Ook ik heb er een (foto's zal ik jullie besparen). Ik draag dan mn rooie joggingbroek of roze pyamabroek. Met de meest slobberige grote trui die ik maar kan vinden. Vloekende kleuren zijn onvermijdelijk.
Vaak gaat deze outfit bij mij ook gepaard met bril en schraal hoofd Love it!
quote:Mijne?
Op zondag 16 maart 2003 19:20 schreef karoltje het volgende:Iedereen heeft er wel een; De Schraaloutfit. De outfit die je aantrekt op brakke zondagen, na een vermoeiende lange werkdag of een dagje thuis zieken.
Hoe charmant
quote:Jij bent geen mod meer
Op zondag 16 maart 2003 19:21 schreef Swetsenegger het volgende:
Tis weer tijd voor: ....het huispak!!!dubbel
quote:Met *niks* eronder?
Op zondag 16 maart 2003 19:27 schreef vosss het volgende:
Duster
[Dit bericht is gewijzigd door Demon-X op 16-03-2003 19:32]
quote:
Op zondag 16 maart 2003 19:29 schreef karoltje het volgende:[..]
Jij bent geen mod meer
[..]Met *niks* eronder?
[Dit bericht is gewijzigd door vosss op 16-03-2003 19:35]
Als het heel erg koud is, trek ik nog een grote, grijze soort joggingbroek met wijde pijpen erbij aan. Haar in een frutsel-knot op je hoofd en gaan met die banaan.
Oh, en altijd blote voeten. Ook in de winter. .
quote:Me 2
Op zondag 16 maart 2003 19:32 schreef MUUS het volgende:Oh, en altijd blote voeten. Ook in de winter.
.
quote:Dat zei ik ook al
Op zondag 16 maart 2003 19:35 schreef MUUS het volgende:
In je blote nixie en alleen een ochtendjas aan roeleert ook trouwens.
quote:Niet als je een hele korte ochtendjas hebt
En de buren nogal spiekerig zijn
quote:*zich aansluit bij vorige spreker*
quote:Ik heb een hele korte ochtendjas. Zo'n kimono-achtig modelletje. Ik buk gewoon nog steeds als ik moet bukken, hoor.
Op zondag 16 maart 2003 19:36 schreef karoltje het volgende:[..]
Niet als je een hele korte ochtendjas hebt
En de buren nogal spiekerig zijn
quote:
Op zondag 16 maart 2003 19:39 schreef MUUS het volgende:[..]
Ik heb een hele korte ochtendjas. Zo'n kimono-achtig modelletje. Ik buk gewoon nog steeds als ik moet bukken, hoor.
.
Gelegenheden zijn idd dagen waarop je toch niks van plan bent, maar ook als ik moet veel leren of een verslag ineenflantsen.
Ik heb gehoord dat een aantal van de beste programmeurs ook gewoon in van een soort poncho's/jurk achtige dingen uit een lap stof zitten te werken. Omdat ze alles anders te restrictief vinden als je je volledig op iets moet concentreren.
quote:Post toch maar even een plaatje, want Ik geil op Karoltje
Op zondag 16 maart 2003 19:20 schreef karoltje het volgende:
(foto's zal ik jullie besparen).
de (oude) joggingsbroek van mijn broertje met een oude sweater met capuchon
Ik loop trouwens wel vaker rond in de kleren van het mannelijk geslacht. Ik vind het geweldig om de (veel te grote) sweater van mijn vriend aan te trekken ('k heb nu geen vriend, dus nu is mijn broertje de klos)
En natuurlijk mijn ochtendjas. Lichtgroen, badstof, gemaakt door mijn moeder (hobby). Ondertussen al 5 jaar oud en aan de scheuren te zien (de oudste is 4 jaar oud) heeft mijn moeder 3 kilometer draad nodig om hem te repareren.
En natuurlijk de ongeschoren look, aangezien ik me zaterdag ook al niet scheer als ik 's avonds moet werken en niet dagelijks scheer staat die er al sinds woensdag of donderdag.
Ik kan hier ook nog net de deur mee open doen als er iemand aan belt (ooit kwam er iemand met de collectebus langs en stond ik daar in mijn rode pyama met Minnie Mouse erop, vond ik niet zo leuk.).
Ik laat m'n bezoek 'graag' schrikken. Daarom komen ze ook niet.
Wel voor schut als er bezoek is, maar ja, op zulke dagen laat ik mijzelf altijd excuseren
toevallig heb ik dat nu ook aan, incl.
quote:errr.. nee hoor, ik niet.
Op zondag 16 maart 2003 19:20 schreef karoltje het volgende:
Iedereen heeft er wel een; De Schraaloutfit. De outfit die je aantrekt op brakke zondagen, na een vermoeiende lange werkdag
quote:Ik sluit me hier bij aan, geen schraal-outfit te vinden in mijn kast. Mijn "normale" kleren zijn goed genoeg om ook gewoon in huis gedragen te worden.
Op maandag 17 maart 2003 23:59 schreef Aaargh! het volgende:[..]
errr.. nee hoor, ik niet.
quote:Sick!
Op maandag 17 maart 2003 23:59 schreef Aaargh! het volgende:[..]
errr.. nee hoor, ik niet.
O, en (uiteraard) niet m'n lenzen in, maar een hele ouwe, veel te zwakke bril...
quote:Err.. hoezo sick
Op dinsdag 18 maart 2003 15:44 schreef karoltje het volgende:[..]
Sick!
Záááálig.
Alleen kijkt m'n huisgenootje dan altijd een beetje raar naar me
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |