quote:Veel succes Glenn...gezellige speler voor erbij...
Op dinsdag 18 maart 2003 13:32 schreef zjroentje het volgende:
Glenn Hoddle wil Materazzi hebben.
quote:
De Telegraaf meldt vandaag dat Ajax op zoek is naar een nieuwe keeper nu Didulica en Timmer aan het einde van het seizoen vertrekken. Naast Lobont en Stekelenburg zou Ajax graag een derde keeper aantrekken. De Telegraaf noemt daarbij met name de transfervrije Harold Wapenaar, die ook op het lijstje van PSV en Club Brugge staat. Ook Babos en Gentenaar zouden kandidaten zijn.
Babos naar Club Brugge?
quote:Pfff, hij is gek als ie gaat. Kan een veel betere club vinden.
Het is nog maar zeer de vraag of Gábor Babos volgend seizoen nog onder de lat staat bij NAC Breda. De Hongaarse doelman meldde vorige maand nog niets te weten over mogelijke belangstelling voor zijn diensten, maar nu werpt Club Brugge zich op als serieuze kandidaat. Babos staat in Breda nog tot eind volgend seizoen onder contract.De Belgische belangstelling lijkt serieus: "Het bestuur heeft te kennen gegeven dat het er alles aan zal doen om de NAC-doelman volgend jaar in Brugge te krijgen", meldt de website van de Belgische koploper. Club had vorig jaar ook al belangstelling voor Babos, maar vond de vraagprijs toen te hoog. De Belgen hopen dat die vraagprijs vanwege de financiële problemen bij NAC nu lager uitvalt. Brugge is op zoek naar de opvolger van Dany Verlinden. De huidige eerste doelman zit in de herfst van zijn loopbaan en wordt in augustus veertig.
quote:die Belgen met de transfergeruchten.
Op maandag 24 maart 2003 21:58 schreef BrauN het volgende:
Wapenaar naar Brugge, Babos naar Brugge, waar moet dat toch heen??
Ook Engelaar naar Genk.
Ze hebben iets te veel idee dat het nog een grote competitie is.
quote:Misschien maar beter om ze in die waan te laten ook?
Op maandag 24 maart 2003 22:14 schreef mitt het volgende:[..]
die Belgen met de transfergeruchten.
Ook Engelaar naar Genk.
Ze hebben iets te veel idee dat het nog een grote competitie is.
De 33 jarige (!!!)verdediger heeft nog een lopend contract tot het eind van volgend seizoen (Juni 2004, red.) bij Anderlecht, maar de club zou een eventuele transfer niet in de weg willen staan. Zowel Anderlecht als Roda JC wilden vooralsnog de geruchten omtrent Ilic ontkennen noch bevestigen.
Bron: voetbal24.nl
Voornaam Aleksandar
Achternaam Ilic
Nummer 2
Geboortedatum 26-06-1969
Positie defender
Team A
Nationaliteit Serbian
Lengte 187 cm
Gewicht 84 kg
Contract 2004
------------------------------------------------------------------------------------------------
Lijkt me een beetje oud....tevens heb ik gehoord dat Roda interesse zou hebben in Vreven. Sonkaya zou dan verkocht worden aan een Turkse club (Galatasaray?)
quote:Vorig jaar wilden ze hem ook al hebben. Met de financiele situatie in acht nemend, zal Utrecht nu niet zo moeilijk doen over een transfer.
Op dinsdag 25 maart 2003 10:06 schreef Qi het volgende:
Stijn Vreven (FC Utrecht) misschien naar Portsmouth.
quote:Zou Barca dan eindelijk eens een goede keeper aantrekken?
Op woensdag 26 maart 2003 17:40 schreef methodmich het volgende:
mits Mickaël Landreau daadwerkelijk naar Barcelona gaat....
27/3/2003 13:38
De volgende stunt van Real Madrid lijkt in aantocht. David Beckham wordt naast Raúl, Roberto Carlos, Figo, Zidane en Ronaldo mogelijk de zesde 'buitenaardse' voetballer in de selectie van de Koninklijke. De Spaanse en Engelse pers is in rep en roer.
Het Spaanse MARCA startte de geruchtenstroom toen het uit de mond van Real-voorzitter Florentino Pérez optekende dat hij Beckham een wel heel goede speler vindt en dat hij zeer gecharmeerd is van zijn spel. The Sun nam het media-offensief in Engeland over, gevolgd door serieuzere media.
Het verleden heeft immers aangetoond dat wanneer Pérez iets dergelijks zegt, dat de kans groot is dat zo'n speler ook spoedig bij zijn club speelt. Na de monstertransfers van Luis Figo, Zinedine Zidane en Ronaldo, zou Becks de volgende bomba van de president moeten worden.
bron: www.viplanet.nl
27/3/2003 9 :01
De Engelse media staan er van vol en in Spanje maken vooral de Madrileense sportkranten er alle ruimte voor vrij: 'David Beckham gaat naar Real Madrid'. MARCA wil met de eer strijken en ondervraagt zo'n beetje iedereen die iets met Beckham of Real van doen heeft. AS gaat zelfs zo ver door Beckham alvast in de elftalfoto van de Koninklijke te monteren.
Beckham zelf houdt zich desgevraagd op de vlakte. De ster van Manchester United zweeg en glimlachte aanvankelijk verlegen toen de Spaanse pers hem ernaar vroeg. 'Iedereen weet natuurlijk dat Real Madrid een fantastische club is, met veel traditie en waar nu spelers zitten met enorm veel kwaliteiten. Het is een eer voor mij als de president van de club heeft gezegd dat hij me een goede voetballer vindt en veel van mij houdt', prevelde Becks. 'Maar ik zit al bij een andere geweldige club, die voor mij de beste van de wereld is en waar ik het uitstekend naar mijn zin heb. Bovendien leef ik nu in Manchester, een stad die me goed bevalt.'
Geen bijzonder antwoord van een niet bijzondere prater. Toch betekenen de clichés wellicht meer dan ze lijken te betekenen. Vooral de komst naar Real van Zinedine Zidane en Ronaldo vertoont opmerkelijke overeenkomsten. Ook toen begon voorzitter Florentino Pérez met een charme-offensief. Zidane kreeg op een gala een briefje onder tafel geschoven met de vraag of hij niet voor Real wilde komen spelen. De Fransman kon niet anders dan bevestigen, ook al vertelde hij de pers vrijwel exact hetzelfde als Beckham deed. Ronaldo werd via zijn vrienden Roberto Carlos en Zidane warm gemaakt voor een transfer naar Real.
Een zelfde scenario lijkt Pérez nu met Beckham voor ogen te hebben. Opnieuw speelt Roberto Carlos daarbij een rol. De Braziliaan kent Beckham ook buiten het veld. Het duo ontmoette elkaar meerdere malen bij de opnames voor commercials voor een van hun sponsors en raakte onder andere aan de praat over hun specialiteit: het nemen van vrije trappen. 'Hij is mijn moeilijkste tegenstander', bekende Beckham. 'Wij hebben al veel grote spelers in de ploeg maar hij is een van de weinigen die nog wat kan toevoegen aan Real', vleide Roberto Carlos.
Boulevardblad The Sun denkt al te weten dat Real 60 miljoen euro over heeft voor de aanvoerder van het Engelse nationale team. Pérez heeft waarschijnlijk al uitgerekend dat het commerciële gewin van Beckham in het Koninklijk wit hem genoeg oplevert om de transfer te bekostigen. Coach Vicente del Bosque ziet dan ook geen probleem. 'Als hij komt, dan vinden we wel een plaatsje voor hem in het team. De club trekt alleen spelers aan die deze ploeg sterker kunnen maken.'
Saillant detail is dat Manchester United en Real Madrid in de kwartfinale van de Champions League tegenover elkaar staan, dat Roberto Carlos de directe tegenstander van Beckham is en alle druk op de schouders van Beckham zal komen te liggen.
quote:Als voetballers een gerucht niet ontkennen, maar zeggen dat ze zich gewoon op hun huidige voetbalactiviteiten gaan concentreren dan is dat voor mij een bevestiging dat er meer aan de hand is
Real interest embellished
26/3/03 10:22 AMDavid Beckham has laughed off suggestions in the press that he is on his way to Real Madrid.
Rumours have surfaced that big spenders Real are in the hunt for the right-sided United and England midfielder.
Many newspapers ran quotes attributed to Real’s managing director Jorge Valdano who had supposedly told the Spanish press: "Beckham looks like the next big project for us."
But reports from Spain would suggest that Valdano was mis-quoted or that his comments have been mis-translated.
And Beckham himself was keen to play down the talk. He said that although he is flattered by any such interest, he just wants to concentrate on playing football.
"There are always going to be certain rumours flying about,” he said. “I'm used to that now. I'm just enjoying being involved in a title race that is hotting up, with three teams in the running.
Beckham did admit that he respects Real Madrid, but plans to channel his energy into club and international duty rather than worry about off-the-field rumours.
"I've always said that Real Madrid have got some great players and great traditions. Any player would be honoured to be spoken about by them. So of course, I'm honoured.
"I just get on with my football and don't worry about anything else going on or being said around me," he said.
Report by Ben Hibbs.
bron:www.manutd.com
quote:Kom op Alex, een tweede topspits moeten we hebben, geen tweede Forlan.
De kans is groot dat de Turkse spits Nihat Kaveci van Real Sociedad volgend seizoen in het shirt van Manchester United te bewonderen is. Sociedad-voorzitter José Luis Astuazarán bevestigde donderdag in de Spaanse media dat United-manager Sir Alex Ferguson een bod heeft uitgebracht op de aanvaller.
Astuazarán wilde niets kwijt over de hoogte van de aanbieding. De preses houdt evenwel serieus rekening met een vertrek van zijn sterspeler, die dit seizoen in de Primera Division al goed was voor veertien doelpunten.Nihat moet komend seizoen de magere bezetting in de voorhoede van de Mancunians aanvullen. Sinds de verkoop van Andy Cole, Dwight Yorke (beiden aan Blackburn Rovers) en Teddy Sheringham (Tottenham Hotspur) vormen Ruud van Nistelrooy, Ole Gunnar Solskjær en Diego Forlán de enige spitsen in de selectie van Ferguson.
Behalve Nihat heeft Ferguson zijn vizier voor komend seizoen op nog twee andere spelers gericht. Een woordvoerder van Blackburn Rovers liet weten dat diverse Engelse clubs, waaronder Manchester United, hebben geïnformeerd naar de mogelijkheid Iers international Damien Duff over te nemen. De linkermiddenvelder, die het naar verluidt niet naar zijn zin heeft in Blackburn, sloeg vorig seizoen nog een aanbieding van Liverpool af.
Verder staat volgens geruchten de Braziliaan Ronaldinho Gaúcho van Paris SG hoog op het verlanglijstje van Ferguson.
quote:Precies! Ik wil Vieiri hebben
Op donderdag 27 maart 2003 15:04 schreef zjroentje het volgende:[..]
Kom op Alex, een tweede topspits moeten we hebben, geen tweede Forlan.
quote:
Valdano bevestigt kandidatuur Beckham voor transfer naar RealMADRID, 27 maart 2003 14:25 - Madrid - "David Beckham is inderdaad een kandidaat om volgend seizoen onze ploeg te versterken. Gezien de manier waarop wij in de afgelopen jaren telkens toptransfers hebben afgehandeld, heeft het geen zin om nog meer te zeggen. Daarbij is het ook niet netjes om over Beckham te praten nu Manchester United en Real Madrid tegen elkaar spelen in de Champions League," zei Jorge Valdano op woensdagavond tegen enkele journalisten.
De uitspraak van de technisch directeur van Real Madrid heeft veel stof doen opwaaien. Wordt David Beckham in na Figo, Zidane en Ronaldo de vierde toptransfer van Real onder leiding van voorzitter Florentino Perez?
Natuurlijk wordt er eerst hardop ontkend door alle partijen, maar was dat niet ook het geval bij de andere transfers? Beckham wil graag Engeland de rug toekeren, omdat de sociale druk op zijn gezin wel erg groot wordt en natuurlijk is Real Madrid een mooi alternatief voor de weelde van United.
De vraag is vooral of er plaats is voor Beckham in het Dream Team. Het antwoord daarop is duidelijk: Figo gaat aan het einde van dit seizoen weg bij Real Madrid. De Portugees liet zelf al weten toe te zijn aan een nieuwe uitdaging en daarbij is AC Milan zeer geïnteresseerd in hem. De deal tussen Real Madrid en AC Milan is bijna al afgerond, met dank aan het cadeautje van Milan om bij Real zonder problemen te verliezen in de tussenronde van de Champions League. Een paar miljoen euro kan op die manier eenvoudig worden verdisconteerd. Daarbij zijn de Real-shirtjes met rugnummer 10 van Figo steeds minder in trek en zal de komst van Beckham ongetwijfeld voor een nieuwe hausse zorgen. Beckham zou in ieder geval meer dan welkom zijn in de Spaanse hoofdstad, getuige de uitspraken van Roberto Carlos, die vanochtend op Voetbal Online te lezen waren.
Sir Alex Ferguson heeft binnen de club al laten weten dat er moet worden gezocht naar een passende opvolger voor het idool op de rechterflank. De onderlinge aanvaringen, met de geschoten schoen als dieptepunt, zouden overigens geen directe aanleiding zijn voor de scheiding. Voor die vacature zijn Gaizka Mendieta (officieel van Lazio), Ruben Baraja (Valencia) maar vooral Steve McManaman (Real Madrid) favoriet. Ook zou de uitgerangeerde spits Fernando Morientes als wisselgeld kunnen dienen.Wordt vervolgd.
quote:Goh, wat een poespas om David.
Op donderdag 27 maart 2003 15:48 schreef Duiveltja het volgende:
Nog meer Beckham nieuws:
[..]
quote:MUAHAHAHAAHAHAHAAHAH
Op donderdag 27 maart 2003 15:01 schreef denieuweburen het volgende:
Beckham gaat naar Feijenoord, het is een deal met gesloten beurzen, ze ruilen hem voor Lurling!
You are making me laugh
You juicycake of me ;{
quote:Hij is wel erg wanhopig
Op donderdag 27 maart 2003 16:46 schreef CAZZO het volgende:
dat gelul allemaal over beckham
veel interessanter is dat Oliver Bierhoff zichzelf heeft aangeboden bij Anderlecht...
Overigens hoop ik niet dat Beckham naar Real gaat, ik denk dat Manchester veel beter bij hem past.
quote:Real past echt niet bij Beckham inderdaad. Beckham is er zo eentje die zijn hele leven bij Man U speelt en misschien de laatste paar jaar van z'n carrière bij een club in een ander land.
Op donderdag 27 maart 2003 17:23 schreef RedGuy het volgende:
Ik denk dat als er een spits bij Ajax speelt volgend seizoen dat of Hoogendorp of Kanu is.Overigens hoop ik niet dat Beckham naar Real gaat, ik denk dat Manchester veel beter bij hem past.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |