abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 21 maart 2003 @ 21:19:22 #76
2999 cWaVe
We gaan begonnen!
pi_9292368
Vreemdgaan.....
Daar ben ik heel duidelijk in...
Als mijn lieve meisje vreemd gaat dan ben ik daar heel makkelijk in...
Steek ik haar in de fik...
Zelf al 3,5 jaar een relatie en soms wel gevoel gehad dat ik vreemd wilde gaan. Maar zoals eerder gezegd in dat enorm in de rug steken van je vriendin met wie je een enorme vertrouwens relatie hebt opgebouwd en als je van iemand houdt verknal je zo'n relatie gewoon niet.....
Liever spijt van iets dat je gedaan hebt dan spijt van iets wat je niet hebt gedaan
  zaterdag 22 maart 2003 @ 01:47:43 #77
16701 scanman01
Today's a good day
pi_9296861
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 21:19 schreef cWaVe het volgende:
Vreemdgaan.....
Daar ben ik heel duidelijk in...
Als mijn lieve meisje vreemd gaat dan ben ik daar heel makkelijk in...
Steek ik haar in de fik...
Typerend....
My soul is painted like the wings of butterflies
  zaterdag 22 maart 2003 @ 11:20:54 #78
37680 Lady_J
Carpe Noctum!
pi_9298921
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 02:38 schreef scanman01 het volgende:

Weer correct. De sexblaadjes staan iedere week vol van de advertenties van mannen/vrouwen/paren die sexuele avontuurtjes willen beleven. 9 van de 10 huwelijken die mis gaan gaan mis omdat er 'overspel' is gepleegd. Monogaam is iets onnatuurlijks denk ik, maar door de bezitterigheid van veel mensen wordt het wel geeisd. Dat is jammer voor al die relaties die mislopen, maar het is niet anders.

Ik ben het vaak niet met je eens geweest Scanman....

Maar in dit topic verwoordt je precies mijn mening!

In Vino Veritas
pi_9299019
Vreemdgaan kan tot op zekere hoogte wel denk ik, MITS daar van tevoren min of meer afspraken over gemaakt zijn. Liefde en sex zijn niet perse hetzelfde en ik ben het met eerdere uitspraken hier eens dat af en toe eens met iemand anders sex best kan. Ik ken een aantal mensen bij wie dat zo geregeld is binnen de relatie en zolang het niet te gek wordt (niet iedere week ofzow zeg maar) kan dat best. Het is een beetje een vertrouwenskwestie tussen partners denk ik. Zolang het blijft bij fysiek en niet emotioneel gaat worden (het verschil tussen sex en liefde imho) gaat het best.

Vreemdgaan zonder overleg met je partner daarintegen is wat mij aangaat een no-go. Vreemdgaan best, maar zeg het dan gewoon even.

So much for my unpopular opinion

zaterdag 22 maart 2003 @ 14:06:33 #80
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_9301056
even een plotwending aan deze discussie toevoegen: je partner gaat vreemd met iemand van hetzelfde geslacht, of bij een homo-relatie; je partner gaat vreemd met iemand van het andere geslacht?

Zijn de meningen dan milder of worden de meningen dan harder? Als mijn vriendin met een vrouw naar bed zou gaan dan zou ik er totaal geen probleem mee hebben, daar heb ik 2 redenen voor:

1. kennelijk vindt ze vrouwen ook spannend en heeft ze daar behoefte aan. Aangezien ik die behoefte niet kan bevredigen omdat ik geen vrouw ben kan ik me ook niet bedrogen voelen

2. als ze bi-gevoelens heeft zou dat kunnen resulteren in een trio... count me in!

Verder heb ik al eerder aangegeven dat zij wel een keer sex zou mogen consumeren bij een ander als ze daar behoefte aan heeft. Ik kan me eerder storen dan een een evt partnerkeuze dan aan het feit dat een ander haar krikt.
Bij de partnerkeuze zou de persoon totaal niets van mij weg moeten hebben. Dat zou ik kunnen zien als een bedreiging. Als zij met een stoere sportschoolknakker seks zou hebben dan is dat als aanvulling op mij, als ze met iemand seks zou hebben die op mij lijkt dan kan ik dat opvatten als vervanging

[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_9301290
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 14:06 schreef MikeyMo het volgende:
even een plotwending aan deze discussie toevoegen: je partner gaat vreemd met iemand van hetzelfde geslacht, of bij een homo-relatie; je partner gaat vreemd met iemand van het andere geslacht?

Zijn de meningen dan milder of worden de meningen dan harder? Als mijn vriendin met een vrouw naar bed zou gaan dan zou ik er totaal geen probleem mee hebben, daar heb ik 2 redenen voor:

1. kennelijk vindt ze vrouwen ook spannend en heeft ze daar behoefte aan. Aangezien ik die behoefte niet kan bevredigen omdat ik geen vrouw ben kan ik me ook niet bedrogen voelen

2. als ze bi-gevoelens heeft zou dat kunnen resulteren in een trio... count me in!

Verder heb ik al eerder aangegeven dat zij wel een keer sex zou mogen consumeren bij een ander als ze daar behoefte aan heeft. Ik kan me eerder storen dan een een evt partnerkeuze dan aan het feit dat een ander haar krikt.
Bij de partnerkeuze zou de persoon totaal niets van mij weg moeten hebben. Dat zou ik kunnen zien als een bedreiging. Als zij met een stoere sportschoolknakker seks zou hebben dan is dat als aanvulling op mij, als ze met iemand seks zou hebben die op mij lijkt dan kan ik dat opvatten als vervanging

No mather what sex, theres the door girl.
  zaterdag 22 maart 2003 @ 14:31:16 #82
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_9301334
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 14:28 schreef Aneurism het volgende:

[..]

No mather what sex, theres the door girl.

toch vreemd: een heleboel mannen vindt het lekker om 2 vrouwen te zien seksen, tenzij hun eigen vriendin het doet.
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_9301663
En op een dag wil ze niets anders meer dan een meid, no thnx. Je weet ook niet wat die andere griet doet, wat ze oploopt.
pi_9306888
als ik de reacties van sommige mensen lees waarin word gezegd: "vreemdgaan moet kunnen, 50 jaar monogaan blijven is saai etc, en af en toe een keer sex met een ander moet daarom kunnen om je leven spannend te houden." denk ik echt wat zijn dat voor domme zielepoten.
alsof sex alles is in je leven. je kiest voor iemand omdat je ervan overtuigd bent dat je voor de rest van je leven bij haar/hem wilt blijven. sex duurt een a twee uur. en zoals die mensen zeggen dat sex niks voorsteld waarom geen LIEFDE bedrijven met je vrouw/man/vriend/vriendin, lekkerder intiemer en leuker. of ff jezelf sjorren/vingeren als je het geduld niet kunt opbrengen.
vreemdgaan no way, en als mijn vriendin zoiets ooit zou doen zou het meteen uit zijn.
  zaterdag 22 maart 2003 @ 19:57:53 #85
49592 Dizz
And Zhe wazz...a Princezz
pi_9306941
Waarom trouwen?
Gewoon vrijgezel blijven allerbeste en zo kun je doen wat je wil...

Ook wel iets voor te zeggen natuurlijk

zaterdag 22 maart 2003 @ 22:08:31 #86
20189 Milanees
Hijo del Mundo!
pi_9309075
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 14:06 schreef MikeyMo het volgende:

Sex met een ander is sex met een ander!
Ik deel opzich de mening van sex en liefde zijn 2 verschillende dingen, maar het idee dat mijn meisje het met een ander doet maakt me gek...
Reden genoeg om het bij haar ook niet te doen.

Mijn vriendin heeft overigens een keer met een meisje gezoend (toen wij al wat hadden) en het mij direct de volgende dag verteld. Ik ben niet echt boos geworden maar heb haar wel heel duidelijk gemaakt dat ik dat de volgende keer niet accepteer... Een ander is een ander!

Bovendien als je Bi bent betekend dat op beide sexen verliefd kan worden, maar uiteindelijk kies je een persoon en niet een persoon van beide sexen.

Ik zeg toch ook niet ik val op Latinas en Europese meisjes dus ik wil van beide wat hebben

Sin Fronteras!
pi_9378314
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 14:31 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

toch vreemd: een heleboel mannen vindt het lekker om 2 vrouwen te zien seksen, tenzij hun eigen vriendin het doet.

klopt..... persoonlijk vind ik het wel geil om mijn vriendin met een andere vrouw te zien. Ik zie dat ook echt niet als vreemdgaan.

Vreemdgaan is in mijn ogen iets sneaky... iets wat de ander niet mag weten. Maar zolang er in een relatie over gepraat kan worden is er nks aan de hand. (Let wel...ik heb het over lust).
Is het niet alleen lust wat er speelt dan wordt het gevaarlijk en zal het des te belangrijker worden om er samen eens goed over te praten...

Maar.. zolang het Lust is... who cares....have fun

If anything else fails, RTFM!!!!
pi_9380098
quote:
Op zondag 16 maart 2003 02:28 schreef papsarmy het volgende:
Als je vreemd gaat, is je eigen relatie dan acuut over of ligt het aan omstandigheden?
Nee niet meteen over , pas als ze erachter komt
  donderdag 27 maart 2003 @ 12:26:13 #89
51213 Powder
Wild & Innocent
pi_9408066
Er is vreemdgaan en er is vreemdgaan. Een slippertje is wat anders dan een verhouding.

Ik heb geen flauw idee hoe ik zou reageren. Mijn eerste gedachte gaat toch uit naar ... Maar als het een keer zou gebeuren weet ik niet hoe ik zou reageren. Hangt ook behoorlijk van de situatie af, of je samenwoont, getrouwd bent, wel/geen kinderen.
Het lijkt me in ieder geval niet verstandig om het zomaar te vergeven, herhaling gegarandeerd.

WARNING: The consumption of alcohol may leave you to wonder what the hell happened to your bra.
pi_9411764
Ik denk dat je in zo'n situatie zit toch anders over denkt... maar als mijn vriend vreemd zou gaan zou ik hem gewoon treug pakken en ook met een ander gaan... bitchy he haha..
I'm just a dreamer, I dream my life away ,I'm just a dreamer, who dreams of better days
pi_9411893
Grappig, al die zelfverzekerde reacties. Ik heb het gelukkig nooit meegemaakt, maar als mijn vriendin me zou belazeren zou mijn wereld zodanig instorten, dat ik het echt he-le-maal niet meer zou weten. Een wuivende smiley is misschien leuk en stoer als je een gezellig puber-verkerinkje hebt, maar voor een serieuze relatie ligt dat volgens mij niet zo zwart-wit. Anyway, ik weet het niet, en dat zou ik graag zo houden.
Slaapt winter
en zomer
  donderdag 27 maart 2003 @ 15:55:06 #92
31816 thumper
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯laklaarzen zijn geil
pi_9412166
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 19:56 schreef armageddon1981 het volgende:
als ik de reacties van sommige mensen lees waarin word gezegd: "vreemdgaan moet kunnen, 50 jaar monogaan blijven is saai etc, en af en toe een keer sex met een ander moet daarom kunnen om je leven spannend te houden." denk ik echt wat zijn dat voor domme zielepoten.
alsof sex alles is in je leven. je kiest voor iemand omdat je ervan overtuigd bent dat je voor de rest van je leven bij haar/hem wilt blijven. sex duurt een a twee uur. en zoals die mensen zeggen dat sex niks voorsteld waarom geen LIEFDE bedrijven met je vrouw/man/vriend/vriendin, lekkerder intiemer en leuker. of ff jezelf sjorren/vingeren als je het geduld niet kunt opbrengen.
vreemdgaan no way, en als mijn vriendin zoiets ooit zou doen zou het meteen uit zijn.
Zoals je zelf al zegt, je hebt sex, je hebt liefde, en je hebt sex met liefde (of andersom)
Als je, zoals wij, af en toe met wederzijds goedkeuren buiten de deur neukt, is er niks aan de hand! Waarom zijn mensen zo bezitterig (tot het egoistische af) als het gaat om hun partner? Het is in deze gevallen (dus sex met een ander dan je partner) gewoon een lichamelijke bezigheid, niks meer & niks minder. Zoals andere mensen een paar keer per jaar gaan parasailen of yetiballing, of andere dingen doen waar je een kick uithaalt, doen wij aan buitenrelationele sex.

En als je zegt, je partner heb je voor het leven, dat klopt, maar waarom zou je egoistisch zijn en elkaars genot ook beperken tot de relatie?

volvo c30. you wish your honda was this hot.
"If you can't say something nice, don't say nothing at all". This moral is now known by such names as the Thumperian principle, "Thumper's rule" or "Thumper's law".
pi_9422893
Ik zou haar in haar vierkante gezicht vol uitschelden, en vragen waarom zij in godsnaam het deed?! Verder moet ik haar niet meer.. dus
pi_9438522
Ik zou d'r ff lekker in d'r gezicht uitschelden en dan mag ze oprotten.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  Moderator woensdag 2 april 2003 @ 11:55:03 #95
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_9532188
De poster hierboven heeft óf geen vriendin, óf hij houdt zielsveel van haar.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_9679494
vreemdgaan is gewoon het laagste wat je maar kan doen!!

je hebt tog niet voor niets met iemand?? je houd tog van diegene?
ik zou er een mega schuldgevoel aan overhouden om mijn vriend te bedriegen!

en dat er dan mensen zeggen van ja om de sex een keer iemand anders.
ga dr met je vriend(in) over praten, want dan zal dr wel iets niezo spannend meer zijn... kun je tog samen wel uitkomen?
lijkt me niet dat je dan ergens anders je spanning hoeft te zoeken!

en als iemand mij zou bedriegen, kan die mooi verdwijnen
ik zou niet met het idee kunnen leven dat hij een ander meisje heeft aangeraakt zoals ie dat bij mij ook zou kunnen doen

woensdag 9 april 2003 @ 16:04:27 #97
37633 Wizard_of_life
His Infernal Majesty
pi_9679759
Vreemdgaan kun je naar mijn mening nooit goedpraten. De menselijke geest zit op de een of andere manier niet zo inelkaar. Het heeft mij meer pijn gedaan dan goed. Ik ben altijd tot de conclusie gekomen dat er bij vreemdgaan iets niet goedzit in de relatie...
don't you know my tears will cause an inferno
pi_9680936
Vreemd gaan is bij mij ook vorige ex ging vreemd en die wil ik ook niet meer zien eigelijk meer omdat ze naderhand tegen iedereen loog dat ik niet meer belde en dat ik het uitmaakte maar ze ging gewoon vreemd de sloerie.

Maar goed nee vreemd gaan is voor mij einde relatie.

-
pi_9682334
Vreemd gaan = Tot ziens

Ik zou het dus echt niet pikken als m'n vriendin vreemd zou gaan ofzo... Dan is het echt exit (en misschien nog wel ff op een heel lullige manier duidelijk maken waar ze mee bezig is)

Been there, done that, got the t-shirt
  donderdag 10 april 2003 @ 00:17:07 #100
52527 Chantal21
www.chantalsfotos.tk
pi_9690225
Vreemdgaan als in: "mijn vriend" heeft op vakantie een slippertje gemaakt hij weet dr naam niet eens meer... daar zou ik me niet zo druk over maken > mits hij het gewoon vertelt.
Vreemdgaan als in: hij denkt aan een ander smst haar de hele dag. spreekt stiekum met dr af zonder dat dr ook maar iets gebeurt.. dan is t einde verhaal.

Waarom? Omdat hij in t 1e voorbeeld wel een fout maakt maar dont we all? En in t 2e voorbeeld zet ie mij te kakken... en dat moet ie niet flikken... hij mag dan blij zijn als ik hem alleen maar dump

Je moet het niet moeilijker maken dan het is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')