quote:In dat laatste heb je gelijk, maar echt slechter zullen ze er qua mens niet van worden.
Op dinsdag 8 april 2003 23:18 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Gedeeltelijk mee eens. Ik heb die reportage ook gelezen en ik kreeg kromme tenen van de misplaatste arrogantie van een paar van die geflopte voetballers die iedereen de schuld gaven behalve zichzelf.
Maar voor het voetbal zou het een slechte ontwikkeling zijn als over een paar seizoen het gros van de spelers in de 1e Divisie een semi prof-contract heeft.
Hardarson mag weg bij Groningen
Johannes Hardarson mag FC Groningen ondanks zijn tot medio 2004 doorlopende contract verlaten. De 26-jarige middenvelder uit IJsland verhuisde in januari 2001 van ÍA naar Groningen en speelde eerst nog een half jaar op huurbasis voor MVV. De tweede helft van dit seizoen verhuurde Groningen hem aan BV Veendam.
Voor FC Groningen kwam Hardarson in de tussenliggende periode nauwelijks in actie. Hij speelde slechts drie competitieduels.
Mede ingegeven door de goede resultaten in de Champions League, lijkt de belangstelling voor spelers van Ajax los te komen. Ondanks de financiële problemen in de internationale voetbalwereld werd eerder Cristian Chivu al bij verschillende Zuid-Europese topclubs genoemd en inmiddels ontstaat er ook interesse in Tomás Galásek.
De manager van Hertha BSC Berlin, Dieter Hoeness, raakte vorige week bij de EK-kwalificatiewedstrijd Tjsechië-Oostenrijk onder de indruk van de middenvelder. Hoewel hij die interland bezocht voor Milan Baros van Liverpool FC, hebben de Duitsers hun plannen aangepast, aangezien de aanvaller te duur is.
Nadat enkele kranten in Berlijn het nieuws brachten, liet Hoeness zich over Galásek het volgende ontvallen: ,,Hij beviel mij zeer, zeer goed. De dertig-jarige heeft in Amsterdam een contract tot 2005, maar volgens Tjsechische bronnen heeft hij daar in enkele interviews verteld dat hij na zeven jaar Nederland graag een nieuwe uitdaging wil aangaan. De international verblijft na vier seizoenen Willem II voor het derde jaar in de Arena.
en als laatste
Milan track transfer trio Wednesday 9 April, 2003
Although there are still two months of the current campaign remaining, Milan are already making plans for next season.
The Rossoneri are today being linked with a trio of players that they are looking to add to their current squad.
A new right-back is a definite priority and Ajax Amsterdams Hatem Trabelsi, 25, seems to be high on the list.
The Tunisians contract with the Dutch outfit expires in 2004 which could see his enforced sale this summer if he doesnt agree to a new contract in Holland.
Moving up the field and Lazios Dejan Stankovic (pictured) seems to be a concrete possibility because of his clubs financial problems.
The capital giants want to keep the Yugoslavian for life with a new contract worth £1.5m a season, until 2008, on the table.
But the midfielder is reportedly reluctant to sign and his proposed £12m sale would bring in much needed funds for the Romans.
The third player associated with the Rossoneri is surprisingly Stephane Dalmat. The Inter man has rarely featured for the Nerazzurri this year and wants to re-launch his career.
Milan are to offer £6.5m and defender Martin Laursen in exchange. Both Andrea Pirlo and Clarence Seedorf have made the same move in the last couple of seasons.
Dus er komt weer een leegkoop bij Ajax gelukkig hebben ze nog wel wat spelers die het goed doen zoals Snijder, Yakubu en Litmanen
quote:Weinig spelers ter wereld in deze leeftijdscategorie en op deze positie die beter zijn...
Op donderdag 10 april 2003 11:34 schreef planethugo het volgende:
wat moet iedereen toch met zlatan, zo heel speciaal is ie niet vind ik maarja ze doen maar
quote:
Op donderdag 10 april 2003 18:00 schreef methodmich het volgende:[..]
Weinig spelers ter wereld in deze leeftijdscategorie en op deze positie die beter zijn...
quote:Robinho? Rooney?
Op donderdag 10 april 2003 18:05 schreef kreischer2000 het volgende:[..]
kom maar op met die namen dan
Former Holland and Barcelona boss Louis van Gaal is the surprise favouite to replace outgoing Jean Tigana as manager at Fulham (Daily Mirror and The Independent)
Fulham keeper Edwin van der Sar could return to his former club Ajax in a cut-price £1m deal, as the Cottagers seek to cut their wage bill. (The Sun)
MORE FOOTIE NEWS
All the top football stories
EXCLUSIVE
Ajax eye Van Der Sar
By DAVE KIDD
EDWIN VAN DER SAR is a cut-price target for his old club Ajax.
The Fulham goalkeeper, who is still Holland's No1, will be the subject of a £1million bid by the European Cup quarter-finalists this summer.
Van der Sar, 32, has suffered a nightmare in west London since arriving in a £7m switch from Juventus in 2001.
The 6ft 7in giant was told by boss Jean Tigana he would be the first of a series of superstar signings.
But the money dried up at Fulham, who are now homeless and struggling for Premiership survival with Tigana leaving the club next month.
Van der Sar won the European Cup with Ajax in 1997 and is keen to return to European competition next season.
He is one of Fulham's top earners on £20,000 a week and chairman Mohamed Fayed, now a tax exile in Switzerland, wants reductions in the wage bill.
Ajax want Van der Sar to boost their ambitions of returning to Europe's elite.

bron: the Sun
quote:Goh, dat zou mooi wezen
Op vrijdag 11 april 2003 11:04 schreef gebruikersnaam het volgende:
VAN DER SAR ... Dutch bid
MORE FOOTIE NEWS
All the top football stories
EXCLUSIVE
Ajax eye Van Der Sar
By DAVE KIDDEDWIN VAN DER SAR is a cut-price target for his old club Ajax.
The Fulham goalkeeper, who is still Holland's No1, will be the subject of a £1million bid by the European Cup quarter-finalists this summer.Van der Sar, 32, has suffered a nightmare in west London since arriving in a £7m switch from Juventus in 2001.
The 6ft 7in giant was told by boss Jean Tigana he would be the first of a series of superstar signings.
But the money dried up at Fulham, who are now homeless and struggling for Premiership survival with Tigana leaving the club next month.
Van der Sar won the European Cup with Ajax in 1997 and is keen to return to European competition next season.
He is one of Fulham's top earners on £20,000 a week and chairman Mohamed Fayed, now a tax exile in Switzerland, wants reductions in the wage bill.
Ajax want Van der Sar to boost their ambitions of returning to Europe's elite.
bron: the Sun
quote:Owen is 2 jaar ouder, Saviola ongeveer even oud. Rooney is goed, maar niet zo goed als Zlatan. Fernando Cavenaghi waarschijnlijk wel.
Op vrijdag 11 april 2003 07:48 schreef ChAoZ het volgende:[..]
Robinho? Rooney?
Owen is trouwens volgens mij ook niet veel ouder. Net als Saviola, als die al ouder is
quote:Ik zie niet echt in wat ze met hem moeten, het lijkt me geen speler voor United. Voor die 10 miljoen pond kunnen ze vast een betere speler halen. Maarja, het is maar een gerucht.
United set to sign Brazil star RonaldinhoManchester United are poised to land Brazil World Cup star Ronaldinho for a cut-price £10million. They are in advanced talks with the player's brother and agent Roberto Assis and could thrash out a deal within the next few days for the Paris St Germain playmaker to move to Old Trafford in the summer. His arrival may mean United will be prepared to off-load Ryan Giggs, with Inter Milan already signalling their interest in paying up to £15m for the Wales midfielder. United manager Sir Alex Ferguson has been tracking Ronaldinho, 23, for several months and is confident of reaching an agreement for a move before the end of the season.
David McDonnell, Daily Mirror
quote:wat die wel niet allemaal willen
Op zaterdag 12 april 2003 17:36 schreef methodmich het volgende:
Real Madrid verlegt de interesse voor een centrumverdediger van Chivu en Samuel naar Roque Junior en Fabricio Coloccini.
quote:ik weet niet wat de schrijver zijn bronnen zijn....maar volgens mij ging de cup met de grote oren dat jaar (1997) naar dortmund.
quote:VAN DE SAR? dortmund?
Op zaterdag 12 april 2003 18:16 schreef halleekes het volgende:[..]
ik weet niet wat de schrijver zijn bronnen zijn....maar volgens mij ging de cup met de grote oren dat jaar (1997) naar dortmund.
12/4/2003 16:36
Marcus Allbäck staat in belangstelling van Ajax. Het eventuele aantrekken van de Zweedse spits, die bij Aston Villa slechts sporadisch aan spelen toekomt, hangt af van de situatie rond Machlas en Hossam.
Ajax bevestigt bij monde van trainer Ronald Koeman de interesse voor de Zweed. 'Allbäck staat op de verlanglijst, maar voorlopig staan Mido en Machlas nog op de loonlijst', zei Koeman in het Algemeen Dagblad. 'Eerst moeten we dus weten wat er met hen gebeurt.'
Nikos Machlas en Ahmed Hossam zijn verhuurd aan respectievelijk Sevilla en Celta de Vigo en keren vooralsnog deze zomer terug in Amsterdam. Pas als er een definitieve oplossing komt voor beide spitsen kan Ajax een nieuwe aanvaller toevoegen aan de selectie.
Allbäck maakte deze zomer de overstap van SC Heerenveen naar Aston Villa. Maar in het Premiership heeft de Zweed zijn draai nog niet kunnen vinden. Manager Graham Taylor gebruikt Allbäck slechts sporadisch. In de nationale ploeg gaat het hem beter af.
'Het vertrouwen dat ik bij Zweden voel, krijg ik niet van Villa-manager Graham Taylor. Dat maakt het moeilijk om positief en geconcentreerd te blijven. Ik heb er echter voor gekozen om bij Villa voor speeltijd te blijven knokken. Mentaal voel ik me in ieder geval heel sterk op dit moment. Dat was enkele maanden geleden wel anders', zei Allbäck begin april tegen VI.nl.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |