Verder voel ik me wel ok...
quote:Ik zou als ik jou was lekker alles hier (voorlopig) vaarwel zeggen... Ga lekker backpacken in Australië!!
Op zondag 16 maart 2003 13:29 schreef Blwarb het volgende:
Ik zou willen dat ik kon zeggen dat ik me goed voelde, maar dat komt eigenlijk zelden voor. Ik voel me kut, en elke dag kutter. Doodgaan is nou ook weer zo drasties, maar het lijkt me wel een oplossing waar ik steeds vaker over na denk.
quote:Dat lijkt me een goed idee, ik wil wel mee. Al jaren daarover gedroomd, maar niemand wil mee en wil niet alleen.
Op zondag 16 maart 2003 13:31 schreef Rano het volgende:[..]
Ik zou als ik jou was lekker alles hier (voorlopig) vaarwel zeggen... Ga lekker backpacken in Australië!!
* Migwi word helemaal vrolijk bij die gedachte
quote:Hmm, je wilt niet weten hoe vaak ik daarover gedacht heb... Het is dat ik het lef niet heb om de knoop door te hakken, anders had ik het misschien wel eens gedaan.
Ik zou willen dat ik kon zeggen dat ik me goed voelde, maar dat komt eigenlijk zelden voor. Ik voel me kut, en elke dag kutter. Doodgaan is nou ook weer zo drastisch, maar het lijkt me wel een oplossing waar ik steeds vaker over na denk.
Toch kan het ook anders, dat merk ik zelf nu ik me voor het eerst in tijden weer goed voel...
Gevoelens zijn rare dingen, maar je moet ze niet van je laten winnen...
Ze kunnen ineens omslaan, ook naar de goede kant.
quote:Ik zou wel willen (liever Nieuw Zeeland en daar meteen blijven) maar de fout zit in jezelf (mezelf) en neem die dus ook altijd mee.
Ga lekker backpacken in Australië!!
* Litpho strekt zich nog even uit in het zonnetje *
quote:Nu zou ik het niet doen hoor, maar ik heb er vaak genoeg heel serieus over nagedacht, ik durf het alleen niet.
Op zondag 16 maart 2003 13:34 schreef Mini_rulez het volgende:[..]
Hmm, je wilt niet weten hoe vaak ik daarover gedacht heb... Het is dat ik het lef niet heb om de knoop door te hakken, anders had ik het zeker wel eens gedaan.
quote:Vertel... Waarom kijk je tegen de komende week op?
Op zondag 16 maart 2003 13:41 schreef Tristessa het volgende:
Ik voel me een beetje. Kijk nogal tegen de komende week op. Ben blij als het vrijdag is.
quote:Ik zou het nu ook niet doen. Waarom niet? Omdat "het" nog niet erg genoeg is. Dat klinkt stom he?
Nu zou ik het niet doen hoor, maar ik heb er vaak genoeg heel serieus over nagedacht, ik durf het alleen niet.
quote:Tentamens. Waaronder 2 mondelingen.
Op zondag 16 maart 2003 13:45 schreef Rano het volgende:[..]
Vertel... Waarom kijk je tegen de komende week op?
quote:Dat is inderdaad minder. Is de stof lastig?
Op zondag 16 maart 2003 13:50 schreef Tristessa het volgende:[..]
Tentamens. Waaronder 2 mondelingen.
.
[Dit bericht is gewijzigd door SEMTEX op 16-03-2003 14:36]
quote:dikke knuffel voor jou ! ! !
Ik zou willen dat ik kon zeggen dat ik me goed voelde, maar dat komt eigenlijk zelden voor. Ik voel me kut, en elke dag kutter. Doodgaan is nou ook weer zo drasties, maar het lijkt me wel een oplossing waar ik steeds vaker over na denk.
quote:en jij ook: knuf !
Hmm, je wilt niet weten hoe vaak ik daarover gedacht heb... Het is dat ik het lef niet heb om de knoop door te hakken, anders had ik het misschien wel eens gedaan.
xx
Lies
Daarna bij de overbuurtjes in de achtertuin in het zonnetje gezeten - die zien wel dat er wat is maar vragen niets - en ik ga daar zometeen ook eten. Mezelf even laten vertroetelen
Heb het hele weekend niets gegeten omdat ik me zo rot voelde. En daar moet eens een einde aankomen. Straks gaat het fout.
En mijn goede voornemen is om de komende week iets opwekkender berichten hier te kunnen plaatsen
Verder aan iedereen die zich (zwaar) niet lekker voelt, ga de deur eens uit ipv zitten te malen achter de pc..
Ik heb het gevoel dat ik op het punt sta een barriere te doorbreken, maar ik weet niet welke. Ik weet dat ik geduld moet hebben, maar het gaat gewoon te langzaam...
quote:En?
Op zondag 16 maart 2003 16:26 schreef individu-tje het volgende:
Goed, zo even mijn nieuwe auto uitproberen.
Ontopic:
Ik voel me duf, maar wel oke.
quote:Te hoge verwachtingen gehad... You should know better
Op zondag 16 maart 2003 15:34 schreef DarkElf het volgende:
wéér teleurgesteld in mijn moeder,
quote:Tip zoek het nummer van Creed van What's this life for eens op . Ik heb zelf ook zulke periodes gehad en toen luisterde ik heel veel naar dat nummer , ze hebben dat nummer geschreven na aanleiding van de zelfmoord van een vriend en zijn toen heel erg na gaan denken over leven . Dat hebben ze verwerkt in dat nummer .
On topic vanochtend bizar moe , maar denk dat dat een nawerking is van de rare drukke week . Toen weer ff in bed gedoken , daarna gewoon lekker gedouched en op de fiets naar mijn ouders gegaan , ben nog wel lomig maar het moeie is er vanaf.
Vier jaar geleden was de laatste keer dat ik op vakantie ben geweest, en aangezien ik veel te voorduren heb gehad de laatste 4 jaar, wordt het nu weer eens tijd om er lekker tussenuit te gaan naar een warm land
quote:ja ja lekker makkelijk zeg lijkt me toch dat je weet dat je niet ineens accepteert hoe iemand is
Op zondag 16 maart 2003 17:19 schreef Moonah het volgende:[..]
Te hoge verwachtingen gehad... You should know better
.
quote:Lastig he die dooddoeners van sommige mensen
Op zondag 16 maart 2003 17:44 schreef DarkElf het volgende:[..]
ja ja lekker makkelijk zeg lijkt me toch dat je weet dat je niet ineens accepteert hoe iemand is
voor DarkElf.
Zat te malen over het feit hoe het hier thuis de laatste tijd aan toe gaat... maar is weer uit het systeem denk ik want voel me terug happy-er
quote:Vertel......
Op zondag 16 maart 2003 18:12 schreef matthijn99 het volgende:
ik zoek een smiley die het weergeeft, een combinatie van,
,
,
,
.
anyway, ik voel me (naar omstandigheden) prima!
Dat soort dingen.
quote:Je neemt afscheid van Fok?
Op zondag 16 maart 2003 20:43 schreef ArmaniMania het volgende:
Mensen het was leuk geweest hier voor zolang het duurde
[Dit bericht is gewijzigd door Loesje29 op 16-03-2003 21:21]
quote:beterschap! ik heb hetzelfde hier, aan de rechterkant een opgezette klier.. blegh.. good luck!
Op zondag 16 maart 2003 20:44 schreef BlaatschaaP het volgende:
Opzich wel goed, mijn keel begint alleen echt pijn te doen. Ik ben vreselijk bang dat ik doodziek begin te worden.
xx
Lies
quote:Wat een mooi kleurtje Moonah
Op zondag 16 maart 2003 17:17 schreef Moonah het volgende:[..]
En?
Ontopic:
Ik voel me duf, maar wel oke.
Ik heb heerlijk lui op de bank gehangen met poezebeest en hubbie
en naar Michael Jackson gekeken
quote:
Op zondag 16 maart 2003 17:35 schreef miss_bleu het volgende:
ongeloooooflijk brak.. maar ik heb wel een top nacht gehad.
Ik voel me heel fijn
quote:
Op zondag 16 maart 2003 22:16 schreef Wolkje het volgende:
Wederom heel goed![]()
Ben net terug van een vriendin, fijn gepraat..
Wat een verschil met mijn postings van een tijdje terug in
'Hoe voel je je nu?, zeg![]()
Ik voel me heel fijn
quote:Je wordt niet ziek. Dat ben je toch nooit?
Op zondag 16 maart 2003 20:44 schreef BlaatschaaP het volgende:
Opzich wel goed, mijn keel begint alleen echt pijn te doen. Ik ben vreselijk bang dat ik doodziek begin te worden.
Ontopique: lekker, ben net een weekend naar 'de bossen' geweest met een goeie vriendin
quote:En nou ben ik ook nog fijn met jou aan het praten
Op zondag 16 maart 2003 22:18 schreef racoon2002 het volgende:[..]
![]()
![]()
wat een fijn nieuws meis
Lalalaalaaa..
* Wolkje is blij
Voel me geestelijk redelijk lekker (dunno why?).
quote:Dacht het niet he......
Op zondag 16 maart 2003 20:47 schreef Loesje29 het volgende:[..]
Je neemt afscheid van Fok?
quote:Mooi... alle troubles opgelost?
Op zondag 16 maart 2003 22:34 schreef ArmaniMania het volgende:[..]
Dacht het niet he......
Ik voel me hier thuis...
quote:Kut, gemist
Op zondag 16 maart 2003 22:08 schreef DuchessX het volgende:en naar Michael Jackson gekeken
Ontopic: ik voel me vreemd en verdoofd
quote:Yep ik vond het leuk
Op zondag 16 maart 2003 22:39 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Kut, gemist
Was het wat?
Ontopic: ik voel me vreemd en verdoofd
Verder ben ik wel een beetje moe
quote:wat voor zender duch?
Op zondag 16 maart 2003 22:49 schreef DuchessX het volgende:[..]
Yep ik vond het leuk
Dalijk komt het deel over zijn gezicht
* DuchessX zit al klaar voor de tvVerder ben ik wel een beetje moe
quote:Owwww.. Dat sucks. Is zo'n mooi gevoel, zo zonde om dat te moeten missen. Maar kan me de angst wel weer voorstellen..
Op zondag 16 maart 2003 23:30 schreef Faithy het volgende:
bang om weer verliefd te worden....
---
Persoonlijk voel ik me .. Leeg.
Lekker bezig geweest met allerlei kleine dingen die nog moesten gebeuren, zometeen eens proberen of ik de slaap kan vatten
[Dit bericht is gewijzigd door Jory op 17-03-2003 07:34]
quote:En die heb ik toch maar weer niet genomen...
Op zondag 16 maart 2003 17:36 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik een beslissing moet nemen die ik niet wil nemen...
Oeh, fout posticon...
[Dit bericht is gewijzigd door Mini_rulez op 17-03-2003 07:34]
quote:ik heb er ook heel vaak over naged8.. en nu (8eraf) bennik heel blij dattik het niet gedaan heb. want nu bennik best gelukkig (ondanks een paar kleine akkefietjes, maar die heeft iedereen.. )
Hmm, je wilt niet weten hoe vaak ik daarover gedacht heb... Het is dat ik het lef niet heb om de knoop door te hakken, anders had ik het misschien wel eens gedaan.
Toch kan het ook anders, dat merk ik zelf nu ik me voor het eerst in tijden weer goed voel...
Gevoelens zijn rare dingen, maar je moet ze niet van je laten winnen...
Ze kunnen ineens omslaan, ook naar de goede kant.
quote:wat was er dan?
Op maandag 17 maart 2003 07:23 schreef Mini_rulez het volgende:[..]
En die heb ik toch maar weer niet genomen...
als je wilt kletsen, je hebt mijn msn naam enzow.. he..
en je kunt mijn tel. nr enzow ook vragen..
quote:Ach, gedoe met Ruud... Maar ik heb nu geen tijd meer, moet naar school enzo...
Op maandag 17 maart 2003 07:33 schreef Jory het volgende:[..]
wat was er dan?
als je wilt kletsen, je hebt mijn msn naam enzow.. he..
en je kunt mijn tel. nr enzow ook vragen..
in ieder geval weer een hoop te doen, huisvrouwtje spelen en like usual de schijn ophouden voor mijn kleintje.
iedereen een fijne dag, xx
Lies
ik wil teruuugggggg, wow....het is hier veel te grijs en grauw..
voor de rest, ik ben wel moe...
ijsland....mooi....
quote:Welk nummer: Unintended? Leuk om in ieder geval te horen dat het goed uitpakt
Op zondag 16 maart 2003 22:14 schreef Fogerty het volgende:
Ik zat me net af te vragen of ikhem
nog even zou bellen maar durfde niet goed en vond dat zo opdringerig, en TOEN BELDE HIJ ZELF. Dat zijn de goede dingen
En nu begint er net een schitterend nummer van Muse te spelen en moet ik bijna huilen van geluk, maar dat moet ik bij dit nummer eigenlijk altijd wel
De'tje, het spijt me om te moeten horen dat ze je alweer gekwetst heeft. Ik weet niet wat ik kan zeggen om je beter te laten voelen
DuchessX, prettig dat je zo goed in je vel zit. Maar ja, als je naar Michael Jackson kijkt dan krijg je zelf ook wel het idee dat je goed in je vel zit (letterlijk en figuurlijk )
On-topic: Ik voel me goed. Wakker en opgewekt, maar dat mag ook wel. Drukke week voor de boeg. Vanmiddag een interview afnemen dat ik nog moet voorbereiden. Donderdag een presentatie voor mijn vakgroep . Ik hoop dat de heren professoren nog wat van mijn afstudeeronderzoek goedkeuren. En vrijdag, als klap op de vuurpijl, een tentamen Vloeistofmechanica/Stromingsleer
. Oh wat vind ik dat vak leuk, zo leuk dat ik er geen afscheid van kan nemen en het nu voor de zesde keer ga doen
Maar ja, dit keer gaat het lukken, dus bij deze maar weer hard aan het werk en ik denk dat ik Fok maar even afsluit.
quote:Ik maak het ook mee, maar ben allang zo ver dat ik me er geen reet van aan trek omdat ze het dan simpel weg niet waard zijn. Je leert het automatisch, eigenlijk zou je ze dankbaar moeten zijn,omdat je sterker wordt.
Op maandag 17 maart 2003 13:26 schreef MUUS het volgende:
Ik ben sommige mensen in mijn leven spuugzat. Men wandelt mijn leven in en wil aandacht. Ik, als Moeder Gans-trut-zijnde, geef die aandacht, besteed tijd en energie aan ze en vervolgens laat men niks meer van zich horen. Men voelt zich beter en heeft de aandacht niet meer nodig. Terwijl ik hier als jan lul mezelf zorgen zit te maken. Men snapt blijkbaar niet dat ik me aan ze hecht. Neuh, gewoon mijn leven in wandelen, in mijn kop wroeten en vervolgens me negeren of een onduidelijk lulverhaaltje ophangen en dan verdwijnen.
Men gaat vrolijk verder met het leven en ik zit hier met een zwaar kutgevoel in mijn lijf. Stress-uitslag op mijn handen, een droge huid waar met geen crème tegen aan te smeren valt, slapeloze nachten en ik ben van de zenuwen al 3 weken overtijd. Ja, écht fantastisch weer!
quote:Zucht. Hoe herkenbaar. Heb afgelopen weekend me ook weer rot gevoeld en zorgen gemaakt om iemand die dat helemaal niet verdient. Die waarschijnlijk zelf gewoon loopt feest te vieren. Walgelijk, dat soort types. Ultieme vorm van misbruik maken van iemand.
Op maandag 17 maart 2003 13:26 schreef MUUS het volgende:
Ik ben sommige mensen in mijn leven spuugzat. Men wandelt mijn leven in en wil aandacht. Ik, als Moeder Gans-trut-zijnde, geef die aandacht, besteed tijd en energie aan ze en vervolgens laat men niks meer van zich horen. Men voelt zich beter en heeft de aandacht niet meer nodig. Terwijl ik hier als jan lul mezelf zorgen zit te maken. Men snapt blijkbaar niet dat ik me aan ze hecht. Neuh, gewoon mijn leven in wandelen, in mijn kop wroeten en vervolgens me negeren of een onduidelijk lulverhaaltje ophangen en dan verdwijnen.
Men gaat vrolijk verder met het leven en ik zit hier met een zwaar kutgevoel in mijn lijf.
...
Heb mezelf gisteren resoluut voorgenomen om het niet meer te laten gebeuren. Ik draai de rollen om. Mensen moeten voortaan eerst maar eens een tijdje 'bewijzen' dat ze mijn tijd, moeite, aandacht, energie en gevoelens waard zijn. Dat is tenminste mijn voornemen en alleen al door dat besloten te hebben voel ik me vandaag een stuk sterker.
Muus... voor jou!
En een dikke kus voor mijn favo Fokkert die vandaag een mooie dag heeft
quote:Maar ilsjuhh, jij ziet er toch altijd leuk uit
Op maandag 17 maart 2003 13:34 schreef Ilsjuhh het volgende:
ik ben vrolijk, ik heb t idee dat ik der leuk uitzie vandaag...en dat is altijd goed voor mijn zelfvertrouwen wat ik langzaam aan weer aant opbouwen ben...
lekker een kort dagje school gehad...en zoals gewoonlijk niets gedaan...ik vraag me toch af waarom ik eigenlijk op school zit
nu ff lekker niets doen hier thuis..enne strax nog maar ff hw maken....
quote:Ey lieverd
Op maandag 17 maart 2003 13:26 schreef MUUS het volgende:*knip*
Ik ken het verschijnsel helaas zelf ook, maar ik heb me er maar voorlopig bij neergelegd...
Het gebeurt.. punt.. niet dat ik er beter of vrolijker van word.. maar ok...
Op het moment voel ik me raar.. niet echt sjaggo of depri, maar beetje vaagjes.
Moet vanmiddag even 2 uurtjes werken, en vanaaf lekker wat aan school doen...
Nog steeds gevoelens die er niet uit willen... hoe ik het ook probeer...
quote:nou dat vind ik dus totaal niet...meestal heb ik een hekel aan mezelf, aan hoe ik eruit zie...en zeker als ik met vriendinnen in de stad loop die een mooi figuur hebben....en zij ongelovelijk veel aandacht krijgen van vooral jongens...bijna iedereen kennen omdat er veel jongens zijn die al es verliefd op ze zijn geweest...en dan sta ik der een beetje bij...en dan voel je je gewoon zo lelijk...
Op maandag 17 maart 2003 13:51 schreef EggsTC het volgende:[..]
Maar ilsjuhh, jij ziet er toch altijd leuk uit
quote:Hmm, dat kan ik wel begrijpen ja, naja, ik heb foto´s gezien van jou en vind je echt niet lelijk.. en aan figuur kun je natuurlijk zelf het 1 en ander doen
Op maandag 17 maart 2003 13:56 schreef Ilsjuhh het volgende:[..]
nou dat vind ik dus totaal niet...meestal heb ik een hekel aan mezelf, aan hoe ik eruit zie...en zeker als ik met vriendinnen in de stad loop die een mooi figuur hebben....en zij ongelovelijk veel aandacht krijgen van vooral jongens...bijna iedereen kennen omdat er veel jongens zijn die al es verliefd op ze zijn geweest...en dan sta ik der een beetje bij...en dan voel je je gewoon zo lelijk...
quote:oooohhh, volgende keer beter!!!!
Op maandag 17 maart 2003 14:09 schreef sabientje het volgende:
klote! gezakt net voor me rijbewijs! had er stiekem toch een klein beetje op gerekend, maar toch ook weer rekening mee gehouden. tja, te dicht lang fietsers gereden en een keertje verkeerd geschakeld... tja, hoppa! dus weer 180 euro...
quote:Dacht ik al
Op maandag 17 maart 2003 13:43 schreef Loesje29 het volgende:
Zucht. Hoe herkenbaar.En een dikke kus voor mijn favo Fokkert die vandaag een mooie dag heeft
quote:onze ramen moeten nog gewassen worden dus als je zin hebt...
Op maandag 17 maart 2003 12:50 schreef SEMTEX het volgende:
Voel me super! Ik ben weer afgevallen en heb geen last meer van m'n hormoonschommelingenHeb zelfs net met plezier was zitten opvouwen
Ik ben heel erg moe. Wel een goed gesprek met de bedrijfsarts gehad
Verder zie ik de toekomst steeds zonniger tegemoet. Ik leer te leven met mezelf en dat gaat me steeds beter af. Ik geniet van de kleine dingen en probeer de negatieve dingen niet (meer) mijn leven te laten beheersen. Dat gaat mij steeds beter af en daar ben ik blij om.
quote:Hé wat jammer voor je zeg!
Op maandag 17 maart 2003 14:09 schreef sabientje het volgende:
klote! gezakt net voor me rijbewijs! had er stiekem toch een klein beetje op gerekend, maar toch ook weer rekening mee gehouden. tja, te dicht lang fietsers gereden en een keertje verkeerd geschakeld... tja, hoppa! dus weer 180 euro...
quote:Hartstikke goed meis!!!!!!!!
Op maandag 17 maart 2003 15:45 schreef DuchessX het volgende:[..]
Ik ben heel erg moe.
Wel een goed gesprek met de bedrijfsarts gehad
Verder zie ik de toekomst steeds zonniger tegemoet. Ik leer te leven met mezelf en dat gaat me steeds beter af. Ik geniet van de kleine dingen en probeer de negatieve dingen niet (meer) mijn leven te laten beheersen. Dat gaat mij steeds beter af en daar ben ik blij om.
quote:
onze ramen moeten nog gewassen worden dus als je zin hebt...
Ik ben heel erg moe.
On-topic: Met mij gaat nog steeds alles goed, eigenlijk steeds beter
En nog steeds hard aan het werk, ik heb eigenlijk de hele week volgepland met werken en studeren. Alleen woensdagavond even pauze, AS Roma - Ajax, ik begin nu al zenuwachtig te worden
quote:
Op maandag 17 maart 2003 15:45 schreef DuchessX het volgende:
Ik ben heel erg moe.Wel een goed gesprek met de bedrijfsarts gehad
Ik voel me trouwens wel lekker Heb net een grote afwas gedaan
Oh, en Peregrijn: het was Citizen Erased
Vandaag rustigjes aangedaan merk door drukke week de dissociatie en mist in hoofd , dus weer ff gas terug .
Ga mezelf van de week maar weer lekker verwennen met lezen van Nevelen van Avalon , en de Tao van Poeh . 's ochtends ook weer ff borderline boek bijgepakt bij hoofdstuk dissociatie was ook wel weer ff handig .
By the way thanks to Wacko Jacko I am feeling normal again
quote:wat is dissociatie??
Op maandag 17 maart 2003 18:24 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:Vandaag rustigjes aangedaan merk door drukke week de dissociatie en mist in hoofd , dus weer ff gas terug .
quote:Nou zou ff schrijven hoe het voor mezelf voelt . Als ik te veel stress heb of te veel gedaan heb merk ik dat geestelijk door mezelf af te sluiten.
Op maandag 17 maart 2003 18:29 schreef NemesisDivina het volgende:[..]
wat is dissociatie??
*ontopic*
ut gaat wel..
me ouders lopen weer te zeiken dak moet eten maar kep geen trek..
en al helemaal niet als ik die rode kool, gekookte aardappelen en bal gehakt zie eigenlijk...
eet wel chips vanavond
quote:FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF
Als die jongen met ons komt praten hebben we nog steeds geen bewijs dat ie van jou houdt. Laat hem maar een brief schrijven naar ons ofzo, maar als hij hier onaangekondigd komt, loop ik de deur uit.
quote:kun je proberen, maar doe maar niet....meisje, zoals ik al vaker gezegt heb, geef de moedniet op!!!
Op maandag 17 maart 2003 19:01 schreef NemesisDivina het volgende:
gaat trouwnes steeds baggerder hierow..
zit te denken "kan ook gewoon stoppen met ademen"
*knuffel*
quote:meis,ik heb de laatste 2,5mnd zovaak gedacht dat me leven zinloos was...nu trouwens nog steeds...maar je moet t niet zomaar opgeven, daarvoor is het leven veel te waardevol!!
Op maandag 17 maart 2003 19:08 schreef NemesisDivina het volgende:
probeer ik wel... maar ut voelt allemaal beswel zinloos...
ontopic...mja t gaat redelijk...
quote:Whhaaa! Herkenbaar
Op maandag 17 maart 2003 17:10 schreef Fogerty het volgende:
Deze affaire is gedoemd tot mislukken. Hij schrijft namelijk: "ik wordt"
Ontopic:
Ik ben moe. Ben net op de bank in slaap gevallen .
quote:Jeetje, das echt balen ja zeg! ik weet wat je voelt, heb t ook gehad! proberen leuke dingen te blijven doen! komt allemaal goed, dat weet ik zeker!
Op maandag 17 maart 2003 16:04 schreef Sylvana het volgende:
ik voel me hartstikke kut, het is net uit met me vriend en ik weet niet meer wat ik moet geloven of er van denken
quote:
Op maandag 17 maart 2003 19:48 schreef ArmaniMania het volgende:
Buitengesloten....
Ikke verlaten... eik zelfde verhaal is in mn vorige post... Ik weet gewoon niet meer waar ik het zoeken moet... zit al de hele avond te janken... kweet het gewoon niet meer...
quote:Gefeliciteerd
Op maandag 17 maart 2003 19:54 schreef 4br4x4s het volgende:
Blij verrast... ik word namelijk voor de eerste keer oom(OK, 't is nog vroeg, 'vers van de pers', maar ik moet het gewoon ff kwijt).
quote:Ik vind het een beetje vreemd om dat hier zo expliciet te melden.
Op maandag 17 maart 2003 20:22 schreef NemesisDivina het volgende:
heb in me enkel gesneden, nu heb ik pijn... maar voel me er gelukkig wel gelijk een stuk beter door...
quote:he gatsie meis, ik ben zo blij voor je
Op maandag 17 maart 2003 20:23 schreef DuchessX het volgende:
Ik voel me goed met mijn man en lieve dieren om me heenen dat mag ook wel vind ik
quote:dan haal je het weg...
Op maandag 17 maart 2003 20:25 schreef Moonah het volgende:[..]
Ik vind het een beetje vreemd om dat hier zo expliciet te melden.
quote:Fijn voor je
Op maandag 17 maart 2003 20:26 schreef miss_bleu het volgende:
voel me prima, zit lekker in me vel. Alles gaat lekker zijn gangetje.
quote:Bedankt. Haha, ik kan het me gewoon niet voorstellen... ik ben eigenlijk zelf ook een beetje in blijde verwachting
Op maandag 17 maart 2003 20:12 schreef ArmaniMania het volgende:[..]
Gefeliciteerd
quote:Precies!!!
Op maandag 17 maart 2003 20:33 schreef DarkElf het volgende:
teleurstelling en verdriet over moeder erg snel in de ijskast gezet. lekker oppotten
[Dit bericht is gewijzigd door Mini_rulez op 17-03-2003 20:45]
quote:LOL
Op maandag 17 maart 2003 20:44 schreef racoon2002 het volgende:[..]
Precies!!!
ook al is het vaak niet zo makkelijk![]()
vind wel goeie instelling voor je nu< of mocht dat niet meer?
quote:Nee, mag niet meer. Is nieuw beleid
Op maandag 17 maart 2003 20:44 schreef racoon2002 het volgende:
< of mocht dat niet meer?
quote:Ik weet dit is niet een : 'ik doe de groeten aan ' topic...
Op maandag 17 maart 2003 20:46 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Weer ff bijgesoapt voor vanavond . Verder gaat het lekker een beetje doezelig , zal vanavond lekker slapen denk ik .
quote:
Op maandag 17 maart 2003 20:48 schreef Moonah het volgende:[..]
Nee, mag niet meer. Is nieuw beleid
.
quote:Luf joe toe beep
Op maandag 17 maart 2003 20:25 schreef DarkElf het volgende:[..]
he gatsie meis, ik ben zo blij voor je
quote:Goed in ieder geval dat ze het niet voor elkaar heeft gekregen om je (gevoels-)leven te beheersen/overheersen.
Op maandag 17 maart 2003 20:33 schreef DarkElf het volgende:
teleurstelling en verdriet over moeder erg snel in de ijskast gezet. lekker oppotten
quote:Ooh Mini wat gemeen!!!
Op maandag 17 maart 2003 20:44 schreef Mini_rulez het volgende:
Kapot... Ik had eigenlijk allang willen leren, maar het lukt gewoon niet...
M'n moeder maakt het er ook niet beter op. Het enige dat ze de hele tijd tegen me zegt is wat voor lapzwans ik ben... Te pas en te onpas. En ze zegt het met zo'n walging...![]()
![]()
quote:Groetjes terug . De werkverslagen lukt vast wel mij lukte het ook altijd net alles op het laatste nippertje af te krijgen en ik ben ook perfectionistisch ingesteld.
Op maandag 17 maart 2003 20:48 schreef racoon2002 het volgende:[..]
Ik weet dit is niet een : 'ik doe de groeten aan ' topic...
Maar wil je toch ff de groetjes doen
zo en nu ontopic
Ik voel me best goed....
maar kan iemand me even motiveren??
Moet namelijk woensdag 3 verslagen inleveren en heb er nog geen 1 af, omdat ik te perfectionistisch ben met verslagen...
quote:DuchessX pas nou op!!
Op maandag 17 maart 2003 20:57 schreef DuchessX het volgende:[..]
Vannacht begon het opeens en sindsdien ben ik echt niet meer te stoppen, ik heb koorts (denk aan 38,5 graden), enorme keelpijn, misselijk, koppijn, alles wat je niet wilt . En het allerstomste is nog wel dat mijn oma ook al ziek is waardoor we hier nu met z'n 2en zitten. Ben overigens wel vandaag naar school gegaan maar dat doe ik morgen niet
.
Voor 'al' die mensen die me gemist hebben, sorry, ik kon ook niet (terug) sms-en en op deze laptop staat mIRC niet geinstalleerd.
Nouja, toch een en ik kijk nog even of ik iets draaiende krijg
.
quote:Is je geraden, slijmbal
Op maandag 17 maart 2003 20:59 schreef racoon2002 het volgende:
zo... nu ben ik weer rebels genoeg geweest vanavond..
Zal er mee ophouden
quote:Pfff niet zo streng zeg
Op maandag 17 maart 2003 21:18 schreef Moonah het volgende:[..]
Is je geraden, slijmbal
![]()
quote:Dank je DE, ging al bijna droevig kijken vanachter dit beeldscherm
Op maandag 17 maart 2003 21:19 schreef DarkElf het volgende:[..]
Pfff niet zo streng zeg
![]()
Ja echt waar........................
heel veel dingen om over na te denken, maar opzich.. op het moment is het allemaal wel helder..
jah, ik voel me best goed
quote:Beterschap! wat klinkt dat eik raar, zo'n los woord, ik bedoel dus: ik wens je beterschap toe
Op maandag 17 maart 2003 21:09 schreef BlaatschaaP het volgende:
Doodziek..Vannacht begon het opeens en sindsdien ben ik echt niet meer te stoppen, ik heb koorts (denk aan 38,5 graden), enorme keelpijn, misselijk, koppijn, alles wat je niet wilt
. En het allerstomste is nog wel dat mijn oma ook al ziek is waardoor we hier nu met z'n 2en zitten. Ben overigens wel vandaag naar school gegaan maar dat doe ik morgen niet
.
Voor 'al' die mensen die me gemist hebben, sorry, ik kon ook niet (terug) sms-en en op deze laptop staat mIRC niet geinstalleerd.
Nouja, toch een
en ik kijk nog even of ik iets draaiende krijg
.
Ik voel me een beetje benauwd, moet vrijdag werkstuk in leveren + spreekbeurt houden en ben er vandaag pas aan begonnen terwijl het een heel moeilijk onderwerp is...
weltruste en sorry voor alles wat niet lief was
dubbel gevoel dus
quote:en ramen al gelapt ? ben blij dat je steeds verder bijtrekt..
onze ramen moeten nog gewassen worden dus als je zin hebt...
Ik ben heel erg moe.
ik voel me nog steeds helemaal in een roze wolk .....
quote:Sterkte, ik weet hoe het is een dierbare te verliezen. Ik kan niet zeggen dat je het ooit kwijt raakt of vergeet, maar het verdriet slijt. Er komt een tijd dat je zonder een brok in je keel te krijgen of te huilen, zodra je aan hem denkt, er over kunt praten. Dat je met genegenheid en plezier terug denkt aan de mooie tijden die je samen beleefd hebt. Ik wens jou, en je familie, veel sterkte bij het verwerken van jullie verlies. Ik hoop dat je troost uit je puppy kunt putten
Op maandag 17 maart 2003 22:23 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
aan de ene kant kut omdat we vrijdag me pa in de urn moeten bijzetten in de muur en aan de andere kant ook wel weer goed omdat we zaterdag onze puppy mee naar huis kunnen nemen ipv telkens als we haar opzoeken achter te moeten laten.dubbel gevoel dus
En ik voel me dus gefrustreerd
overmorgen vertrek ik naar de VS om daar me vriendin na 10 weken eindelijk weer te zien
net een sollicitatiegesprek gehad (ook nog eens succesvol)..
Wèl goed geslapen. Ik zorg er voor dat ik aan het einde van de dag zó moe ben, dat slapen geen probleem is. Zodat ik mezelf de volgende dag met frisse energie weer boos kan gaan maken...
iedereen die wel een goede dag heeft: het doet me fijn om te lezen, serieus!
iedereen die zich kl*te voelt: je bent niet de enige, sterkte.
kus van Lies
Moet alleen oppassen dat ik mijn boosheid en frustratie niet op mensen ga afreageren die het niet verdienen...
Ik wil er zo graag vanaf.
ben moe
ga ook bijna dood enzo van de buikpijn. maar ok
verder gaat het goed met me
* Peregrijn zet zichzelf maar weer aan de studie
Maar dat komt allemaal wel goed, want ik voel me PRIMA!!!
dank u. dag.
quote:weglopen is nooit ergens een oplossing voor. Tenzij er een vrachtwagen op je afkomt
Op dinsdag 18 maart 2003 13:46 schreef NemesisDivina het volgende:
ik wou dat ik voor mezelf kon weglopen
quote:[offtopic]
Op dinsdag 18 maart 2003 13:46 schreef NemesisDivina het volgende:
ik wou dat ik voor mezelf kon weglopen
ontopic: komt allemaal wel weer goed, zonnetje schijnt, lekker weeertje, het wordt alleen maar beter....
quote:en op zown moment ga ik me meestal down voelen
Op dinsdag 18 maart 2003 13:50 schreef Man_Made_God het volgende:
zonnetje schijnt, lekker weeertje
quote:mmmmmmmmm........ tsja...........andere aanpak:
Op dinsdag 18 maart 2003 13:51 schreef NemesisDivina het volgende:[..]
en op zown moment ga ik me meestal down voelen
In ieder geval, iedereen heeft wel een reden om zich goed te voelen, denk ik altijd maar (sentimental junkie )
quote:hehe... dat laatste... alhoewel ik dimmu vaak ook wel leuk vind om naar te luisteren... (of gewoon klassieke muziek is ook heeeeeeeeeel mooi)
Op dinsdag 18 maart 2003 13:55 schreef Man_Made_God het volgende:[..]
mmmmmmmmm........ tsja...........andere aanpak:
gooi er es wat snoeiharde/goeie muziek in (weet niet wat je leuk vind....gokje: dimmu, children of bodom of meer richting Nightwish??)
ontopic:
ga me strax misschien wel beter voelen...
quote:ik ken dat! Zat namelijk net Wishmaster te luisteren, waarvan de eerste nummers toch wel erg vrolijk zijn (in ieder geval zo overkomen).
Op dinsdag 18 maart 2003 14:00 schreef NemesisDivina het volgende:[..]
hehe... dat laatste... alhoewel ik dimmu vaak ook wel leuk vind om naar te luisteren... (of gewoon klassieke muziek is ook heeeeeeeeeel mooi)
ontopic:
ga me strax misschien wel beter voelen...
Nou dat moet de 'trick' dan wel zijn denk ik, hoop dat je bij jezelf wil blijven
quote:*draait nu musical liedjes uit de film HAIR...*
Op dinsdag 18 maart 2003 14:07 schreef Man_Made_God het volgende:[..]
ik ken dat! Zat namelijk net Wishmaster te luisteren, waarvan de eerste nummers toch wel erg vrolijk zijn (in ieder geval zo overkomen).
Nou dat moet de 'trick' dan wel zijn denk ik, hoop dat je bij jezelf wil blijven
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 16:15 schreef Ilsjuhh het volgende:
ik voel me dom....
ik was met een klasgenoot met de auto meegereden naar school...en dus me fietssleutel niet mee, waar me huissleutel aanzat...dus ik was buitengesloten hier thuis....14.10 was ik thuis en 15.45 kwam er eindelijk iemand thuis...nouja t was lekker weer dus ik heb lekker van het zonnetje kunnen genieten, dat scheelt alweer
quote:mja das niet erg slim... maarja, zoals je zelf zei ist lekker weer buiten
Op dinsdag 18 maart 2003 16:15 schreef Ilsjuhh het volgende:
ik voel me dom....
ik was met een klasgenoot met de auto meegereden naar school...en dus me fietssleutel niet mee, waar me huissleutel aanzat...dus ik was buitengesloten hier thuis....14.10 was ik thuis en 15.45 kwam er eindelijk iemand thuis...nouja t was lekker weer dus ik heb lekker van het zonnetje kunnen genieten, dat scheelt alweer
*ontopic*
ik voel me weer wat beter... ben aant opruimen hierow en w8 tot me vriendje tijd heeft om me terug te mailen (hijs op zn werk)
quote:Ach zo ben je niet alleen he
Op dinsdag 18 maart 2003 16:30 schreef Ilsjuhh het volgende:
ow wat ben ik weer dozig bezig....ga net op me bek over de stofzuiger....gaat lekker vandaag
verder ben ik ongelovelijk vrolijk enzo...ik zit mezelf ook steeds uit te lachen als ik weer iets doms doe
Verder geniet ik van het fijne weer, heerlijk voorjaar!
Zou eens thuis moeten blijven en beetje uitzieken, maar ik ben een tikje koppig.
Ben vandaag mijn mobiel kwijtgeraakt op school. Ik had mijn jas gewoon in het lokaal liggen, aan het eind van de dag wil ik naar huis en dan is mijn mobiel weg...mooi klote
Zal 'm wel moeten gaan blokkeren als er morgen niet iemand uit de klas ofzo mee op komt dagen
Eén voordeel: wou toch een nieuwe
quote:Inderdaad
Op dinsdag 18 maart 2003 14:18 schreef NemesisDivina het volgende:
en dat was mijn geslowchat voor vandaag anders wordt moonah boos
quote:Nemesis ben je er nog?? We mogen van Moonah!
Op dinsdag 18 maart 2003 19:57 schreef Moonah het volgende:[..]
Inderdaad
hou eens op met dat geslowchat.
Mwoah, het viel best mee hoor.
ontopic; voel me nog steeds zaaaaaaaaalig
Dat ik vrienden heb. Vandaag vrienden gezien weer. En ze zijn relaxed...niets op aan te merken.
Doet goed om toch vrienden te hebben. Love those people.
quote:Nou, niet vergeten he
Op dinsdag 18 maart 2003 23:51 schreef yingyang het volgende:
Ik ben blij!!!!!Dat ik vrienden heb. Vandaag vrienden gezien weer. En ze zijn relaxed...niets op aan te merken.
Doet goed om toch vrienden te hebben. Love those people.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |