Liefs Gaya
quote:3. en stop er zelf een tijdje mee.
Op zondag 16 maart 2003 11:54 schreef Argento het volgende:
1. Wat gebruik je?
2. Mag ik er ook wat van?
quote:Ow, dan zou ik toch maar eens naar een arts gaan ofzo, gezond klinkt het niet echt
Op zondag 16 maart 2003 12:00 schreef Gaya het volgende:
geen drugs, geen drank, af en toe een peuk. Ik leef vrij gezond.
quote:dan rest je niet anders dan gedetailleerde dag- (en nacht)boeken bij te houden zodat je in objectieve zin kunt nagaan wat je wel -en vooral ook wat je niet- gedaan hebt.
Op zondag 16 maart 2003 12:00 schreef Gaya het volgende:
geen drugs, geen drank, af en toe een peuk. Ik leef vrij gezond.
ik zal morgen eens een afspraak maken met de dokter.
dat opschrijven ben ik maar gaan doen, anders blijf ik de hond uitlaten heb het nu al 3x gedaan omdat ik niet zeker wist of ik haar al uitgelaten had. En aangezien het vriendje nu aan het werk is (jaja sommige mensen werken op zondag) kan hij me vandaag ook niet helpen.
quote:Hmm klinkt behoorlijk klote eigenlijk. Heb het ook wel eens maar dan is het toch wel terug te schuiven op overmatig gebruik van niet lichaamseigen substanties. Iig suc6 en hoop voor je dat er niks ernstigs is
Op zondag 16 maart 2003 12:28 schreef Gaya het volgende:
Nou aangezien ik de enige ben die van het bestaan van die broek weet en er meer mensen zijn die van het bestaan van mijn vriend op de hoogte zijn, ga ik er vanuit dat hij wel bestaat.ik zal morgen eens een afspraak maken met de dokter.
dat opschrijven ben ik maar gaan doen, anders blijf ik de hond uitlaten heb het nu al 3x gedaan omdat ik niet zeker wist of ik haar al uitgelaten had. En aangezien het vriendje nu aan het werk is (jaja sommige mensen werken op zondag) kan hij me vandaag ook niet helpen.
zo van ik wil wel een nieuwe broek en terwijl je met je vriendje thuis aan het hannesen was ging je geest ff shoppen.
toen je de hond uit ging laten deed je gewoon de deur open
etc etc etc
Dat is dus dikke stress. Als ik zo'n periode heb, ga ik ook verschrikkelijk vermoeiend dromen, en lopen waarheid en fictie lekker door elkaar heen, zowel overdag als 's nachts. Het enige wat helpt is bijslapen, en de stress verminderen.
quote:Lol dat is nog eens een aparte manier van geruststellen
Op zondag 16 maart 2003 21:24 schreef Dr.DarkXL het volgende:
goed idee, straks word je nog schizofreen
Lijkt mij op het switchen tussen parallelle universa!
quote:en nou in t nederlands?
Op zondag 16 maart 2003 21:37 schreef Dr.DarkXL het volgende:
dus als je dingen vergeet die je hebt gedaan terwijl je uit je lichaam getreden bent terwijl je onder een zware druk stond van de panische stress dan is het gek dat je je niet goed voelt?
ik ken trouwens ook wel een vaag gevoel... maar das dan meer dattik weet dat iets al gebeurd is, en ik dus alles precies kan beschrijven wat er gaat gebeuren, terwijl t nog nooit is gebeurd... jup, idd... deja vu dus
quote:Weet ik veel ik ben ook maar een borderliner
Op zondag 16 maart 2003 21:37 schreef Dr.DarkXL het volgende:
dus als je dingen vergeet die je hebt gedaan terwijl je uit je lichaam getreden bent terwijl je onder een zware druk stond van de panische stress dan is het gek dat je je niet goed voelt?
[Dit bericht is gewijzigd door Moonah op 16-03-2003 23:11]
[Dit bericht is gewijzigd door Moonah op 16-03-2003 23:12]
[Dit bericht is gewijzigd door Moonah op 16-03-2003 23:13]
[Dit bericht is gewijzigd door Moonah op 16-03-2003 23:15]
quote:ja psies... dat heb ik dus ook...
Op zondag 16 maart 2003 21:53 schreef Dr.DarkXL het volgende:
ik had er eerlijk gezegd ook last van, nog steeds heb ik het gevoel dat ik het ook al eens precies zo heb beleefd terwijl dat onmogelijk kan.
quote:mja... ik herinner me sommige dingen van toen ik 2 was nog wel, maar dingen van vorige week vergeet ik
Op zondag 16 maart 2003 21:59 schreef Dr.DarkXL het volgende:
dat ken ik,maar ik weet vaak precies wat ik droom, ik kan me nog steeds dromen herinneren die ik had toen ik 6 was, maar ik kan me nooit herinneren wanneer ik die dingen dan gedroomd/gefantaseerd/vooruitgezien etc moet hebben,
en yuks jij hebt nog niet een half idee over hoe gestoord ik kan zijn
enne... wil ik wel weten hoe gestoord je kan zijn?
quote:Wow , wat spannend
Op zondag 16 maart 2003 22:03 schreef Dr.DarkXL het volgende:
moet je me maar eens komen opzoeken en kijken wat er in me kast ligtmaar goed. ik ben altijd al een dromerig typ geweest
Je bent er wel, maar je word je op dat moment extra bewust van het feit dat je er nog bent, waardoor je het idee krijgt dat je er even niet geweest bent.
Is dit een kloppende zin? .
quote:Niet zo veel slowchatten hiero
Op zondag 16 maart 2003 22:03 schreef Dr.DarkXL het volgende:
moet je me maar eens komen opzoeken en kijken wat er in me kast ligtmaar goed. ik ben altijd al een dromerig typ geweest
quote:Je hoeft er ook niet van te schrikken
Op zondag 16 maart 2003 23:12 schreef Gaya het volgende:
Ja de zin klopt, maar de omschrijving niet. Misschien het droom gedeelte, maar het wakker schrikken nog niet, maar misschien komt dat nog wel. begin het best grappig te vinden maar het moet niet te lang gaan duren. geloof dat ik nogal vreemd overkom op de omgeving. Ik heb ze al gewaarschuwd, wen er maar aan want misschien hou ik het gewoon
quote:Sorry? ben er niet helemaal bij vandaag maar is dit niet hetzelfde?
Op zondag 16 maart 2003 23:23 schreef k_i_m het volgende:[..]
Niet het beseffen dat je niet aanwezig bent, maar het beseffen dat je even afwezig bent.
quote:In principe wel, alleen werkt het ene positief, en het andere negatief
Op zondag 16 maart 2003 23:26 schreef Gaya het volgende:[..]
Sorry? ben er niet helemaal bij vandaag maar is dit niet hetzelfde?
Gaya
quote:Erg genoeg is dit voor mij waarheid
Op zondag 16 maart 2003 17:09 schreef TrenTs het volgende:
Mijn oudste broer had dat ook es... nu ben ik de oudste.
quote:Dat is een vaag gevoel... heb ik altijd als ik tv kijk op bed en het is saai... dan kan ik nog zappen maar meestal ben ik na een tijdje te ver weg en val ik in slaap.
Op zondag 16 maart 2003 23:05 schreef k_i_m het volgende:
Een beetje zo'n gevoel dat je hebt als je bijna in slaap valt, en dan wakker schrikt.Je bent er wel, maar je word je op dat moment extra bewust van het feit dat je er nog bent, waardoor je het idee krijgt dat je er even niet geweest bent.
Is dit een kloppende zin?
.
quote:Dat noemen ze nu Stress... Doe het wat rustiger aan.
Op zondag 16 maart 2003 11:51 schreef Gaya het volgende:
Ik leef de laatste paar dagen dubbel. Klinkt heel raar en is ook zo, maar ik kan het even niet anders omschrijven. Ik heb bijvoorbeeld ruzie gehad met mijn vriend en de volgende dag wist ik het niet zeker meer dus heb het even nagevraagd, waar die ruzie over ging weet ik niet. Dat was hem ook niet duidelijk. Verder heb ik me gisteren rot gezocht naar een nieuwe broek die ik die dag gekocht had. Mijn vriend keek me aan of ik gek geworden was want we waren helemaal niet wezen winkelen, maar hadden gewoon een rommel dagje thuis gehad.
Allemaal van dat soort dingen. Weet niet zo goed wat ik hier mee aanmoet. iemand ideeën?Liefs Gaya
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |