abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 16 maart 2003 @ 15:38:34 #1
49194 gingerlily
liefkleinbelgje
pi_9157095
Vrijdag weer bij de psycholoog geweest, dagen op voorhand al helemaal over de zeik omdat ik nu toch echt moest vertellen dat ik over vanalles gelogen heb . In de wachtkamer begon ik bijna te hyperventileren en was ik het liefst gillend weggerend, maar dat kon niet want ik moest het van mezelf toch echt zeggen.
Toen die psych er was moest ik opeens enorm lachen en durfde ik het nog steeds niet te zeggen... Zelfs toen vroeg of ik nog wat wou zeggen zei ik gewoon nee . Blijkbaar lieg ik zelfs zo overtuigend dat hij voorstelde om vanaf nu het aantal sessies langzaam af te bouwen. Enkele maanden geleden zou ik daar nog dolblij om geweest zijn, maar nu loopt het helemaal fout, zowel op school en thuis als gewoon met mij en toch durf ik het niet te zeggen. Op school moet ik waarschijnlijk mn jaar overdoen omdat ik zo vaak afwezig ben, thuis lopen de ruzies ook steeds meer uit de hand en ik word zelf ook een beetje gek van dit alles .

Mja, ik had nog een heel verhaal, maar het zou vast nog de hele dag duren om het allemaal te typen en zo interessant vinden jullie het nou ook weer niet ofzo.

[url=http://members.lycos.nl/gingerlily/09%20Underwater%20Love.wma]Underwater love O+[/url]
pi_9157184
en je bent pas 14..?
pi_9157188
Waarom vertrouw je je psycholoog niet?

Ik denk dat je beter een andere psycholoog kunt zoeken.

zondag 16 maart 2003 @ 15:48:30 #4
49194 gingerlily
liefkleinbelgje
pi_9157287
quote:
Op zondag 16 maart 2003 15:43 schreef Tiezzz het volgende:
en je bent pas 14..?
Ja. Heeft dat er wat mee te maken?
[url=http://members.lycos.nl/gingerlily/09%20Underwater%20Love.wma]Underwater love O+[/url]
  zondag 16 maart 2003 @ 15:50:30 #5
49194 gingerlily
liefkleinbelgje
pi_9157331
quote:
Op zondag 16 maart 2003 15:43 schreef fokje het volgende:
Waarom vertrouw je je psycholoog niet?

Ik denk dat je beter een andere psycholoog kunt zoeken.

Ik ben inmiddels al bij de 4e psycholoog . Deze vertrouw ik wel, maar als ik zeg dat ik over zowat alles gelogen heb moet ik weer tig maanden therapie erbij en daar heb ik ook helemaal geen zin in.
pi_9157383
quote:
Op zondag 16 maart 2003 15:50 schreef gingerlily het volgende:

[..]

Ik ben inmiddels al bij de 4e psycholoog . Deze vertrouw ik wel, maar als ik zeg dat ik over zowat alles gelogen heb moet ik weer tig maanden therapie erbij en daar heb ik ook helemaal geen zin in.

Hoezo vertrouw je deze psycholoog wel? Waarom lieg je dan? Wil je wel eens geholpen worden?
pi_9157417
Hey,

Het lijkt me anders dat als je erover liegt e.d. over hoe het gaat en hoe je je voelt tegen je psych dat extra therapie echt geen kwaad gaat kunnen... Ook al heb je er geen zin in, het lijkt me beter toch extra sessies te krijgen dan zo blijven rondlopen want daar raak je ook geen stap verder mee...

En als je het moeilijk vindt om het je psych te vertellen, schrijf het dan op en post de brief of geef de brief af...
Kan je op het moment zelf als hij vraagt of je nog wat te melden hebt al niet meer nee zeggen, want dan weet hij het al..

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it...
  zondag 16 maart 2003 @ 16:00:25 #8
49194 gingerlily
liefkleinbelgje
pi_9157579
quote:
Op zondag 16 maart 2003 15:53 schreef fokje het volgende:

[..]

Hoezo vertrouw je deze psycholoog wel? Waarom lieg je dan? Wil je wel eens geholpen worden?

Eerst wou ik niet geholpen worden en begon ik te liegen om er zo snel mogelijk vanaf te zijn (wat dus ook werkte), maar ondertussen zijn er zoveel dingen veranderd dat ik wel geholpen wil worden en tegelijk niet omdat ik daardoor nog meer lessen mis en zeker het jaar moet overdoen .
  zondag 16 maart 2003 @ 16:01:26 #9
49194 gingerlily
liefkleinbelgje
pi_9157611
quote:
Op zondag 16 maart 2003 15:54 schreef rvrb_ke het volgende:
Hey,

Het lijkt me anders dat als je erover liegt e.d. over hoe het gaat en hoe je je voelt tegen je psych dat extra therapie echt geen kwaad gaat kunnen... Ook al heb je er geen zin in, het lijkt me beter toch extra sessies te krijgen dan zo blijven rondlopen want daar raak je ook geen stap verder mee...

En als je het moeilijk vindt om het je psych te vertellen, schrijf het dan op en post de brief of geef de brief af...
Kan je op het moment zelf als hij vraagt of je nog wat te melden hebt al niet meer nee zeggen, want dan weet hij het al..

Dit vind ik nou een topidee . Misschien doe ik het wel .
pi_9157744
quote:
Op zondag 16 maart 2003 16:00 schreef gingerlily het volgende:

[..]

Eerst wou ik niet geholpen worden en begon ik te liegen om er zo snel mogelijk vanaf te zijn (wat dus ook werkte), maar ondertussen zijn er zoveel dingen veranderd dat ik wel geholpen wil worden en tegelijk niet omdat ik daardoor nog meer lessen mis en zeker het jaar moet overdoen .

Ooh, nou gewoon dit uitleggen, idd desnoods per brief, de psych snapt het wel.
pi_9157867
quote:
Op zondag 16 maart 2003 16:00 schreef gingerlily het volgende:

[..]

wat is nou een jaar ? toch echt niet zo veel
  maandag 17 maart 2003 @ 15:55:04 #12
49695 NemesisDivina
The Queen of Darkness
pi_9181770
quote:
Op zondag 16 maart 2003 15:38 schreef gingerlily het volgende:
Vrijdag weer bij de psycholoog geweest, dagen op voorhand al helemaal over de zeik omdat ik nu toch echt moest vertellen dat ik over vanalles gelogen heb . In de wachtkamer begon ik bijna te hyperventileren en was ik het liefst gillend weggerend, maar dat kon niet want ik moest het van mezelf toch echt zeggen.
Toen die psych er was moest ik opeens enorm lachen en durfde ik het nog steeds niet te zeggen... Zelfs toen vroeg of ik nog wat wou zeggen zei ik gewoon nee . Blijkbaar lieg ik zelfs zo overtuigend dat hij voorstelde om vanaf nu het aantal sessies langzaam af te bouwen. Enkele maanden geleden zou ik daar nog dolblij om geweest zijn, maar nu loopt het helemaal fout, zowel op school en thuis als gewoon met mij en toch durf ik het niet te zeggen. Op school moet ik waarschijnlijk mn jaar overdoen omdat ik zo vaak afwezig ben, thuis lopen de ruzies ook steeds meer uit de hand en ik word zelf ook een beetje gek van dit alles .

Mja, ik had nog een heel verhaal, maar het zou vast nog de hele dag duren om het allemaal te typen en zo interessant vinden jullie het nou ook weer niet ofzo.

Dat ken ik...
Toen ik bij de psych zat (vorig jaar) ben ik er ook door liegen afgekomen omdat ik er toen helemaal geen zin meer in had. Maar ik had een vrouw die ik totaal niet mocht, dus ging ik ook over vanalles liegen, en ik loog dus ook zo goed dat ik weg mocht...

maar sta nu op het punt om weer in therapie te gaan..

KippKoRN I love you!
pi_9182123
quote:
Op zondag 16 maart 2003 15:48 schreef gingerlily het volgende:

[..]

Ja. Heeft dat er wat mee te maken?

Krachtige tegenopmerking.
Lambo of Rekt
  maandag 17 maart 2003 @ 16:20:03 #14
50599 GeM
...hoog knuffelgehalte...
pi_9182573
zoals al eerder gezegd lijkt het mij ook het beste idee om het per brief te vertellen. als het langer duurt, dan duurt het langer maar dan is de kans ook groter dat je er weer vrolijk weggaat en je dat probleem hebt opgelost. (ik weet niet wat er is dus sorry als ik er te makkelijk over denk )
en over je jaar school, maak je er niet druk over, dat komt wel goed. een jaar over doen is niet zo veel, je bent pas 14 dus je hebt nog een hele tijd te gaan.

succes

I'm not the average girl from your video
pi_9183185
ik denk idd dat je het best zo'n brief kan gaan schrijven.
maar verder snap ik de rede niet waarom je bent gaan liegen als je niet meer wilt zeg je dat gewoon.
heb ik ooit ook een keer gedaan vond ie helemaal niet erg en als ik weer behoefte had om te praten kon ik altijd terug komen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')