abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 16 maart 2003 @ 20:08:17 #1
19727 yingyang
Still alive
pi_9162651
Ik kan wel zeggen dat ik heeeel snel mensen vergeef voor hun gedrag. Vooral als ze hun excuses aanbieden. Ik vind het zonde van de tijd en moeite om boos te blijven.

Ik merk dat zelfs hier op fok mensen niet willen vergeven. En dan vraag ik me meteen af hoe dat komt. Is dat zo moeilijk om iemand te vergeven die ff fout was

Ik vergeef dus snel. heel snel. Omdat fouten maken bij het leven hoort en dat fouten die gemaakt worden door onbelangrijke mensen erg onschuldig zijn.

pi_9162686
Ja ik ook heel snel meestal, niet zoveel zin in ruzie.
Of ik moet die persoon niet mogen oid, maar komt niet zo vaak voor
  zondag 16 maart 2003 @ 20:11:36 #3
50720 Wrong
Blinded by the lights..
pi_9162715
Ik vergeef ook erg snel. Ik kan me niet lang druk blijven maken om onzinnige dingen. Zo hoorde ik laatst ook weer over een ruzie en dan denk ik waar maak je je druk om.

2 buren. Dochter en zoon van buur 1 en 2 hebben met elkaar. Andere zoon buur 2 gaat trouwen. Ouders dochter buur 1 kan niet komen ivm vakantie. Vakantie naar Nepal nota bene. Buur 2 wil buur 1 niet meer kennen en verbieden zoon met dochter buur 1 om te gaan.

Dizzy new heights..
  FOK!fossiel zondag 16 maart 2003 @ 20:12:22 #4
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_9162724
Best snel.. Maar ik word ook niet erg snel boos op mensen trouwens, dus weet 't niet echt.
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
pi_9162731
Jij bent wel redelijk vergevings gezind inderdaad, dat je blijft doorposten na
Mijn kijk op Fok, tevens laatste posting.
Playlist | Studio Brussel (NL 102.1 FM / BE 100.9 FM)
  zondag 16 maart 2003 @ 20:12:41 #6
50720 Wrong
Blinded by the lights..
pi_9162732
En als het wel serieus is. Een goed gesprek doet wonderen, waarbij ik wel let op blik in ogen en sfeer van gesprek en benadering
Dizzy new heights..
  zondag 16 maart 2003 @ 20:13:20 #7
20790 Yvonnetje
Mooi hè, alles.....
pi_9162743
Als ik in een lastige bui ben, kan ik erg vervelend zijn...
Wanneer het eigenlijk nergens over gaat, is het wel snel vergeven wat mij betreft.
Geluk is een richting, geen punt
pi_9162746
Ligt er een beetje aan wat er gebeurd is. Maar gemiddeld genomen ben ik niet super-vergevensgezind...

Hé, dus pas op met wat je zegt he

pi_9162789
ligt er dus aan wat mensen me aangedaan hebben...meestal is het snel over en gaan we door waar we geeindigd zijn...in sommige gevalklen zijn die anderen als dood voor me zie ze niet meer staan ...komplete negeren dus bevalt goed moet ik zeggen
pi_9162812
Ik vergeef redelijk snel maar vergeet niet altijd alles . En er is een tijd dat je op gegeven moment moet ophouden met vergeven als iemand tien x iets doet dan is het wel ff op bij mij en dan kan je excuses aanbieden wat je wil .
Ik was trouwens niet eens op de hoogte van het hele gebeuren , dus ben openminded
We are the weirdo's mr - The Craft
  zondag 16 maart 2003 @ 20:16:44 #11
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_9162826
quote:
Op zondag 16 maart 2003 20:13 schreef Bombie het volgende:
Ligt er een beetje aan wat er gebeurd is. Maar gemiddeld genomen ben ik niet super-vergevensgezind...
Hier hetzelfde. Als iemand me echt een rotstreek levert, dan ben ik niet zo gemakkelijk meer. Ligt ook een beetje aan de persoon zelf. Van de één kan ik meer hebben dan van de ander.
If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
pi_9162831
quote:
Op zondag 16 maart 2003 20:15 schreef Whiteshark het volgende:
ligt er dus aan wat mensen me aangedaan hebben...meestal is het snel over en gaan we door waar we geeindigd zijn...in sommige gevalklen zijn die anderen als dood voor me zie ze niet meer staan ...komplete negeren dus bevalt goed moet ik zeggen
vind ik dus ook

ligt er maar net aan waar het om gaat.

zondag 16 maart 2003 @ 20:18:52 #13
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_9162875
Oh naja ik ben nooit lang boos ofzo, maar sommige mensen die herhaaldelijk me belazeren daar ga ik gewoon niet meer mee om Probleem opgelost

Offtopic : Jij was toch weg van FOK?

Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  zondag 16 maart 2003 @ 20:23:37 #14
11682 Moonah
Jolie femme
pi_9162981
Oeh! Heikel punt .
Vroeger was ik heel zwart/wit: een foutje en je kon het bij mij nooit meer goed doen.
Tegenwoordig kan ik wat genuanceerder en vooral ook milder kijken naar mensen. Dus ook makkelijker vergeven. Maar vergeten? Niet zo snel.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  zondag 16 maart 2003 @ 20:24:03 #15
45476 ReV3rEnD
Anti-Links
pi_9162991
ik ben nooit lang boos op iemand, echt een uur na het 'ongeval' ben ik het al zogoed als vergeten en probeer ik het weer goed te maken, ook als het niet mijn schuld was (dit natuurlijk behalve in hele extreme gevallen)
filerptwietblieb
  FOK!fossiel zondag 16 maart 2003 @ 20:25:04 #16
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_9163008
Een echte kutstreek trouwens zal ik niet snel vergeven, maar nog nooit echt dat probleem gehad volgens mij...
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
pi_9163011
Ligt een beetje aan wat er te vergeven valt, maar vergeven doe ik altijd, vergeten is natuurlijk een 2e
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  zondag 16 maart 2003 @ 20:28:39 #18
17887 LazySod
Living Chaos, Living Life
pi_9163085
Mijn vergevingsgezindheid is afhankelijk van de vergissing, foute zet..

als de fout makkelijk had kunnen worden voorkomen door even stil te staan voor actie te ondernemen dan ben ik minder snel geneigd te vergeven als wanneer het allemaal niet zo doorzichtig is ..

een paar dingen vergeef ik nooit. vreemdgaan in een relatie == einde relatie. resoluut. bah. dat moet ik echt niet.

en vergeten. doe ik niet. maar dat is misschien een karakterfoutje mijner zijde.

zondag 16 maart 2003 @ 20:29:33 #19
19727 yingyang
Still alive
pi_9163106
Jullie zijn dus best vergevings gezind Doet toch wel goed. Ik ken mensen die dat niet zijn. Die blijven maar doorgaan op een klein ding dat iemand gedaan heeft.

Is niet mijn stijl. Ik ben zowiezo meer bezig met het spirituele en daar past vergeving en respect beter tussen.

Rustig blijven altijd. En de ander de kans geven om zich te verantwoorden voor zijn gedrag.

pi_9163151
quote:
Op zondag 16 maart 2003 20:08 schreef yingyang het volgende:
Ik kan wel zeggen dat ik heeeel snel mensen vergeef voor hun gedrag. Vooral als ze hun excuses aanbieden. Ik vind het zonde van de tijd en moeite om boos te blijven.

Ik merk dat zelfs hier op fok mensen niet willen vergeven. En dan vraag ik me meteen af hoe dat komt. Is dat zo moeilijk om iemand te vergeven die ff fout was

Ik vergeef dus snel. heel snel. Omdat fouten maken bij het leven hoort en dat fouten die gemaakt worden door onbelangrijke mensen erg onschuldig zijn.

jij was toch weg? aansteller..
pi_9163171
quote:
Op donderdag 13 maart 2003 20:44 schreef yingyang het volgende:
Als fok kritiek krijgt dan tonen ze hun waarde aard. Dan gaan ze topics deleten, iets dat ze normaal nooit doen. Wat een zielige mensen zijn het toch.

Get a life. Dit forum stelt geen ruk voor. Het is te zielig voor woorden en totaal onbelangrijk in deze maatschappij.

Feit blijft dat dit forum kinderachtig, racisitisch en weinig respect tonend is.

En laat dit in godsnaam staan als je ballen hebt. Verwijder het als je zwakte kan tonen.

zondag 16 maart 2003 @ 20:32:24 #22
50599 GeM
...hoog knuffelgehalte...
pi_9163181
jah ik vergeef mensen ook wel snel eigenlijk.
er is me ook nog nooit echt iets heel ergs aangedaan trouwens
I'm not the average girl from your video
pi_9163215
Ik ben geloof ik best wel vergevingsgezind. Ik kan boos zijn, maar me dan weer omdraaien en gewoon weer met diegene leuk doen. Iemand moet me wel heel erg een loer draaien wil ik echt heel lang boos zijn .
pi_9163240
quote:
Op zondag 16 maart 2003 20:29 schreef yingyang het volgende:
Jullie zijn dus best vergevings gezind Doet toch wel goed. Ik ken mensen die dat niet zijn. Die blijven maar doorgaan op een klein ding dat iemand gedaan heeft.

Is niet mijn stijl. Ik ben zowiezo meer bezig met het spirituele en daar past vergeving en respect beter tussen.

Rustig blijven altijd. En de ander de kans geven om zich te verantwoorden voor zijn gedrag.

Ahem als iemand daar op door blijft gaan , dan is dat vaak ook met reden weet ik zelf . Je kan zeggen sorry en het daar bij laten maar de ander moet ook weten wat die fout heeft gedaan en naar jou toe ook erkennen , doet diegeen dat niet dan blijf ik mezelf kennende wel daar ophameren . Juist om aan te geven nu heb ik het je vergeven gebeurd het nog een keer dan ben ik niet zo mild .
We are the weirdo's mr - The Craft
  zondag 16 maart 2003 @ 20:36:36 #25
19727 yingyang
Still alive
pi_9163278
quote:
Op zondag 16 maart 2003 20:31 schreef boebiedoe het volgende:

[..]

jij was toch weg? aansteller..

Jij bent iemand die geen innerlijke rust ken.....je blijft doorhameren...zelfs op een medium als internet. Get a life.

Je toont je ongenoegen en ontevredenheid op deze manier. Je komt ongelukkig over zo. Ik vind het triest op dat te zien van je. Dat je zo bent.

Ik heb medelijden met je. Dat je zo doet. Arme kerel. Sterkte ermee.

Ooit zul jij ooit diepe rust kennen. Wanneer dat heb je zelf in de hand. Als je zo door blijft gaan zul je het nooit kunnen ervaren.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')