abonnement Unibet Coolblue
pi_9154738
Moe
  zondag 16 maart 2003 @ 13:26:00 #2
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_9154774
Nogsteeds afgrijselijk kut . En chagerijnig om 1000-en redenen. Ik voel me dood en doodop, en hongerig, boos, verdrietig en wriwiajh, gewoon kut .

En hiep hoi, ik heb een cadeau gevonden hoor .

pi_9154819
Ik voel me goed. Zit op mijn werk (lekker rustig), redelijk mooi weer buiten, het gaat lekker met mijn meissie, project op school is net af, lekker kalmpies aan dus... Ja, ik voel me goed.
  zondag 16 maart 2003 @ 13:29:35 #4
34226 Blwarb
Something 's gotta give..
pi_9154842
Ik zou willen dat ik kon zeggen dat ik me goed voelde, maar dat komt eigenlijk zelden voor. Ik voel me kut, en elke dag kutter. Doodgaan is nou ook weer zo drasties, maar het lijkt me wel een oplossing waar ik steeds vaker over na denk.
[url=http://members.home.nl/cyberia/]Cyberia[/url] | [url=http://members.home.nl/blwarb/]STFU[/url] | Let's do it to ourselves, before we do it to somebody else...
pi_9154863
ik heb t koud en baal dat t weekend weer bijna voorbij is

Verder voel ik me wel ok...

- I warned you, but did you listen to me? Oh, no, you knew it all, didn't you? Oh, it's just a harmless little bunny, isn't it? Well, it's always the same. I always tell them...... - Oh shut up!
pi_9154871
quote:
Op zondag 16 maart 2003 13:29 schreef Blwarb het volgende:
Ik zou willen dat ik kon zeggen dat ik me goed voelde, maar dat komt eigenlijk zelden voor. Ik voel me kut, en elke dag kutter. Doodgaan is nou ook weer zo drasties, maar het lijkt me wel een oplossing waar ik steeds vaker over na denk.
Ik zou als ik jou was lekker alles hier (voorlopig) vaarwel zeggen... Ga lekker backpacken in Australië!!
pi_9154885
ik voel me goed.
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
pi_9154911
quote:
Op zondag 16 maart 2003 13:31 schreef Rano het volgende:

[..]

Ik zou als ik jou was lekker alles hier (voorlopig) vaarwel zeggen... Ga lekker backpacken in Australië!!


Dat lijkt me een goed idee, ik wil wel mee. Al jaren daarover gedroomd, maar niemand wil mee en wil niet alleen.
Hmm, oh nee, w8, dat doe ik over 4 jaar wel, volgend jaar heerlijk opnieuw beginnen met studeren.

* Migwi word helemaal vrolijk bij die gedachte

pi_9154922
quote:
Op zondag 16 maart 2003 13:29 schreef Blwarb het volgende:
Ik zou willen dat ik kon zeggen dat ik me goed voelde, maar dat komt eigenlijk zelden voor. Ik voel me kut, en elke dag kutter. Doodgaan is nou ook weer zo drastisch, maar het lijkt me wel een oplossing waar ik steeds vaker over na denk.
Hmm, je wilt niet weten hoe vaak ik daarover gedacht heb... Het is dat ik het lef niet heb om de knoop door te hakken, anders had ik het misschien wel eens gedaan.

Toch kan het ook anders, dat merk ik zelf nu ik me voor het eerst in tijden weer goed voel...
Gevoelens zijn rare dingen, maar je moet ze niet van je laten winnen...
Ze kunnen ineens omslaan, ook naar de goede kant.

Are you pondering what I'm pondering?
  zondag 16 maart 2003 @ 13:35:00 #10
34226 Blwarb
Something 's gotta give..
pi_9154942
quote:
Ga lekker backpacken in Australië!!
Ik zou wel willen (liever Nieuw Zeeland en daar meteen blijven) maar de fout zit in jezelf (mezelf) en neem die dus ook altijd mee.
Ik mag mijn leven in Nederland dan wel kut vinden, maar een jaartje in tsjatikkistan ofzow en mijn leven is daar net zo kut, of nog ff kutteriger.
[url=http://members.home.nl/cyberia/]Cyberia[/url] | [url=http://members.home.nl/blwarb/]STFU[/url] | Let's do it to ourselves, before we do it to somebody else...
pi_9154968
Lui. Lekker de nieuwe cd van Ani aan het luisteren om me op te laden voor een verder erg drukke zondag.

* Litpho strekt zich nog even uit in het zonnetje *

A gentleman is a man who can play Jump on an Oberheim and chooses not to.
  zondag 16 maart 2003 @ 13:36:50 #12
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_9154976
quote:
Op zondag 16 maart 2003 13:34 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Hmm, je wilt niet weten hoe vaak ik daarover gedacht heb... Het is dat ik het lef niet heb om de knoop door te hakken, anders had ik het zeker wel eens gedaan.


Nu zou ik het niet doen hoor, maar ik heb er vaak genoeg heel serieus over nagedacht, ik durf het alleen niet.
pi_9155038
Ik voel me wel ok.
Niets.
pi_9155055
Ik voel me een beetje . Kijk nogal tegen de komende week op. Ben blij als het vrijdag is.
pi_9155135
quote:
Op zondag 16 maart 2003 13:41 schreef Tristessa het volgende:
Ik voel me een beetje . Kijk nogal tegen de komende week op. Ben blij als het vrijdag is.
Vertel... Waarom kijk je tegen de komende week op?
  zondag 16 maart 2003 @ 13:47:19 #16
34226 Blwarb
Something 's gotta give..
pi_9155158
quote:
Nu zou ik het niet doen hoor, maar ik heb er vaak genoeg heel serieus over nagedacht, ik durf het alleen niet.
Ik zou het nu ook niet doen. Waarom niet? Omdat "het" nog niet erg genoeg is. Dat klinkt stom he?
Het is veel erger geweest. 3 pogingen achter de rug, pillen, opname, therapie, etc. Toen was het pas erg.
Ondanks dat ik me nu wel 1000 keer beter voel dan toen, voel ik me nu nog steeds kut en is de gedachte (exit life) nog steeds dagelijks bij me.
Ik heb al geaccepteerd dat het iets is wat mijn hele leven bij me zal blijven. Maar bang voor de daad of de dood ben ik niet meer.
[url=http://members.home.nl/cyberia/]Cyberia[/url] | [url=http://members.home.nl/blwarb/]STFU[/url] | Let's do it to ourselves, before we do it to somebody else...
  zondag 16 maart 2003 @ 13:49:28 #17
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_9155195
vreemde mengeling tussen verliefd en kut voelen ( meisje geeft haar vriend nog 2 weken een kans en ik heb een auto gekocht die halverwege de terugreis is blijven steken. )
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_9155206
quote:
Op zondag 16 maart 2003 13:45 schreef Rano het volgende:

[..]

Vertel... Waarom kijk je tegen de komende week op?


Tentamens. Waaronder 2 mondelingen. .
pi_9155316
quote:
Op zondag 16 maart 2003 13:50 schreef Tristessa het volgende:

[..]

Tentamens. Waaronder 2 mondelingen. .


Dat is inderdaad minder. Is de stof lastig?
  zondag 16 maart 2003 @ 14:16:25 #20
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_9155676
Ik voel me fijn en enigszins vertederd door Polle die vanochtend op schooitocht is gegaan en een pak koek te pakken heeft gekregen en dus een wafel heeft opgegeten
Ik hoop alleen niet dat ze hierdoor weer blaasgruis krijgt

[Dit bericht is gewijzigd door SEMTEX op 16-03-2003 14:36]

In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_9155954
auw me schouder, ineens kan ik dus me schouder niet echt meer bewegen zonder pijn, typen lukt nog net als ik t toetsenbord op een goede afstand leg...verder ben ik vrolijk...maar ik wou gaan skaten en dat wil ook niet zo....
pi_9156565
quote:
Op zondag 16 maart 2003 13:29 schreef Blwarb het volgende:
Ik zou willen dat ik kon zeggen dat ik me goed voelde, maar dat komt eigenlijk zelden voor. Ik voel me kut, en elke dag kutter. Doodgaan is nou ook weer zo drasties, maar het lijkt me wel een oplossing waar ik steeds vaker over na denk.
dikke knuffel voor jou ! ! !
ik leef echt met je mee.
Gelukkig zijn is iets anders dan gelukkig blijven.
pi_9156601
Ik voel me geweldig.... heb alleen last van ochtendziekte
pi_9156620
quote:
Op zondag 16 maart 2003 13:34 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Hmm, je wilt niet weten hoe vaak ik daarover gedacht heb... Het is dat ik het lef niet heb om de knoop door te hakken, anders had ik het misschien wel eens gedaan.


en jij ook: knuf !
weet hoe je je voelt.

xx
Lies

Gelukkig zijn is iets anders dan gelukkig blijven.
pi_9156831
Rustig
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')