abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9151856
Een paar weken geleden maakte mijn vriendin het uit omdat ze haar vorige relatie nog niet had verwerkt. Ze miste haar ex en was depressief.
Vreselijk gek ben ik op deze vrouw, en ze zei dat als ze weer opgeknapt is en de liefde is echt, dat het wel wat kan worden tussen ons misschien. Aanvankelijk besloot ik te wachten op haar tot ze er aan toe is, maar nu heb ik gister een hele leuke single vrouw leren kennen..... Ik zit in tweestrijd: wachten of doorgaan met die nieuwe vrouw?
pi_9151864
Dit is echt moeilijk.
Ik zou nog even wachten eigenlijk.
Je weet niet hoe die nieuwe is.
Aan de andere kant, die meid met die ex die is natuurlijk ook onvoorspelbaar in de liefde voor jou.

Ik zou het nog even uitzoeken, veel succes.

Billie Holiday is Lady Day!
pi_9151891
Dat je moet kiezen is jezelf ook al duidelijk. En dan is het voor mij makkelijk om te zeggen dat je je hart moet volgen

Wij kunnen namelijk niet voor jou kiezen... of het juiste advies geven omdat wij de dames in kwestie niet kennen..

Maar denk hierover na: De ene ken je al wat langer en heb je zelfs op gewacht, de andere ken je nog pas kort en ken je dus nog niet echt...

pi_9151907
nie ouwehoere man!!!
gewoon voor de nieuwe gaan.
je ''ex'' houdt je immers ook aan het lijntje.
nu leer je iemand nieuw kennen, waarom zou je dat dan afkappen?
omdat die andere terugkomt?
dacht het niet!
en bovendien, fijne tante is het wanneer ze tegen jou zegt dat ze haar vorige relatie niet is vergeten.
dit zal dan waarschijnlijk niet de eerste keer worden dat ze jou om geduld vraagt.
zometeen zal ze elk minste of geringste, wanneer ze niet meer zeker is van de zaak, jou ook om geduld vragen.

luister goed, als jij de wre bent voor haar, dan zou ze maar al te graag bij jou willen blijven.
want dan zou ze zich opgelucht en vrolijk moeten voelen, ipv depressief, en terughoudend.

dus komop, en ga voor die nieuwe!!!

pi_9151931
Ik zou ze allebei aanhouden. Je hoeft niet meteen jezelf in een relatie te werpen.. Je kan toch lekker met beide omgaan? Misschien blijkt die single wel veel leuker te zijn dan je ex. Bovendien is het ook een hint richting de ex dat als ze wat wil, dat ze dan daarmee moet opschieten en dat jij niet als een vis aan haar hengel blijft bungelen. Op deze wijze ga je lekker door met je leven en je ziet dan wel wat er van komt. Je bespaart jezelf zo heel wat verdriet want als je wacht op je ex (steeds onzeker en kut gevoel) en het wordt dan niets dan ga je je zwaar kloten en belazert voelen.
  zondag 16 maart 2003 @ 09:49:21 #6
34992 ByteMe
Guinness is good for you!
pi_9152042
Ik zou zelf even tijdje simgle blijven, aanklooien mag natuurlijk wel maar ff tijdje single geeft je de tijd je eigen wereldje op orde te krijgen. Kijk daarna eens voor je het meeste voelt.. De Vonk zogezegd. Als die persoon die beantwoord is het wel goed
"You're running Linux!" I gasp. - "Yes." - "Why?" - "Well, it's developed by thousands of people!" - "So was the Black Death, but that doesn't mean you want to expose yourself to it!"
pi_9152081
Ik zou je ex uitnodigen en ritueel verbranden... daarna kun je doorgaan met je leven

Waarom zou je meteen een vaste relatie nemen? Is toch veel leuker om gewoon wat aan te kloten?

zondag 16 maart 2003 @ 09:57:03 #8
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_9152094
Eerst die nieuwe beter kennen dan zie je wel verder. Lijk me beetje te vroeg om nu met iemand die je gister heb kennen meteen iets te hebben zoals bij je ex maar het kan nooit kwaad om verder te kijken dan min of meer aan het lijntje worden gehouden.
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
pi_9167299
ha.. dit heb ik nou dus ook pcies.. mischien hebben jullie mijn posts wel gelezen ff korte samevatting.. me vriendin D. heeft het 2 weken geleden uitgemaakt.. nu zegt ze dat het uit is maar uhm ja ze is nogal moeilijk als ze proefwerk week heeft (vwo) dus nu heb ik zoiets van ja ik kan wel wachten totdat ik een ons weeg maar ja mischien denkt ze nu al van ik wil hem wel terug... omg ik weet het niet meer ik wil dat het ophoud grrr
-= nachtmerries over cola blikjes zijn niet grappig =-
pi_9206330
wat je met je ex moet doen is nog 1 keer neuken en dumpe en andere kutje zoeken:7 das beste
pi_9206402
Je hebt toch al een een ander topic?

In dat andere topic zeg je dat je alleen sexueel tot dat andere mens bent aangetrokken.. en hier heb je het over verder gaan?

Jij weet niet wat je wil of wel?

dinsdag 18 maart 2003 @ 15:06:32 #12
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_9206475
Grotendeels dubbel. slotje.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')