Ik merk dat zelfs hier op fok mensen niet willen vergeven. En dan vraag ik me meteen af hoe dat komt. Is dat zo moeilijk om iemand te vergeven die ff fout was
Ik vergeef dus snel. heel snel. Omdat fouten maken bij het leven hoort en dat fouten die gemaakt worden door onbelangrijke mensen erg onschuldig zijn.
2 buren. Dochter en zoon van buur 1 en 2 hebben met elkaar. Andere zoon buur 2 gaat trouwen. Ouders dochter buur 1 kan niet komen ivm vakantie. Vakantie naar Nepal nota bene. Buur 2 wil buur 1 niet meer kennen en verbieden zoon met dochter buur 1 om te gaan.
Hé, dus pas op met wat je zegt he
quote:Hier hetzelfde. Als iemand me echt een rotstreek levert, dan ben ik niet zo gemakkelijk meer. Ligt ook een beetje aan de persoon zelf. Van de één kan ik meer hebben dan van de ander.
Op zondag 16 maart 2003 20:13 schreef Bombie het volgende:
Ligt er een beetje aan wat er gebeurd is. Maar gemiddeld genomen ben ik niet super-vergevensgezind...
quote:vind ik dus ook
Op zondag 16 maart 2003 20:15 schreef Whiteshark het volgende:
ligt er dus aan wat mensen me aangedaan hebben...meestal is het snel over en gaan we door waar we geeindigd zijn...in sommige gevalklen zijn die anderen als dood voor me zie ze niet meer staan ...komplete negeren dus bevalt goed moet ik zeggen
ligt er maar net aan waar het om gaat.
Offtopic : Jij was toch weg van FOK?
als de fout makkelijk had kunnen worden voorkomen door even stil te staan voor actie te ondernemen dan ben ik minder snel geneigd te vergeven als wanneer het allemaal niet zo doorzichtig is ..
een paar dingen vergeef ik nooit. vreemdgaan in een relatie == einde relatie. resoluut. bah. dat moet ik echt niet.
en vergeten. doe ik niet. maar dat is misschien een karakterfoutje mijner zijde.
Is niet mijn stijl. Ik ben zowiezo meer bezig met het spirituele en daar past vergeving en respect beter tussen.
Rustig blijven altijd. En de ander de kans geven om zich te verantwoorden voor zijn gedrag.
quote:jij was toch weg? aansteller..
Op zondag 16 maart 2003 20:08 schreef yingyang het volgende:
Ik kan wel zeggen dat ik heeeel snel mensen vergeef voor hun gedrag. Vooral als ze hun excuses aanbieden. Ik vind het zonde van de tijd en moeite om boos te blijven.Ik merk dat zelfs hier op fok mensen niet willen vergeven. En dan vraag ik me meteen af hoe dat komt. Is dat zo moeilijk om iemand te vergeven die ff fout was
Ik vergeef dus snel. heel snel. Omdat fouten maken bij het leven hoort en dat fouten die gemaakt worden door onbelangrijke mensen erg onschuldig zijn.
quote:
Op donderdag 13 maart 2003 20:44 schreef yingyang het volgende:
Als fok kritiek krijgt dan tonen ze hun waarde aard. Dan gaan ze topics deleten, iets dat ze normaal nooit doen. Wat een zielige mensen zijn het toch.Get a life. Dit forum stelt geen ruk voor. Het is te zielig voor woorden en totaal onbelangrijk in deze maatschappij.
Feit blijft dat dit forum kinderachtig, racisitisch en weinig respect tonend is.
En laat dit in godsnaam staan als je ballen hebt. Verwijder het als je zwakte kan tonen.
quote:Ahem als iemand daar op door blijft gaan , dan is dat vaak ook met reden weet ik zelf . Je kan zeggen sorry en het daar bij laten maar de ander moet ook weten wat die fout heeft gedaan en naar jou toe ook erkennen , doet diegeen dat niet dan blijf ik mezelf kennende wel daar ophameren . Juist om aan te geven nu heb ik het je vergeven gebeurd het nog een keer dan ben ik niet zo mild .
Op zondag 16 maart 2003 20:29 schreef yingyang het volgende:
Jullie zijn dus best vergevings gezindDoet toch wel goed. Ik ken mensen die dat niet zijn. Die blijven maar doorgaan op een klein ding dat iemand gedaan heeft.
Is niet mijn stijl. Ik ben zowiezo meer bezig met het spirituele en daar past vergeving en respect beter tussen.
Rustig blijven altijd. En de ander de kans geven om zich te verantwoorden voor zijn gedrag.
quote:Jij bent iemand die geen innerlijke rust ken.....je blijft doorhameren...zelfs op een medium als internet. Get a life.
Op zondag 16 maart 2003 20:31 schreef boebiedoe het volgende:[..]
jij was toch weg? aansteller..
Je toont je ongenoegen en ontevredenheid op deze manier. Je komt ongelukkig over zo. Ik vind het triest op dat te zien van je. Dat je zo bent.
Ik heb medelijden met je. Dat je zo doet. Arme kerel. Sterkte ermee.
Ooit zul jij ooit diepe rust kennen. Wanneer dat heb je zelf in de hand. Als je zo door blijft gaan zul je het nooit kunnen ervaren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |