Welk pannenkoek is het gezonds?
ik had in gedachten: Pannenkoek met Ui, Tomaat en Champignons
Volgens mij hebben ze geen pannekoeken met vis of zo(Ham kaas en spek vallen af)
en suiker of stroop? (beide met mate natuurlijk)
[Dit bericht is gewijzigd door pos op 16-03-2003 09:43]
quote:Stroganoff?
Op zondag 16 maart 2003 09:52 schreef ByteMe het volgende:
Pannekoeken gaan goed samen met een gezonde (lees: met groenten gevulde) spaghetti saus.![]()
pannenkoeken kunen gezond zijn, mits gebakken in een pan met anti-aanbaklaag en zonder boter (desnoods nog wat whey, groenten en vis toevoegen)
quote:dat laatste zullen mijn ouders niet leuk vinden denk ik:
Op zondag 16 maart 2003 10:14 schreef Sharkdoggie het volgende:
1 keer een "ongezonde" pannenkoek nemen kan vast geen kwaad.Anders moet je gewoon de ober daar lastig vallen welke pannenkoek gezond is...
"Ober, zou u aan de kok kunnen vragen of mijn pannenkoek zonder boter gebakken kan worden en of er wat extra proteine aan kan toevoegen?"
quote:'t boeit toch niet heel erg of je ouders dat leuke vinden of niet? Of zijn ze vrij streng?
Op zondag 16 maart 2003 10:17 schreef Scighera het volgende:[..]
dat laatste zullen mijn ouders niet leuk vinden denk ik:
"Ober, zou u aan de kok kunnen vragen of mijn pannenkoek zonder boter gebakken kan worden en of er wat extra proteine aan kan toevoegen?"
Gewoon lekker van genieten! Mag best een keertje.
quote:ze vinde ndat ik teveel met eten en sport bezig ben, vandaar
Op zondag 16 maart 2003 11:53 schreef Nembrionic het volgende:[..]
't boeit toch niet heel erg of je ouders dat leuke vinden of niet? Of zijn ze vrij streng?
Ik heb net gekozen voor de Ui-Tomaat_champignons , zonder suiker/stroop in combinatie met twee Spa Blauw (was net terug van drie uur wielrennen)
quote:Dat ben je natuurlijk ook wel een beetje als je dit soort topics opent.
Op zondag 16 maart 2003 17:02 schreef Scighera het volgende:[..]
ze vinde ndat ik teveel met eten en sport bezig ben, vandaar
Maareh, respect verder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |