus cadeau doen?

het moet wel iets voorstellen, het moet niet iets zijn waarvan ze "leuk" zegt en vervolgens mij een kus geeft en weglegt. Het moet iets zijn waar ze een tijdje de aandacht aan besteed, iets wat haar boeit en iets wat haar misschien meteen een stap in de goede richting geeft

Wat dacht je van een grote bos rode rozen? Als er IETS is waaruit blijkt dat je tot over je oren verkikkerd bent is dat het wel.

Het lijkt mij dat zij deze hint oppakt en je hele probleem is de wereld uit.

pi_9231613
nou nee, een bos rozen is wel het laatste wat ik haar ga geven, ze is pas 16

en trouwens, een bos rode rozen kan ik moeilijk verstoppen tot laat in de avond.

Wat ik wil is iets wat niet meteen hoeft te zeggen dat ik helemaal tot over mijn oren verliefd op haar ben, maar wat toch een bepaalde meerwaarde heeft dan de normale cadeaux

filerptwietblieb
  woensdag 19 maart 2003 @ 14:52:13 #51
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_9232048
Een zilveren boeddhabeeldje? dat mag je zelf niet kopen, mar als je het krijgt zou het geluk brengen.

Een mooie ingelijste foto?

Eenkaartje met daarin een treinkaartje naar een romantische stad, als uitnodiging?

pi_9240067
hmm, dat beeldje klinkt leuk, maar hoeveel gaat dat kosten?
filerptwietblieb
pi_9240494
Laat wel even weten hoe het afloopt he

i.i.g. heel veel sterkte... moet wel lukken. Als je met haar in bed ligt aai dan is lekker zachtjes door haar haar + een kus op de wang.

pi_9240934
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 20:03 schreef Oesie het volgende:
Laat wel even weten hoe het afloopt he

i.i.g. heel veel sterkte... moet wel lukken. Als je met haar in bed ligt aai dan is lekker zachtjes door haar haar + een kus op de wang.

kvraag me af, is dat niet te direct?

ik weet tenslotte niet zeker of ze me leuk vindt, en om dan opeens haar spontaan te kussen kan misschien verkeerd uitpakken.

maar als we daar liggen, en ze kijkt me heel erg zwoel (lees: dronken) aan, dan kan ik het uiteraard niet laten

filerptwietblieb
  woensdag 19 maart 2003 @ 21:16:25 #55
13619 Cornholi0
 Are you threatening me?!
pi_9242733
Ik weet zeker dat voor jou aanstaande zaterdag het zogenaamde "hartkloppingen moment" komt! Echt waar, het is even doorbijten en flink zijn om dat cadeautje wat je voor haar bewaart dus ook daadwerkelijk te geven en een (niet te slijmerige!) symbolische tekst erbij verzint.

Dat verhaal van Haarlem (perron toch?) duidt er echt op dat ze zelf niet zo goed de eerste stap durft te zetten. Ze geeft je in ieder geval wel signalen dat ze wil dat jij het moet doen! Ga er dus voor zaterdag!

Hou ons op de hoogte! Succes man!

pi_9255202
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 20:17 schreef ReV3rEnD het volgende:

[..]

kvraag me af, is dat niet te direct?

ik weet tenslotte niet zeker of ze me leuk vindt, en om dan opeens haar spontaan te kussen kan misschien verkeerd uitpakken.

maar als we daar liggen, en ze kijkt me heel erg zwoel (lees: dronken) aan, dan kan ik het uiteraard niet laten

Als ze bij jou op haar borst ligt.. dan kan je best wel een aai over haar bol geven ...ga anders met je hoofd vlak naast de hare liggen. Kan je voorzichtig een beetje met je hoofd knuffelen.
Mjah ik zeg ook maar wat... volgens mij ben ik wat dat betreft ook maar een scheiterd.. net een relatie van 2.5 jaar gehad... en daar kwam het allemaal vanuit mijn ex.
pi_9255302
Gewoon ervoor gaan. Kan je later ook nooit spijt krijgen dat je het niet geprobeerd hebt.

Kusje op het voorhoofd ofzo, effe met de neuzen langs elkaar, dan een kusje op de lippen en als ze het dan nogsteeds niet erg vind geef je een kus met je mond een stukje open en kijk je hoe ze reageerd. Simpel.

pi_9256377
Het is niet echt dat ik verlegen ben, echt niet. Als ik door de disco loop en ik zie een leuk meisje dan maak ik makkelijk een praatje en neem eventueel het eerste initiatief richting het zoenen e.d

alleen, de angst is dus eerder dat ik later spijt krijg dat ik het wel heb gedaan ipv niet

filerptwietblieb
pi_9257095
Nou ja, als je haar echt wil dan moet je er gewoon voor gaan natuurlijk en niet denken van "wat als..."
  donderdag 20 maart 2003 @ 13:31:22 #60
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_9257378
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 14:36 schreef ReV3rEnD het volgende:
Wat ik wil is iets wat niet meteen hoeft te zeggen dat ik helemaal tot over mijn oren verliefd op haar ben, maar wat toch een bepaalde meerwaarde heeft dan de normale cadeaux
Aha, je bent dus bang dat ze nee zal zeggen en dat jij dan afgaat. Maar hoe 'vager' het cadeautje is dat jij geeft hoe moeilijker je het voor haar maakt natuurlijk. Je moet geen kadootje geven wat op meerdere manieren valt uit te leggen. Want jouw intenties zijn duidelijk, laat dat dan ook zien.
En wat ik zo over haar lees gaat ze echt wel ja zeggen.

Geen bos rozen, maar 1 roosje. Is nog lekker goedkoop ook!

Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
pi_9257416
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 13:31 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]

Aha, je bent dus bang dat ze nee zal zeggen en dat jij dan afgaat. Maar hoe 'vager' het cadeautje is dat jij geeft hoe moeilijker je het voor haar maakt natuurlijk. Je moet geen kadootje geven wat op meerdere manieren valt uit te leggen. Want jouw intenties zijn duidelijk, laat dat dan ook zien.
En wat ik zo over haar lees gaat ze echt wel ja zeggen.

Geen bos rozen, maar 1 roosje. Is nog lekker goedkoop ook!

vind ik ook ... niet er omheen draaien of vage aanwijzingen geven.. gewoon zeggen (roos is goed idee trouwens )
pi_9258201
hmm, maar een roos vind ik zo slijmerig
ik ga het haar sowieso persoonlijk zeggen (tenzij dat niet nodig is natuurlijk ) maar dan liever geen roos
filerptwietblieb
pi_9299717
oke, vanavond is de grote avond, wish me luck
filerptwietblieb
pi_9300262
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 12:30 schreef ReV3rEnD het volgende:
heh, succes!!

gaat vast wel lukken jonge no worries

pi_9300973
als het fout gaat hou ik jou persoonlijk aansprakelijk
filerptwietblieb
  zaterdag 22 maart 2003 @ 15:45:20 #66
45897 Pascalle27
nitro's meissie
pi_9302455
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 12:30 schreef ReV3rEnD het volgende:
Veel succes, jongen! Als je geluk hebt, loopt het allemaal vanzelf en wordt je morgenochtend wakker en denk je 'Huh? Zijn we al zover??'
12-5-03 -- Beroepslieverd en amateurkreng -- 29-5-2003 -- 14-11-2003
pi_9302896
vergeet t trouwens niet hier te posten ik ben benieuwd
pi_9302922
Vrouwen die naast je zitten die het ineens "koud hebben"

Oldest trick in the book.

pi_9304451
hmm, ik denk dat ik maar een andere aanpak doe :

we gaan eerst op bed liggen, en dan ga ik haar zwoel aanstaren om vervolgens om een nachtkusje te vragen

filerptwietblieb
pi_9305271
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 17:51 schreef ReV3rEnD het volgende:
hmm, ik denk dat ik maar een andere aanpak doe :

we gaan eerst op bed liggen, en dan ga ik haar zwoel aanstaren om vervolgens om een nachtkusje te vragen

pi_9305593
Ik denk, dat je weinig hebt aan de adviezen van de mensen hier dit omdat jij dr t beste kent, en dus ook hoe ze zal reageren op de verschillende voorstellen. Doe gewoon wat jij juist acht,dan heb je gedaan wat je kon, en dan ligt jouw lot in haar handen
pi_9306910
quote:
Op zondag 16 maart 2003 23:20 schreef Sock0 het volgende:

[..]

een brommer...

haha geweldig
..!
  † In Memoriam † zaterdag 22 maart 2003 @ 21:00:57 #73
47213 ArmaniMania
pi_9307949
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 19:56 schreef th4_d0n het volgende:

[..]

haha geweldig

Jaaa echt lachen geblazen
pi_9318437
en, en, en ??????

ist: of ????

zondag 23 maart 2003 @ 16:14:00 #75
45476 ReV3rEnD
Anti-Links
pi_9318889
geen van beide, vanavond typ ik mij hele verhaal, nu eerst italiaans
filerptwietblieb
  zondag 23 maart 2003 @ 20:15:32 #76
45476 ReV3rEnD
Anti-Links
pi_9323737
Het feest was echt cewl, er was genoeg bier waar ik dan ook gulzig gebruik van maakte, de sfeer was leuk en er waren een hoop vrienden van zowel haar als van mij

het enige nadeel was dat sommige van deze "vrienden" graag wilde blijven slapen, zo goed als het meisje is kon ze natuurlijk niet weigeren. Dus er bleven nog 5 vriendinnen slapen, waarvan 3 op zolder (geen last dus) en 1 (ook vriendin van mij) bij 'het meisje' en ik.

Nu moest dit eigenlijk niet snel in de weg van ons staan, ware het niet verdomme dat ik door de alcohol vrij lichthoofdig was geworden en al snel in slaap viel

dus ik wordt de volgende morgen wakker, (btw wel met het meisje in mijn armen gewikkeld ) en met een verschrikkelijke koppijn.

Dit was op zich geen probleem, ware het niet dat we competitie (samen) moesten spelen (badminton) En we moesten tegen de nr 1 ofzo. (gelukkig had ik mijn enkel gewonnen , kviel wel bijna dood neer)

Maar daarna gingen we samen op een verlaten grasveld liggen zonnen, en het kwam eigenlijk geeneens meer in me op om 'iets te proberen' We hadden gewoon zulke leuke gesprekken, en we bleven maar lachen (wat weer bewijst dat ze ook gewoon een hele goede vriendin is)

maargoed: Er is dus eigenlijk nix gebeurd, en het maakt me niet zoveel uit omdat ik een geweldig weekend heb gehad (met haar).

Volgende week gaan we ook weer samen uit, en de week daarop is er een feestje van een vriendin van ons (waar we dus ook weer samen heengaan)

u hoort nog van mij

filerptwietblieb
pi_9323851
Hmmm, toch typisch. weet niet wat ik ervan moet denken of het dan toch enkel vrienden is, of niet.... maar ik ben dan ook geen held in dit soort dingen
  zondag 23 maart 2003 @ 20:27:29 #78
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_9324051
kijk alleen uit dat je niet te lang wacht.....
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  zondag 23 maart 2003 @ 20:28:35 #79
45476 ReV3rEnD
Anti-Links
pi_9324085
dat is het moeilijke aan haar, ze is niet erg open over dit soort dingen (niet dat ze verlegen is, integendeel zelfs) maar dergelijke persoonlijke dingen zal ze niet snel uiten.

maar ookal ben je een n00b, hou me toch op de hoogte van je mening, altijd interessant

quote:
kijk alleen uit dat je niet te lang wacht.....
moeilijk, moeilijk
filerptwietblieb
pi_9326405
that i do know! te lang wachten is een absolute dooddoener!...
  zondag 23 maart 2003 @ 22:09:27 #81
37721 8-ball
Dat is een Nieuwjaarshoed *)
pi_9326705
edwin edwin edwin toch...... hier spreekt je maat Pim van de good old "De Boog"..... dit had ik nooit van jou verwacht zo'n lange post op Fok, zo over je gevoelens praten...
Maareh er is iets niet helemaal duidelijk uit het laatste stukje...wil je haar nou als vriendin houden of wil je haar als 'je vriendin'. Dat het bij het feest nix geworden is maakt niet uit...kan gebeuren(toch iets minder alcoholische versnaperingen nemen ) Maar uit je eerste post blijkt dat ze zkr gevoelens voor jou heeft...the old 'kheb het zo koud'' truuc uit de kast gehaald en aangetrokken...ik geloof echt niet dat ze nix voor je voelt...
Als je er echt niet uit komt, moet je het aller moeilijkste doen(lukt mij nooit btw ) en dat is het rechstreeks vragen wat zij nou van jullie relatie op het moment vindt.... wel lastig...

naja sterkte( en ik wil haar nog wel een keertje zien )

Op zondag 28 december 2003 20:33 schreef TrenTs het volgende:[br]Tja er zijn ook mensen die denken dat Hitler goed werk gedaan heeft, dat God bestaat, dat Balkenende z'n best doet en dat de euro niet alles duurder heeft gemaakt.
pi_9370739
dag pim

ik krijg nu ook seinen van haar vriendinnen dat ik stappen moet nemen, volgende x dan maar echt denk ik zo

kreeg ook net weer een smsberichtje van haar, ik grapte dat ik een "player" was (wat ze leuk opnam) en ik verkondigde dat ik nog zit te twijfelen tussen haar en haar vriendin. Toen smsde ze terug dat ik het haar snel moest laten weten als ik eruit was

filerptwietblieb
pi_9427310
gaan ervoor ! dat zit goed... ik wou dat het meisje waarbij ik twijfel of het nou vriendschap is of dat ze op mijn stap wacht zo duidelijk is.. ik wil ook geen vriendschap verpesten maar toch ook wel meer dan die vriendschap.. maar goed.. gaat niet over mij maar over jou..

dus nogmaals.. go!

Vrouwen zijn net als wizzards, ze doen het wel..... maar niet wat je wil.
  zondag 30 maart 2003 @ 18:43:27 #84
45476 ReV3rEnD
Anti-Links
pi_9468106
laatste update totdat er echt wat significants is gebeurdt:

haar beste vriendin vertelde me dat ze mij wel zag zitten

vrijdag weer filmpie kijken bij haar

btw, eergister met haar naar "one hour photo" gekeken, weer leuk gezellig samen liggen

filerptwietblieb
pi_9469126
als jullie arm-om-arm in de bank liggen, gewoon spontaan een lief kusje op haar hoofd of op haar wang geven, en weer naar de tv kijken.. Is het aan haar om te reageren of te negeren.. Maar ik weet bijna zeker dat ze je wel een kusje teruggeeft
  zondag 30 maart 2003 @ 20:33:22 #86
23810 elbundy
We are one, we are God.
pi_9470386
Deze jongen heeft wel 1000 hints nodig voordat ie het doorheeft blijkbaar
The stupid do not forgive and do not forget; The naive forgive and forget; The wise forgive, but do not forget.
  zondag 30 maart 2003 @ 20:59:19 #87
45476 ReV3rEnD
Anti-Links
pi_9471096
mja, ik ben hardleers/voorzichtig

maar eerst zien, dan geloven

filerptwietblieb
pi_9472354
Kerel, dit lijkt mij een eitje, als het niet lukt bij die film dan ga je tijdens het stappen vanwege de 'harde muziek' goed een verhaal in haar oor vertellen. Vervolgens ga je met je wang tegen haar aan en kijk je haar in de ogen, dan ben je al zo dichtbij, dan kan er niks mis gaan. Als ze dan onverhoopt toch niks doet dan ga je gewoon weg met je hoofd en doe je alsof er niks gebeurt is. Maar als ik dat zo lees dan zal dat wel loslopen.
(leuk verhaal dat je dit zo met ons deelt trouwens!! )
Wat doe je eraan?
  donderdag 3 april 2003 @ 17:02:30 #89
13619 Cornholi0
 Are you threatening me?!
pi_9562363
Ja!!

Houd ons op de hoogte!!

vrijdag 4 april 2003 @ 22:13:43 #90
45476 ReV3rEnD
Anti-Links
pi_9590582
morgen weer logeren..... na een feest that is, dus ik denk dat we toch echt gaan slapen

nee, ik zie wel

filerptwietblieb
  dinsdag 8 april 2003 @ 16:00:09 #91
45476 ReV3rEnD
Anti-Links
pi_9658657
SUCCES

Zaterdag bij haar gelogeerd, maar nix gebeurt. krijg ik een smsje vanmiddag van haar:

"ik geloof dat ik je leuk vind"

WOHOO

(zodra ik weer liefdesnuchter ben ga ik verhaal tikken O + )

filerptwietblieb
pi_9658702
. Maar nog niet echt gezoend dus? Of wel?

[edit]
Laat maar:

quote:
Op dinsdag 8 april 2003 16:00 schreef ReV3rEnD het volgende:
maar nix gebeurt.
[/edit]
  dinsdag 8 april 2003 @ 19:18:30 #93
45476 ReV3rEnD
Anti-Links
pi_9663030
nee, dat komt donderdag wel, dan zie ik haar weer
filerptwietblieb
pi_9722446
ok, dat zoenen is gebeurt

case closed

filerptwietblieb
  dinsdag 15 april 2003 @ 13:36:05 #95
13619 Cornholi0
 Are you threatening me?!
pi_9791857
Case closed? Nee man, nu moet je haar laten zien dat je ook echt om haar geeft. Ga dus eens samen iets doen ofzo (etentje oid).
pi_9792507
quote:
Op dinsdag 8 april 2003 16:00 schreef ReV3rEnD het volgende:
SUCCES

(zodra ik weer liefdesnuchter ben ga ik verhaal tikken O + )

Waar blijft dat verhaal?

Mensen willen details horen.

dinsdag 15 april 2003 @ 14:10:55 #97
52105 Subtitle
Hee Lambal!!!
pi_9792776
-edit- zat weer ff helemaal niet op te letten
  dinsdag 15 april 2003 @ 15:28:10 #98
40967 Takemenow
Freelance is good!
pi_9794835
Heee !!! Zo werkt dat niet : case closed ! kom ff , vertel het hele verhaal effe hee !!
pi_9795230
Ej wat is dit nou gvd...
Zitten we eerst jaren me te leven, en dan "case closed"

Dit is net zoiets als de TV afzetten vlak voor het eind van de spannendste film in tijden.

Vertellen zal je het nu ook

Lambo of Rekt
pi_9795323
Precies, niet eerst iedereen gekluisterd houden aan dit topic van fok en dan een coole melding plaatsen dat de case geclosed is... .dat feest gaat niet op!!!!
  dinsdag 15 april 2003 @ 21:50:28 #101
45476 ReV3rEnD
Anti-Links
pi_9803318
ja sorry, er waren wat weinig reacties dus ik dacht dat men het niet meer zo interesseerde

Maargoed, wat valt er te vertellen? naja, ik improviseer wel een beetje

Maandag na 'het' weekend zat ik nog flink na te mopperen, op school moest niemand me op de verkeerde manier aankijken want dan riskeerde hij dat er iets verschrikkelijks zou gebeuren met zijn/haar gelaat.

De hele dag met de kop in de wolken ; "Hoe kan ik zo dom zijn geweest" en dit herhaalde ik dan dus om de minuut tegen mezelf. Slapeloze nacht gehad waar ik dom naar de gordijnen zat te staren en mezelf bovenstaande vraag wederom herhaalde"

volgende morgen weer met een hoofd naar school waar ze op uglypeople.com van zouden schrikken, en wederom met een humeur die verse melk zuur zou maken.

Ik in de avond mopperend op msn gaan, ontdek ik dat zij online is.

zij: Edwinnnnnnnn! (onze groet zeg maar )
ik: naaaaaaaaaaam! ben je nog moe?
zij: ja, pf, ik ga zo slapen

[insert lang gesprek hier]

zij: maargoed, nu ga ik echt slapen, maar ik ga je eerst nog ff een smsje sturen
ik: waarom zou je een smsje sturen als ik je nu spreek over internet?

[lange stilte]

zij: ja idd

[lange stilte]

zij: ik vind je eigenlijk wel leuk

[*vreugdedans maak, hard door huis ren, trap op/af loop, ondersteboven op stoel zit* ]

ik: ik jou eigenlijk ook wel

[stilte]

zij:

hierna kwam het er eigenlijk op neer dat we donderdag afspraken (we moesten een vriendschappelijke wedstrijd spelen) en het leuke was dat we bij een club moesten spelen waar de meisjes zeg maar, nogal "gek" op mij zijn. Dus zij de hele tijd naar mij staren, maar ik leuk met mijn (jongsleden) vriendin zitten fisfozen

en telkens als we ff niet hoefden te spelen, gingen we (met dit heerlijke weer) lekker buiten in een grasveldje liggen.

daarna bij haar gelogeerd, en meer van het bovengenoemde fisfozen

we 'hebben' nu een weekje, khoop dat het nog lang volhoudt

filerptwietblieb
  Redactie Games dinsdag 15 april 2003 @ 22:35:54 #102
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_9804102
Whoohooooo, Gefeliciflaps ben volgens mij de eerste die je mag feliciteren Zo hoeven we hier ook niet meer naar te kijken scheelt weer een lap tekst per dag
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  dinsdag 15 april 2003 @ 22:48:07 #103
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_9804470
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 21:50 schreef ReV3rEnD het volgende:
en telkens als we ff niet hoefden te spelen, gingen we (met dit heerlijke weer) lekker buiten in een grasveldje liggen.
In een grasveldje liggen! WOW!

Hoop met je mee dat het nog lang goed zal gaan!

pi_9877300
oke, het blijft goed lopen enzo.

gister de hele dag met haar doorgebracht, en (geloof het of niet) op familliebezoek geweest (mijn famillie)

was wel leuk om te zien, wij de hele tijd 'stille' plekjes opzoeken en proberen dat zo sneaky mogelijk te doen, maar toch werden we de hele tijd achtervolgd door nieuwsgierige blikken

morgenavond gaan we 2 dvd'tjes kijken

1. fight club (geniaal, heeft zij alleen nog niet gezien)
2. the ring (allebei nog niet gezien)

zo, nu heb ik wel genoeg van mijn priveleven met jullie gedeeld ik post wel weer als het uit is ofzo

filerptwietblieb
  vrijdag 2 mei 2003 @ 16:20:14 #105
45476 ReV3rEnD
Anti-Links
pi_10160369
allerlaatste reactie

misschien willen jullie weten aan welk schoon jullie mij hebben geholpen

=edit:foto verwijderd.=specs:

leeftijd: 16
ogen : bruingroen
cup :
hobby's : sport, uitgaan
muziek : punk, rock, techno

nogmaals bedankt, en tot de volgende x

[Dit bericht is gewijzigd door Moonah op 05-05-2003 21:45]

filerptwietblieb
  vrijdag 2 mei 2003 @ 16:23:43 #106
50807 the_predator
the man with a plan!
pi_10160438
Bleeeh!
Heb je geen vrienden waar je deze dillema's mee kunt/wilt delen?
kijk, dan ben je sapdrinkerdewijs goed bezig!!
  vrijdag 2 mei 2003 @ 16:23:54 #107
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_10160443
Weet ze dat die foto hier staat?

Mooi meisje overigens!

pi_10161561
gefeliciteerd !!! ik volg je posts hier al een tijdje... mazzelaar!!
  vrijdag 2 mei 2003 @ 17:37:09 #109
33503 bint
kroegtijger en zuiphaas
pi_10162473
--edit---

beetje te laat met adviezen

maar als ik jou was had ik al veel eerder een stuk vlees in haar mond geflanst... en dan niet een stuk vlees wat tussen je benen hangt, want dat is dan ook weer zo iets ...

schat, ben he gek op mij?? mond open dan

[Dit bericht is gewijzigd door bint op 02-05-2003 17:43]

zuipen & kruipen, stappen en tappen
  vrijdag 2 mei 2003 @ 23:38:10 #110
45476 ReV3rEnD
Anti-Links
pi_10170454
quote:
Op vrijdag 2 mei 2003 16:23 schreef the_predator het volgende:
Bleeeh!
Heb je geen vrienden waar je deze dillema's mee kunt/wilt delen?
nope, ik heb geen vrienden, alleen denkbeeldige
filerptwietblieb
  zaterdag 3 mei 2003 @ 00:03:42 #111
50150 Pugsley
Mr. Smarty Man
pi_10171091
Damn, jij bent echt een held!

En dan die foto...
Petje af, kerel...

Zo gaat dat tegenwoordig...
pi_10171626
damn wat heb je daar lang over gedaan man, echt niet te geloven, maar goed toch gefeli en dat het nog maar lang mag duren
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  maandag 5 mei 2003 @ 21:46:22 #113
11682 Moonah
Jolie femme
pi_10231987
En deze mag dicht.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: