abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 25 juni 2003 @ 21:27:55 #51
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_11377403
Ik vind Dr. Phil echt wel stoer. Beetje humor heeft ie ook nog. Kijk met veel plezier altijd, net als Oprah trouwens ( gisteren over die ongelofelijke overlevingsverhalen )
pi_13452465
Hij zit nu op CNN bij Larry King
pi_15239992
quote:
Op vrijdag 26 september 2003 10:10 schreef Duiveltja het volgende:
Hij zit nu op CNN bij Larry King
Het zoontje van Dr. Phil, Jay McGraw, is zometeen te gast bij Larry King!

Like father like son

Jay McGraw tackles the American teenage obesity epidemic as only Dr. Phil's son can. Plus, disco queen Donna Summer reveals the secret agony of depression and how she battled back.
( http://edition.cnn.com/CNN/Programs/larry.king.live/ )

Toch maar even kijken...

pi_15240021
* Duiveltja is aan het kijken
  maandag 8 december 2003 @ 03:11:57 #55
36043 Inspiration
flame attraction
pi_15240023
Die kerel moet een van de meest irritante stemmen hebben.
Zelfs Jim valt bij hem in het niet

Domme boer.

pi_15240029
Ben Dr Phil fan af.
Jusqu'ici tout va bien...
pi_15240044
Dr. Phil is een heel enge man.

[Dit bericht is gewijzigd door Cosma-Shiva op 08-12-2003 03:32]

Vanwaar komen wij dan, dat wij ergens heen willen?
  donderdag 11 december 2003 @ 13:43:38 #58
47571 ForeverEternalFreak
Per sempre vita eterna
pi_15328779
Het ergste uit die show is eigenlijk wel als hij voorbeelden uit zijn eigen relatie geeft en zijn vrouw dan uitgebreid in beeld komt en gaat zitten knikken. Verder is het in principe wel een goede show voor wat simpeler publiek, vaak zijn het erg duffe problemen waarop iedereen antwoord kan geven.
It's a silly time to learn to swim when you start to drown
It's a silly time to learn to swim on the way down
pi_21335184
wat een mislukte kutgast moet hij nu toch behandelen zeg.
Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
pi_21377497
die drugspieper?
Imperare sibi maximum imperium est
pi_21731058
Nu op Yorin een indrukwekkende uitzending over ene Brandon die zwaar verslaafd is aan drugs en totaal niet meer te handhaven is een gedwongen moet afkicken, echt heel triest voor die ouders
Heb al stukjes gezien van deze uitzending, was echt triest om te zien hoe iemand volledig kapot gaat aan de drugs...
pi_21733628
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 17:45 schreef ilona-scuderia het volgende:
Nu op Yorin een indrukwekkende uitzending over ene Brandon die zwaar verslaafd is aan drugs en totaal niet meer te handhaven is een gedwongen moet afkicken, echt heel triest voor die ouders
Heb al stukjes gezien van deze uitzending, was echt triest om te zien hoe iemand volledig kapot gaat aan de drugs...
Zulke voorbeelden zie je vaak genoeg in de grote steden.

Mijn medelijden hebben ze niet, die spuit doe je er zelf steeds in.
  vrijdag 3 september 2004 @ 21:20:18 #63
3185 Adelante
To let it go now
pi_21735122
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 17:45 schreef ilona-scuderia het volgende:
zielig om te zien? zielig om te zien hoe Dr. Phill gewoon gebuik maakte van die hele familie
voor zijn kijkcijfers Die gozer was er onder valse voorwendselen heen gelokt en kreeg
op nationale tv even te horen dat ie erg slecht bezig was well duhhhh...
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_21735240
En inmiddels is Brandon wel mooi afgekickt van de drugs
No reason left for living, still there's alot to do. New tears to cry, old songs to sing. And feel forever blue.
pi_21752341
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 21:25 schreef trueblue het volgende:
En inmiddels is Brandon wel mooi afgekickt van de drugs
Ja, maar erg oprecht kwam hij niet op mij over. Dat wil zeggen: hij speelt het spel mooi mee, maar staat er zelf niet echt achter. Dr Phil weet dat natuurlijk ook wel, en die jongen zit niet voor niets nog wel een tijdje in de kliniek. Ik krijg de indruk dat hij vooral uitgenodigd was om hem te laten zien dat hij zich niet zozeer hoeft te generen voor zijn eerste optreden, maar dat mensen er begrip voor hebben, zijn afkicken ontzettend knap vinden en er zelfs lering uit trekken.

Ik vond die eerste uitzending overigens revolutionaire tv. Vreselijk controversieel, natuurlijk, en bijzonder ingrijpend voor de familie in kwestie. En dan heel Amerika mee laten gluren. Straks zijn we er wellicht haast 'live' getuige van dat die Brandon zelfmoord pleegt omdat hij niet tegen de druk van zijn familie, dr Phil én heel Amerika kan.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_21753916
quote:
Op zaterdag 4 september 2004 20:08 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Ja, dat is ook waar. Maar aan de andere kant: wat hadden ze dan moeten doen? Zijn ouders hadden al van alles geprobeerd, en als er niks zou gebeuren zou hij er waarschijnlijk ook onderdoor gegaan zijn. Moeilijke kwestie. Dr. Phil had hem dan beter prive kunnen helpen.
Ik ben een beetje dubbel over Dr.Phil. Aan de ene kant doet hij hele goeie dingen, en aan de andere kant wordt het allemaal wel erg uitgemolken.
Ik las trouwens op de site van Dr. Phil dat een anorexia-patiente hulp zocht bij Dr.Phil na het zien van de uitzending met Brandon. Is er in ieder geval nog iets positiefs uitgekomen
No reason left for living, still there's alot to do. New tears to cry, old songs to sing. And feel forever blue.
pi_21754210
quote:
Op zaterdag 4 september 2004 21:23 schreef trueblue het volgende:
Ja, dat is ook waar. Maar aan de andere kant: wat hadden ze dan moeten doen? Zijn ouders hadden al van alles geprobeerd, en als er niks zou gebeuren zou hij er waarschijnlijk ook onderdoor gegaan zijn. Moeilijke kwestie. Dr. Phil had hem dan beter prive kunnen helpen.
Oh, ik sta volledig achter dr Phil, hoor. Ik weet ook wel dat zijn shows doordrenkt zijn van inkoppertjes die hij gewoon heel leuk weet te brengen. Maar met zulke shows weet hij me wel te verbazen. Zijn aanpak is heel grondig, en ik hoor analyses en oplossingen waar ik nooit bij stil heb gestaan. Tevens vind ik het vreselijk dapper van hem.

Privé helpen? Ach, hij heeft niet voor niets een tv-show. Die mensen gebruiken hem, en hij gebruikt hen. Lijkt me volkomen logisch. Wil je er dan toch een nobele draai aan geven: op deze wijze trekken talloze andere mensen er ook lering uit.
  donderdag 9 december 2004 @ 16:21:25 #68
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_23856842
Dr. Phil Rulez!!!
A cat is a lion in a jungle of small bushes
pi_24551049
Ik heb het nu ook eindelijk eens een keertje kunnen zien.

Ik vind dat er op een behoorlijk nuchtere (en dat voor Amerikanen) manier met de gegeven situaties omgesprongen wordt. Ik heb 'vroegah' veel van dit soort psychologische talkshows bekeken, en ook al is het televisie, het geeft je toch scenario's en materiaal waar je verder over na kunt denken.

Qua motoriek oogt Dr. Phil wel een beetje alsof hij permanent in Josti-modus is komen te verkeren, maar misschien komt dat aandoenlijke, de bereidheid om dingen van hem aan te nemen, alleen maar ten goede. In ieder geval zijn het constructieve adviezen die worden gegeven, en ook al zijn veel dingen voor velen (zoals ik) al erg duidelijk en uitgediept... het blijft interessant om opnieuw met bekende situaties geconfronteerd te worden; Gegeven dat je het steeds weer vanuit een vernieuwd perspectief bekijkt.

En de humor is goed, en prima getimed.
pi_24576066
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 19:50 schreef Bombie het volgende:
Ik heb het nu ook eindelijk eens een keertje kunnen zien.
Maar een keertje is niet voldoende, hoor. Er zitten vrij vaak flutshows tussen, al moet ik zeggen dat de uitzendingen de laatste tijd steeds spraakmakender worden!
quote:
Ik vind dat er op een behoorlijk nuchtere (en dat voor Amerikanen) manier met de gegeven situaties omgesprongen wordt. Ik heb 'vroegah' veel van dit soort psychologische talkshows bekeken, en ook al is het televisie, het geeft je toch scenario's en materiaal waar je verder over na kunt denken.
Ik word steevast uitgelachen als ik dweep met Dr. Phil, maar ik vind zijn methode intrigerend: problemen zijn niet simpel, maar oplossingen wel. Daar heb je iets aan. Vooral door het werk dat ik nu doe sta ik veel stil bij de beste manier om met een ander om te gaan, met name in ongelijke relaties. En Dr. Phil heeft overal een antwoord op, of het nu gaat om het zindelijk maken van je kind of het verbeteren van je seksleven.
quote:
Qua motoriek oogt Dr. Phil wel een beetje alsof hij permanent in Josti-modus is komen te verkeren, maar misschien komt dat aandoenlijke, de bereidheid om dingen van hem aan te nemen, alleen maar ten goede.
Hij komt wat sukkelig over, maar is bijzonder (sociaal) intelligent en vreselijk ad rem. Hoe meer hij instudeert, hoe vervelender het wordt om naar hem te kijken. Wat ik ook erg aan hem waardeer, is dat hij niet lichtzinnig met problemen omgaat. Als een vrouw getrouwd is met een homoseksueel en daar heimelijk aan onderdoor gaat, dan roept hij niet uit "Who are you kidding!" en "Leave him!". Hij weet wat gepast is.
pi_24576082
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 03:22 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Maar een keertje is niet voldoende, hoor. Er zitten vrij vaak flutshows tussen, al moet ik zeggen dat de uitzendingen de laatste tijd steeds spraakmakender worden!
[..]

Ik word steevast uitgelachen als ik dweep met Dr. Phil, maar ik vind zijn methode intrigerend: problemen zijn niet simpel, maar oplossingen wel. Daar heb je iets aan. Vooral door het werk dat ik nu doe sta ik veel stil bij de beste manier om met een ander om te gaan, met name in ongelijke relaties. En Dr. Phil heeft overal een antwoord op, of het nu gaat om het zindelijk maken van je kind of het verbeteren van je seksleven.
[..]

Hij komt wat sukkelig over, maar is bijzonder (sociaal) intelligent en vreselijk ad rem. Hoe meer hij instudeert, hoe vervelender het wordt om naar hem te kijken. Wat ik ook erg aan hem waardeer, is dat hij niet lichtzinnig met problemen omgaat. Als een vrouw getrouwd is met een homoseksueel en daar heimelijk aan onderdoor gaat, dan roept hij niet uit "Who are you kidding!" en "Leave him!". Hij weet wat gepast is.
Hij weet wat geld is....
"In its function, the power to punish is not essentially different from that of curing or educating."Michel Foucault
  zaterdag 15 januari 2005 @ 03:31:09 #72
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24576120
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 03:25 schreef zookie het volgende:

[..]

Hij weet wat geld is....
idd. ik kan niet kijken naar die man.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_24576131
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 03:31 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

idd. ik kan niet kijken naar die man.
ik ook niet.....in zijn ogen zie ik gewoon de geilheid als hij aan zijn bankrekening denkt....
"In its function, the power to punish is not essentially different from that of curing or educating."Michel Foucault
  zaterdag 15 januari 2005 @ 03:34:37 #74
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24576147
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 03:32 schreef zookie het volgende:

[..]

ik ook niet.....in zijn ogen zie ik gewoon de geilheid als hij aan zijn bankrekening denkt....
die kleine oogjes die te dicht bij elkaar staan
pi_24576165
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 03:34 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

die kleine oogjes die te dicht bij elkaar staan
haha ja idd....ach veel Amerikanen hebben wat aan hem....Bush zijn ogen staan ook zo dichtbij elkaar... Is Amerika een soort Urk van de wereld???
  zaterdag 15 januari 2005 @ 03:37:47 #76
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24576172
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 03:36 schreef zookie het volgende:

[..]

haha ja idd....ach veel Amerikanen hebben wat aan hem....Bush zijn ogen staan ook zo dichtbij elkaar... Is Amerika een soort Urk van de wereld???
youve got mail
pi_24576261
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 03:25 schreef zookie het volgende:

Hij weet wat geld is....
Nou en?
  zaterdag 15 januari 2005 @ 04:03:40 #78
106776 Nickthedick
Non-smokers die every day
pi_24576356
Dr. Phil is nu niet echt wat ik een 'psycholoog' of 'psychiater' noem. De meeste gevallen die zijn studio binnenwaggelen kunnen evengoed geholpen worden door een overnieuwsgierige buurvrouw. Het feit dat hij een heel publiek aanwezig heeft, maakt dat de 'patienten' een stuk minder de confrontatie aangaan dan ze zouden doen als iemand in de privésfeer zou zeggen wat Dr. Phil zegt.

Kortom: overrated en een hoog 'cheap tricks' gehalte.
- It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
pi_24579096
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 04:03 schreef Nickthedick het volgende:
Dr. Phil is nu niet echt wat ik een 'psycholoog' of 'psychiater' noem.
Ik neem aan dat iemand niet op z'n cv kan zetten dat hij psycholoog is omdat Nickthedick dat vindt.
quote:
De meeste gevallen die zijn studio binnenwaggelen kunnen evengoed geholpen worden door een overnieuwsgierige buurvrouw. Het feit dat hij een heel publiek aanwezig heeft, maakt dat de 'patienten' een stuk minder de confrontatie aangaan dan ze zouden doen als iemand in de privésfeer zou zeggen wat Dr. Phil zegt.
Volgens mij is juist het tegenovergestelde het geval. Veel gasten schrikken wakker door reacties van het publiek, bijvoorbeeld op het forum. Bovendien is het terugkijken van de videoband ook confronterend.

Maar belangrijker nog: iedereen weet wat voor psycholoog Dr. Phil is. Als je ermee instemt om deel te nemen aan zijn show, dan weet je wat je kunt verwachten. De kans dat je je door hem laat overtuigen, is in dat geval een stuk groter dan wanneer je naar een onbekende psycholoog gaat.
quote:
Kortom: overrated en een hoog 'cheap tricks' gehalte.
Verwacht je dat oplossingen uit een hoge hoed getoverd worden? Ze zijn vaak kinderlijk simpel! Kun je een voorbeeld geven van een 'cheap trick'?
pi_24581968
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 03:22 schreef Claudia_x het volgende:

Ik word steevast uitgelachen als ik dweep met Dr. Phil, maar ik vind zijn methode intrigerend: problemen zijn niet simpel, maar oplossingen wel. Daar heb je iets aan.
De mensen die het hardst lachen zijn meestal degenen die zich fixeren op vorm i.p.v. op inhoud.
Op het forum kom je ze regelmatig tegen.
quote:
En Dr. Phil heeft overal een antwoord op, of het nu gaat om het zindelijk maken van je kind of het verbeteren van je seksleven.
Hij heeft dan ook ongetwijfeld flink wat resources en pleegt (i.s.m. zijn team) waarschijnlijk ook veel research vóór de daadwerkelijke opname. Daarom kun je hem het beste ook zien als de geschikte spil tussen kijker en kennis, en niet letterlijk als 'de alwetende' zelf. Hij is dan ook niet onvervangbaar, maar het gaat erom dat de kennis de mensen bereikt via iemand van wie mensen die kennis aan willen nemen. Iemand die niet arrogant overkomt, een beetje sukkelig zelfs, maar bovenal het beste voorheeft met de mensen.
quote:
Als een vrouw getrouwd is met een homoseksueel en daar heimelijk aan onderdoor gaat, dan roept hij niet uit "Who are you kidding!" en "Leave him!". Hij weet wat gepast is.
Dat laatste zou dan ook een overduidelijk signaal zijn van het willen binnenhalen van kijkcijfers d.m.v. plat spektakel, waarin het helemaal niet meer gaat om de oplossingen, maar om het in stand houden of zelfs verergeren van de daadwerkelijke problemen.
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 12:45 schreef Claudia_x het volgende:

Ik neem aan dat iemand niet op z'n cv kan zetten dat hij psycholoog is omdat Nickthedick dat vindt.

[ Bericht 1% gewijzigd door Bombie op 15-01-2005 16:01:41 ]
pi_24970522
Van mijn hooggewaardeerde en hardwerkende bureaucollega's kreeg ik de enige echte Dr. Phil Test.

Doe lekker mee!

---
Here we go ... try this. Below is Dr. Phil's test. Some folks pay a lot of money to find this stuff out. Read on, this is very interesting! Don't be overly sensitive! The following is pretty accurate and it only takes 2 minutes. Take this test for yourself.

Don't peek but begin the test as you scroll down and answer. Answers are for who you are now...... not who you were in the past. Have pen or pencil and paper ready. This is a real test given by the Human Relations Dept. at many of the major corporations today. It helps them get better insight concerning their employees and prospective employees

It's only 10 simple questions, so...... grab a pencil and paper! Keeping track of your letter answers.

Ready?? Begin...

1. When do you feel your best?
a) in the morning
b) during the afternoon &and early evening
c) late at night

2. You usually walk.......?
a) fairly fast, with long steps
b) fairly fast, with little steps
c) less fast head up, looking the world in the face
d) less fast, head down
e) very slowly

3. When talking to people you........?
a) stand with your arms folded
b) have your hands clasped
c) have one or both your hands on your hips
d) touch or push the person to whom you are talking
e) play with your ear, touch your chin, or smooth your hair

4. When relaxing, you sit with........?
a) your knees bent with your legs neatly side by side
b) your legs crossed
c) your legs stretched out or straight
d) one leg curled under you

5. When something really amuses you, you react with........?
a) big appreciated laugh
b) a laugh, but not a loud one
c) a quiet chuckle
d) a sheepish smile

6. When you go to a party or social gathering you.......?
a) make a loud entrance so everyone notices you
b) make a quiet entrance, looking around for someone you know
c) make the quietest entrance, trying to stay unnoticed

7. You're working very hard, concentrating hard, and you're interrupted......?
a) welcome the break
b) feel extremely irritated
c) vary between these two extremes

8. Which of the following colors do you like most?
a) Red or orange
b) black
c) yellow or light blue
d) green
e) dark blue or purple
f) white
g) brown or gray

9. When you are in bed at night, in those last few moments beforegoing to sleep....?
a) stretched out on your back
b) stretched out face down on your stomach
c) on your side, slightly curled
d) with your head on one arm
e) with your head under the covers

10. You often dream that you are.......?
a) falling
b) fighting or struggling
c) searching for something or somebody
d) flying or floating
e) you usually have dreamless sleep
f) your dreams are always pleasant

2. (a) 6 (b) 4 (c) 7 (d) 2 (e) 1
3. (a) 4 (b) 2 (c) 5 (d) 7 (e) 6
4. (a) 4 (b) 6 (c) 2 (d) 1
5. (a) 6 (b) 4 (c) 3 (d) 5 (e) 2
6. (a) 6 (b) 4 (c) 2
7. (a) 6 (b) 2 (c) 4
8. (a) 6 (b) 7 (c) 5 (d) 4 (e) 3 (f) 2 (g) 1
9. (a) 7 (b) 6 (c) 4 (d) 2 (e) 1
10.(a) 4 (b) 2 (c) 3 (d) 5 (e) 6 (f) 1

OVER 60 POINTS: Others see you as someone they should handle with care." You're seen as vain, self-centered, and who is extremely dominant. Others may admire you, wishing they could be more like you, but don't always trust you, hesitating to become too deeply involved with you.

51 TO 60 POINTS: Others see you as an exciting, highly volatile, rather impulsive personality; a natural leader, who's quick to make decisions, though not always the right ones. They see you as bold and adventuresome, someone who will try anything once; someone who takes chances and enjoys an adventure. They enjoy being in your company because of the excitement you radiate.

41 TO 50 POINTS: Others see you as fresh, lively, charming, amusing, practical, and always interesting; someone who's constantly in the center of attention, but sufficiently well-balanced not to let it go to their head. They also see you as kind, considerate, and understanding; someone who'll always cheer them up and help them out.

31 TO 40 POINTS: Others see you as sensible, cautious, careful & practical. They see you as clever, gifted, or talented, but modest. Not a person who makes friends too quickly or easily, but someone who's extremely loyal to friends you do make and who expect the same loyalty in return. Those who really get to know you realize it takes a lot to shake your trust in your friends, but equally that it takes you a long time to get over if that trust is ever broken.

21 TO 30 POINTS: Your friends see you as painstaking and fussy. They see you as very cautious, extremely careful, a slow and steady plodder. It would really surprise them if you ever did something impulsively or on the spur of the moment, expecting you to examine everything carefully from every angle and then, usually decide against it. They think this reaction is caused partly by your careful nature.

UNDER 21 POINTS: People think you are shy, nervous, and indecisive, someone who needs looking after, who always wants someone else to make the decisions who doesn't want to get involved with anyone or anything! They see you as a worrier who always sees problems that don't exist. Some people think you're boring. Only those who know you well know that you aren't.

----

Ik had 54 punten. "They enjoy being in your company because of the excitement you radiate. "
pi_24973231
leuk... 42 puntjes.
Het klopt wel maar wel een beetje een hoog "horoscoop-gehalte" denk ik.
  maandag 7 februari 2005 @ 19:11:48 #83
106776 Nickthedick
Non-smokers die every day
pi_24975092
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 12:45 schreef Claudia_x het volgende:

[quote]
Nichthedick calls it as he sees it baby.
quote:
Volgens mij is juist het tegenovergestelde het geval. Veel gasten schrikken wakker door reacties van het publiek, bijvoorbeeld op het forum. Bovendien is het terugkijken van de videoband ook confronterend.
Precies! Dat is zijn enige kracht. Zet een of andere loser op een podium en laat hem uitlachen door 300 man publiek en een paar miljoen kijker; tuurlijk ga je dan nadenken! Dat kan elke randdebiel.
quote:
Maar belangrijker nog: iedereen weet wat voor psycholoog Dr. Phil is. Als je ermee instemt om deel te nemen aan zijn show, dan weet je wat je kunt verwachten. De kans dat je je door hem laat overtuigen, is in dat geval een stuk groter dan wanneer je naar een onbekende psycholoog gaat.
Je stemt in met wat hij zegt omdat je geen kant op kan. Laten ze ook zien of die mensen die bij hem in de show zijn geweest na 3 jaar nog geestelijk stabiel zijn? I doubt it.
quote:
Verwacht je dat oplossingen uit een hoge hoed getoverd worden? Ze zijn vaak kinderlijk simpel! Kun je een voorbeeld geven van een 'cheap trick'?
De oplossing is overgewaardeerd als je de oorzaak niet kent. dr. Phil kan wel vol goeie oplossingen zitten (dat zit ik ook), maar als hij echt mensen wil helpen moet hij ook dieper ingaan op de oorzaak van het probleem.
- It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
pi_24983517
quote:
Op maandag 7 februari 2005 19:11 schreef Nickthedick het volgende:

Nichthedick calls it as he sees it baby.
Nickthedick is alleen niet zo ad rem.
quote:
Precies! Dat is zijn enige kracht. Zet een of andere loser op een podium en laat hem uitlachen door 300 man publiek en een paar miljoen kijker; tuurlijk ga je dan nadenken! Dat kan elke randdebiel.
Dat zou juist een tegengestelde werking hebben. Als je uitgelachen wordt door 300 man, voel je je onbegrepen en tekort gedaan. Zo iemand springt veeleer dieper de verdediging dan zichzelf een spiegel voor te houden.
quote:
Je stemt in met wat hij zegt omdat je geen kant op kan. Laten ze ook zien of die mensen die bij hem in de show zijn geweest na 3 jaar nog geestelijk stabiel zijn? I doubt it.
En dat krijgen we ook te zien. Hij verzorgt regelmatig 'follow ups'.
quote:
De oplossing is overgewaardeerd als je de oorzaak niet kent. dr. Phil kan wel vol goeie oplossingen zitten (dat zit ik ook), maar als hij echt mensen wil helpen moet hij ook dieper ingaan op de oorzaak van het probleem.
Ik denk dat dat juist een vrij heilloze manier is om uit een diepe put te komen. Je blijft je maar afvragen waar het mis ging, en je wordt meer en meer opgeslokt door je neerwaartse spiraal. Zoveel mensen lopen al jaren bij de psychiater terwijl ze er alleen slechter op worden. Bovendien kun je medicijnen zeker geen oplossing noemen.

Ook als je niet weet waar je gedrag en gedachtes vandaan komen, kun je ze veranderen. Het zal vast een heel ongelukkig samenspel geweest zijn van een ongelukkig jeugd, een gebroken hart en gefaalde beloftes tot beterschap. Wat helpt, is dat je je gedrag gewoon verandert, en iemand als Dr Phil kan je hierbij helpen.

Neem nu de vader uit dr Dr. Phil family. Dr. Phil doet z'n best om hem te laten zien hoe zijn huidige gedrag voortvloeit uit het overlevingsmechanisme dat hij in zijn jeugd heeft gehanteerd. De beste man begrijpt dit allemaal wel, maar wat moet hij ermee? Hij heeft veel meer aan de gesprekken waarin zijn huidige gedrag bekritiseerd wordt en Dr. Phil hem aanwijzingen geeft hoe hij dit kan verbeteren. In de meest ingrijpende show werd hij op een leugen om bestwil betrapt, en pas hier leek het kwartje te vallen: je kunt nu iets doen om je gedrag te veranderen. Het gekke is dat je je al gauw ook anders gaat voelen. En maakt het dan nog uit dat je een liefdeloze stiefvader had?
  dinsdag 8 februari 2005 @ 09:21:29 #85
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24983624
kom op jongens. dr phil is niks meer of minder dan een slim antwoord op jerry springer. nep gasten, nep gesprekjes, nep onderwerpen. er wordt alleen niet gevochten, dus dr phil staat een tree hoger op de ladder die verloedering heet. verder maakt deze man gebruik van valse emoties, kan hij zijn bolle buik niet meer onderdrukken vanwege zijn 'succes' en zal het me niks verbazen als er straks een schandaal van hem bekend gaat worden. vies mannetje, maar respect voor alle dr phillers.
pi_24983900
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 09:21 schreef zoalshetis het volgende:
kom op jongens. dr phil is niks meer of minder dan een slim antwoord op jerry springer. nep gasten, nep gesprekjes, nep onderwerpen. er wordt alleen niet gevochten, dus dr phil staat een tree hoger op de ladder die verloedering heet. verder maakt deze man gebruik van valse emoties, kan hij zijn bolle buik niet meer onderdrukken vanwege zijn 'succes' en zal het me niks verbazen als er straks een schandaal van hem bekend gaat worden. vies mannetje, maar respect voor alle dr phillers.
Heb je eigenlijk ook maar een argument, of ben je gewoon wild om je heen te slaan?
  dinsdag 8 februari 2005 @ 09:54:05 #87
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24984022
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 09:44 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Heb je eigenlijk ook maar een argument, of ben je gewoon wild om je heen te slaan?
genoeg argumenten in mijn betoog. ik heb alleen een door mijzelf erkende bron, if u dont mind.
  dinsdag 8 februari 2005 @ 10:18:34 #88
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_24984369
Hoe is het nou eigenlijk afgelopen met die Brandon? Is ie afgekickt of ligt ie inmiddels onder de grond?
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  woensdag 9 februari 2005 @ 01:15:33 #89
18986 -Will-
filosoof/harlekijn/coach
pi_24998589
Dr. Phils boek is erg goed.
  vrijdag 22 juli 2005 @ 14:15:56 #90
11729 killerkef
Veni, Vidi, Prutsum Erat
pi_29039395
ik durf het bijna niet te zeggen... maar op 18 augustus ben ik als publiek aanwezig bij één van de opnames in Los Angeles
ssssst niet verder vertellen hoor
  zondag 24 juli 2005 @ 17:09:50 #91
125217 The_Brain
Same as we do everyday Pinky..
pi_29088377
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 14:15 schreef killerkef het volgende:
ik durf het bijna niet te zeggen... maar op 18 augustus ben ik als publiek aanwezig bij één van de opnames in Los Angeles
Hulde dat je toegeeft dat je onderdeel gaat zijn van het klapvee wat daar zit!
  zondag 24 juli 2005 @ 17:11:33 #92
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_29088416
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 14:15 schreef killerkef het volgende:
leuk
ik wacht het verslag af..
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  vrijdag 9 september 2005 @ 13:02:27 #93
11729 killerkef
Veni, Vidi, Prutsum Erat
pi_30418926
het was best leuk eigenlijk. we hebben het boek Family First en Family First Workbook gekregen.
Het decor is veranderd trouwens.
In amerika wordt het op 20 september uitgezonden.. geen idee wanneer het dan in NL wordt uitgezonden....
  zaterdag 10 september 2005 @ 08:41:28 #94
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_30445258
Ik kwam op vakantie Dr. Phil zijn vrouw en zoon tegen in Saint Tropez, aardige vent!
Beetje slap staan ouwehoeren met hem; hij was erg geïnteresseerd waar we vandaan kwamen enzo.
En hij was ook niet te beroerd om met ons op de foto te gaan.

niet dat ik zo fan van hem ben op tv (zap bijna altijd weg), maar dit was toch wel leuk.

Beetje pauper dat z'n boot achteraf gehuurd blijkt te zijn
pi_31413604
Wow wat een aflevering vandaag ...
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_31440975
En vandaag deel 2..

Wow wat een weirde shit zeg...
pi_31441173
Hij blijft maar door hameren op die jongen dat die het moet vertellen. als die het nou niet wilt vertellen op TV
pi_31441192
Je hebt zeker niet alles gezien ? (dus ook gisteren.)
pi_31441245
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 17:39 schreef Roi het volgende:
Je hebt zeker niet alles gezien ?
Wel. Gister heb ik wel een deel gezien, moest ook eten

Ook vreemd, de moeder is misbruikt, de vader is misbruikt. Die gast is misschien misbruikt. Lijkt wel of iedereen, iedereen misbruikt daar.
pi_31441277
Het is natuurlijk ook de enige manier om het uit hem te krijgen. Hij weet natuurlijk ook zelf dat het nu of nooit is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')