abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9156672
Een gezellige meid in m'n klas vind ik wel leuk, en we praatten zo nu en dan wel es (ook over sex onderwerpen e.d.) maar nu wil ik wel een stapje verder, maar heb geen idee hoe dat te doen. Ben nogal onervaren zeg maar, maar ben niet verlegen. Ik wil alleen niet dat als ik vraag of ze me ook op die manier leuk vindt, ze me afwijst en ik daardoor niet meer gezellig met haar kan praten zeg maar.

En wat is een leuke plek om zoiets te vragen? onder schooltijd lijkt me niet echt geschikt, of is dat geen probleem?
(btw: ik zit in 5vwo, beetje laat idd... maar ach, je moet toch eens beginnen owja, ik ben dus man en hetero )

pi_9156696
samen hw of werkstukken maken als je op school bent en anders gewoon een keer mee uitvragen

[Dit bericht is gewijzigd door Haanibal op 16-03-2003 15:15]

onder
pi_9156723
vraag haar gewoon een keer mee uit......
eten!!!
pi_9156733
Handen in de zakken, effe slikken en dan haar vertellen hoe je je voelt.
www.seriewoordenaar.nl. Et voila...
  zondag 16 maart 2003 @ 15:16:20 #5
14843 Merkowitz
Loismustdie@yahoo.com
pi_9156765
quote:
Op zondag 16 maart 2003 15:11 schreef Drigo het volgende:
Een gezellige meid in m'n klas vind ik wel leuk, en we praatten zo nu en dan wel es (ook over sex onderwerpen e.d.) maar nu wil ik wel een stapje verder, maar heb geen idee hoe dat te doen. Ben nogal onervaren zeg maar, maar ben niet verlegen. Ik wil alleen niet dat als ik vraag of ze me ook op die manier leuk vindt, ze me afwijst en ik daardoor niet meer gezellig met haar kan praten zeg maar.

En wat is een leuke plek om zoiets te vragen? onder schooltijd lijkt me niet echt geschikt, of is dat geen probleem?
(btw: ik zit in 5vwo, beetje laat idd... maar ach, je moet toch eens beginnen owja, ik ben dus man en hetero )

Vraag eerst eens of ze zin heeft om een keer met je uit te gaan. Uit eten , bioscoopje of iets dergelijks. Vaak kan je aan die reactie al heel veel aflezen en dan hoef je het niet eens direct te vragen.
Stewie Griffin: Jo-LENE! I have an army to raise and I must get to Managua at once! I require a window seat and an in-flight Happy Meal. BUT NO PICKLES! OH, GOD HELP YOU IF I FIND PICKLES!
pi_9157042
quote:
Op zondag 16 maart 2003 15:16 schreef Merkowitz het volgende:

[..]

Vraag eerst eens of ze zin heeft om een keer met je uit te gaan. Uit eten , bioscoopje of iets dergelijks. Vaak kan je aan die reactie al heel veel aflezen en dan hoef je het niet eens direct te vragen.

Yup, idd, goed idee. Uit eten zo snel al is wat tè lijkt me. Bioscoopje is wel leuk idee, houden meisjes van bijv. poolen ofzo? of voor wat kan ik 'r nog meer vragen om samen ff te doen?
pi_9157193
quote:
Op zondag 16 maart 2003 15:35 schreef Drigo het volgende:

[..]

Yup, idd, goed idee. Uit eten zo snel al is wat tè lijkt me. Bioscoopje is wel leuk idee, houden meisjes van bijv. poolen ofzo? of voor wat kan ik 'r nog meer vragen om samen ff te doen?

Samen aapjes kijken in de Apenheul is volgens mij wel romantisch...
Of een andere dierentuin als het lekker weer is.
Zwemmen, karten, strandwandeling.
Enneh.. voor 's avonds: als je echt origineel wilt zijn neem je d'r mee naar een bingo-avond, maar of dat een eventuele relatie in de hand werkt valt nog te bezien.
Of theater/cabaret.
Zoek uit wat d'r favoriete band is en neem 'r daarmee naartoe. Moeten wel optreden natuurlijk

Meisjes houden idd ook van poolen.

zondag 16 maart 2003 @ 15:47:36 #8
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_9157267
dit hoort meer in R&P
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zondag 16 maart 2003 @ 16:04:16 #9
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_9157689
Poolen is idd meestal ook goed, is gelijk makkelijk te combineren met een cafebezoekje voor 2. Knus, veel kletsen, en veel ongedwongener dan ergens wat eten.

Lasergames heb ikzelf ook wel eens vaker gebruikt, werkte goed. Maar dat hangt een beetje van de arena af, die hier in de buurt is een half cafe in een leuk terrasstadje.

Vampire Romance O+
  zondag 16 maart 2003 @ 17:12:57 #10
50720 Wrong
Blinded by the lights..
pi_9159314
Ik zou niet naar de bioscoop gaan, dat is zo passief. Je wil haar beter leren kennen toch? Wat is dan twee uur naast elkaar zitten (oefenen voor later ) Neem haar lekker een keer mee voor een picknick in de duinen.
Dizzy new heights..
pi_9159807
heh, zoiets heb ik ook met een supergesloten meisje dat echter wel weer subtiel laat weten me wel te mogen.

normaal ben ik niet echt heel verlegen bij vrouwen maar hier word ik wel nieuwsgierig van en ook verlegen omdat een gesloten iemand onwillekeurig de indruk wekt dat je snel iets fout doet, da's wel irritant !

zondag 16 maart 2003 @ 17:39:08 #12
39741 dJ-Zcore
Groenvoorziening.
pi_9159822
Gewoon vragen. Er is geen andere manier om er achter te komen....
Wie zijn eigen tuintje wiedt, ziet 't onkruid van een ander niet.
pi_9159973
quote:
Op zondag 16 maart 2003 15:14 schreef seriewoordenaar het volgende:
Handen in de zakken, effe slikken en dan haar vertellen hoe je je voelt.
of je moet de gok willen nemen en dr gewoon vol op de mond zoenen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')