abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 16 maart 2003 @ 17:46:51 #1
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_9159964
Ik zie wel eens dat mensen een relatie hebben en dat weer uitmaken... Nou dan hebben ze dus een -ex. wat denk je daarvan en wat voor problemen levert dat op? Ik kan me voorstellen dat het hebben van een ex lastig is, omdat andere meisjes/jongens daar om gaan vragen en je wellicht daarom afkeuren.

Het probleem is dat je van een ex nooit meer afkomt. Denk jij hierover na voor je een relatie begint? Stel ik heb haar of hem als ex, wat voor problemen gaat dat opleveren...,of hoe zou mijn huidige relatie zijn als ex...

(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_9160057
Aan het begin van een relatie wil ik er niet eens aan denken dat het ook ooit weer uit zou kunnen gaan... Meestal heb je dan nog het idee dat het voor altijd is enzo, dus dan hou je geen rekening met hoe hij of zij als ex zou zijn...
En al hou je er rekening mee, aan het begin van een relatie heb je meestal zo'n goed voorbeeld van iemand dat je je gewoon niet kunt voorstellen dat hij/zij ooit een lastige ex zou kunnen worden...
Are you pondering what I'm pondering?
pi_9160074
Ooh, daarom heb je geen vriendin.. je wilt gewoon geen ex
Big dick.
  zondag 16 maart 2003 @ 17:52:41 #4
11066 punksquad
-------------
pi_9160081
nooit over nagedacht ... wel veel problemen
Listen to people... they can be right, Don't obay people... they can be wrong, www.50percentoff.nl
pi_9160097
blijf vrijgezel, ga naar de hoeren en je hebt nooit problemen.
  zondag 16 maart 2003 @ 17:54:57 #6
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_9160114
Als je daar over gaat nadenken, kun je volgens mij beter voor altijd vrijgezel blijven. Het is slechts aan een enkeling voorbehouden om in één keer 'de ware' te ontmoeten.
Ik denk er zelf in ieder geval niet meer teveel over na. Enige wat ik mis zijn de katten (die zijn bij haar geleven, omdat ze daar veel meer ruimte hebben), maar m'n ex mis ik echt niet.
If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
  zondag 16 maart 2003 @ 18:08:19 #7
36884 Hells_Angel
Ik ben Gruis, geen bikermuis!
pi_9160321
daar moet je echt niet overna gaan denken want als je een relatie begint, begin je die met goeie hoop en om dan al over negatieve dingen na te gaan denken lijkt me niet goed...
en aan ex-en en hun verhalen moet je schijt leren hebben
Een engel uit de hel, klinkt als iets moois uit beide werelden.
Lost in the 4400
Know thyself
pi_9160351
quote:
Op zondag 16 maart 2003 17:46 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik zie wel eens dat mensen een relatie hebben en dat weer uitmaken... Nou dan hebben ze dus een -ex. wat denk je daarvan en wat voor problemen levert dat op? Ik kan me voorstellen dat het hebben van een ex lastig is, omdat andere meisjes/jongens daar om gaan vragen en je wellicht daarom afkeuren.

Het probleem is dat je van een ex nooit meer afkomt. Denk jij hierover na voor je een relatie begint? Stel ik heb haar of hem als ex, wat voor problemen gaat dat opleveren...,of hoe zou mijn huidige relatie zijn als ex...

Een ex is een ex. Als het geen ex was dan had je het nog wel met hem/haar. Een ex laat je met rust en hij/zij jou ook. Tenzij anders afgesproken Dus ik zie niet in wat er zo lastig is aan een ex.
  zondag 16 maart 2003 @ 18:27:07 #9
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_9160593
quote:
Op zondag 16 maart 2003 18:10 schreef Rano het volgende:

[..]

Een ex is een ex. Als het geen ex was dan had je het nog wel met hem/haar. Een ex laat je met rust en hij/zij jou ook. Tenzij anders afgesproken Dus ik zie niet in wat er zo lastig is aan een ex.

Ik moet er niet aan denken een echte ex te hebben..... dus één waar je iets mee hebt gehad en je geheimen mee hebt gedeeld... Ik ken een vrouw en die maakt haar ex vriendjes altijd helemaal zwart en belachelijk tegen iedereen die het maar wil horen... erg leuk lijkt me dat...
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  zondag 16 maart 2003 @ 18:28:25 #10
39741 dJ-Zcore
Groenvoorziening.
pi_9160613
Ligt eraan hoe je uit elkaar gaat.
Een ex hebben kan ook leuk zijn.
Of je hoort er gewoon geen fuck meer van
Wie zijn eigen tuintje wiedt, ziet 't onkruid van een ander niet.
  zondag 16 maart 2003 @ 18:31:51 #11
36959 Furby
Geile neuk Harrie
pi_9160659
quote:

Het probleem is dat je van een ex nooit meer afkomt.

Ophoeren met je onzin. Ze is een ex en DUS ben je ervanaf.
Op zaterdag 22 april 2006 21:20 schreef Zweefvliegje het volgende:
Bij een stoplicht mag je gewoon achter elkaar staan, zonder 2 seconden afstand! :(
  zondag 16 maart 2003 @ 18:46:53 #12
50209 KULU
nee okee...
pi_9160906
ik heb geen probleem met ex-en, mn vriendin stelt weleens vragen maar respecteerd mn verleden.
wat gebeurt is is gebeurt en daar valt nix meer aan te doen.
en verder als iemand me op mn ex-en zou afkeuren dan zou diegene tog duidelijk de !@#!$ kunne genieten.
ku.KULU.ku
  zondag 16 maart 2003 @ 18:52:26 #13
19105 Noayla_
Love me tender
pi_9161024
Ik zou me eerlijk gezegd erg bezorgd maken als het onderwerp van mijn verliefdheid géén ex(en) zou hebben.

Dat zou n.l o.a inhouden nul sexuele ervaring en ik zou me afvragen wat er mis zou zijn met die vent dat hij nog nooit een relatie heeft gehad.

Enneh..Bloudhound; wat stel jij jezelf ontzettend rare vragen...
Wat mij betreft ben je rijp voor langdurige psychotherapie.

For every graveyard in the moonlight, there's a junkyard in the sun...
  zondag 16 maart 2003 @ 19:15:46 #14
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_9161536
quote:
Op zondag 16 maart 2003 18:52 schreef Noayla_ het volgende:
Ik zou me eerlijk gezegd erg bezorgd maken als het onderwerp van mijn verliefdheid géén ex(en) zou hebben.

Dat zou n.l o.a inhouden nul sexuele ervaring en ik zou me afvragen wat er mis zou zijn met die vent dat hij nog nooit een relatie heeft gehad.

Enneh..Bloudhound; wat stel jij jezelf ontzettend rare vragen...
Wat mij betreft ben je rijp voor langdurige psychotherapie.

Je kan ook sex hebben zonder een relatie te hebben hoor!

Maarja, die vent kan toch nog nooit de ware zijn tegengekomen, daar hoeft echt niks mis mee te zijn. Beetje rare en onaardige opmerking van je. En zo'n rare vraag vind ik het ook niet, ik zou me daar wel degelijk over buigen en het in overweging nemen, mocht ik ooit moeten besluiten een echte relatie aan te gaan.

(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_9161992
Ik heb met een aantal exen nog leuk contact. Het kan dus ook een verrijking zijn.
  zondag 16 maart 2003 @ 19:38:34 #16
20790 Yvonnetje
Mooi hè, alles.....
pi_9162051
Lijkt me niet de basis voor een relatie; eraan denken hoe hij/zij zich als ex zou gaan gedragen...
Natuurlijk gedraagt je ex zich anders tegenover jou dan eerst; jullie relatie is immers veranderd... Je weet nooit van tevoren hoe lullig iemand achteraf kan gaan doen, maar dat lijkt me niet echt leuk om over na te denken. Denk dat je dan (onbewust) er toch al vanuit gaat dat het eens je ex zal worden...
Geluk is een richting, geen punt
pi_9162403
Ik hou er trouwens in zoverre rekening mee dat ik geen relatie begin (of de relatie afkap) als blijkt dat het meisje te aanhankelijk dreigt te worden.
  zondag 16 maart 2003 @ 20:00:58 #18
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_9162508
quote:
Op zondag 16 maart 2003 19:55 schreef Aernout het volgende:
Ik hou er trouwens in zoverre rekening mee dat ik geen relatie begin (of de relatie afkap) als blijkt dat het meisje te aanhankelijk dreigt te worden.
Jij geeft geen geld? Hoe moet ze dan leven? Een echte vent zorgt toch voor zijn vrouw... maargoed da's offtopic, het gaat over exen en wat eervan te denken en of je ook een relatie niet aan zou gaan, omdat je denkt dat de betreffende meid wel eens een hele berorde ex zou kunnen zijn...
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  zondag 16 maart 2003 @ 20:01:45 #19
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_9162529
quote:
Op zondag 16 maart 2003 19:38 schreef Yvonnetje het volgende:
Lijkt me niet de basis voor een relatie; eraan denken hoe hij/zij zich als ex zou gaan gedragen...
Natuurlijk gedraagt je ex zich anders tegenover jou dan eerst; jullie relatie is immers veranderd... Je weet nooit van tevoren hoe lullig iemand achteraf kan gaan doen, maar dat lijkt me niet echt leuk om over na te denken. Denk dat je dan (onbewust) er toch al vanuit gaat dat het eens je ex zal worden...
Je hebt meisjes, die wel een relaxte ex zouden zijn, maar ook mesijes die je gaan terroriseren, dat bedoel ik. Zo ken ik een ex -jongen in dit geval- die zijn ex expres ging opgeven voor allerlei bladen en lid maken van verenigingen en dingen kopen, door handtekeningen te vervalsen etcetera.... dat was voor dat meisje een knap lastige ex, jaren heeft ze er last van gehad. Als ze dat vantevoren had geweten had ze vast geen relatie met hem begonnen.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  zondag 16 maart 2003 @ 20:05:17 #20
16456 Kwark
Great Jorb!
pi_9162600
En weer een geniaal topic van BHFH

hee, jij lijkt me wel een geschikte ex! Neuken?

Bassist, drummer & percussionist gezocht voor akoestische band! Zie topic [url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/477979]Muzikanten gezocht![/url] of mail naar lightningbugs@rock.com!
pi_9162691
quote:
Op zondag 16 maart 2003 20:00 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Jij geeft geen geld? Hoe moet ze dan leven?

Met "aanhankelijk" bedoel ik natuurlijk emotioneel aanhankelijk/ afhankelijk.

Geld geven.... dat idee zou nieteens bij me opkomen. Dat wijf zoekt maar een baan, net als ik.

zondag 16 maart 2003 @ 20:12:50 #22
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_9162735
Trouwens, hoezo kom je er nooit meer vanaf eigenlijk?
  zondag 16 maart 2003 @ 20:14:40 #23
20790 Yvonnetje
Mooi hè, alles.....
pi_9162780
"Vrouwen werken alleen voor de lol" lijkt me een echt typische uitspraak voor BFHF
Geluk is een richting, geen punt
pi_9164538
Ik denk hoogstens 'wil ik dat díng dat zijn moeder is wel als schoonmoeder??' en dan is het natuurlijk al te laat
I say we line em all up and gun em all down, and we all celebrate when they hit the ground ~Transplants, We trust in you
  zondag 16 maart 2003 @ 21:51:40 #25
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_9165403
quote:
Op zondag 16 maart 2003 20:14 schreef Yvonnetje het volgende:
"Vrouwen werken alleen voor de lol" lijkt me een echt typische uitspraak voor BFHF
wie is dat?

Jij misschien wel, maar velen stoppen accuut als ze een vriend hebben. Of anders wel als ze zwanger zijn net na ze een vriend hebben.

(__/)
(='.'=)
(")_(")
  zondag 16 maart 2003 @ 22:17:05 #26
5089 thurminator
loves Troela!!!
pi_9166211
quote:
Op zondag 16 maart 2003 18:10 schreef Rano het volgende:

[..]

Dus ik zie niet in wat er zo lastig is aan een ex.

Nee snap ook niet wat nou het probleem van een ex is (tenzij hij/zij een gestoorde stalker is...). Een ex is iemand waar je een (misschien niet zo) fijne tijd mee hebt gehad, je bent uit elkaar gegaan, mogelijk zie je elkaar niet meer en het enige wat je er aan over houd is een goed onderwerp met je vrienden in de kroeg.
pi_9166673
quote:
Op zondag 16 maart 2003 22:17 schreef thurminator het volgende:

[..]

Nee snap ook niet wat nou het probleem van een ex is (tenzij hij/zij een gestoorde stalker is...). Een ex is iemand waar je een (misschien niet zo) fijne tijd mee hebt gehad, je bent uit elkaar gegaan, mogelijk zie je elkaar niet meer en het enige wat je er aan over houd is een goed onderwerp met je vrienden in de kroeg.

Je kan toch ook bevriend blijven met die ex?

zondag 16 maart 2003 @ 23:16:42 #28
35767 supersaai
Supersaaaaaaai ;)
pi_9167819
nadenken over hoe je vriendin zal zijn als ex... reaktie op topicstarter..

tssss.... tis te stom voor woorden...
Dus jij houd er bij het begin van een relatie al rekening meej...
dat het uit gaat en ze jouw ex wordt....
denk dat je dan wel veel exen zal hebben....
/reaktie op topicstarter...

Last hebben van je ex kan natuurlijk wel...

over is over.... geldt natuurlijk niet altijd !!
vooral niet wanneer je op een goede vriendschappelijke manier uit elkaar gegaan bent.... (kan je last van hebben als een van de twee toch blijft hopen dat het weer goed komt )
maar ook als je met ruzie uit elkaar gaat kan het zijn dat je nog jaren last van elkaar hebt....

Vrouwen, het mooiste wat god heeft uitgevonden ;) maar juist zij zijn het die je zo een pijn kunnen doen ! :(
  maandag 17 maart 2003 @ 10:11:21 #29
5089 thurminator
loves Troela!!!
pi_9173120
quote:
Op zondag 16 maart 2003 22:32 schreef Rano het volgende:
Je kan toch ook bevriend blijven met die ex?
quote:
Op zondag 16 maart 2003 22:17 schreef thurminator het volgende:

[..]

(...)mogelijk zie je elkaar niet meer en het enige wat je er aan over houd is een goed onderwerp met je vrienden in de kroeg.

pi_9173443
ik heb voor deze 2 lange relaties gehad de ene begon op mijn 15e en heb ik bijna 2 jaar gehad .
nu zie ik HEM nog wel eens op straat ofzo( hij was mijn 1e grote liefde best wel een big-deal vindt ik)
hij is nu pas getrouwd en leid zo heel burgelijk leven.gaan nooit uit of wat leuks doen springen nooit uit de band.
naar de supermarkt is al een spannend uitje.
het zal me nix verbazen als ze ook labrador hebben.

mijn 2e ex daar heb ik wat langer mij gehad meer als 3 jaar.
sinds kort hebben we weer contact.
ik wilde nadat het uit was wel vrienden blijven maar dat was voor hem te moeilijk.
ik denkdat ie nu wel es over me heen is en ofen toe zien we elkaar als vrienden gewoon gezellig
de wereld draait niet om mij.... ik draai om de wereld heen...
pi_9173909
Daar denk je alleen over na als je nog nooit een vriendin hebt gehad, denk ik zo.

Ik heb best wel een paar exen, maar om daar constant bij stil te blijven staan is een beetje overdreven. Het is niets voor niets een ex.

Mijn langste relatie (3 jaar en wat maanden) heeft mijn voornaamste ex geleverd en aan haar denk ik zelden, dus laat staan dat ik de noodzaak voel om met die anderen bezig te zijn.

Life goes on I guess...

*hoopt dat zijn lieverd geen ex wordt*

maandag 17 maart 2003 @ 10:56:12 #32
5089 thurminator
loves Troela!!!
pi_9173980
quote:
Op maandag 17 maart 2003 10:52 schreef Tranceptor het volgende:
*hoopt dat zijn lieverd geen ex wordt*
Ik denk dat wat jij nou zegt juist hetgene is waar de meeste mensen aan denken voor ze een relatie beginnen, ze hopen dat de relatie juist niet overgaat...
pi_9174010
quote:
Op maandag 17 maart 2003 10:56 schreef thurminator het volgende:

[..]

Ik denk dat wat jij nou zegt juist hetgene is waar de meeste mensen aan denken voor ze een relatie beginnen, ze hopen dat de relatie juist niet overgaat...

Lijkt me ook wel de meest gezonde manier om een relatie in te gaan met iemand.
pi_9174151
Ik ben, tijdens een avond uitgaan, wel eens geil en dan zit ik weleens de afweging te maken om, zeg maar geen topper, te pakken voor die avond. Ook al is dat geen relatie, ik zou haar niet als ex willen, daarddor laat ik het ook vaak lopen.
[ Bericht 99% gewijzigd door Tjabbo op 1-1-2005 0:01 ]
  maandag 17 maart 2003 @ 11:11:09 #35
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_9174314
Ligt er maar aan hoe het uitging, hoe je met je ex-en omgaat.
  maandag 17 maart 2003 @ 11:11:33 #36
5089 thurminator
loves Troela!!!
pi_9174324
quote:
Op maandag 17 maart 2003 10:57 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Lijkt me ook wel de meest gezonde manier om een relatie in te gaan met iemand.

pi_9174375
quote:
Op zondag 16 maart 2003 17:46 schreef BloodhoundFromHell het volgende:Het probleem is dat je van een ex nooit meer afkomt. Denk jij hierover na voor je een relatie begint?
Nu wel ja. Wel geleerd!
Jusqu'ici tout va bien...
pi_9193907
Hmm 1 ex woont nu in Zweden en een andere zit in het leger, hoezo kom je van exen niet af
I say we let the whole thing blow, come back later, then rob everybody.
  maandag 17 maart 2003 @ 23:48:50 #39
50720 Wrong
Blinded by the lights..
pi_9193956
quote:
Op maandag 17 maart 2003 10:56 schreef thurminator het volgende:
ze hopen dat de relatie juist niet overgaat...
en dat is eng
Dizzy new heights..
pi_9194685
quote:

licht eens wat meer toe, met of zonder kinderen ex? want zonder kinderen zal het mij in m'n r**t roesten eigenlijk.

klinkt hard, maar exen... heb ik dus nooit geen contact meer mee.

Hopla
  dinsdag 18 maart 2003 @ 00:29:46 #41
50878 Drumkuk
Lipsdick Fantasies
pi_9194812
Maar je hebt het met je ex gedaan... dan loop je over straat en kom je hem/haar tegen en dan weet je wel hoe hij/zij naakt is, hij/zij kan tegen vrienden zeggen dat jullie sex hebben gehad... bla bla... hij/zij heeft gewoon een kwetsbaar punt denk ik... dus ik vind wel dat je moet oppassen!

............................................

Looking at me, Laughning at me, DIRTY
pi_9201410
Mijn ex-en zijn altijd mensen geweest waar ik nooit veel omging, maar gewoon kende zegmaar. Nu heb ik totaal geen contact meer met ze, ik mis er niks aan en hun ook niet aan mij. Gewoon een als je elkaar tegenkomt that's it. Hoe mijn huidige vriend als ex zal zijn zie ik wel, dat is ook echt het allerlaatste waar ik aan denk, of me zorgen over maak. IMO begin/heb je geen relatie om te zien wanneer je het uit gaat maken en es te kijken hoe mensen er op reageren als je het uitmaakt.
;)
  dinsdag 18 maart 2003 @ 17:02:28 #43
45933 Haay1971
Leven en laten leven!
pi_9209430
Van mijn 4 ex-en (ex-vriendinnen dus) hebben de 2 waar ik het diepst een relatie mee gehad heb beiden lang na het uitgaan van de relatie weer contact met mij opgenomen (via Internet).

De eerste was een Engelse die haar vriend met mij bedroog en het contact verbrak toen ze serieus voor hem wilde gaan. Na een paar jaar kreeg ik ineens e-mail van haar waarin ze weer contact zocht. Vermoedelijk was haar huwelijk op de klippen gelopen. Daar ikzelf gelukkig getrouwd ben heb ik dat hernieuwde contact afgewezen. Mijn vrouw zou dat absoluut niet kunnen waarderen!

Die andere ex was een Singaporese waar ik een jaar lang heel intensief een relatie mee had. We hadden zelfs trouwplannen! Maar op die afstand is een relatie erg moeilijk te onderhouden, en als student (toendertijds) had ik geen middelen om haar hier te onderhouden. Dus uiteindelijk liep onze relatie op niks uit. Maar zij heeft daarna nog regelmatig opnieuw contact met mij opgenomen via ICQ om te horen hoe het met mij gaat, waarna ze het contact weer laat zinken. Die relatie met haar was zo'n 6,5 jaar geleden afgelopen, maar de laatste keer dat ze me weer via ICQ benaderde was een paar maanden geleden, en dat was denk ik mede omdat haar huidige relatie niet goed liep en ze erover zat te denken om die relatie te beeindigen.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')