En wat is een leuke plek om zoiets te vragen? onder schooltijd lijkt me niet echt geschikt, of is dat geen probleem?
(btw: ik zit in 5vwo, beetje laat idd... maar ach, je moet toch eens beginnen owja, ik ben dus man en hetero
)
[Dit bericht is gewijzigd door Haanibal op 16-03-2003 15:15]
quote:Vraag eerst eens of ze zin heeft om een keer met je uit te gaan. Uit eten , bioscoopje of iets dergelijks. Vaak kan je aan die reactie al heel veel aflezen en dan hoef je het niet eens direct te vragen.
Op zondag 16 maart 2003 15:11 schreef Drigo het volgende:
Een gezellige meid in m'n klas vind ik wel leuk, en we praatten zo nu en dan wel es (ook over sex onderwerpen e.d.) maar nu wil ik wel een stapje verder, maar heb geen idee hoe dat te doen. Ben nogal onervaren zeg maar, maar ben niet verlegen. Ik wil alleen niet dat als ik vraag of ze me ook op die manier leuk vindt, ze me afwijst en ik daardoor niet meer gezellig met haar kan praten zeg maar.En wat is een leuke plek om zoiets te vragen? onder schooltijd lijkt me niet echt geschikt, of is dat geen probleem?
(btw: ik zit in 5vwo, beetje laat idd... maar ach, je moet toch eens beginnenowja, ik ben dus man en hetero
)
quote:Yup, idd, goed idee. Uit eten zo snel al is wat tè lijkt me. Bioscoopje is wel leuk idee, houden meisjes van bijv. poolen ofzo? of voor wat kan ik 'r nog meer vragen om samen ff te doen?
Op zondag 16 maart 2003 15:16 schreef Merkowitz het volgende:[..]
Vraag eerst eens of ze zin heeft om een keer met je uit te gaan. Uit eten , bioscoopje of iets dergelijks. Vaak kan je aan die reactie al heel veel aflezen en dan hoef je het niet eens direct te vragen.
quote:Samen aapjes kijken in de Apenheul is volgens mij wel romantisch...
Op zondag 16 maart 2003 15:35 schreef Drigo het volgende:[..]
Yup, idd, goed idee. Uit eten zo snel al is wat tè lijkt me. Bioscoopje is wel leuk idee, houden meisjes van bijv. poolen ofzo? of voor wat kan ik 'r nog meer vragen om samen ff te doen?
Meisjes houden idd ook van poolen.
Lasergames heb ikzelf ook wel eens vaker gebruikt, werkte goed. Maar dat hangt een beetje van de arena af, die hier in de buurt is een half cafe in een leuk terrasstadje.
normaal ben ik niet echt heel verlegen bij vrouwen maar hier word ik wel nieuwsgierig van en ook verlegen omdat een gesloten iemand onwillekeurig de indruk wekt dat je snel iets fout doet, da's wel irritant !
quote:
Op zondag 16 maart 2003 15:14 schreef seriewoordenaar het volgende:
Handen in de zakken, effe slikken en dan haar vertellen hoe je je voelt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |