abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9153741
Ik heb 5 maanden verkering gehad met mijn vriendin. Ik heb haar vreselijk gesteund toen ze in de problemen zat. Eindeloos uren naar haar geluisterd en geholpen met haar nieuwe huis. Midden in de nacht belde ze me hysterisch en kon ik opdraven.Nu ineens woont haar moeder bij haar en hoor ik helemaal niets meer van haar. In eenboze bui heb ik haar parasiet genoemd. Ik voel me immers gebruikt.. Is dit nou stom van me of heb ik toch wel een beetje gelijk?
pi_9153788
Maak er dan geestelijke parasiet van.

Jou geestelijk uitputten door er zelf geestelijk beter van te worden.

Lijkt me in de omschreven situatie erg toepasbaar. En tja, dat je dan een beetje boos wordt, kan ik me wel voorstellen.

When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_9153880
Wanneer je er zelf nog steeds achter kunt staan heb je toch gewoon gelijk.

Mijn mening, net zoals van Argento, je hebt wel gelijk. Iig op 1 manier, namelijk dat ze op jouw geest en goedheid parasiteerde.

pi_9154039
Als je nog wat in gedachte had met dat meisje (relatie) is het behoorlijk dom om zoiets te zeggen ja. En verder ben ik het eens met de mensen hierboven, je heb wel enigzins gelijk natuurlijk. Maar het blijft dom om zoiets te zeggen .
pi_9154816
Behoorlijk stom om dat te zeggen, maar ik vind dat je wel in je recht staat, al had je 't misschien wat tactischer kunnen uitdrukken
Maar goed, ga even met d'r praten, verklaar waarom je dat gezegd hebt en als ze een goede vriendin is zal ze inzien waarom je zei wat je zei en zal ze je het wel vergeven. (Hoop ik dan maar voor je)
Anders moet je gaan huilen bij haar, vergeeft ze je alles
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')