quote:Blijft moeilijk hč voor de gemiddelde Neccer?
Op woensdag 26 maart 2003 13:36 schreef hoM3r het volgende:
Eh, Excelsior thuis, altijd lastig...(kut heb ik het weer over vitesse)
quote:Ja.. en de wedstrijd is verplaatst naar Zondag.. om 13:00 begint de wedstrijd...
Op woensdag 26 maart 2003 13:36 schreef hoM3r het volgende:
Eh, Excelsior thuis, altijd lastig...(kut heb ik het weer over vitesse)
Jezus man.. dan ben ik net wakker :S
quote:Dan kom je toch lekker niet
Op maandag 31 maart 2003 14:29 schreef Dragonyth het volgende:[..]
Ja.. en de wedstrijd is verplaatst naar Zondag.. om 13:00 begint de wedstrijd...
Jezus man.. dan ben ik net wakker :S
quote:
Danny Hesp speelt volgend seizoen definitief niet meer voor NEC. De aanvoerder van de Nijmegenaren gaat niet akkoord met een nieuwe verlaagde aanbieding die de club hem deed. "Ik heb gesproken met voorzitter Hans van Delft. We hebben besloten aan het eind van het seizoen in goede harmonie uit elkaar te gaan", aldus Hesp voor Omroep Gelderland.
Vrijwel elke speler moet inleveren, veel spelers zijn al blij dat ze überhaupt nog mogen blijven maar Dhr Hesp waant zich een superster en verwacht dat NEC zijn waanzinnige contract, afgesloten in een tijd dat de bomen tot in de hemel groeiden, verlengt zonder dat meneer een cent hoeft in te leveren.
quote:Denk niet dat ie zo denkt.
Op dinsdag 1 april 2003 16:35 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wat een achterlijke sukkel is dat ook die Danny Hesp zeg.Vrijwel elke speler moet inleveren, veel spelers zijn al blij dat ze überhaupt nog mogen blijven maar Dhr Hesp waant zich een superster en verwacht dat NEC zijn waanzinnige contract, afgesloten in een tijd dat de bomen tot in de hemel groeiden, verlengt zonder dat meneer een cent hoeft in te leveren.
quote:Die komt nergens meer aan de bak als hij zo koppig blijft qua eisen. De topclubs zitten niet te wachten op Danny Hesp en de rest van de clubs zal weinig trek hebben zo'n behoorlijk salaris te betalen voor een toch wat beperkte voetballer als Hesp.
Op dinsdag 1 april 2003 19:25 schreef mitt het volgende:[..]
Denk niet dat ie zo denkt.
Vind wel dat ie dom is. Hij speelt bij een goede club en is belangrijk voor de club.
Dan houden z'n principes hem tegen om een nieuw contract te tekenen.
Nu zal het moeilijk worden om nog ergens anders aan de bak te komen.
quote:Zou ik wel zijn ja, andere clubs krijgen voor dat stadion van jullie toch ook maar iets van 500 kaarten.
Op woensdag 2 april 2003 13:17 schreef hoM3r het volgende:
klopt.
Glasbak uit 900 kaarten... Tevreden?
900 is nog teveel aangezien de nijmeegse "supporters"zich meestal (thuis) niet kunnen gedragen als er tegen vitesse gespeeld wordt
quote:come again?
Op woensdag 2 april 2003 13:17 schreef hoM3r het volgende:
klopt.
Glasbak uit 900 kaarten... Tevreden?
quote:Heeft met percentages van de totale capaciteit te maken. Niet zomaar domme dingen gaan roepen.
Op woensdag 2 april 2003 17:33 schreef BOT het volgende:[..]
Zou ik wel zijn ja, andere clubs krijgen voor dat stadion van jullie toch ook maar iets van 500 kaarten.
quote:Vorige keer waren het toch echt jullie kale supersupporters die de ruiten eruit schopten hoor.
900 is nog teveel aangezien de nijmeegse "supporters"zich meestal (thuis) niet kunnen gedragen als er tegen vitesse gespeeld wordt
Maargoed, mij boeit die kaarten niet zoveel, ik ga weer op eigen vervoer.
quote:Maar dan niet schijterig op west gaan zitten, en geniepig juichen zodra Nec scoort hč?
Op vrijdag 4 april 2003 15:06 schreef GEsTOoRD het volgende:Maargoed, mij boeit die kaarten niet zoveel, ik ga weer op eigen vervoer.
quote:Nogal wiedes he als de stenen je om de oren vliegen. Heb ook liever het glas op straat liggen dan dat het door een steen naar binnen vliegt.
Op vrijdag 4 april 2003 15:06 schreef GEsTOoRD het volgende:
Vorige keer waren het toch echt jullie kale supersupporters die de ruiten eruit schopten hoor.
Verder is er bij Vitesse-NEC al tijden niks gebeurd, en daar gaat het nu om.
En dat er bij Vitesse _ Nec niets gebeurt komt door het optreden van de Arnhemse politie. Iets waar ze in Nijmegen nog wat van kunnen leren.
quote:Pfff, op de heenweg naar de wedstrijd lagen er al een paar ruiten uit zonder dat er een NEC'er in de buurt is geweest.
Op zaterdag 5 april 2003 12:42 schreef BOT het volgende:[..]
Nogal wiedes he als de stenen je om de oren vliegen. Heb ook liever het glas op straat liggen dan dat het door een steen naar binnen vliegt.
quote:Dat NEC een grotere harde kern heeft en het Gelredome niet in een bos ligt zal er ook wel mee te maken hebben denk je niet?
En dat er bij Vitesse _ Nec niets gebeurt komt door het optreden van de Arnhemse politie. Iets waar ze in Nijmegen nog wat van kunnen leren.
Maargoed, die Tumba, hij kan niks maar zo'n ommehaaltje maken lukt hem weer wel. Als hij die bal gewoon voor zijn voeten had gekregen had hij hem over geschoten, zeker weten ![]()
Hijs vet:
quote:Lul nie man. Tumba is met afstand de meest getalenteerde technicus in de HCE. Hij vindt bovendien iedereen lief, en hij vindt het leuk als iedereen blij is. Een echte professionele instelling dus.
Op maandag 7 april 2003 12:02 schreef GEsTOoRD het volgende:
Maargoed, die Tumba, hij kan niks maar zo'n ommehaaltje maken lukt hem weer wel. Als hij die bal gewoon voor zijn voeten had gekregen had hij hem over geschoten, zeker weten
Zico heerst!!
"Iek voetballeh, iek doellepoentje maacken, alles stadion blij!"
Met op z'n t-shirt:
I love Jah!
Kortom:
Hij ziet er uit als een Heroine hoer maar Guus tovert m om tot een echte boer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |