Ik denk dat de mevrouw aan het woord redelijk representatief is voor alle USA-bashers op dit forum
[Dit bericht is gewijzigd door Wisp op 16-03-2003 22:37]
quote:welk woord snap je niet?
Op zondag 16 maart 2003 19:59 schreef twexx het volgende:
al betwijfel ik of het echt is
quote:Het was mijn gezichtsuitdrukking tijdens het luisteren - van verbazing dus
Op zondag 16 maart 2003 20:00 schreef Wisp het volgende:[..]
welk woord snap je niet?
quote:precies, alleen al het feit dat zij het beter denkt te weten wat er met irak moet gebeuren dan die irakees zelf.
Op zondag 16 maart 2003 20:04 schreef Kugari-Ken het volgende:
Mijn god wat is dat wijf een domme koe, heerlijk hoe de trieste houding van een idealistisch mongooltje uitelkaar valt door logica.
quote:ow ok
Op zondag 16 maart 2003 20:06 schreef twexx het volgende:[..]
Het was mijn gezichtsuitdrukking tijdens het luisteren - van verbazing dus
quote:Ik denk vrijwel zeker dat dit echt is, aangezien ik dit soort in-trieste over-idealistische figuren ken ne heb gesproken. Domme koeien die niet verder komen dan het kinderlijk "oorlog is slecht, en als wij hier elkaars handje vasthouden komt het daar allemaal wel goed, want eerlijk gezegd hebben wij geen alternatief antwoord voor een oorlog dat gegrond is in realisme"
Op zondag 16 maart 2003 20:06 schreef insaniac_2oo1 het volgende:
hijs leuk!
ze draait er gigantisch omheen, en heeft gewoon géén antwoordal betwijfel ik of het echt is
quote:Wat een domme
Op zondag 16 maart 2003 19:56 schreef Wisp het volgende:
Ik weet niet of deze al eerder is geweest, zoja gooi hem maar op slot.
Deze MP3 kwam ik tegen op retecool.com en daarin wordt een vredesactiviste gevraagd door een irakees hoe het laten zitten van Saddam's regime zal bijdragen tot vrede in het gebied.Ik denk dat de mevrouw aan het woord redelijk representatief is voor alle USA-bashers op dit forum
quote:ok maar ik heb nog nooit een rechtstreeks antwoord gehad op het forum als ik dezelfde vraag stel, alleen als mensen op het forum eromheen draaien valt het minder op als bij dit gesprek
Op zondag 16 maart 2003 20:14 schreef DimeBag het volgende:
Wat een domme. Maar niet representatief.
quote:true
Op zondag 16 maart 2003 20:15 schreef Wisp het volgende:[..]
ok maar ik heb nog nooit een rechtstreeks antwoord gehad op het forum als ik dezelfde vraag stel, alleen als mensen op het forum eromheen draaien valt het minder op als bij dit gesprek
quote:De mensen die bij de landmacht e.d zitten komen zelden op dit soort fora
Op zondag 16 maart 2003 20:16 schreef F-ron het volgende:
Gaan jullie straks mee vechten in de oorlog?
quote:O, dat idee kreeg ik wel... Al die strijdlustige woorden... Een kunst, hoor, vanaf de zijlijn gillen om oorlog.
Op zondag 16 maart 2003 20:19 schreef Wisp het volgende:[..]
De mensen die bij de landmacht e.d zitten komen zelden op dit soort fora
quote:ja net zo'n kunst als gillen om geen oorlog
Op zondag 16 maart 2003 20:24 schreef F-ron het volgende:
O, dat idee kreeg ik wel... Al die strijdlustige woorden... Een kunst, hoor, vanaf de zijlijn gillen om oorlog.
quote:Klopt
Op zondag 16 maart 2003 20:25 schreef Wisp het volgende:[..]
ja net zo'n kunst als gillen om geen oorlog
[Dit bericht is gewijzigd door Toffe_Ellende op 16-03-2003 20:39]
quote:*hihihi*
Op zondag 16 maart 2003 20:31 schreef ghettoman het volgende:
Answer the question little girl.
*stilte*
"you know... war is bad and i think that eeh..."
Het enige wat ze had moeten zeggen was: "It isn't going to promote peace but we must try to find a different, less violent solution." Dan was ze gewoon klaar geweest. Ze maakt het zichzelf onmogelijk. Heel erg dom.
quote:precies, dat zeggen ze ook zo vaak, maar als je vraagt wat dat dan concreet inhoud zijn ze alsnog uitgeluld
Op zondag 16 maart 2003 20:42 schreef Disorder het volgende:
It isn't going to promote peace but we must try to find a different, less violent solution." Dan was ze gewoon klaar geweest. Ze maakt het zichzelf onmogelijk. Heel erg dom.
quote:dat is niet helemaal waar. Als het journaal het misschien niet genoeg heeft gedaan dan wel NOVA of Netwerk. Maar uiteraard is het wel te weinig.
Op zondag 16 maart 2003 20:41 schreef toxi het volgende:
Het valt me op, nu er bijna voor 100% vast staat dat er een oorlog komt dat de NOS nu pas aandacht besteed in het 8 uur journaal aan de slachtoffers van Irak (vooral Koerden) en ook bij vermeld dat er meer dan 100.000 mensen zijn gedood door de gifgas aanvallen van Saddam.
quote:inderdaad fortuyn lulde andere er vaak op een soortgelijke manier uit, dat was altijd wel leuk om te zien
Op zondag 16 maart 2003 20:52 schreef Zanderover het volgende:
Doet me denken aan de uitspraken van Pim Fortuyn
quote:
Op zondag 16 maart 2003 21:54 schreef Strolie75 het volgende:
Wat een domme muts.
idd little girl
quote:Echt onzin, dat was jaren geleden al op het journaal te zien
Op zondag 16 maart 2003 20:41 schreef toxi het volgende:
Het valt me op, nu er bijna voor 100% vast staat dat er een oorlog komt dat de NOS nu pas aandacht besteed in het 8 uur journaal aan de slachtoffers van Irak (vooral Koerden) en ook bij vermeld dat er meer dan 100.000 mensen zijn gedood door de gifgas aanvallen van Saddam.
quote:Deze verdraaide tegenargumenten komen altijd van
Op zondag 16 maart 2003 20:55 schreef Wisp het volgende:[..]
inderdaad fortuyn lulde andere er vaak op een soortgelijke manier uit, dat was altijd wel leuk om te zien
quote:idd, en nu zijn ze allemaal vertokken, de graaf, rosenmuller, melkert
Op zondag 16 maart 2003 23:02 schreef Zanderover het volgende:
Deze verdraaide tegenargumenten komen altijd van![]()
Die komt ook iedere keer weer met dezelfde domme zinnetjes aanzetten, en als die dan klem geluld is ben je een ...... Troll ofzo
maargoed, het is ook gewoon zo dat er geen alternatief is voor oorlog, dus er valt weinigs zinnigs te zeggen.
en dan claimen ze het ook nog beter te weten dan zo'n irakees die notabene zelf is gevlucht voor sadam
quote:Fortuyn ook
Op zondag 16 maart 2003 23:45 schreef Wisp het volgende:[..]
idd, en nu zijn ze allemaal vertokken, de graaf, rosenmuller, melkert
quote:Een paar kogels door Wouter Bos zijn kop schieten en een politiek leider is vermoord. Dan moet pvda het met Jeltje van Nieuwenhoven doen, daar is niet langs te kijken
Op maandag 17 maart 2003 12:10 schreef Zanderover het volgende:[..]
Fortuyn ook
quote:ze kreeg alle tijd, pas toen ze onzin begon te praten werd ze onderbroken
Op maandag 17 maart 2003 11:33 schreef Fear-factoR het volgende:
Ik vraag me af hoe jullie het zouden doen in een conversatie waarin je continu gekleineerd en onderbroken word, het lijkt me dat je geen zinnig woord uit je mond krijgt.
Het is zonde dat we het hele gesprek niet kunnen horen, ik vraag me af hoe het voorgaande gedeelte was.
Dit heeft veel weg van pure media manipulatie; je neemt een gewillig stagtoffer, overpowered hem/haar zonder dat hij/zij een complete zin kan formuleren... zo krijg je je eigen standpunt wel aan de man ja.
quote:Fear-factoR heeft nogmaals geluisterd (met pijn in z'n buik),
Op maandag 17 maart 2003 19:31 schreef Wisp het volgende:
[..]
ze kreeg alle tijd, pas toen ze onzin begon te praten werd ze onderbroken
Ik vraag me bovendien af als Amerika zo begaan is met het lot van de Irakezen, waarom ze het niet 12 jaar geleden al afgemaakt hebben...
Terwijl er in die tussen tijd nog eens 2 miljoen Irakezen omgekomen zijn.
quote:ze ging niet op de vraag in, als ze dat wel deed had ze alle tijd
Op maandag 17 maart 2003 21:20 schreef Fear-factoR het volgende:
Fear-factoR heeft nogmaals geluisterd (met pijn in z'n buik),
en komt tot de conclusie dat de dame in kwestie niet een maal één zin af kan maken, ze word al na 4 seconden onderbroken (door die meneer & dj).
Daarentegen is de man in kwestie op een gegevenmoment 1 minuut onafgebroken te horen (terwijl de dj ademloos mee luisterd).
Nogmaals jammer dat we het hele gesprek niet kunnen horen, of heb je meer van dit gesprek op je pc staan?
quote:en
.... you're coming off like my nine year old niece
quote:mooier kan ik het zelf niet zeggen.
..you're simply not ready for the adult world
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |